Е39 - управление на климатична перка
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Е39 - управление на климатична перка
Jordana написа:Ето тука е описана по модули как работи отоплителната охладителна система .
https://www.slideshare.net/fajarisnanto ... nditioning
При не включен климатик може и да няма проблеми с откачения мотор на вентилатора , но при работа DME следи всички датчици по климатика през IHKA модула и ако реши че някоя температура по системата е извън параметри е твърде вероятно да почне да пищи за проблем . А това ще се получи без съмнение ако вентилатора не се управлява от DMEто с PWM , пише че е от 10 - 100 hrz . Трябва да се разгледа конкретно какво е имплеменирано в управляващия модул и да се вземе тогава някакво решение .
Мерси, Джорданка, доста полезно
За това ставаше въпрос:
Подозирам, че е някакъв вид честотно управление, подобно на честотните инвертори...
То се е видяло, че ще играе осцилоскопа накрая, или ще взема да логвам честотата с някое контролерче, което имам под ръка, спрямо разни условия да го разбера как работи
После преобразуването към управляващ сигнал за новите перки няма да е такава драма, стига IHKA да си чете датчиците достатъчно често и да прави корекции достатъчно често. Вярвам, че има има вътре поне бегла логика на PID контролер, а не е тъп on/off pattern и ще се адаптира лесно към промяната макар и с по-яки перки (правя аналогия с DSC-то при стабилизация на колата, което си работи пак прекрасно дори и с по 2-3 санта по-големи дискове и шестбутални апарати )
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Е39 - управление на климатична перка
При м43 на е46 перката стои отзад на радиаторите към мотора, на мястото на виското.
Що не опиташ така, хем е оригинално. Писах ти, че така охлаждам м52б28 с климатик и ръчкане по проходите.
На времето бяхме смятали, че перката духа до 30-50 км/ч, нагоре струята е по-силна, та едва ли ще караш кола 4-500 коня с 30
Що не опиташ така, хем е оригинално. Писах ти, че така охлаждам м52б28 с климатик и ръчкане по проходите.
На времето бяхме смятали, че перката духа до 30-50 км/ч, нагоре струята е по-силна, та едва ли ще караш кола 4-500 коня с 30
Re: Е39 - управление на климатична перка
А дали може да закачиш модул, с който да следиш честотата, с която ДМЕ управлява перката, в същото време да закачиш една ИНПА и от нея да активираш перката на 10, 20, 30 и т.н. процента, за да знаеш каква честота от ДМЕ на какви проценти отговаря. След това ще си направиш модул или ще ползваш нешо готово, с което при дадена честота, получена от ДМЕ, да изпраща определен PWM към афтърмаркет перката. Така ДМЕ-то ще си следи всички температури, налягания и условия, а ти ще си получаваш честотата наготово
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Е39 - управление на климатична перка
Lenco написа:При м43 на е46 перката стои отзад на радиаторите към мотора, на мястото на виското.
Що не опиташ така, хем е оригинално.
Между радиатора и мотора ще са, да
PeReZ написа:А дали може да закачиш модул, с който да следиш честотата, с която ДМЕ управлява перката, в същото време да закачиш една ИНПА и от нея да активираш перката на 10, 20, 30 и т.н. процента, за да знаеш каква честота от ДМЕ на какви проценти отговаря. След това ще си направиш модул или ще ползваш нешо готово, с което при дадена честота, получена от ДМЕ, да изпраща определен PWM към афтърмаркет перката. Така ДМЕ-то ще си следи всички температури, налягания и условия, а ти ще си получаваш честотата наготово
Страхотна идея! Ще спести доста експерименти
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Е39 - управление на климатична перка
Малко да up-на темата, че почнахме пак да действаме малко по малко
Някой има ли представа какво е нивото на сигнала "Engine speed/tacho RPM" (волтове), който постъпва в инструменталния клъстер, да речем при E46/E39? Коефициентът на запълване също ми е интересен какъв е приблизително?
Не мога да го измеря, 'щото го нямам - на М5 "Engine speed/tacho RPM" идва като CAN съобщение А ми трябва за един афтърмаркет AFR logger, чийто вход иска честотно модулирана импулсна поредица, та ще набутам и тая конверсия в управлението на перката
Някой има ли представа какво е нивото на сигнала "Engine speed/tacho RPM" (волтове), който постъпва в инструменталния клъстер, да речем при E46/E39? Коефициентът на запълване също ми е интересен какъв е приблизително?
Не мога да го измеря, 'щото го нямам - на М5 "Engine speed/tacho RPM" идва като CAN съобщение А ми трябва за един афтърмаркет AFR logger, чийто вход иска честотно модулирана импулсна поредица, та ще набутам и тая конверсия в управлението на перката
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Е39 - управление на климатична перка
Engine speed/tacho RPM го чета с един Атмел и една елементарна схема с транзистор в ключов режи, защото сигналът е 12V. Ta Engine speed/tacho RPM сигналът го подавам на базата на един NPN транзистор през делител на напрежение и резистор 10К, а захранването на транзистора ми е 5V. Коефициент на запълване не мисля, че има. Сигналът се е най-елементарен импулсен. Просто трябва да съобразиш, че при V8 са четири импулса на оборот и да го включиш във формулата, като пишеш кода за контролера. Освен това, сигналът за оборотите на двигателя върви и по iBus шината, та може да си го вземеш от там. Бих споделил повече инфоотносно iBus сигнала, но смених лаптопа и нещо ми се губи тази информация, а лошото е, че и в облака я няма
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Е39 - управление на климатична перка
stony1 написа:Engine speed/tacho RPM го чета с един Атмел и една елементарна схема с транзистор в ключов режи, защото сигналът е 12V. Ta Engine speed/tacho RPM сигналът го подавам на базата на един NPN транзистор през делител на напрежение и резистор 10К, а захранването на транзистора ми е 5V. Коефициент на запълване не мисля, че има. Сигналът се е най-елементарен импулсен. Просто трябва да съобразиш, че при V8 са четири импулса на оборот и да го включиш във формулата, като пишеш кода за контролера. Освен това, сигналът за оборотите на двигателя върви и по iBus шината, та може да си го вземеш от там. Бих споделил повече инфоотносно iBus сигнала, но смених лаптопа и нещо ми се губи тази информация, а лошото е, че и в облака я няма
Супер, мерси много!
12V значи - това ми трябваше Като коефициент на запълване ще го пусна на 50% пък дано да е ОК AFR logger-а, вярвам че тригерира по положителен или отрицателен фронт и не му дреме особено
Засега ще чета само по CAN, че за I-Bus трябваше някакъв допълнителен интерфейсен чип, ако не бъркам, пък в сегашната ситуация нищо не ми се поръчва отникъде, че не знам дали ще го видя изобщо някога Вярвам, че по CAN (мисля че беше 500kbps baudrate) идват достатъчно начесто ъпдейти за оборотите, аз гоня 20Hz... но да видим
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Е39 - управление на климатична перка
Тригерът го чета по единия фронт, иначе става интересно. Аз лично си избирам по отрицателен фронт, защото е по-стръмен.
За iBus линияте ти трябва само един MCP2025, но не мога да кажа дали в момента може да се намери в БГ. Ако решиш, че ще отделиш малко време за iBus шината, мога да ти пратя един чип MCP2025 да се забавляваш.
Обмяната на информацията между таблото и DME e с baudrate 500kbps.
За iBus линияте ти трябва само един MCP2025, но не мога да кажа дали в момента може да се намери в БГ. Ако решиш, че ще отделиш малко време за iBus шината, мога да ти пратя един чип MCP2025 да се забавляваш.
Обмяната на информацията между таблото и DME e с baudrate 500kbps.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: Е39 - управление на климатична перка
Човече, ти си толкова сериозен капацитет (stony1, ти също), че направо ме е срам да пиша, понеже нивото ни е меко казано различно.
1. Имам от 2-та най-популярни IBUS transceiver-и - mcp2025 и th3122.
Моят IBUS interface ползва TH3122, но пък на платката му не са предвидени RX и TX, така че по-скоро би бил неудобен в този случай. Но имам и готови платки, които ползват MCP2025, които си бях направил точно за целта да мога да ги свържа с микроконтролер, който трябва да чете и пише по IBUS, така че такава мога да ти пратя, ако имаш дори минимална нужда от четене/писане по IBUS.
2. Съобщенията за оборотите по IBUS оригинално са през 2 секунди и въпреки че по принцип можеш да си ги изискаш много по-често (чрез команда), пак ще е много, много бавно и недостоверно.
Пример:
3. М5 също има аналогов сигнал за обороти, както всяко друго Е39, въпреки че таблото получава оборотите по CAN. Mисля, че можеш да ползваш въпросния аналогов сигнал, без да се налага да ги четеш по CAN-BUS и да ги преобразуваш в импулс.
Въпросният сигнал е или "engine speed signal TD" (pin9 от OBDII буксата), или 1 от кабелите на датчика на коляновия вал.
4. Иначе да, по CAN идват предостатъчно често съобщения за обороти, със сигурност ще ти свърши работа и ще е достатъчно достоверно, просто си мисля, че имаш и по-лесно решение за свързване на този logger.
1. Имам от 2-та най-популярни IBUS transceiver-и - mcp2025 и th3122.
Моят IBUS interface ползва TH3122, но пък на платката му не са предвидени RX и TX, така че по-скоро би бил неудобен в този случай. Но имам и готови платки, които ползват MCP2025, които си бях направил точно за целта да мога да ги свържа с микроконтролер, който трябва да чете и пише по IBUS, така че такава мога да ти пратя, ако имаш дори минимална нужда от четене/писане по IBUS.
2. Съобщенията за оборотите по IBUS оригинално са през 2 секунди и въпреки че по принцип можеш да си ги изискаш много по-често (чрез команда), пак ще е много, много бавно и недостоверно.
Пример:
- Код: Избери целия код
5/26/2011 9:38:53.084: 80 05 BF 18 00 07 25
5/26/2011 9:38:53.084: IKE --> GLO : Speed/RPM: Speed 0 km/h, 700 RPM
...
5/26/2011 9:38:55.092: 80 05 BF 18 00 07 25
5/26/2011 9:38:55.092: IKE --> GLO : Speed/RPM: Speed 0 km/h, 700 RPM
3. М5 също има аналогов сигнал за обороти, както всяко друго Е39, въпреки че таблото получава оборотите по CAN. Mисля, че можеш да ползваш въпросния аналогов сигнал, без да се налага да ги четеш по CAN-BUS и да ги преобразуваш в импулс.
Въпросният сигнал е или "engine speed signal TD" (pin9 от OBDII буксата), или 1 от кабелите на датчика на коляновия вал.
4. Иначе да, по CAN идват предостатъчно често съобщения за обороти, със сигурност ще ти свърши работа и ще е достатъчно достоверно, просто си мисля, че имаш и по-лесно решение за свързване на този logger.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Е39 - управление на климатична перка
PeReZ написа:Човече, ти си толкова сериозен капацитет (stony1, ти също), че направо ме е срам да пиша, понеже нивото ни е меко казано различно.
Ентусиазма ми е повече на моменти, пък капацитета... имам много да уча като всеки един човек, никой не е съвършен
Хубаво е, когато всеки знае по нещо, сподели, и накрая се сглоби нещо полезно
stony1 написа:Тригерът го чета по единия фронт, иначе става интересно. Аз лично си избирам по отрицателен фронт, защото е по-стръмен.
За iBus линияте ти трябва само един MCP2025, но не мога да кажа дали в момента може да се намери в БГ. Ако решиш, че ще отделиш малко време за iBus шината, мога да ти пратя един чип MCP2025 да се забавляваш.
Обмяната на информацията между таблото и DME e с baudrate 500kbps.
PeReZ написа:1. Имам от 2-та най-популярни IBUS transceiver-и - mcp2025 и th3122...
...така че такава мога да ти пратя, ако имаш дори минимална нужда от четене/писане по IBUS.
Благодаря и на двама ви за отзивчивостта! Планирал съм за по-нататък да си логвам и де каквото има и по I-bus, но за момента го оставям на заден план. Все пак съм си оставил един свободен UART на Blue Pill-а, да разширим по-нататък функционалността
PeReZ написа:2. Съобщенията за оборотите по IBUS оригинално са през 2 секунди и въпреки че по принцип можеш да си ги изискаш много по-често (чрез команда), пак ще е много, много бавно и недостоверно.
Пример:
- Код: Избери целия код
5/26/2011 9:38:53.084: 80 05 BF 18 00 07 25
5/26/2011 9:38:53.084: IKE --> GLO : Speed/RPM: Speed 0 km/h, 700 RPM
...
5/26/2011 9:38:55.092: 80 05 BF 18 00 07 25
5/26/2011 9:38:55.092: IKE --> GLO : Speed/RPM: Speed 0 km/h, 700 RPM
Благодаря и за съобщенията!
PeReZ написа:3. М5 също има аналогов сигнал за обороти, както всяко друго Е39, въпреки че таблото получава оборотите по CAN. Mисля, че можеш да ползваш въпросния аналогов сигнал, без да се налага да ги четеш по CAN-BUS и да ги преобразуваш в импулс.
Въпросният сигнал е или "engine speed signal TD" (pin9 от OBDII буксата), или 1 от кабелите на датчика на коляновия вал.
Супер, ценна информация!
PeReZ написа:4. Иначе да, по CAN идват предостатъчно често съобщения за обороти, със сигурност ще ти свърши работа и ще е достатъчно достоверно, просто си мисля, че имаш и по-лесно решение за свързване на този logger.
Преди като монтирахме AFR уреда от топологична гледна точка планирах откъде и как най-лесно да се закача без много разглобяване и дирене на жици, и понеже и без това сваляхме клъстера, видях че има CAN и реших да е там. Пък и ми дойдоха още идеи за функционалности на база съобщенията оттам и така реших да е основно CAN
Пп: Ей го... "прототипа" с подръчни материали от вчера насам
Тая вечер трябва да му подкарам основните интерфейси и до уикенда се надявам да влезе в колата
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Е39 - управление на климатична перка
Як прототип!
Аз още карам с един такъв насипен, понеже реших да разширя малко функциите на платката и от една идея, на втора, на трета, та накрая стигнах до момента всичко що е интерфейс, правен от мен за всякакви допълнителни благинки по колата да го натъпча в един модул.
На пръв поглед - добра идея, но подготовката на платката ми разказва играта.
Аз още карам с един такъв насипен, понеже реших да разширя малко функциите на платката и от една идея, на втора, на трета, та накрая стигнах до момента всичко що е интерфейс, правен от мен за всякакви допълнителни благинки по колата да го натъпча в един модул.
На пръв поглед - добра идея, но подготовката на платката ми разказва играта.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Е39 - управление на климатична перка
Не съм писал скоро, че вървеше яко R&D и тестване, а исках и да събера малко реални тестове и резултати, но вече всичко е готово и работи прекрасно
Исках най-вече да споделя за въпросния мистичен сигнал откъм DME-то за управление на оригиналната перка на Е39 Представлява чисто и просто един инверсен PWM с честота 100Hz и амплитуда колкото е основното захранване в колата ~ "+12V":
На контакт:
На пряснозапалена кола, на място:
На 30% от диагностиката:
На 60% от диагностиката:
На 90% от диагностиката:
Не забелязах да има честотна модулация (съмнявам се), но си имам едно на ум и може да мернем под товар как стоят нещата
Моят софтуер мери ширината на пулса и паузата и смята dutycycle, така че не му пука, дори и да има честотна модулация
Да е жив и здрав @PeReZ, че се сети да активирам перката на проценти от диагностиката
Исках най-вече да споделя за въпросния мистичен сигнал откъм DME-то за управление на оригиналната перка на Е39 Представлява чисто и просто един инверсен PWM с честота 100Hz и амплитуда колкото е основното захранване в колата ~ "+12V":
На контакт:
На пряснозапалена кола, на място:
На 30% от диагностиката:
На 60% от диагностиката:
На 90% от диагностиката:
Не забелязах да има честотна модулация (съмнявам се), но си имам едно на ум и може да мернем под товар как стоят нещата
Моят софтуер мери ширината на пулса и паузата и смята dutycycle, така че не му пука, дори и да има честотна модулация
Да е жив и здрав @PeReZ, че се сети да активирам перката на проценти от диагностиката
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Е39 - управление на климатична перка
Ето и малко резултати - нЕма виско, нЕма клима-онли перка - всичко е само с една (всъщност две опаралелени ) с плавно PWM регулиране и fallback термо-механична защита
Realtime логването бачка и то на пушка
И малко графички с изкуствени данни към момента Ще монтираме скоро новата хардуерия и ще се ремапва
Realtime логването бачка и то на пушка
И малко графички с изкуствени данни към момента Ще монтираме скоро новата хардуерия и ще се ремапва
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
28 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани