M54 - губи тотално мощност във високите обороти
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
M54 - губи тотално мощност във високите обороти
Здравейте,
Проблема от както съм взел колата(почти две години). На всички предавки след 4000-4500, двигателят забива и ускорението спада много драстично. Грубо казано на 5та от 3 до 4000 оборота ускорява по-бързо, отколко на 3та от 5 до 6000 оборота. Проблема не е в дебитомера(пробвано е да се сложи дебитомера на кола, която върви добре и разлика няма) и отделно не смуче въздух отнякъде. Времената на сондите са нормални. Не записва никакви грешки.
Някой сблъсквал ли се с такъв специфичен проблем. Двигателя е 2.2 бензин.
Проблема от както съм взел колата(почти две години). На всички предавки след 4000-4500, двигателят забива и ускорението спада много драстично. Грубо казано на 5та от 3 до 4000 оборота ускорява по-бързо, отколко на 3та от 5 до 6000 оборота. Проблема не е в дебитомера(пробвано е да се сложи дебитомера на кола, която върви добре и разлика няма) и отделно не смуче въздух отнякъде. Времената на сондите са нормални. Не записва никакви грешки.
Някой сблъсквал ли се с такъв специфичен проблем. Двигателя е 2.2 бензин.
- georgi_1986
- младши ентусиаст
- Мнения: 417
- Регистриран на: 6.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: e39 528i 1996г.
Re: M54 - губи тотално мощност във високите обороти
Колега, ваноса ревизиран ли е? Може от него да идва проблема. Аз съм карал същия двигател и във високите обороти вървеше много добре. Като подам газ очилата ми ставаха контактни лещи.
Re: M54 - губи тотално мощност във високите обороти
То там би трябвало да му е силата, а то е точно обратно.
Не е ревизиран, но върви много по-малко и от 2.0. Ако има проблем с ванoсите, не трябва ли да върви, колкото 2.0?
Не е ревизиран, но върви много по-малко и от 2.0. Ако има проблем с ванoсите, не трябва ли да върви, колкото 2.0?
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6206
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: M54 - губи тотално мощност във високите обороти
Вижте налягането на горивото.
Предполагам, че при смяна на дебитомера е изчакано да се извършат адаптациите, преди да се правят изводи.
Предполагам, че при смяна на дебитомера е изчакано да се извършат адаптациите, преди да се правят изводи.
- masterdealer
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 84
- Регистриран на: 2.06.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: през просото.
- Мечтае да кара: за без пари
- Детайли за колата: F07 535хd
Re: M54 - губи тотално мощност във високите обороти
Проблемна горивна помпа или лош горивен филтър. Имах същите симптоми. А иначе вануса отваря на 3800 и там се усеща тягата.
(oOO \ [||] [||] / OOo)
Re: M54 - губи тотално мощност във високите обороти
Не е от горивните неща, защото на газ проблема остава, даже става по-зле.
На дебитомера колко време и километри са му необходими за извършване на адаптациите?
На дебитомера колко време и километри са му необходими за извършване на адаптациите?
Re: M54 - губи тотално мощност във високите обороти
И аз си мисля ,че може да е от горивната помпа ,и аз съм на газ ,бензин и помпата ми тотално умря ,след като карах доста време така като теб докато накрая останах на пътя .Не казвам ,че е от нея и аз си мислех ,че като го прави и на газ не е от помпата но уви ,оказа се че е точно от нея .
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани