Едно ново начало
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Едно ново начало
Dyakov написа:А интересно чугунения (за американския и мисля някои други пазари) блок с номер ли е долу на плочката или не пише нищо. Най-вероятно първоначално колата е била с никасилов блок, който гаранционно е сменен с чугунен още в първите години, когато са почнали проблемите. При мен е сходен случая, но гаранционно ми е сменен с алусилов без номер с ризи, като на англичнаките.
Гаранционно сменяните двигатели са без номер. Не са сменяли само блоковете, а целите двигатели. При мен случаят явно е по-раличен, поне така предполагам, защото моят двигател има номер. Къде и как е сменян или ремонтиран, не мога да кажа и нямам никаква идея, но всичко по двигателя и цялата останала арматура около него е ОЕМ и с БМВ парт номера. Тепърва ще стане ясно какъв е точният проблем, но разглобяването съм го оставил за другата седмица, когато ще съм по-свободен и планирам да съм събрел 90% от необходимите части за проекта (ремонта). Сдобих се и с лагери:
Остава да набавя комплекта гарнитури и след обслужването на главата и блока мога да започна сглобяването.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Едно ново начало
от бмв рядко поправят компоненти, включително и двигатели
всичко се заменя целокупно.
виждал съм коли с гаранционни мотори и аз
всичко се заменя целокупно.
виждал съм коли с гаранционни мотори и аз
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Едно ново начало
ares2 написа:от бмв рядко поправят компоненти, включително и двигатели
всичко се заменя целокупно.
виждал съм коли с гаранционни мотори и аз
Значи трябва да им благодаря за чугунения блок
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Едно ново начало
stony1 написа:ares2 написа:от бмв рядко поправят компоненти, включително и двигатели
всичко се заменя целокупно.
виждал съм коли с гаранционни мотори и аз
Значи трябва да им благодаря за чугунения блок
извадили са от склада чугун за да няма повторен проблем
- bawarec 73
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 229
- Регистриран на: 4.05.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: купе
Re: Едно ново начало
Как разбра за блока че е друг. Аз имам е36 328 98г. англичанка с номер на двигателя как мола да разбера какъв е блока?
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Едно ново начало
bawarec 73 написа:Как разбра за блока че е друг. Аз имам е36 328 98г. англичанка с номер на двигателя как мола да разбера какъв е блока?
nz brad ... пипнал го е с магнита сигурно
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Едно ново начало
ogata написа:bawarec 73 написа:Как разбра за блока че е друг. Аз имам е36 328 98г. англичанка с номер на двигателя как мола да разбера какъв е блока?
nz brad ... пипнал го е с магнита сигурно
Много са начините, но с магнита е най-бързо и сигурно.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Едно ново начало
е допре ли се магнит отвън няма как да не се разбере
отделно се вижда как е корозирал чугун и как изглежда алуминии
само не правете проверката вътре в цилиндрите
там магнита се лепи на никасила и залъгва
отделно се вижда как е корозирал чугун и как изглежда алуминии
само не правете проверката вътре в цилиндрите
там магнита се лепи на никасила и залъгва
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани