Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Синяата много ми хареса, макар че цената малко висока ми се види за оборудването, с което разполага. Но пък изглежда много добре и според мен е гледана кола.
- machineman
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 26.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 Honda Civic 1.4
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Също така е без номер на двигател в талона, което прави смяната на номерата почти невъзможна. Иначе да, и цената е височка, при положение, че винаги има задаващи се ремонти за 1-2к. След карантината ще се обикаля, за утре съм се насочил към това - https://m.cars.bg/offer/5da41ac5a97fce0464329847
- dokie
- ентусиаст
- Мнения: 862
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39, VW Golf, Audi
- Мечтае да кара: Е60 М5
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Ако на талона пише "няма номер" или "не се чете" и в същото време на двигателя наистина няма номер - тогава няма проблем с талона, а и двигателят може да се сменя без допълнителни разправии... Ако обаче на самия двигател има номер - тогава се вика комисия от Криминална полиция и става малко по-сложно
Тази ми изглежда малко постна (а повечето хора обичат екстрите), няма и газ (което понякога е предимство, особено ако искаш да си я правиш както трябва)... След оглед и тест на място ще разбереш дали има нещо, което те притеснява и дали парите съответстват на състоянието... Задължително гледане на канал...
1-2К си отиват след нормално обслужване на двигател, скорости (има си и автомат) и някои неща по окачването (ако се правят както трябва де)... При по-големи мераци си отиват 3-4к, особено ако тръгнеш да садиш и екстри или да пипаш мощността
Пример: смятам, че взех сравнително гледана кола, на която смених тампоните на задния мост, че 2 се бяха скъсали (видях ги преди закупуването - 320лв Lemfoerder), датчик разпределителен вал (светна 2 месеца след покупката - 200лв оригинал, на всмукателния); изгоря ми единия диод за габаритите (60лв за две крушки, защото нямаше и гнезда - и това докато ми дойдат диодите от Китай за 20лв,че повече ми харесва с диоди - т.е. още 80лв), закъсано гумено каре зад скоростите (и това видях преди покупката - 60лв SGF), изгоря и допълнителната помпа за антифриза (110лв на Pierburg) и всичко това без да смятам работа (от мен) и без цената на летните ми гуми и подобренията... До момента за 1г. - почти 4к лева...
Желая ти успех в покупката и да те слуша безусловно
Тази ми изглежда малко постна (а повечето хора обичат екстрите), няма и газ (което понякога е предимство, особено ако искаш да си я правиш както трябва)... След оглед и тест на място ще разбереш дали има нещо, което те притеснява и дали парите съответстват на състоянието... Задължително гледане на канал...
1-2К си отиват след нормално обслужване на двигател, скорости (има си и автомат) и някои неща по окачването (ако се правят както трябва де)... При по-големи мераци си отиват 3-4к, особено ако тръгнеш да садиш и екстри или да пипаш мощността
Пример: смятам, че взех сравнително гледана кола, на която смених тампоните на задния мост, че 2 се бяха скъсали (видях ги преди закупуването - 320лв Lemfoerder), датчик разпределителен вал (светна 2 месеца след покупката - 200лв оригинал, на всмукателния); изгоря ми единия диод за габаритите (60лв за две крушки, защото нямаше и гнезда - и това докато ми дойдат диодите от Китай за 20лв,че повече ми харесва с диоди - т.е. още 80лв), закъсано гумено каре зад скоростите (и това видях преди покупката - 60лв SGF), изгоря и допълнителната помпа за антифриза (110лв на Pierburg) и всичко това без да смятам работа (от мен) и без цената на летните ми гуми и подобренията... До момента за 1г. - почти 4к лева...
Желая ти успех в покупката и да те слуша безусловно
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
dokie написа:Ако на талона пише "няма номер" или "не се чете" и в същото време на двигателя наистина няма номер - тогава няма проблем с талона, а и двигателят може да се сменя без допълнителни разправии... Ако обаче на самия двигател има номер - тогава се вика комисия от Криминална полиция и става малко по-сложно
Тази ми изглежда малко постна (а повечето хора обичат екстрите), няма и газ (което понякога е предимство, особено ако искаш да си я правиш както трябва)... След оглед и тест на място ще разбереш дали има нещо, което те притеснява и дали парите съответстват на състоянието... Задължително гледане на канал...
1-2К си отиват след нормално обслужване на двигател, скорости (има си и автомат) и някои неща по окачването (ако се правят както трябва де)... При по-големи мераци си отиват 3-4к, особено ако тръгнеш да садиш и екстри или да пипаш мощността
Пример: смятам, че взех сравнително гледана кола, на която смених тампоните на задния мост, че 2 се бяха скъсали (видях ги преди закупуването - 320лв Lemfoerder), датчик разпределителен вал (светна 2 месеца след покупката - 200лв оригинал, на всмукателния); изгоря ми единия диод за габаритите (60лв за две крушки, защото нямаше и гнезда - и това докато ми дойдат диодите от Китай за 20лв,че повече ми харесва с диоди - т.е. още 80лв), закъсано гумено каре зад скоростите (и това видях преди покупката - 60лв SGF), изгоря и допълнителната помпа за антифриза (110лв на Pierburg) и всичко това без да смятам работа (от мен) и без цената на летните ми гуми и подобренията... До момента за 1г. - почти 4к лева...
Желая ти успех в покупката и да те слуша безусловно
За 1 година 4к за ремонт и обслужване По-скоро си купил занаят, а не кола
Иначе за номера на мотора има 2 варианта- както е без номер по талон залягаш под колата и унищожаваш някоя друга буква и цифра и наистина да не се чете. Втория вариант е справка от бмв тоя мотор на тая кола ли е сложен. Ако е вярно вината пада върху мързеливите служители на каналите.Има и трети ама там вече се хвърлят пари
ATR-42/72
- machineman
- Потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 26.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '98 Honda Civic 1.4
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Оня ден излезе още една, която изглежда добре и я продава съфорумец - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 9671866303
Преди време тук имаше тема на един човек, който предлага огледи преди покупка на място и си беше купил оригиналната диагностика за BMW. Някой дали се сеща за кой говоря, че не мога да му намеря кординатите?
Преди време тук имаше тема на един човек, който предлага огледи преди покупка на място и си беше купил оригиналната диагностика за BMW. Някой дали се сеща за кой говоря, че не мога да му намеря кординатите?
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Да питам направо тук, че да не правя нови теми излишно...
Възможно ли е Е39 да излезне с M47D20 (136PS) и да е преди фейслифта (като интериор визия)? Производство е 12.2000...
Възможно ли е Е39 да излезне с M47D20 (136PS) и да е преди фейслифта (като интериор визия)? Производство е 12.2000...
- Monky
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Mollov написа:Да питам направо тук, че да не правя нови теми излишно...
Възможно ли е Е39 да излезне с M47D20 (136PS) и да е преди фейслифта (като интериор визия)? Производство е 12.2000...
Според мен е възможно. 99-та излиза междинен модел, какъвто BMW винаги правят с предимно техническа модернизация и подобрения - има и за Е34, Е60.
Аз съм имал 04.2000 г. Е39 525D с мотор М57D25, който не беше фейслифт. Междинките ще ги познаеш по белия мигач отзад ( https://images.app.goo.gl/KrtnRzBqKwboZhc46 ).
Ето и информацията според wikipedia:
1999
Rain-sensing windshield wipers introduced (June 1999)[62]
Front seat airbags upgraded to dual stage[63]:page 5
520d introduced, powered by a four-cylinder diesel engine.[64]
525d model (using M57 engine) replaces the 525td model (M51 engine).[64]
- DLVasilev
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Mollov написа:Да питам направо тук, че да не правя нови теми излишно...
Възможно ли е Е39 да излезне с M47D20 (136PS) и да е преди фейслифта (като интериор визия)? Производство е 12.2000...
Да, може, дори има. Мой съсед дълги години търкаляше едно такова комби. То беше с този мотор и преди фейслифта
ATR-42/72
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 646
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
machineman написа:Оня ден излезе още една, която изглежда добре и я продава съфорумец - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 9671866303
Преди време тук имаше тема на един човек, който предлага огледи преди покупка на място и си беше купил оригиналната диагностика за BMW. Някой дали се сеща за кой говоря, че не мога да му намеря кординатите?
Моя съвет е да я закараш при коолегата oci да ти е мирна главата после
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Monky написа:
Според мен е възможно. 99-та излиза междинен модел, какъвто BMW винаги правят с предимно техническа модернизация и подобрения - има и за Е34, Е60.
Мхммммм.... но тая е и с фейсови брони.... произведена 12.2000 за Германия.... по талон първа регистрация е някой месец 2003г, в Италия... фаровете са хенон, но са слагани допълнително, стоповете са фейсови.
- Monky
- младши ентусиаст
- Мнения: 294
- Регистриран на: 5.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ейшейсе и едно
- Мечтае да кара: М2 + М5 Е39
- Детайли за колата: За тез пари Е39.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Mollov написа:Monky написа:
Според мен е възможно. 99-та излиза междинен модел, какъвто BMW винаги правят с предимно техническа модернизация и подобрения - има и за Е34, Е60.
Мхммммм.... но тая е и с фейсови брони.... произведена 12.2000 за Германия.... по талон първа регистрация е някой месец 2003г, в Италия... фаровете са хенон, но са слагани допълнително, стоповете са фейсови.
09.2000 е фейслифта, ако е произведена 12.2000 и е с pre-face фарове, бих търсил щети от удар отпред. Иначе като цяло Италианките ги пропускам освен, ако нямат проследима история.
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4699
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Кое на интериора е преди фейс?
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Monky написа:
09.2000 е фейслифта, ако е произведена 12.2000 и е с pre-face фарове, бих търсил щети от удар отпред. Иначе като цяло Италианките ги пропускам освен, ако нямат проследима история.
Не се изразих правилно... фаровете са оригинален хенон фейсови, но по VIN не излизат... направи ми впечатление, че пасажерският airbag като че ли му е сменен капака, но колата няма признаци да е била ударена.
Bavarcho написа:Кое на интериора е преди фейс?
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
- Мнения: 1637
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Mollov написа:Monky написа:
09.2000 е фейслифта, ако е произведена 12.2000 и е с pre-face фарове, бих търсил щети от удар отпред. Иначе като цяло Италианките ги пропускам освен, ако нямат проследима история.
Не се изразих правилно... фаровете са оригинален хенон фейсови, но по VIN не излизат... направи ми впечатление, че пасажерският airbag като че ли му е сменен капака, но колата няма признаци да е била ударена.Bavarcho написа:Кое на интериора е преди фейс?
Лостчетата на мигачи и чистачки не ги виждам добре, но ми изглеждат фейсови. На префейс бегът на тоя волан почти винаги изглежда като "спарен"...
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4699
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е39.
Аз не виждам нищо нередно в интериора.
Промените е лостчетата за мигачи/чистачки, лентов кабел са още 03.99г. като и под климатроника бутоните преди тая дата са отделни, след това е цяла конзола.
Промените е лостчетата за мигачи/чистачки, лентов кабел са още 03.99г. като и под климатроника бутоните преди тая дата са отделни, след това е цяла конзола.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани