Нов съединител - проблем със скоростите
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
Нов съединител - проблем със скоростите
моля помогнете на колегата защото аз не виждам къде е проблема
nowaka написа:имам проблен е една е39.Вчера и смених съединителя и не иска да влизат скоростите:(Без маховика всичко друго е сменено..колата мисля че е 2000 година 525тдс
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10483
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Обикновено това се получава като не смениш целия комплект съединител, ама в случая е сменен... Най-вероятно е сложил различни марки притискател и феродов или нещо не е напаснато. Няма да мине без повторно разглобяване
Never mistake motion for action...
- Гост
Tова е много вярно. Феродовия е Закс, а притескателя е Люк. Имаше една скоба (заводски на притискателен диск). Самия феродов диск ми се стори бая дебел (около 9 милиметра). Имал ли е някой подобен проблем? Отначало, като я сглобих, всичко беше на ред, а след това все по-трудно взеха да влизат скоростите:(
Все едно не отделя феродовия ... хм ... някакви идеи?
Все едно не отделя феродовия ... хм ... някакви идеи?
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
9 mm ми се струват много. Аз утре ще сменям съединител и новия го разгледах сега .... феродото е около 6-7 мм.
Sachs не ги слагат от към 2000 год. вече в Е39 защото се е оказало че не са достатъчно надеждни ... Стария ми е Sachs, и съм много доволен от него ... даже е на около 80 000 км и си има още хляб в него ....
иначе както казва колегата проблема може да е от различните производители.
Sachs не ги слагат от към 2000 год. вече в Е39 защото се е оказало че не са достатъчно надеждни ... Стария ми е Sachs, и съм много доволен от него ... даже е на около 80 000 км и си има още хляб в него ....
иначе както казва колегата проблема може да е от различните производители.
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
iv0 написа:За да не отварям нова тема ще попитам тук.. на каква цена е съединителят и смяната... ?
съединителят го взех за 120 EUR но не е Sachs а някакъв друг немски. А за смяната ще ти кажа довечера
- Гост
Момчета голям го ям днес цял ден:(бах този съединител изяде ми душата..какво ли не правиш,неще и неще да вкючва скорости.Когато деня взе да преваля с сетни усилия най накрая след много муки свалих кутията.Този път свалих и маховика.Всичко комплект го зглобих на земята,натиснах го на пресата и...неможах да повярвам на очите си, феродовия диск едвам едвам отделяше при натиск до края!Утре ще ходя да видя какво ще кажат от магазина от където е закупен самия комплект.Очаквайте влючване:)
абе стори ми се че е много дебеличук този диск ама ....ще видим какво ще стане.
абе стори ми се че е много дебеличук този диск ама ....ще видим какво ще стане.
- Гост
- Гост
Ако знаете какво стана..... 'баси не мога да повярвам и аз. За първи път ми се случва.. Самия диск е саморегулиращ, и е закопчан с една скоба,
но ... не са го закопчали както трябва и колата не може да влючва скорости!!!
Как е а?
Обиколих всички магазаини, и на всякъде е по един и същи начин.
Да уточня че колата е Е39 525тдс, а годината е 98, от тази година ги дилели на саморегулищи и обикновенни!
Направил съм и снимки, но не знам как да ги поставя тук. Ако някой е по-заинтересуван, нека да драсне някой ред и да му ги изпратя да ги видите.
Баси 2 дена игра.
Хм ... 'баси и частите.
но ... не са го закопчали както трябва и колата не може да влючва скорости!!!
Как е а?
Обиколих всички магазаини, и на всякъде е по един и същи начин.
Да уточня че колата е Е39 525тдс, а годината е 98, от тази година ги дилели на саморегулищи и обикновенни!
Направил съм и снимки, но не знам как да ги поставя тук. Ако някой е по-заинтересуван, нека да драсне някой ред и да му ги изпратя да ги видите.
Баси 2 дена игра.
Хм ... 'баси и частите.
- Penchev
- Сватбаря
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Ей това е нашата "прекрасна" държава Навсякъде е пълно само с боклуци Адаша,поне го е купил от Германия ...
nowaka, в крайна сметка какво направи
Георги Пенчев
nowaka, в крайна сметка какво направи
Георги Пенчев
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
супер си го написал!
nowaka написа:Здравей.Ето малко инфо към снимките.
вече монтиран...това е диска който е монтиран вече на колата и е готов да се сложи кутията
снимка 038...това е диска така както трябва да бъде монтиран на картината се вижда и самата скоба(по средата на диска)
изображение 041..отбелязал съм от къде точно се разбира колко е натегнат диска.Има една жълта пружинка която трябва да е натегната както е на самата картинка(при мен самия диск не беше по този начин и....големи ядове)ако самата пружинка е разпъната А ДИСКА ПАК МОЖЕ ДА Е ЗАКЛЮЧЕН ТОЙ НЯМА ДА ОТДЕЛИ!от личен опит знам:)Като копувате такъв регулиращ се диск ГЛЕДАЙТЕ! проложил съм и снимка на самото опътване но на немски:)
и така да обобщя:
отивате в магазина .взимате си дисковете(притискателен и лагер и феродов)гледате там където е показана на сномката и ако жълтата пружинка е натегната значи всичко е ок.После отивате при колата и процедурите са следните.
(Искам да вметна ,че с подробните си обяснения не искам да обидя никой а го правя за всеки случай да не ядете като мен голата опашка:)0
проверявате лагерчето на коляновия вал (където влиза пурвичния вал на ск.кутия)на ръка дали се вътти свободно.В противен случай е много възножно да увлича и да не можете да влючвате скорост.
ако всичко е наред с него пристъпвате към слагането на феродовия диск.Той НЕМОЖЕ да се обърка .В едното полужение опира на болтовете на маховика така че няма страшно:)След това идва ред на притескателя.Слагате го стягате болчетата 6 броя който са със вътрешен шестограм и (немците имат специялна скоба за центрене но...) на самия маховик има 3 дупки от кудето може да се докосва феродовиея диск( те са разположени на по 120 градуса една спямо друга)това ще рече като докосвате диска е пръсти и от 3 места да се подава еднакво .(може да използвате и шублер това е въпрос на вкус) след като сте завършили самото центрене сте готови да ...................отлючите самия прит. диск.той изтраква и хоп всичко е наред от тук на такък е ясно нали?:)))
НЕ ОТКЛЮЧВАЙТЕ СКОБАТА ПРЕДИ ДА СТЕ МОНТИРАЛИ (И ЦЕНТРИЛИ ФЕРОДОВИЯ ДИСК) ПРИТЕСКАТЕЛНИЯ ДИСК КЪМ МАХОВИКА!
надявам се да съм бил полезен:)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна CheGevara на 05 Юли 2006, 22:18, променена общо 1 път
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани