За е39 525д (ВАЖНО)
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
За е39 525д (ВАЖНО)
Става въпрос за следното: Вчера уредихме да закарат 525д-ето в Дару да му оправат Троника че трябваше да се настройва нещо или поне така си мислехме. Та момчето което щеше да го вкара и да го оправи веднага, че работи там днеска звъни и вика да ходим да го вземем че проблема е друг. Отиваме и какво се оказа: значи през 2001 до не знам си кой месец д-тата са им слагали турбота на Мицубиши, след този не знам кой месец оправят работата и почват да слагат Гарет. За наш "късмет" нашата е с Мицубиши, които се скапвали и трябва да се сменят. Така сега обаче идва големия _|_ - значи в Германия замяната на скапаните Мицубишита с Гарет става за без пари но в Дару тая дреболия струва 2000 лева. Сега за нас остава да измислим как и кой да отиде до Германия да го смени. Надявам се да няма други пре..... собственици на е39-ки от това време, но е добре да се знае тая дреболия и за хората които ще купуват такава.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това
- SlipKnoT
- devildriver
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
Re: За е39 525д (ВАЖНО)
Tano написа:...Мицубиши...
Това не е истина нали... защото, ако е... з***и
и аз бях така, даже ченето ми счупи палците на краката ама е факт. Тоя свят не върви на добре, Мицубиши в БМВ, японка спечели маратона, ние нямаме златен медал в бокса и борбата, БСП ще спечели изборите...
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това
- Penchev
- Сватбаря
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
За мен твърде вероятно е ако колата стигне до немски оторизиран сервиз,те да заявят,че за територията на страната ни има provider към когото трябва да се обърнете относно проблема.За условията в БГ се знае навсякъде- състояние на пътища,горива та дори и за качеството на извършваните услуги в гаранционен и извънгаранционен сервиз.Просто трябва предварително да пратите mail до някое от звената на завода или да проведете разговор относно проблема за да имате гаранция за това могат ли да поправят колата без заплащане на турбокомпресора.Но тогава идва другия момент в една посока натам по плащания за магистрали и граници имате не по-малко от 200 EU
сиреч в един момент може да ви излезе и по-скъпо! Докато четях "случката" си мислех точно това, което колега Пенчев е написал ...
Понеделник съм на работа (бях отпуска) и мога да попитам хората от сервиза (макар и много малко) как стоят подобни проблеми, да помогна с каквото мога ... само да не забравя! Напомни ми ако се отплесна нанякъде!
Докато съм в Камор Ауто имахме два случая на проблеми, единия беше съвсем в началото за някакъв модул за управление на една от системите за сигурност и другия беше сега на скоро проблем с модул, който управлява двигателя (при V8 и V12) от тях имахме..
Свързаха се със собствениците и смениха частите в Дару безплатно!
Като стане такъв проблем BMW пращат писмо до всички вносители, че през един кой си месец има някакъв проблем с еди какво си, вносителите го препращат по дилърите и дилърите виждат, на кого са продали такива автомобили и ги викат! Проблема възниква, когато примерно въпросната кола е продадена или немогат да се свържат със собственика.. какъвто може би е твоя случай!
Понеделник съм на работа (бях отпуска) и мога да попитам хората от сервиза (макар и много малко) как стоят подобни проблеми, да помогна с каквото мога ... само да не забравя! Напомни ми ако се отплесна нанякъде!
Докато съм в Камор Ауто имахме два случая на проблеми, единия беше съвсем в началото за някакъв модул за управление на една от системите за сигурност и другия беше сега на скоро проблем с модул, който управлява двигателя (при V8 и V12) от тях имахме..
Свързаха се със собствениците и смениха частите в Дару безплатно!
Като стане такъв проблем BMW пращат писмо до всички вносители, че през един кой си месец има някакъв проблем с еди какво си, вносителите го препращат по дилърите и дилърите виждат, на кого са продали такива автомобили и ги викат! Проблема възниква, когато примерно въпросната кола е продадена или немогат да се свържат със собственика.. какъвто може би е твоя случай!
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
явно е, че БМВ имат "Ruckrufaktion" за твоя проблем. Съветвам те да напишеш един емайл до БМВ или някой твой приятел в ГЕР да отиде в едно от представителствата и да попита за това турбо дали има "Ruckrufaktion"? Ако има, нека ти го напишат, тоест да го имаш писмено. После отиваш в официалния представител в БГ и му го лепиш на челото и той требва да ти го направи без пари, защото му се плаща директно от централата в ГЕР. Ако не иска да ти го направи без пари, значи не е толкова официален колкото ти се струва.
Но най-важното е да разбереш дали има "Ruckrufaktion" ... защото нормално тези данни не се излагат публично, тоест само вътрешно се знае кога се провеждат такива мероприятия и за какво. Обикновено сервизите печелят от тези акции ...
Лично на мене ми смениха предните челюсти и спирачните дискове на АУДИто миналата година, защото когато е произведено е станало некаква грешка. Но след като го купих отидох в АУДИ сервиз и им попълних една бланка с данните на колата (това имаше впредвид и Туртурело относно собственика на колата) ... дано да съм ти помогнал.
Но най-важното е да разбереш дали има "Ruckrufaktion" ... защото нормално тези данни не се излагат публично, тоест само вътрешно се знае кога се провеждат такива мероприятия и за какво. Обикновено сервизите печелят от тези акции ...
Лично на мене ми смениха предните челюсти и спирачните дискове на АУДИто миналата година, защото когато е произведено е станало некаква грешка. Но след като го купих отидох в АУДИ сервиз и им попълних една бланка с данните на колата (това имаше впредвид и Туртурело относно собственика на колата) ... дано да съм ти помогнал.
Еми тя колата е внос от Германия май и т.н., в смисъл че е прекупувана или препродавана кой знае колко пъти преди ние да я купим. Ще проверя тия дни за Германия някой оттам да пита и да ми каже. Мерси на всички за помоща и инфото.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това
Говорих с нашия сервизен мениджър и процедурата е следната:
проверява се в TIS VIN номера на колата, там има информация за дефекти, пише за тази кола какви дефекти е имала при производството си, пише от коя до коя дата на производство е наблюдаван дефект и най-отдолу има датата, до която е може да се смени безплатно в България. Ако тази дата не е просрочена всичко се сменя тук на място безплатно, ако обаче е просрочена, колата наистина трябва да бъде сервизирана в Германия също безплатно.
Това е Tano ... ако искаш прати ми VIN номера на ЛС да проверя в моя TIS какво пише за твоята кола.
проверява се в TIS VIN номера на колата, там има информация за дефекти, пише за тази кола какви дефекти е имала при производството си, пише от коя до коя дата на производство е наблюдаван дефект и най-отдолу има датата, до която е може да се смени безплатно в България. Ако тази дата не е просрочена всичко се сменя тук на място безплатно, ако обаче е просрочена, колата наистина трябва да бъде сервизирана в Германия също безплатно.
Това е Tano ... ако искаш прати ми VIN номера на ЛС да проверя в моя TIS какво пише за твоята кола.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани