Проблем-незнаен
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
Проблем-незнаен
Здравейте,значи проблема е някъде покрай ремъка,ролките в този отсег.Сменени:демферната шайба,оптягащото амортис.,ремъка е добър(1,5год.),другите шайби са проверени и са добре.Значи,като е студен двигателя няма този шум и двигателя при палене и гасене е много стегнат ,а като загрее се показва шума и при гасене и палене има голямо опъване на ремъка(вижда се по хода на амортисорчето).Помагайте,че ме изяде отвътре.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Проблем-незнаен
Да беше казал и за каква кола става въпрос .....
Но да предположим че става въпрос за 525 ТДС .
Има два размера ремъци: 5 РК 1815 и 5 РК 1850 по-дългият се слага на алтернатор 140А.
Да не си сложил по-късият ремък вместо по-дългия ?
Но да предположим че става въпрос за 525 ТДС .
Има два размера ремъци: 5 РК 1815 и 5 РК 1850 по-дългият се слага на алтернатор 140А.
Да не си сложил по-късият ремък вместо по-дългия ?
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Проблем-незнаен
И аз си мисля че става въпрос за 525 TDS, аз имам подобен проблем
Всичко съм сменил и имам при гасене подобен проблем, но при мен излиза само един ремък
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18
но за сметка на това за климатика са два вида:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18
Това се появи от както направих пълна профилактика на тая час от мотора, всичко е оригинално с изключение на оптяжното амортисьорче. Най впечатляващо е че за една година ми заминават две такива амортисьорчета.
С едното съм минал 3 000 км. а с другото сменено преди 15 дена 100 км.
и двете започват да текат от към гумения маншон. Сега купих оригинално амортисьорче но не съм го сложил и ще махам всичко да търся проблема.
Колега може ли да обясниш по точно какви шумове, протраквания и т.н. имаш при гасене на двигателя.Аз лично мислех да махна ремъците и да паля и гася. Проверил съм маховика той е чисто нов, шайбата, таже си мисля да махам генерацията. При мен го прави някой път много, после не го прави абе с две думи луда работа а много ме дразни.
Последно преди 15 дена смених това амортисьорче, оригинални тампони на мотора и кутията, всички тампончета и т.н. по генерацията но проблема си остава. След 10 дена отново влизам в бокса да търся тоя проблем и ще се радвам ако открием топлата вода

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18
но за сметка на това за климатика са два вида:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=18
Това се появи от както направих пълна профилактика на тая час от мотора, всичко е оригинално с изключение на оптяжното амортисьорче. Най впечатляващо е че за една година ми заминават две такива амортисьорчета.
С едното съм минал 3 000 км. а с другото сменено преди 15 дена 100 км.


и двете започват да текат от към гумения маншон. Сега купих оригинално амортисьорче но не съм го сложил и ще махам всичко да търся проблема.
Колега може ли да обясниш по точно какви шумове, протраквания и т.н. имаш при гасене на двигателя.Аз лично мислех да махна ремъците и да паля и гася. Проверил съм маховика той е чисто нов, шайбата, таже си мисля да махам генерацията. При мен го прави някой път много, после не го прави абе с две думи луда работа а много ме дразни.
Последно преди 15 дена смених това амортисьорче, оригинални тампони на мотора и кутията, всички тампончета и т.н. по генерацията но проблема си остава. След 10 дена отново влизам в бокса да търся тоя проблем и ще се радвам ако открием топлата вода

- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
Re: Проблем-незнаен
Почвате да ставате по-добри и по-добри,даже отгатвате моделите
.Сега сириозно,звукът е като от ролка металически-леко стържещ,като изгасваме двигателя се чува извънтяване и има голямо разклащане на двигателя.На място като съм с вкл.1ва скорост ,натискам спирачката и отпускам съеденителя полеко и в момента в който започва да се товари двигателя се осилва леко и самия звук от стърженето.Ремъка незнам какъв размер е ,но съм от 1,5год. с него,ще погледна и него и ще пиша.Ако е с по късия може ли да е от него?Колата е ТДС 98г,април.

- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Проблем-незнаен
При мен не усещам да има стържене а само това протракване като загасям мотора
има същите признаци като при теб
основно го прави когато се заклати мотора
иначе не
При Е34 525 TDS дават само един ремък пистов но дават 2 ремъка на климата
аз поради тая причина с мотора смених всички тампони и т.н. но няма промяна. Чувасе основно пред колата това протракване от към перката, виско и т.н. Май ще сменяма сичко наред наново
смисъл ще видя номерата на ремъците и ще поръчвам ако има нужда. Ще гледам и ролките аз затова и искам да я паля и гася без ремъци. При мен не се влияе от скорости, съединител 
100 % знам само че проблема се появи при смяната на ролките, амортисьорче, ремъци







100 % знам само че проблема се появи при смяната на ролките, амортисьорче, ремъци
- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
Re: Проблем-незнаен
АЗ съм с 140А ,мислиш ли че може да се сложи по късия ремък,защото доста разлика има между дватаivanov 530d написа:Да беше казал и за каква кола става въпрос .....
Но да предположим че става въпрос за 525 ТДС .
Има два размера ремъци: 5 РК 1815 и 5 РК 1850 по-дългият се слага на алтернатор 140А.
Да не си сложил по-късият ремък вместо по-дългия ?
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Проблем-незнаен
I.V.G. написа:АЗ съм с 140А ,мислиш ли че може да се сложи по късия ремък,защото доста разлика има между дватаivanov 530d написа:Да беше казал и за каква кола става въпрос .....
Но да предположим че става въпрос за 525 ТДС .
Има два размера ремъци: 5 РК 1815 и 5 РК 1850 по-дългият се слага на алтернатор 140А.
Да не си сложил по-късият ремък вместо по-дългия ?
Доста трудничко но влиза.....
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Проблем-незнаен
виж когато гасиш дали ролката не опира за момент в демпферната шайба
най добре отдоло на канал като свалиш кората под мотора
при мен се оправи като смених демпферната шайба с оригинална
не е гаранция че новата е хубава
най добре отдоло на канал като свалиш кората под мотора
при мен се оправи като смених демпферната шайба с оригинална
не е гаранция че новата е хубава
Re: Проблем-незнаен
колега виж ролката на оптегача,на мен ми опираше в демферната шаиба и се получаваше нещо такова
- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
Re: Проблем-незнаен
Днес ходих до ЕЛИТКАР и момчетата ми казаха че този проблем идвал от конзолата на която се държи амортисьорчето от едната страна а от другата е ролката,също трябвало да се смени заедно с конзолата и втулката на която е закрепена самата конзола.Някой от вас сменял ли е тези части?
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Проблем-незнаен
то хубаво е да се сменя всичко за да е като от завода
,при мен се счупи първо амортисиорчето, после лоста заради кофти демпферна(плътна )шайба след като я смених не ми е опирала
за номер 2 са ти казали смени и о-пръстена
,при мен се счупи първо амортисиорчето, после лоста заради кофти демпферна(плътна )шайба след като я смених не ми е опирала
за номер 2 са ти казали смени и о-пръстена
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- gigov
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 27.05.2008
- Местоположение: перник
- Пол: Мъж
- Кара: e 39 525tds
Re: Проблем-незнаен
Безпорно по-добре е колега да смениш всичко което са ти казали с ново,но ако не искаш (а то и няма голям смисъл) разглоби въпросната конзола и сложи нова грес защото старата е станала на някаква "каша" която няма никакви мазилни свойства и точно за това се получава този шум свирене и изтракването при гасене на двигатела когато позагрее малко.
- Peter Angelov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1415
- Регистриран на: 5.06.2008
Re: Проблем-незнаен
I.V.G. написа:Днес ходих до ЕЛИТКАР и момчетата ми казаха че този проблем идвал от конзолата на която се държи амортисьорчето от едната страна а от другата е ролката,също трябвало да се смени заедно с конзолата и втулката на която е закрепена самата конзола.Някой от вас сменял ли е тези части?
Интересно



Колеги някой можели да обясни по добре какво се случва с тази конзола и втулка


Благодаря
- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
Re: Проблем-незнаен
какво значи (плътна ) и тази старата на коя фирма е била и новата където си сега каква е?cls6666 написа:то хубаво е да се сменя всичко за да е като от завода
,при мен се счупи първо амортисиорчето, после лоста заради кофти демпферна(плътна )шайба след като я смених не ми е опирала
за номер 2 са ти казали смени и о-пръстена
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Проблем-незнаен
ми плътна беше, имам тема пусната точно за този проблем и снимки
viewtopic.php?f=35&t=184111
сега е ок,даже мисля че мотора работи по спокоино
viewtopic.php?f=35&t=184111
сега е ок,даже мисля че мотора работи по спокоино
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани