530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?) Решен !

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 599
Регистриран на: 3.04.2011
Пол: Мъж
Кара: ше Е36 Cupe
Мечтае да кара: М5 Комби

Re: 530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?) Решен

Мнение от ozBMW » 19 Мар 2017, 22:53

Както написах по горе,започна да прави така след почистване на егр и затягане на скобите на турбо пътищата и сега ми идва на ум възможно ли е турбото да прави свръх налягане и тия в автокъщата нарочно да са оставили скобите хлабави и сега аз като ги затегнах да се усети проблема?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 814
Регистриран на: 21.01.2008
Кара: E61 525d'09

Re: 530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?) Решен

Мнение от hummer » 20 Мар 2017, 7:52

А егр-затапен ли е?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 599
Регистриран на: 3.04.2011
Пол: Мъж
Кара: ше Е36 Cupe
Мечтае да кара: М5 Комби

Re: 530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?) Решен

Мнение от ozBMW » 20 Мар 2017, 8:35

Не е затапен....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 814
Регистриран на: 21.01.2008
Кара: E61 525d'09

Re: 530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?) Решен

Мнение от hummer » 20 Мар 2017, 8:53

Изолирай го и виж

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 599
Регистриран на: 3.04.2011
Пол: Мъж
Кара: ше Е36 Cupe
Мечтае да кара: М5 Комби

Re: 530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?) Решен

Мнение от ozBMW » 25 Мар 2017, 16:11

Извадих маркучето на вакума и го затапих само,самия егр не съм му слагал ламаринки и темподобни и за сега си върви не ми прави тая мизерия като преди,ама бих искал всичко да е както си трябва, така с не работещ егр турбото няма ли да замине бързо :roll:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 814
Регистриран на: 21.01.2008
Кара: E61 525d'09

Re: 530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?) Решен

Мнение от hummer » 25 Мар 2017, 16:13

Нищо няма да ти замине,95% от бмв-тата в БГ са със затапани или напълно изолирани егр-и :mhihi: (ти и ремап да направиш пак го махат)

Щом искаш всичко да е както трябва отиваш в дару и си взимаш чисто нов оригинален :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 26.04.2019
Пол: Мъж

Re: 530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?) Решен

Мнение от томов » 26 Апр 2019, 20:39

А някой може ли да даде цялата схема на вакуума 3.0 D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: 530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?) Решен

Мнение от Kurtov » 25 Фев 2020, 19:12

Здравейте, какво налягане трябва да прави този мотор при пълна газ на 4-та предавка например ?
Мисля утре да замеря моята какво налягане прави през ИНПА.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1636
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: 530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?) Решен

Мнение от Z3Ro* » 25 Фев 2020, 22:35

Заводско турбото на 530д работи на 1.15 бара, като може да прави пикове до 1.2 някъде. Това значи, че ще виждаш стойности около 2150-2200 милибара на диагностичната програма.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: 530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?) Решен

Мнение от Kurtov » 16 Мар 2020, 21:14

Z3Ro* написа:Заводско турбото на 530д работи на 1.15 бара, като може да прави пикове до 1.2 някъде. Това значи, че ще виждаш стойности около 2150-2200 милибара на диагностичната програма.


Благодаря!
Значи днес гледахме какво налягане прави през INPA.
На място исканото е около 900, а полученото е с около 100 единици по-малко.
Казаха ми, че това е нормално.
При пълна газ на 3-та и 4-та предавка колата прави максимум около 2100мбар, което е г/д колкото се очакваше, тоест искано и реално съвпадат, като след 3500 оборота мисля, че падаше налягането, но мисля че това е нормално.
Това което ми стана интересно е, че дебитомера дава по-високи стойности от исканите. Около 150 до 200 повече при пълна газ.
Колата е без катализатори, не знам дали има значение.
Като цяло колата си върви добре, но когато не съм я настъпвал много време и я настъпя има страшни пушеци от ниски обороти та до червено :shock: . След това, ако я настъпвам, все едно се е продухала и няма пушек.
Пушека е черен.
Дюзите би трябвало да са наред, днес изключих корекциите през ИНПА и не усетих разлика в работата на мотора.
Къде да търся проблема ?
Не съм сменял филтър картерни газове, възможно ли е от него да прави подобни номера ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1636
Регистриран на: 16.11.2011
Местоположение: Монтана
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
Мечтае да кара: Murcielago SV

Re: 530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?) Решен

Мнение от Z3Ro* » 17 Мар 2020, 9:34

Kurtov написа:
Z3Ro* написа:Заводско турбото на 530д работи на 1.15 бара, като може да прави пикове до 1.2 някъде. Това значи, че ще виждаш стойности около 2150-2200 милибара на диагностичната програма.


Благодаря!
Значи днес гледахме какво налягане прави през INPA.
На място исканото е около 900, а полученото е с около 100 единици по-малко.
Казаха ми, че това е нормално.
При пълна газ на 3-та и 4-та предавка колата прави максимум около 2100мбар, което е г/д колкото се очакваше, тоест искано и реално съвпадат, като след 3500 оборота мисля, че падаше налягането, но мисля че това е нормално.
Това което ми стана интересно е, че дебитомера дава по-високи стойности от исканите. Около 150 до 200 повече при пълна газ.
Колата е без катализатори, не знам дали има значение.
Като цяло колата си върви добре, но когато не съм я настъпвал много време и я настъпя има страшни пушеци от ниски обороти та до червено :shock: . След това, ако я настъпвам, все едно се е продухала и няма пушек.
Пушека е черен.
Дюзите би трябвало да са наред, днес изключих корекциите през ИНПА и не усетих разлика в работата на мотора.
Къде да търся проблема ?
Не съм сменял филтър картерни газове, възможно ли е от него да прави подобни номера ?

Ако всичко по колата е наред, на празен ход реалната стойност трябва да е малко по-висока от исканата. При теб щом не е така, прегледай турбопътища и колектор за пробиви и гарнитурки, както и генерацията дали е проходима, щото се сещам за колега, на който уж му бяха махнали катализаторите, но се оказа, че половината са си там вътре, и то смлени... Ако всичко друго е наред, обърни внимание на турбината, като започнеш от управлението й/ел. клапан, вакууми и вакуумен клапан - последният събира ръжда вътре и започва да заяжда, пружината му също омеква с времето/. На какви обороти стига това налягане от 2100 милибара?

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook