Изгнили прагове.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 367
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 TDS

Изгнили прагове.

Мнение от Vladocbr » 26 Мар 2014, 14:05

Здравейте колеги. Праговете около задните тампони за крика са изгнили до толкова, че потънаха на вътре при вдигане на колата. Отпред няма проблем вдига се цялата кола на тях. Та някой сблъсквал ли се е с това, и въобще какви са вариантите за ремонт? Предварително Благодаря.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 580
Регистриран на: 20.12.2011
Пол: Мъж
Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)

Re: Изгнили прагове.

Мнение от red_bull92 » 26 Мар 2014, 16:16

Здравей, колега, минавал съм през този път, но на Е36 и най-сполучливият вариант е да отрежеш старите прагове и заварка на нови http://www.autopower.bg/%D0%BF%D1%80%D0 ... 7c137.html след което китване и боядисване на мен ми излезе около 300 лв цялата процедура, но сега всичко е надеждно и красиво и я няма гандата ръжда :yes:
Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 367
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 TDS

Re: Изгнили прагове.

Мнение от Vladocbr » 27 Мар 2014, 9:18

Благодаря за съвета. Притеснява ме също че под тампона най вероятно има някаква подсилена конструкция която трябва да се подмени или не знам какво. Дали става с рязане от здрава и после заваряване на моята?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 367
Регистриран на: 12.10.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 TDS

Re: Изгнили прагове.

Мнение от Vladocbr » 23 Апр 2014, 13:11

Никой ли не е правил праговете около тампоните.

кандидат дрифтър
Аватар
Мнения: 1508
Регистриран на: 18.12.2009
Местоположение: София/Белград
Пол: Мъж
Кара: 535d M-sport
Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..

Re: Изгнили прагове.

Мнение от boksioraE39 » 26 Апр 2014, 0:23

Просто са малко изгнилите Е39,каквито и съвети да търсиш си за тенекиджия..
Изображение
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: Изгнили прагове.

Мнение от Alexch » 26 Апр 2014, 0:33

Ръжда да има е едно, но за изгнила Е39-ка и аз за първи път чувам :shock:

Имам декоративни добавки на праговете от ZENDER пакета, видях че е влязла малко мръсотия в цепнатините и сега се чудя да не разложи праговете ако седи по-дълго.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Изгнили прагове.

Мнение от b00st » 26 Апр 2014, 1:13

Alexch написа:Ръжда да има е едно, но за изгнила Е39-ка и аз за първи път чувам :shock:

Не знам за тебе, ама в Германия и Австрия със сигурност са чували :mhihi:

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Изгнили прагове.

Мнение от Bavarcho » 26 Апр 2014, 8:43

Ако тампона където се вдига на крик го няма доста време се случват такива работи, защото вътре в прага влиза кал и вода и си остава там. Аз съм виждал такова Е39 на което точно при заден ляв тампон беше доста ръждясало. (около другите три беше перфектно)

Според мен ремонта е само един да се изреже праг от кола донор, но не само външната част на прага, а цялата кутия и да се смени на твоята кола. Естествено това се прави от кадърен тенекеджия.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 201
Регистриран на: 19.07.2012
Местоположение: Варна Frankfurt
Пол: Мъж
Кара: BMW e60 530da M paket Shadowline
Мечтае да кара: Предишната си е39 ка
Детайли за колата: Carbon Schwarz

Re: Изгнили прагове.

Мнение от valeri_ignatov » 04 Мар 2016, 19:03

Здравейте колеги.За съжаление от преди 2 дена и аз съм с същия проблем.При вдигане с крика за смяна на джанта тампона за крика потъна на вътре и е съвсем разбираемо,нищо че е 2003г.но е Немска лично аз съм я закупил преди 4 години и ми е ясно че Немски и Австрийски си гният.Въпросът ми е някой кърпил ли е праговете и става ли сполучливо.Благодаря ви предварително

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 20.09.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39

Re: Изгнили прагове.

Мнение от Dyakov » 06 Мар 2016, 19:56

Преди години сменях прагове с интеркарски (профила е малко по различен от оригиналните), защото моите също от германка бяха много изгнили, когато срязаха старите вътре беше зле и завариха подсилени шини и отгоре новите прагове. Само след година по ръбчетата около подкалниците започна да избива ръждата по новите прагове и всеки път когато се вдигаше колата на подемник изтръпвах как пукаше и чувах заварките вътре как се късат, отделно че още при първото вдигане леко хлътнаха навътре, а и въпросните прагове нямаха фабричните дупки за гумените тампони. Като цяло стигне ли се до тази процедура, не е оферта вече. :nono:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Изгнили прагове.

Мнение от meha » 07 Мар 2016, 9:23

Няма Е39-ката ,която като я вдигнеш на подемник и погледнеш по шевовете на прага на няма ръжда,или поне аз не съм виждал.... външно може да изглежда добре,но повечето отвътре както каза колегата са леш.

Владе...... добър тенекеджия.....+ оригинален праг който да няма ръжда....ще потърсиш малко повече,затова търпение! След това отдолу кутиите трябва да изрежете до здраво,да изпилите до лъскава ламарина,и като се направят заварките по шевовете да се намаже със специална паста,а не с БОДИ :!:

Като цяло си е заигравка,но е важно да не се претупа! И пак казвам, чистене и рязане до здрав метал!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 814
Регистриран на: 21.01.2008
Кара: E61 525d'09

Re: Изгнили прагове.

Мнение от hummer » 07 Мар 2016, 10:26

Колега ти коли от Италия не си ли виждал :mhihi:
Там ръжда има само от удари :!:
2 италянски е39 имам ,и двете нямат точка ръжда.
Преди това е36 компакт пак от италия -никакви ръжди.
А е36 от Австрия се разпадаше на всяка дупка ,трябваше да и мета останките след престой :mhihi:

Най-добре колегата да сменя колата ,с ръждата няма оправяне

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Изгнили прагове.

Мнение от meha » 07 Мар 2016, 10:31

hummer написа:Най-добре колегата да сменя колата ,с ръждата няма оправяне


Така е,но може да я позабави.Колата му не е лоша
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1499
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Re: Изгнили прагове.

Мнение от spower » 08 Мар 2016, 10:55

И аз едно е39 от Австрия цялостно боядисване и изкърпване и пак почна да избива ръждата, опит с е46 немско от долу на вратите почна да пожълтява, компакт италиански без ръжди, и сега е39ката без ръжди пак Италия.
Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: :lalala: https://bit.ly/3fQigcM

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 16.10.2016
Местоположение: гр. София
Пол: Мъж
Кара: BMW E39, 520i

Re: Изгнили прагове.

Мнение от NewLine » 22 Юни 2020, 6:10

Здравейте колеги.
Да повдигна малко темата, но не конкретно изгнил праг, а по-скоро подбит отдолу, нагоре към пластмасовите кори на пода на автомобила, което се получава евентуално при преминаването над бордюр или подобни, когато не е съобразена разликата във височината.
Е ли е възможно да се изправи?
Имаме ли достъп до тази "кутия" / праг от горната страна, за да може деликатно да се почукне частта надолу или е затворена отвсякъде?
Не ми се мисли за пробиване отдолу и изтегляне на огънатото място, за да недопринеса за излишна влага и съответно ръжда в последствие.
Има ли въобще оправия или отново ще е необходимо мнение за рязане и заварки?

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook