Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки/
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- didite_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 12.10.2010
- Местоположение: Сопот
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520 I 1998г
- Мечтае да кара: ///M5 2003 г
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
Значи напразно съм го свалял, защото то няма какво да му се поддържа на това нали ?
А аз си мислех , че някой е "изтърбушил филтъра напълно "
А аз си мислех , че някой е "изтърбушил филтъра напълно "
- Lawmaker
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 232
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i '96
- Мечтае да кара: non-stop
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
Мембраната се къса , маркуча към картера се запушва / къса ... при мен поне беше така
Взимай нов и си готов
Взимай нов и си готов
- didite_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 12.10.2010
- Местоположение: Сопот
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520 I 1998г
- Мечтае да кара: ///M5 2003 г
- Lawmaker
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 232
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i '96
- Мечтае да кара: non-stop
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
Амм .. тази червената , която я няма на снимките ти
На кръглата горна част над конуса
На кръглата горна част над конуса
- didite_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 12.10.2010
- Местоположение: Сопот
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520 I 1998г
- Мечтае да кара: ///M5 2003 г
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
Аз имам и още снимки (нови след изчистване) това ли е
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Lawmaker
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 232
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i '96
- Мечтае да кара: non-stop
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
Това е . Ако няма никъде счупено/скъсано събирай и качвай
ПП Още имаш да чистиш
ПП Още имаш да чистиш
- didite_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 12.10.2010
- Местоположение: Сопот
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520 I 1998г
- Мечтае да кара: ///M5 2003 г
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
Е аз вече го сложих ,че ми трябваше колата, но мисля, че горе долу го поизчистих, смених едната тръба ,а другата я изчистих и изкиснах в коресилин
- jackgancho
- Мнения: 2
- Регистриран на: 19.07.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525TDS
- Мечтае да кара: Пейка на лагери
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
Браво на колегата за доброто обяснение такива хора трябва да са на почит!
Bayerische Motoren Werke 1917GmbH
- n_milanov_78
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 17.01.2010
- Местоположение: ВАРНА
- Пол: Мъж
- Кара: Х3 3.0 БЕНЗИН
- Мечтае да кара: Х6
- Детайли за колата: ръчка
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
didite_bg написа:Така..., и аз започнах днес процедурата за смяна, но като свалих клапана УВИ ОКАЗА СЕ ДРУГ или аз нещо не съм разбрал. Това са снимките на моя. Моля ако някой знае, защо е такъв или слага ли се нещо вътре в него да каже- аз си мисля, че няма някоя част(по-точно филтърчето). Оказа се по-различен самия филтър с едно голямо колело над него. И изобщо никъде- и горе в колелото и долу няма филтър, само една права конусовидна тръба надолу и това е .
Колега моя филтър е същия и като подам газ съска от него .Останели ми време ще го сменя но дали се маха колектора да съм на ясно какво да разглобявам
- didite_bg
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 193
- Регистриран на: 12.10.2010
- Местоположение: Сопот
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520 I 1998г
- Мечтае да кара: ///M5 2003 г
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
Не колега, няма проблем да се свали както е описано по-горе ! Аз като го свалих моя и видях, че почти няма какво да му се скапе и пак го сложих без да го сменям! Само внимавай като отваряш кръглото отгоре на клапана да не го счупиш- аз лично мушнах 6 малки отверчици да отворят зъбчетата където са там, за да мога да го отворя и почистя!
- ivaylo_shack
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 175
- Регистриран на: 19.06.2010
- Местоположение: Kustendil/Yambol
- Пол: Мъж
- Кара: 520i E39
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
Здравейте колеги! Имам нужда от съдействието Ви! Обръщам се към знаещите и можещите да кажат дали това което се случва с колата ми е нормално! Колата е с мотор М52В20.
Та за какво става въпрос. Смених клапана за картерни газове (ей така защото си мислех че му е време), заедно с маркучите до и от него. Клапана ми го доставиха за оригинален от Ауто Плюса (извинявам се ако това се смята за реклама), но беше без опаковка и на него не видях да има надпис БМВ, но на маркуча от клапана до главата имаше стикер (от магазина се кълнат че е оригинален и клапана и маркуча). Долния маркуч е масло устойчив ф12мм. Та сега 1000 км и 5 дни по късно като угася колата, и примерно след 5-10 сек се чува освобождаване на налягане от клапана (изсъсква), а при отваряне на капачката за маслото (при загасен мотор) двигателя поема въздух!
Това ме притеснява и то много, моля споделете това нормално ли е или да отивам по най бързия начин да правя рекламация?!
Та за какво става въпрос. Смених клапана за картерни газове (ей така защото си мислех че му е време), заедно с маркучите до и от него. Клапана ми го доставиха за оригинален от Ауто Плюса (извинявам се ако това се смята за реклама), но беше без опаковка и на него не видях да има надпис БМВ, но на маркуча от клапана до главата имаше стикер (от магазина се кълнат че е оригинален и клапана и маркуча). Долния маркуч е масло устойчив ф12мм. Та сега 1000 км и 5 дни по късно като угася колата, и примерно след 5-10 сек се чува освобождаване на налягане от клапана (изсъсква), а при отваряне на капачката за маслото (при загасен мотор) двигателя поема въздух!
Това ме притеснява и то много, моля споделете това нормално ли е или да отивам по най бързия начин да правя рекламация?!
- Lawmaker
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 232
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i '96
- Мечтае да кара: non-stop
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
Наред си е , спокойно
Съска след като си го загасил понеже маслото отделя още пари и вдига налягане и клапана го изпуска в колектора . А поема въздух защото вече е изстинал и парите са се свили и се е вакуумирал.
Някой да ме поправи ако греша
Поздрави
Съска след като си го загасил понеже маслото отделя още пари и вдига налягане и клапана го изпуска в колектора . А поема въздух защото вече е изстинал и парите са се свили и се е вакуумирал.
Някой да ме поправи ако греша
Поздрави
- ivaylo_shack
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 175
- Регистриран на: 19.06.2010
- Местоположение: Kustendil/Yambol
- Пол: Мъж
- Кара: 520i E39
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
Lawmaker написа:Наред си е , спокойно
Съска след като си го загасил понеже маслото отделя още пари и вдига налягане и клапана го изпуска в колектора . А поема въздух защото вече е изстинал и парите са се свили и се е вакуумирал.
Някой да ме поправи ако греша
Поздрави
Дано да си прав колега, но се получава вакуум над клапаните, и то веднага след гасенето на мотора, това ме озъдачава! Гася мотора след 5-10 сек. се чува изсъскване изпод колекторите и отварям капачката, при което мотора си взема въздух. Това го правя в рамките на половин минута след гасенето, не когато мотора е престоял и изстинал!
Така ли трябва да работи изправен клапан?!
Има ли някой колега с бензиново Е39 да пробва гореописаната от мен процедура и да каже дали се получава същото нещо! Преди с предния клапан не съм обръщал внимание но сега с новия клапан забелязах и се притесних!
- relogin
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 123
- Регистриран на: 27.05.2011
- Местоположение: Asenovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: 328ci e46
- Мечтае да кара: X5
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
Колеги аз съм с M52B20TU смених маркуча единия клапана,но пак продължава да съска докато гасне също при подаване на газ пак съска.Някакви идеи каде мога да проверя да изпуска уш всичко е здраво..
- Lawmaker
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 232
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i '96
- Мечтае да кара: non-stop
Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки
ivaylo_shack написа: Гася мотора след 5-10 сек. се чува изсъскване изпод колекторите и отварям капачката, при което мотора си взема въздух. !
Днес пробвах на M52B25 и прави същото както при теб
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани