Изгнили прагове.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Vladocbr
- младши ентусиаст
- Мнения: 367
- Регистриран на: 12.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 TDS
Изгнили прагове.
Здравейте колеги. Праговете около задните тампони за крика са изгнили до толкова, че потънаха на вътре при вдигане на колата. Отпред няма проблем вдига се цялата кола на тях. Та някой сблъсквал ли се е с това, и въобще какви са вариантите за ремонт? Предварително Благодаря.
- red_bull92
- младши ентусиаст
- Мнения: 580
- Регистриран на: 20.12.2011
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)
Re: Изгнили прагове.
Здравей, колега, минавал съм през този път, но на Е36 и най-сполучливият вариант е да отрежеш старите прагове и заварка на нови http://www.autopower.bg/%D0%BF%D1%80%D0 ... 7c137.html след което китване и боядисване на мен ми излезе около 300 лв цялата процедура, но сега всичко е надеждно и красиво и я няма гандата ръжда
Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725
- Vladocbr
- младши ентусиаст
- Мнения: 367
- Регистриран на: 12.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 TDS
Re: Изгнили прагове.
Благодаря за съвета. Притеснява ме също че под тампона най вероятно има някаква подсилена конструкция която трябва да се подмени или не знам какво. Дали става с рязане от здрава и после заваряване на моята?
- Vladocbr
- младши ентусиаст
- Мнения: 367
- Регистриран на: 12.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 TDS
Re: Изгнили прагове.
Никой ли не е правил праговете около тампоните.
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Изгнили прагове.
Просто са малко изгнилите Е39,каквито и съвети да търсиш си за тенекиджия..
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- Alexch
- ентусиаст
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Изгнили прагове.
Ръжда да има е едно, но за изгнила Е39-ка и аз за първи път чувам
Имам декоративни добавки на праговете от ZENDER пакета, видях че е влязла малко мръсотия в цепнатините и сега се чудя да не разложи праговете ако седи по-дълго.
Имам декоративни добавки на праговете от ZENDER пакета, видях че е влязла малко мръсотия в цепнатините и сега се чудя да не разложи праговете ако седи по-дълго.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- b00st
- User
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Изгнили прагове.
Alexch написа:Ръжда да има е едно, но за изгнила Е39-ка и аз за първи път чувам
Не знам за тебе, ама в Германия и Австрия със сигурност са чували
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Изгнили прагове.
Ако тампона където се вдига на крик го няма доста време се случват такива работи, защото вътре в прага влиза кал и вода и си остава там. Аз съм виждал такова Е39 на което точно при заден ляв тампон беше доста ръждясало. (около другите три беше перфектно)
Според мен ремонта е само един да се изреже праг от кола донор, но не само външната част на прага, а цялата кутия и да се смени на твоята кола. Естествено това се прави от кадърен тенекеджия.
Според мен ремонта е само един да се изреже праг от кола донор, но не само външната част на прага, а цялата кутия и да се смени на твоята кола. Естествено това се прави от кадърен тенекеджия.
- valeri_ignatov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 201
- Регистриран на: 19.07.2012
- Местоположение: Варна Frankfurt
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 530da M paket Shadowline
- Мечтае да кара: Предишната си е39 ка
- Детайли за колата: Carbon Schwarz
Re: Изгнили прагове.
Здравейте колеги.За съжаление от преди 2 дена и аз съм с същия проблем.При вдигане с крика за смяна на джанта тампона за крика потъна на вътре и е съвсем разбираемо,нищо че е 2003г.но е Немска лично аз съм я закупил преди 4 години и ми е ясно че Немски и Австрийски си гният.Въпросът ми е някой кърпил ли е праговете и става ли сполучливо.Благодаря ви предварително
- Dyakov
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 20.09.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39
Re: Изгнили прагове.
Преди години сменях прагове с интеркарски (профила е малко по различен от оригиналните), защото моите също от германка бяха много изгнили, когато срязаха старите вътре беше зле и завариха подсилени шини и отгоре новите прагове. Само след година по ръбчетата около подкалниците започна да избива ръждата по новите прагове и всеки път когато се вдигаше колата на подемник изтръпвах как пукаше и чувах заварките вътре как се късат, отделно че още при първото вдигане леко хлътнаха навътре, а и въпросните прагове нямаха фабричните дупки за гумените тампони. Като цяло стигне ли се до тази процедура, не е оферта вече.
Re: Изгнили прагове.
Няма Е39-ката ,която като я вдигнеш на подемник и погледнеш по шевовете на прага на няма ръжда,или поне аз не съм виждал.... външно може да изглежда добре,но повечето отвътре както каза колегата са леш.
Владе...... добър тенекеджия.....+ оригинален праг който да няма ръжда....ще потърсиш малко повече,затова търпение! След това отдолу кутиите трябва да изрежете до здраво,да изпилите до лъскава ламарина,и като се направят заварките по шевовете да се намаже със специална паста,а не с БОДИ
Като цяло си е заигравка,но е важно да не се претупа! И пак казвам, чистене и рязане до здрав метал!
Владе...... добър тенекеджия.....+ оригинален праг който да няма ръжда....ще потърсиш малко повече,затова търпение! След това отдолу кутиите трябва да изрежете до здраво,да изпилите до лъскава ламарина,и като се направят заварките по шевовете да се намаже със специална паста,а не с БОДИ
Като цяло си е заигравка,но е важно да не се претупа! И пак казвам, чистене и рязане до здрав метал!
Re: Изгнили прагове.
Колега ти коли от Италия не си ли виждал
Там ръжда има само от удари
2 италянски е39 имам ,и двете нямат точка ръжда.
Преди това е36 компакт пак от италия -никакви ръжди.
А е36 от Австрия се разпадаше на всяка дупка ,трябваше да и мета останките след престой
Най-добре колегата да сменя колата ,с ръждата няма оправяне
Там ръжда има само от удари
2 италянски е39 имам ,и двете нямат точка ръжда.
Преди това е36 компакт пак от италия -никакви ръжди.
А е36 от Австрия се разпадаше на всяка дупка ,трябваше да и мета останките след престой
Най-добре колегата да сменя колата ,с ръждата няма оправяне
Re: Изгнили прагове.
hummer написа:Най-добре колегата да сменя колата ,с ръждата няма оправяне
Така е,но може да я позабави.Колата му не е лоша
- spower
- ентусиаст
- Мнения: 1499
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Изгнили прагове.
И аз едно е39 от Австрия цялостно боядисване и изкърпване и пак почна да избива ръждата, опит с е46 немско от долу на вратите почна да пожълтява, компакт италиански без ръжди, и сега е39ката без ръжди пак Италия.
Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: https://bit.ly/3fQigcM
- NewLine
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 52
- Регистриран на: 16.10.2016
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39, 520i
Re: Изгнили прагове.
Здравейте колеги.
Да повдигна малко темата, но не конкретно изгнил праг, а по-скоро подбит отдолу, нагоре към пластмасовите кори на пода на автомобила, което се получава евентуално при преминаването над бордюр или подобни, когато не е съобразена разликата във височината.
Е ли е възможно да се изправи?
Имаме ли достъп до тази "кутия" / праг от горната страна, за да може деликатно да се почукне частта надолу или е затворена отвсякъде?
Не ми се мисли за пробиване отдолу и изтегляне на огънатото място, за да недопринеса за излишна влага и съответно ръжда в последствие.
Има ли въобще оправия или отново ще е необходимо мнение за рязане и заварки?
Да повдигна малко темата, но не конкретно изгнил праг, а по-скоро подбит отдолу, нагоре към пластмасовите кори на пода на автомобила, което се получава евентуално при преминаването над бордюр или подобни, когато не е съобразена разликата във височината.
Е ли е възможно да се изправи?
Имаме ли достъп до тази "кутия" / праг от горната страна, за да може деликатно да се почукне частта надолу или е затворена отвсякъде?
Не ми се мисли за пробиване отдолу и изтегляне на огънатото място, за да недопринеса за излишна влага и съответно ръжда в последствие.
Има ли въобще оправия или отново ще е необходимо мнение за рязане и заварки?
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани