След смяна на гарнитура...проблем - РЕШЕН

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

След смяна на гарнитура...проблем - РЕШЕН

Мнение от stenlipk » 26 Ное 2015, 18:35

Колеги,след смяна гарнитура на глава и сменен датчил колянов вал колата не работи добре студена.в сервиза ми казаха че имам свещ за смяна но не мисля че от 1 свещ колата ще гасне..проблема е следния:когато е студена първия път си пали идеално,но след 20-30 секунди работа имам чувството че работи като трактор.ако седя и изчакам да позагрее и тръгна всичко се оправя,но ако запаля и тръгна при първото изкл.от скорост колата гасне,след което пали трудно и вие като на заминал стартер.Трудното палене и виенето като на заминал стартер го има само когато изгасне....дайте съвети..Благодаря
Последна промяна stenlipk на 01 Дек 2015, 10:54, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 6.02.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: е38 3.5 V8
Мечтае да кара: 328 с колектор от 325
Детайли за колата: Без задни гърнета

Re: След смяна на гарнитура...проблем

Мнение от Дидо ди » 26 Ное 2015, 20:58

дърпа въздух от някаде...щом вие виж системата за картерни газове :idea:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3330
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: След смяна на гарнитура...проблем

Мнение от spacepl » 26 Ное 2015, 21:13

Сигурен ли си, че е зацепена веригата както трябва? На диагностика може да се види дали дърпа въздух.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: След смяна на гарнитура...проблем

Мнение от stenlipk » 26 Ное 2015, 21:54

Валовете и ваноса ги зацепваха снякъв цял куфар джунджурий.Иначе бяха забравили да сложат един маркуч за вентилацията и колата гаснеше веднага.върнах им я в сервиза стоя там 1 ден и откриха че е от това.вкарали са маркуча но сега е този проблем...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: След смяна на гарнитура...проблем

Мнение от dr.peshev » 26 Ное 2015, 22:01

stenlipk написа: и сменен датчил колянов вал

Какъв датчик сложихте?!
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: След смяна на гарнитура...проблем

Мнение от stenlipk » 26 Ное 2015, 22:26

VDO сложихме.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3330
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: След смяна на гарнитура...проблем

Мнение от spacepl » 27 Ное 2015, 0:05

Беше ли разтопено леко с поялник отгоре - при надписите.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: След смяна на гарнитура...проблем

Мнение от stenlipk » 27 Ное 2015, 0:22

Не но отстрани има един номер който беше изтрит като със шкурка.казаха че нямали право да продават оригинални части и затова трили номерата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: След смяна на гарнитура...проблем

Мнение от stenlipk » 27 Ное 2015, 11:55

Днес след обстоен преглед на картерната вентилация установих че всичко е закачено.Реших да опитам с дебитомера и като го откача оборотите се повдигат и колата работи нормално.Възможно ли е да е от него?При шофиране го има онова забиване след превключване с откачен дебитомер,но пък на място колата държи нормални обороти и не гасне?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: След смяна на гарнитура...проблем

Мнение от stenlipk » 27 Ное 2015, 20:29

Проблема още е налице...не е решен с дебитомера.утре ще го откача и на студено ще я покарам да вида ще изгасне ли

ентусиаст
Аватар
Мнения: 824
Регистриран на: 18.07.2012
Пол: Мъж
Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
Детайли за колата: Турбинирана

Re: След смяна на гарнитура...проблем

Мнение от turbonetic » 29 Ное 2015, 0:08

Колега намери си читава диагностика и ще откриеш проблема.Живите данни гледахте ли ги?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: След смяна на гарнитура...проблем

Мнение от stenlipk » 29 Ное 2015, 11:59

Да бе ясно ама читава диагностика трудно се намира

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: След смяна на гарнитура...проблем

Мнение от stenlipk » 01 Дек 2015, 10:53

Проблема е решен.Оказаха се свещи.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook