След смяна на гарнитура...проблем - РЕШЕН
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- stenlipk
- младши ентусиаст
- Мнения: 304
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
След смяна на гарнитура...проблем - РЕШЕН
Колеги,след смяна гарнитура на глава и сменен датчил колянов вал колата не работи добре студена.в сервиза ми казаха че имам свещ за смяна но не мисля че от 1 свещ колата ще гасне..проблема е следния:когато е студена първия път си пали идеално,но след 20-30 секунди работа имам чувството че работи като трактор.ако седя и изчакам да позагрее и тръгна всичко се оправя,но ако запаля и тръгна при първото изкл.от скорост колата гасне,след което пали трудно и вие като на заминал стартер.Трудното палене и виенето като на заминал стартер го има само когато изгасне....дайте съвети..Благодаря
Последна промяна stenlipk на 01 Дек 2015, 10:54, променена общо 1 път
- Дидо ди
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 150
- Регистриран на: 6.02.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: е38 3.5 V8
- Мечтае да кара: 328 с колектор от 325
- Детайли за колата: Без задни гърнета
Re: След смяна на гарнитура...проблем
дърпа въздух от някаде...щом вие виж системата за картерни газове
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: След смяна на гарнитура...проблем
Сигурен ли си, че е зацепена веригата както трябва? На диагностика може да се види дали дърпа въздух.
- stenlipk
- младши ентусиаст
- Мнения: 304
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: След смяна на гарнитура...проблем
Валовете и ваноса ги зацепваха снякъв цял куфар джунджурий.Иначе бяха забравили да сложат един маркуч за вентилацията и колата гаснеше веднага.върнах им я в сервиза стоя там 1 ден и откриха че е от това.вкарали са маркуча но сега е този проблем...
- dr.peshev
- старши ентусиаст
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: След смяна на гарнитура...проблем
stenlipk написа: и сменен датчил колянов вал
Какъв датчик сложихте?!
- stenlipk
- младши ентусиаст
- Мнения: 304
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: След смяна на гарнитура...проблем
VDO сложихме.
- spacepl
- старши ентусиаст
- Мнения: 3330
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: След смяна на гарнитура...проблем
Беше ли разтопено леко с поялник отгоре - при надписите.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- stenlipk
- младши ентусиаст
- Мнения: 304
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: След смяна на гарнитура...проблем
Не но отстрани има един номер който беше изтрит като със шкурка.казаха че нямали право да продават оригинални части и затова трили номерата
- stenlipk
- младши ентусиаст
- Мнения: 304
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: След смяна на гарнитура...проблем
Днес след обстоен преглед на картерната вентилация установих че всичко е закачено.Реших да опитам с дебитомера и като го откача оборотите се повдигат и колата работи нормално.Възможно ли е да е от него?При шофиране го има онова забиване след превключване с откачен дебитомер,но пък на място колата държи нормални обороти и не гасне?
- stenlipk
- младши ентусиаст
- Мнения: 304
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: След смяна на гарнитура...проблем
Проблема още е налице...не е решен с дебитомера.утре ще го откача и на студено ще я покарам да вида ще изгасне ли
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 824
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: След смяна на гарнитура...проблем
Колега намери си читава диагностика и ще откриеш проблема.Живите данни гледахте ли ги?
- stenlipk
- младши ентусиаст
- Мнения: 304
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: След смяна на гарнитура...проблем
Да бе ясно ама читава диагностика трудно се намира
- stenlipk
- младши ентусиаст
- Мнения: 304
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: След смяна на гарнитура...проблем
Проблема е решен.Оказаха се свещи.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани