Климатроника не изстудява
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Zapa
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 29.08.2006
- Местоположение: Горно Уйно
- Пол: Мъж
- Кара: сивушка на нафта
Re: Климатроника не изстудява
търси се човек в София за сваляне и измиване на радиаторите и евентуално за отремонтиране на невъртящата се перка 


- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
Re: Климатроника не изстудява
jordao75 написа:Смени си дехидратора колега.
Колега може ли да обясниш какво точно е това и как се сменя?
Пак имам проблем с клиамата... Миналата година Юли месец ми изхвърли фреона, не духаше студено и ми го напълниха без да са чистили нищо. От 1-2 месеца климата започна да духа все по топло и по топло.
Оня ден както си карам и пак пушек под капака и го беше изхвърлила фреона. Какво да направя че да не се получава така?
Как точно работи радиатора на климатика и какво точно му се задръства че трябва да се чисти? Този радиатор фреона ли охлажда или въздуха дето влиза в купето? В радиатора отпред се виждат боклуци/шума ама те няма как да запушат системате там откъдето минава фреона.... или ...????
Какво да направя сега че да не ми изхвърли пак фреон след като дам да ми напълнят климата?

- ivo1bg
- FC BAYERN
-
- Мнения: 1321
- Регистриран на: 11.08.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 17' 540 I
- Мечтае да кара: Безаварийно
Re: Климатроника не изстудява
Щом ти се губи фреона, значи системата от някъде го изпуска. Търси спукана тръба. По всяка вероятност няма да можеш да видиш от къде изпуска инсталацията, за това отиди в сервиз за климатици и им кажи какво се случва. Би трябвало един човек да си сложи едни жълти очила и да си навре главата в двигателя за да види от къде изтича газа
. Дехидратора е съвсем друга баница и няма връзка с липсата на фреон.

- eddy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: 3.0H6 boxer AWD
Re: Климатроника не изстудява
Най-добре ги накрай да ти сложат оцветител в системата, за да се види от къде изпуска. Накарай ги и да ти вакумират с-мата поне 20 мин, за да се види дали изпуска налягане и колко, ако изпуска.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Климатроника не изстудява
Колегата има пропуск в системата ако е замърсен кондензатора или /външния радиатор ще вдига по високо налягене/, но това не е причина да изпусне фреона защото системата така е сметната, че налягането първо се държи в определени граници чрез обдухване на кондензатора от перката, но дори и да е замърсен и налягането да почне да се покачва над необходимото датчика или пресостата ще спре компресора.
Вариантите за търсене на пропуска са няколко:
1- надува се системата и се търсят пропуски, но по този начин може да се открие по голям теч.
2. Зарежда се с фреон и оцветител и след определоно време работа на климатичната система се гледа с УВ - лампа и очила и там където е излезнало от фреона и оцветителя се вижда.
3. има пропускотърсачи на на принципа на газ детектори които мерят количеството на фреон във въздуха ако изпуска и писука около мястото на теча.
Дехидратора е вид филтър който отделя влагата от системата с маслото и фреона. Може да изпуска от връзките на дехидратора, на радиатора, от маркучите те се разлагат с времето или остаряват, от запресовка на маркуч или пък от радиатора ако е спукан също така и от връзките на изпарителя абе с две думи от хиляди места, но затова се проверява а на вакуум могат да се хванат много големи пропуски най-добре да се надува поне на 20-25 бара защото това е налягане над работното на системата.
Вариантите за търсене на пропуска са няколко:
1- надува се системата и се търсят пропуски, но по този начин може да се открие по голям теч.
2. Зарежда се с фреон и оцветител и след определоно време работа на климатичната система се гледа с УВ - лампа и очила и там където е излезнало от фреона и оцветителя се вижда.
3. има пропускотърсачи на на принципа на газ детектори които мерят количеството на фреон във въздуха ако изпуска и писука около мястото на теча.
Дехидратора е вид филтър който отделя влагата от системата с маслото и фреона. Може да изпуска от връзките на дехидратора, на радиатора, от маркучите те се разлагат с времето или остаряват, от запресовка на маркуч или пък от радиатора ако е спукан също така и от връзките на изпарителя абе с две думи от хиляди места, но затова се проверява а на вакуум могат да се хванат много големи пропуски най-добре да се надува поне на 20-25 бара защото това е налягане над работното на системата.
- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
Re: Климатроника не изстудява
Добър ден,
може ли някой да ми каже дали климакопмресор
Denso 7SEU17C (BMW Номер 6452 6 918 753) от каква кола е и дали ще стане на E39 520i 97г.
Ако не стане целия то поне дали ще стане магнитния съдинител на оригиналния компресор Denso 7SBU16C (BMW Номер 6452 8 385 919)
благодаря
ето този смятам да купувам
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT
може ли някой да ми каже дали климакопмресор
Denso 7SEU17C (BMW Номер 6452 6 918 753) от каква кола е и дали ще стане на E39 520i 97г.
Ако не стане целия то поне дали ще стане магнитния съдинител на оригиналния компресор Denso 7SBU16C (BMW Номер 6452 8 385 919)
благодаря
ето този смятам да купувам
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Климатроника не изстудява
Toni Montana написа:Добър ден,
може ли някой да ми каже дали климакопмресор
Denso 7SEU17C (BMW Номер 6452 6 918 753) от каква кола е и дали ще стане на E39 520i 97г.
Ако не стане целия то поне дали ще стане магнитния съдинител на оригиналния компресор Denso 7SBU16C (BMW Номер 6452 8 385 919)
благодаря
ето този смятам да купувам
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT
Този компресор е ЕДИНСТВЕНО за Е60,Е65,Е53 и тн.
Тоест нито компресора ще стане за твоята кола,нито пък съединителите им имат нещо общо

- eddy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: 3.0H6 boxer AWD
Re: Климатроника не изстудява
Toni Montana написа:Добър ден,
може ли някой да ми каже дали климакопмресор
Denso 7SEU17C (BMW Номер 6452 6 918 753) от каква кола е и дали ще стане на E39 520i 97г.
Ако не стане целия то поне дали ще стане магнитния съдинител на оригиналния компресор Denso 7SBU16C (BMW Номер 6452 8 385 919)
благодаря
ето този смятам да купувам
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT
Колега видя компресор за 1 евро и айде юруш. Първо цената на този няма да остане 1 евро, а ще стигне поне 50, да не кажа доста повече, защото е като нов. Второ доставката до БГ ще ти е поне 30 евра и накрая ако евентуално успееш да го вземеш за 200лв, ще е направо върха на върховете. Защо не се поровиш в мобилето има толкова 5ци на части, все един компресор ще можеш да вземеш, пък и евентуално да пробваш

- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Климатроника не изстудява
не съм му адвокат ама колегата явно има акаунт в ибей и знае че е аукцион и играе колкото му отърва и ми се струва че не е в българско
- Toni Montana
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 248
- Регистриран на: 20.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: F34 318dA, E39 520i, Civic 1,6i
- Детайли за колата: 2016 F34 318dA LCI, 1997 Е39 520i, 2004 Honda Civic 1.6i
Re: Климатроника не изстудява
ivanov 530d написа:Toni Montana написа:Добър ден,
може ли някой да ми каже дали климакопмресор
Denso 7SEU17C (BMW Номер 6452 6 918 753) от каква кола е и дали ще стане на E39 520i 97г.
Ако не стане целия то поне дали ще стане магнитния съдинител на оригиналния компресор Denso 7SBU16C (BMW Номер 6452 8 385 919)
благодаря
ето този смятам да купувам
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... K:MEWAX:IT
Този компресор е ЕДИНСТВЕНО за Е60,Е65,Е53 и тн.
Тоест нито компресора ще стане за твоята кола,нито пък съединителите им имат нещо общо
Благодаря.

- Simeonov86
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: София
- Кара: 525d
Re: Климатроника не изстудява
И аз имам малък проблем с климатика, но при мен не е в перката, радиатора или фреона, а вътре в купето едната зона духа по-топло от другата ( дясната ). Имал ли е някои същия проблем?
Re: Климатроника не изстудява
Колега виж дали има същата разлика когато климатика е изключен и е оставен да работи само вентилатора на нисска температура (опитай сутринта докато е студено за да се види най-добре разликата)
Най-вероятно причината е заседнал клапан на регулатора на парното в двигателния отсек (до кутията на филтъра за климатика от шофьорската страна)
Най-вероятно причината е заседнал клапан на регулатора на парното в двигателния отсек (до кутията на филтъра за климатика от шофьорската страна)
- Simeonov86
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 22.10.2009
- Местоположение: София
- Кара: 525d
Re: Климатроника не изстудява
Не. На изключен климатик няма разлика в температурата нито в силата на въздуха нито имаше разлика и зимата. А този клапан за въздух ли е или за фреон. Питам, защото не разбирам от климатици много и не ми е ясно как се разделя на зони.
- Vladocbr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 367
- Регистриран на: 12.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 TDS
Re: Климатроника не изстудява
Да и при мен от към шофьорската страна горе на стъклото и долу в краката духа топло независимо от регулацията на климатроника. Дали проблема е в тези клапани защото по средата си духа студено. Опитах се да намеря теми с решението на този проблем но не успях.
Re: Климатроника не изстудява
Колеги не случайно ви посъветвах да проверите има ли същата разлика от в двете зони (от двете стеани на колата) когато климатика е изключен и е оставен да работи само вентилатора на ниска температура, или разликата е само когато включите климатика от ляво или от дясно където не охлажда достатъчно ...
Това са две различни неща
В първия случай най-вероятно причината е заседнал клапан на регулатора на парното в двигателния отсек
Във втория сличай по-скоро е заседнал клапан или прекъснато управление към електрозадвижването на клапите, които насочват въздуха по различните посоки в купето
Това са две различни неща
В първия случай най-вероятно причината е заседнал клапан на регулатора на парното в двигателния отсек
Във втория сличай по-скоро е заседнал клапан или прекъснато управление към електрозадвижването на клапите, които насочват въздуха по различните посоки в купето
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани