Проблем с паленето на топъл мотор

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 9.11.2008

Проблем с паленето на топъл мотор

Мнение от oliure » 21 Май 2010, 20:50

Колеги колата ми е 525 tds и знам че при топъл мотор винаги върти повече отколкото при студен така беше и моята до днес. Но днес по обяд се качвам да паля и проблем, прекалено много въртя преди да запали а бях я оставил за около 20 минути само. Вдигнах капака и забелязах че като дам гас на около 3000 4000 оборота в прозрачното маркуче след горивния филтър се появяват мехурчета с въздух. Отидох при един майстор защото си мислех че е пукнато някое маркуче но тои ми каза че била заминала помпата която е в резервоара и ако я оставя с по малко от 15 литра ще изгасне. Възможно ли е да е от тази помпа и как се сменя? И при 525tds и 525 d и 530 d едни и същи ли са тези помпи?

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Проблем с паленето на топъл мотор

Мнение от Ilko Ivanov » 21 Май 2010, 21:02

oliure написа:Отидох при един майстор .................


Представи си, че този при когото си ходил съм аз ....... :mhihi:


П.С. Трябваше да я заключа тая тема,понеже има доста такива,но тъй като не ми повярва ще я оставя да видим какво ще кажат и другите колеги ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 9.11.2008

Re: Проблем с паленето на топъл мотор

Мнение от oliure » 21 Май 2010, 21:18

Е браво. Ходих в един магазин за тази помпа но ми казаха че били два вида и коя от двете била.

некъв ентусиаст
Аватар
Мнения: 3688
Регистриран на: 29.03.2009
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: F02 750iL

Re: Проблем с паленето на топъл мотор

Мнение от Ilko Ivanov » 21 Май 2010, 21:24

Номер 1 от ей тая схемичка : http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=16&fg=15

А ето и в кои автомобили се използва : http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... series=E39

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: Проблем с паленето на топъл мотор

Мнение от Пресиян Василев » 21 Май 2010, 21:43

Единственно по темата мога да ти кажа ,да се вьрнеш при тоя маистор(самозван ще да е :mhihi: :mhihi: :mhihi: ) и да смените помпата в резервоара.Комаи и да бутнете и аванса на ГНП че да попалва и топла колата.
Повече доверие колега,повече
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 9.11.2008

Re: Проблем с паленето на топъл мотор

Мнение от oliure » 24 Май 2010, 10:57

Тази ли е помпата.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Проблем с паленето на топъл мотор

Мнение от cls6666 » 24 Май 2010, 11:05

прилича на тази ,извади старата че маи клемите не бяха с гайки ,а с плоски клеми-поне моята беше такава :(
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 9.11.2008

Re: Проблем с паленето на топъл мотор

Мнение от oliure » 24 Май 2010, 11:20

Да не да е друга, този които ми я даде да я е объркал?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Проблем с паленето на топъл мотор

Мнение от cls6666 » 24 Май 2010, 11:55

сега слязох до колата и погледнах старата помпа моята е с плоски клеми,щом си ходил при илко да я види и да ти поръча точната
така изглеждаше и новата тръбичката не беше права
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 24.09.2009
Местоположение: Rakovski
Пол: Мъж
Кара: 525TDS
Мечтае да кара: BMW M1 2012

Re: Проблем с паленето на топъл мотор

Мнение от iosifff » 28 Май 2010, 11:43

колега, на каква цена взе помпата?
Iosifff

ентусиаст
Аватар
Мнения: 822
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Мечтае да кара: само бмв та
Детайли за колата: много бърза

Re: Проблем с паленето на топъл мотор

Мнение от ясен николов » 30 Май 2010, 21:27

cls6666 написа:сега слязох до колата и погледнах старата помпа моята е с плоски клеми,щом си ходил при илко да я види и да ти поръча точната
така изглеждаше и новата тръбичката не беше права

за е39 ка това е помпата
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 22.01.2010
Пол: Мъж
Кара: e39 tds
Мечтае да кара: e39 M-POWER

Re: Проблем с паленето на топъл мотор

Мнение от leo_bg » 31 Май 2010, 9:46

oliure написа:Тази ли е помпата.

от каде я купи и колко пари защтото и аз има саштиа проблем като я паля сутрин студена 2-3 пат и пали но като я покарам малко и изгася не6те вчера ве4ерта ме заряза на едно крастовищте и след това викнах мой приател да ме драпне при дармането се пома4их да я запаля и стана но при паленето от аспуха излезнаедна 4ернилка и то голяма незнам от какво е като гледам и аз имам мехури в марку4а моля кажи ми как го управи проблема да не купувам само помпа на празно мерси преджарителн :dunno: :dunno: :dunno: :dunno: :dunno: :dunno: :dunno: о...

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook