Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки/

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 12.10.2010
Местоположение: Сопот
Пол: Мъж
Кара: e39 520 I 1998г
Мечтае да кара: ///M5 2003 г

Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки

Мнение от didite_bg » 21 Мар 2012, 19:49

Значи напразно съм го свалял, защото то няма какво да му се поддържа на това нали ?
А аз си мислех , че някой е "изтърбушил филтъра напълно "
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520i '96
Мечтае да кара: non-stop

Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки

Мнение от Lawmaker » 21 Мар 2012, 19:50

Мембраната се къса , маркуча към картера се запушва / къса ... при мен поне беше така
Взимай нов и си готов :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 12.10.2010
Местоположение: Сопот
Пол: Мъж
Кара: e39 520 I 1998г
Мечтае да кара: ///M5 2003 г

Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки

Мнение от didite_bg » 21 Мар 2012, 19:52

Коя мембрана?
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520i '96
Мечтае да кара: non-stop

Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки

Мнение от Lawmaker » 21 Мар 2012, 19:54

Амм .. тази червената , която я няма на снимките ти :mhihi:
На кръглата горна част над конуса :bchug:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 12.10.2010
Местоположение: Сопот
Пол: Мъж
Кара: e39 520 I 1998г
Мечтае да кара: ///M5 2003 г

Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки

Мнение от didite_bg » 21 Мар 2012, 19:59

Аз имам и още снимки :angel: (нови след изчистване) това ли е
IMAG0129.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520i '96
Мечтае да кара: non-stop

Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки

Мнение от Lawmaker » 21 Мар 2012, 20:01

Това е . Ако няма никъде счупено/скъсано събирай и качвай
ПП Още имаш да чистиш

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 12.10.2010
Местоположение: Сопот
Пол: Мъж
Кара: e39 520 I 1998г
Мечтае да кара: ///M5 2003 г

Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки

Мнение от didite_bg » 21 Мар 2012, 20:48

Е аз вече го сложих ,че ми трябваше колата, но мисля, че горе долу го поизчистих, смених едната тръба ,а другата я изчистих и изкиснах в коресилин
Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 19.07.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW 525TDS
Мечтае да кара: Пейка на лагери

Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки

Мнение от jackgancho » 31 Мар 2012, 10:29

Браво на колегата за доброто обяснение такива хора трябва да са на почит!
Bayerische Motoren Werke 1917GmbH

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 17.01.2010
Местоположение: ВАРНА
Пол: Мъж
Кара: Х3 3.0 БЕНЗИН
Мечтае да кара: Х6
Детайли за колата: ръчка

Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки

Мнение от n_milanov_78 » 31 Мар 2012, 21:19

didite_bg написа:Така..., и аз започнах днес процедурата за смяна, но като свалих клапана УВИ ОКАЗА СЕ ДРУГ или аз нещо не съм разбрал. Това са снимките на моя. Моля ако някой знае, защо е такъв или слага ли се нещо вътре в него да каже- аз си мисля, че няма някоя част(по-точно филтърчето). Оказа се по-различен самия филтър с едно голямо колело над него. И изобщо никъде- и горе в колелото и долу няма филтър, само една права конусовидна тръба надолу и това е .
IMAG0124.jpg

IMAG0125.jpg

IMAG0127.jpg

Колега моя филтър е същия и като подам газ съска от него .Останели ми време ще го сменя но дали се маха колектора да съм на ясно какво да разглобявам

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 12.10.2010
Местоположение: Сопот
Пол: Мъж
Кара: e39 520 I 1998г
Мечтае да кара: ///M5 2003 г

Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки

Мнение от didite_bg » 31 Мар 2012, 22:52

Не колега, няма проблем да се свали както е описано по-горе ! Аз като го свалих моя и видях, че почти няма какво да му се скапе и пак го сложих без да го сменям! Само внимавай като отваряш кръглото отгоре на клапана да не го счупиш- аз лично мушнах 6 малки отверчици да отворят зъбчетата където са там, за да мога да го отворя и почистя!
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 19.06.2010
Местоположение: Kustendil/Yambol
Пол: Мъж
Кара: 520i E39

Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки

Мнение от ivaylo_shack » 17 Апр 2012, 15:26

Здравейте колеги! Имам нужда от съдействието Ви! Обръщам се към знаещите и можещите да кажат дали това което се случва с колата ми е нормално! Колата е с мотор М52В20.

Та за какво става въпрос. Смених клапана за картерни газове (ей така защото си мислех че му е време), заедно с маркучите до и от него. Клапана ми го доставиха за оригинален от Ауто Плюса (извинявам се ако това се смята за реклама), но беше без опаковка и на него не видях да има надпис БМВ, но на маркуча от клапана до главата имаше стикер (от магазина се кълнат че е оригинален и клапана и маркуча). Долния маркуч е масло устойчив ф12мм. Та сега 1000 км и 5 дни по късно като угася колата, и примерно след 5-10 сек се чува освобождаване на налягане от клапана (изсъсква), а при отваряне на капачката за маслото (при загасен мотор) двигателя поема въздух!

Това ме притеснява и то много, моля споделете това нормално ли е или да отивам по най бързия начин да правя рекламация?!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520i '96
Мечтае да кара: non-stop

Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки

Мнение от Lawmaker » 17 Апр 2012, 18:51

Наред си е , спокойно :)
Съска след като си го загасил понеже маслото отделя още пари и вдига налягане и клапана го изпуска в колектора . А поема въздух защото вече е изстинал и парите са се свили и се е вакуумирал.
Някой да ме поправи ако греша
Поздрави

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 19.06.2010
Местоположение: Kustendil/Yambol
Пол: Мъж
Кара: 520i E39

Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки

Мнение от ivaylo_shack » 17 Апр 2012, 19:10

Lawmaker написа:Наред си е , спокойно :)
Съска след като си го загасил понеже маслото отделя още пари и вдига налягане и клапана го изпуска в колектора . А поема въздух защото вече е изстинал и парите са се свили и се е вакуумирал.
Някой да ме поправи ако греша
Поздрави


Дано да си прав колега, но се получава вакуум над клапаните, и то веднага след гасенето на мотора, това ме озъдачава! Гася мотора след 5-10 сек. се чува изсъскване изпод колекторите и отварям капачката, при което мотора си взема въздух. Това го правя в рамките на половин минута след гасенето, не когато мотора е престоял и изстинал!

Така ли трябва да работи изправен клапан?!

Има ли някой колега с бензиново Е39 да пробва гореописаната от мен процедура и да каже дали се получава същото нещо! Преди с предния клапан не съм обръщал внимание но сега с новия клапан забелязах и се притесних!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 27.05.2011
Местоположение: Asenovgrad
Пол: Мъж
Кара: 328ci e46
Мечтае да кара: X5

Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки

Мнение от relogin » 19 Апр 2012, 18:07

Колеги аз съм с M52B20TU смених маркуча единия клапана,но пак продължава да съска докато гасне също при подаване на газ пак съска.Някакви идеи каде мога да проверя да изпуска уш всичко е здраво..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520i '96
Мечтае да кара: non-stop

Re: Смяна на клапан на картерните газове /обяснение и снимки

Мнение от Lawmaker » 19 Апр 2012, 20:05

ivaylo_shack написа: Гася мотора след 5-10 сек. се чува изсъскване изпод колекторите и отварям капачката, при което мотора си взема въздух. !

Днес пробвах на M52B25 и прави същото както при теб

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook