Проблем-незнаен

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Проблем-незнаен

Мнение от I.V.G. » 08 Апр 2010, 10:06

Здравейте,значи проблема е някъде покрай ремъка,ролките в този отсег.Сменени:демферната шайба,оптягащото амортис.,ремъка е добър(1,5год.),другите шайби са проверени и са добре.Значи,като е студен двигателя няма този шум и двигателя при палене и гасене е много стегнат ,а като загрее се показва шума и при гасене и палене има голямо опъване на ремъка(вижда се по хода на амортисорчето).Помагайте,че ме изяде отвътре.

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Проблем-незнаен

Мнение от Ilko Ivanov » 08 Апр 2010, 10:08

Да беше казал и за каква кола става въпрос .....
Но да предположим че става въпрос за 525 ТДС .
Има два размера ремъци: 5 РК 1815 и 5 РК 1850 по-дългият се слага на алтернатор 140А.
Да не си сложил по-късият ремък вместо по-дългия ?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: Проблем-незнаен

Мнение от Peter Angelov » 08 Апр 2010, 11:29

И аз си мисля че става въпрос за 525 TDS, аз имам подобен проблем :confused: Всичко съм сменил и имам при гасене подобен проблем, но при мен излиза само един ремък
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18

но за сметка на това за климатика са два вида:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18

Това се появи от както направих пълна профилактика на тая час от мотора, всичко е оригинално с изключение на оптяжното амортисьорче. Най впечатляващо е че за една година ми заминават две такива амортисьорчета.
С едното съм минал 3 000 км. а с другото сменено преди 15 дена 100 км. :shock: :confused:
и двете започват да текат от към гумения маншон. Сега купих оригинално амортисьорче но не съм го сложил и ще махам всичко да търся проблема.

Колега може ли да обясниш по точно какви шумове, протраквания и т.н. имаш при гасене на двигателя.Аз лично мислех да махна ремъците и да паля и гася. Проверил съм маховика той е чисто нов, шайбата, таже си мисля да махам генерацията. При мен го прави някой път много, после не го прави абе с две думи луда работа а много ме дразни.

Последно преди 15 дена смених това амортисьорче, оригинални тампони на мотора и кутията, всички тампончета и т.н. по генерацията но проблема си остава. След 10 дена отново влизам в бокса да търся тоя проблем и ще се радвам ако открием топлата вода :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Re: Проблем-незнаен

Мнение от I.V.G. » 08 Апр 2010, 13:45

Почвате да ставате по-добри и по-добри,даже отгатвате моделите :bchug: .Сега сириозно,звукът е като от ролка металически-леко стържещ,като изгасваме двигателя се чува извънтяване и има голямо разклащане на двигателя.На място като съм с вкл.1ва скорост ,натискам спирачката и отпускам съеденителя полеко и в момента в който започва да се товари двигателя се осилва леко и самия звук от стърженето.Ремъка незнам какъв размер е ,но съм от 1,5год. с него,ще погледна и него и ще пиша.Ако е с по късия може ли да е от него?Колата е ТДС 98г,април.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: Проблем-незнаен

Мнение от Peter Angelov » 08 Апр 2010, 14:06

При мен не усещам да има стържене а само това протракване като загасям мотора :confused: има същите признаци като при теб :!: основно го прави когато се заклати мотора :!: иначе не :roll: При Е34 525 TDS дават само един ремък пистов но дават 2 ремъка на климата :roll: аз поради тая причина с мотора смених всички тампони и т.н. но няма промяна. Чувасе основно пред колата това протракване от към перката, виско и т.н. Май ще сменяма сичко наред наново :mhihi: смисъл ще видя номерата на ремъците и ще поръчвам ако има нужда. Ще гледам и ролките аз затова и искам да я паля и гася без ремъци. При мен не се влияе от скорости, съединител :dunno:

100 % знам само че проблема се появи при смяната на ролките, амортисьорче, ремъци

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Re: Проблем-незнаен

Мнение от I.V.G. » 08 Апр 2010, 18:10

ivanov 530d написа:Да беше казал и за каква кола става въпрос .....
Но да предположим че става въпрос за 525 ТДС .
Има два размера ремъци: 5 РК 1815 и 5 РК 1850 по-дългият се слага на алтернатор 140А.
Да не си сложил по-късият ремък вместо по-дългия ?
АЗ съм с 140А ,мислиш ли че може да се сложи по късия ремък,защото доста разлика има между двата

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Проблем-незнаен

Мнение от Ilko Ivanov » 08 Апр 2010, 18:25

I.V.G. написа:
ivanov 530d написа:Да беше казал и за каква кола става въпрос .....
Но да предположим че става въпрос за 525 ТДС .
Има два размера ремъци: 5 РК 1815 и 5 РК 1850 по-дългият се слага на алтернатор 140А.
Да не си сложил по-късият ремък вместо по-дългия ?
АЗ съм с 140А ,мислиш ли че може да се сложи по късия ремък,защото доста разлика има между двата


Доста трудничко но влиза.....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Проблем-незнаен

Мнение от cls6666 » 08 Апр 2010, 18:41

виж когато гасиш дали ролката не опира за момент в демпферната шайба
най добре отдоло на канал като свалиш кората под мотора
при мен се оправи като смених демпферната шайба с оригинална
не е гаранция че новата е хубава
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 68
Регистриран на: 25.12.2008
Местоположение: italia

Re: Проблем-незнаен

Мнение от drajevski » 08 Апр 2010, 20:11

колега виж ролката на оптегача,на мен ми опираше в демферната шаиба и се получаваше нещо такова

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Re: Проблем-незнаен

Мнение от I.V.G. » 10 Апр 2010, 19:19

Днес ходих до ЕЛИТКАР и момчетата ми казаха че този проблем идвал от конзолата на която се държи амортисьорчето от едната страна а от другата е ролката,също трябвало да се смени заедно с конзолата и втулката на която е закрепена самата конзола.Някой от вас сменял ли е тези части?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Проблем-незнаен

Мнение от cls6666 » 10 Апр 2010, 19:52

то хубаво е да се сменя всичко за да е като от завода
,при мен се счупи първо амортисиорчето, после лоста заради кофти демпферна(плътна )шайба след като я смених не ми е опирала
за номер 2 са ти казали смени и о-пръстена
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 48
Регистриран на: 27.05.2008
Местоположение: перник
Пол: Мъж
Кара: e 39 525tds

Re: Проблем-незнаен

Мнение от gigov » 10 Апр 2010, 22:40

Безпорно по-добре е колега да смениш всичко което са ти казали с ново,но ако не искаш (а то и няма голям смисъл) разглоби въпросната конзола и сложи нова грес защото старата е станала на някаква "каша" която няма никакви мазилни свойства и точно за това се получава този шум свирене и изтракването при гасене на двигатела когато позагрее малко.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1415
Регистриран на: 5.06.2008

Re: Проблем-незнаен

Мнение от Peter Angelov » 11 Апр 2010, 1:00

I.V.G. написа:Днес ходих до ЕЛИТКАР и момчетата ми казаха че този проблем идвал от конзолата на която се държи амортисьорчето от едната страна а от другата е ролката,също трябвало да се смени заедно с конзолата и втулката на която е закрепена самата конзола.Някой от вас сменял ли е тези части?


Интересно :shock: :dunno: всичко това го смених миналото лято с ново купено от Варна Кар :confused:

Колеги някой можели да обясни по добре какво се случва с тази конзола и втулка :) Може ли проблема да е в монтажа :?:

Благодаря

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Re: Проблем-незнаен

Мнение от I.V.G. » 11 Апр 2010, 11:21

cls6666 написа:то хубаво е да се сменя всичко за да е като от завода
,при мен се счупи първо амортисиорчето, после лоста заради кофти демпферна(плътна )шайба след като я смених не ми е опирала
за номер 2 са ти казали смени и о-пръстена
какво значи (плътна ) и тази старата на коя фирма е била и новата където си сега каква е?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Проблем-незнаен

Мнение от cls6666 » 11 Апр 2010, 12:44

ми плътна беше, имам тема пусната точно за този проблем и снимки
viewtopic.php?f=35&t=184111
сега е ок,даже мисля че мотора работи по спокоино
Изображение

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook