530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?) Решен !
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- dak
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: 530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?)
Привет отново , отпуската свърши заедно с почивката колата е супер с изкючение на мудното набиране някой ако е гледал клипа с живите данни моля да си каже мнението http://www.youtube.com/watch?v=NFS9Yv7x ... e=youtu.be ! Време за ремонти не съм имал , така че ... като начало ще започна с вакумите и после ще се опитам да намеря работещ дебитомер за проба да видим дали ще се подобри нещо.
Ето една сборка на проблема: на клипа се вижда че има аномалия с налягането на турбото , т.е. след около 2300 оборота налягането не се задържа а спада а на пета предавка когато оборотите се вдигат по плавно се наблюдава ново надуване след спада. Няма сецане и придърпване при ускорени вероятно защото налягането се мени в малки граници и по плавно , също така под 1500 оборота няма почти никакво ускорение проблема се засилва особено когато хубаво се понагрее двигателя. Колата няма грешки в двигателя при четене с инпа , не харчи никаво масло независимо от карането (кастрол 5в40) , не пуши , и работи сравнително тихо и без вибрации.
Ето една сборка на проблема: на клипа се вижда че има аномалия с налягането на турбото , т.е. след около 2300 оборота налягането не се задържа а спада а на пета предавка когато оборотите се вдигат по плавно се наблюдава ново надуване след спада. Няма сецане и придърпване при ускорени вероятно защото налягането се мени в малки граници и по плавно , също така под 1500 оборота няма почти никакво ускорение проблема се засилва особено когато хубаво се понагрее двигателя. Колата няма грешки в двигателя при четене с инпа , не харчи никаво масло независимо от карането (кастрол 5в40) , не пуши , и работи сравнително тихо и без вибрации.
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: 530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?)
Колега, какво направи с вакуум маркучите за управление на турбото? И може също да погледнеш и вакуумния актуатор на турбото.
Номер 1 от схемата
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=45
Номер 1 от схемата
http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=11&fg=45
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?)
За 1 месец едни маркучи не може да смениш.
Ще си направя тениска на която да пише "А ти смени ли вакумите?"
Ще си направя тениска на която да пише "А ти смени ли вакумите?"
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- dak
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: 530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?)
Стига де , немога да спра колата , все на някъде се ходи ! Тва е първото нещо което ще направя и пак ще пиша ! За тоя месец съм врътнал едни 5000 км
- Elesar74
- старши ентусиаст
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: E39 525d
Re: 530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?)
Това добре колега. Но преди да пишеш във форума и да задаваш едни и същи въпроси, защо не изпълняваш съветите на колегите и да пишеш резултата? Така само се прелива от пусто в празно. Ако проблема е във вакуум управлението(което е много вероятно), а ти непрекъсното го отлагаш и се занимаваш с дебитомера например, знаеш ли откога проблема щеше да бъде отстранен? Следващия път пиши като смениш маркучите. Не ти пиша за да се заяждам, но ако искаш да ти бъде решен проблема, бъди по-последователен.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- dak
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: 530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?)
Идеята ми беше дали някои е гледал клипа защото нямаше никакви отзиви , то се вижда в мнението. За другото си знам и ще стане като се освободи тия дни мойто майсторче. Благодаря все пак
- dmxl
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d 05
- Мечтае да кара: F10 M550D
Re: 530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?)
проблема ти е от клапана на турбото, вземи от някъде друг и го смени за проба, след това си купи най-добре нов колата няма да си я познаеш, минах по твоя път смених всичките тази щуротии за които сте изписали 5 страници и нищо, накрая стигнах до това клапанче, а трябваше да почна с него, имаше някъде тема за тези клапани че се свалят и се чистят, но ако питаш мен вземи си ново 208лв е в Дарукар
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?)
dmxl написа:проблема ти е от клапана на турбото, вземи от някъде друг и го смени за проба, след това си купи най-добре нов колата няма да си я познаеш, минах по твоя път смених всичките тази щуротии за които сте изписали 5 страници и нищо, накрая стигнах до това клапанче, а трябваше да почна с него, имаше някъде тема за тези клапани че се свалят и се чистят, но ако питаш мен вземи си ново 208лв е в Дарукар
Стига с тоя Дарукар, Мкар и всякакви официални доставчици, които ни дерат на живо с цените си. Има и други доставчици на оригинални части.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- dak
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: 530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?)
...преди малко се върнах от майсторчето , момчето е прегледало обстойно всичките вакуми и каза че са в добро състояние и намат нужда от замяна , отново ми каза че се съмнява в дебитомера. В момента карам с изключен дебитомер , колата определено е по отзивчива докато не загрее доволно. На отиване колата върви много добре направих преход от 40 км 10 от които градско и на връщане 30 км. все едно карам друга кола томава и чак сега забелязах че като натисна газта в дъно на 4та примерно със 60 км/ч пуши чернилка през ауспуха до към 2600 оборота и после изчиства. Когато е студена няма такова нещо.
Въпроса е какво общо има дебитомера с температурата и възможно ли е като е изключен температурата пак да му влияе по някакъв начин ???
Въпроса е какво общо има дебитомера с температурата и възможно ли е като е изключен температурата пак да му влияе по някакъв начин ???
- dak
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: 530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?)
При изключена букса на дебитомера записва 2 грешки , едната е 272-temperature sensor а другата е 256-air mass meter , значи в самия дебитомер има датчик който измерва температурата на въздуха !
Възможно ли е поради тази причина да умира колата когато температурата на въздуха по капака се повиши значително ? Ако има проблем с клапана за налягането на турбото защо колата върви добре когато е студена ?
Възможно ли е поради тази причина да умира колата когато температурата на въздуха по капака се повиши значително ? Ако има проблем с клапана за налягането на турбото защо колата върви добре когато е студена ?
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: 530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?)
Вземи друг дебитомер. Смени го. Изтрий грешката. Покарай малко и ако не се появи грешката и колата се оправи това е решението.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: 530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?)
Купи си нов дебитомер БОШ,по-спомени беше около 450-480-лева но ще си решиш проблема,вече близо 2-години го карам.
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- dak
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: 530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?)
Само немога да разбера защо се влошава като загрее ... иначе дебитомера е ясен , за смяна е !
- Jordana
- старши ентусиаст
- Мнения: 1595
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: 530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?)
Щото не може правилно да си изчисли входящия въздух и като насмуче горещ въздух при загрял мотор става още по фрапиращо.
Покарай вечер по хладното и ще видиш че дърпа доста повече.
Покарай вечер по хладното и ще видиш че дърпа доста повече.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- dak
- младши ентусиаст
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: 530D 184 кс. тромаво набира (налягане на турбо ?)
Да така е , когато е хладно дърпа по добре , вчера пак гледахме живи данни на добре загрят мотор ... дебитомера си тотално зле , като е загрят реагира 2 пъти по бавно на подаването на газ и до като направи исканите стойности оборотите отиват над 3500 и няма за кога да навакса. Няма какво повече да го умувам. Дават ми чисто нов Бош за 290 лв. и се чудя дали да го взимам. Как ви се стува цената ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани