Автомат Е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Николай Занчев
- младши ентусиаст
- Мнения: 267
- Регистриран на: 30.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 touring
- Мечтае да кара: М5
Автомат Е39
Привет колеги,имам следния проблем с автомата на 530d кутията влиза в авариен режим и стига до 150км в час.След това забива и 4 и 5 ги няма.Питането ми е всяка една кутия която е GM става на 530d 193кс или да търся кутия която е със мойте номера?Колеги казват че стават от 525d-163кс и 530d-184кс въпроса е да е GM!
Благодаря предварително!
Благодаря предварително!
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Автомат Е39
Един колега на едно фейслифтово Е39 бра големи мъки с тия ГМ кутии, ако не се лъжа едната я правиха 2 пъти, после я смени с друга и тя замина и дотам му беше. Няма ли как да се направи с по-стара и надеждна кутия? Аз тогава исках да му купя колата с повредената кутия и да си играя да я правя с тдс-ова кутия, но той реши че ще прави нисан патрол с М57
ATR-42/72
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1642
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Автомат Е39
Твоята кутия е a5s390r/5L50E. На 530 184 се слага a5s360r/5L40E, която е по-слаба като макс въртящ момент, на който държи. На 525д не съм сигурен, но в realoem излиза, че се слага по-силната кутия. Най-добре си търси от фейсова кола, за да не се наложи да вземеш и компа.
Кутията за мен иначе си е ок. Аз съм с по-слабата и съм и врътнал над 150к - нямам ремап. Кутията си е ок само с една смяна на маслото, когато взех колата...
Кутията за мен иначе си е ок. Аз съм с по-слабата и съм и врътнал над 150к - нямам ремап. Кутията си е ок само с една смяна на маслото, когато взех колата...
Последна промяна Z3Ro* на 19 Окт 2020, 22:48, променена общо 2 пъти
Re: Автомат Е39
Сменял съм кутия с хидро и комп от фейс...моята е преди фейс .08.99
Всичко си тръгна и си бачка идеално от август 2014 до сега.
В Bmw scanner няма грешки в EGS
Сменил съм и масло и филтър..и промивка
Колата е 3.0д...фейсовата също беше 3.0д
Всичко си тръгна и си бачка идеално от август 2014 до сега.
В Bmw scanner няма грешки в EGS
Сменил съм и масло и филтър..и промивка
Колата е 3.0д...фейсовата също беше 3.0д
Последна промяна hummer на 16 Окт 2020, 19:46, променена общо 1 път
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Автомат Е39
не съм чувал до сега някой да не е имал пролеми с този ГМ
мой роднина смени 3 и накрая сложи ръчка
аз не бих се занимавал с ремонт или смяна на това
а и е скъпа на пазара защото се чупи яко
мислил съм си дали може да се пригоди някой ЗФ слагани по същото време
ако толкова държиш да е автомат пак е решение.
начин винаги се намира
мой роднина смени 3 и накрая сложи ръчка
аз не бих се занимавал с ремонт или смяна на това
а и е скъпа на пазара защото се чупи яко
мислил съм си дали може да се пригоди някой ЗФ слагани по същото време
ако толкова държиш да е автомат пак е решение.
начин винаги се намира
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Автомат Е39
Е щом този успя да пригоди скоростите от патрола на тоя мотор значи може всичко, въпроса е дали си струва цялата занимавка, че не е никак малко дори със заводски готови компоненти
ATR-42/72
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Автомат Е39
към ръчка не е кой знае каква разправията.
а и сега частите са доста по евтини за тези коли.
когато правихме гореспоментата всичко излезе към 500 лв. + работа
но да кажем е приемливо
ако искаш да стане както си трябва е добре и дифа да се смени, но няма да е болка за умиране ако си караш с тоя на автомата за начало
а и сега частите са доста по евтини за тези коли.
когато правихме гореспоментата всичко излезе към 500 лв. + работа
но да кажем е приемливо
ако искаш да стане както си трябва е добре и дифа да се смени, но няма да е болка за умиране ако си караш с тоя на автомата за начало
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Автомат Е39
ares2 написа:към ръчка не е кой знае каква разправията.
а и сега частите са доста по евтини за тези коли.
когато правихме гореспоментата всичко излезе към 500 лв. + работа
но да кажем е приемливо
ако искаш да стане както си трябва е добре и дифа да се смени, но няма да е болка за умиране ако си караш с тоя на автомата за начало
Бе уж не е ама пак ходиш дириш скорости, кардани, съединители, маховици, педали, компютър за кола с ръчни скорости... Ако всичко го има на една кола добре, ама иначе аман от тия изтръпнали железораци
ATR-42/72
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани