От LCM2 към LCM3 проблем

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 9.08.2007

От LCM2 към LCM3 проблем

Мнение от GENA_E36 » 02 Фев 2020, 10:21

Здравейте ,
Притежавам Е39 1997 с LCM2 , като го замних с 3ка за да мога да използвам функция дневни светлини , след като новия модул бе кодиран към колата ми функцийте бяха активирани , но се появиха 2 проблема.
Не ми работи ръчното регулиране на фаровете ,
И на таблото остана да свети лампата за ръчна спирачка.Какво е необходимо да се направи за да може всичко да е нормално?
Прилагам снимка на новия модул.
Извинявам се ако има информация по темата ,
Благодаря предварително.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
BMW MOTORSPORT

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 163
Регистриран на: 1.01.2016
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: е60 530i

Re: От LCM2 към LCM3 проблем

Мнение от philip_vd » 02 Фев 2020, 15:46

Ако правилно ти е кодиран модула и ръчното регулиране на фаровете не тръгне значи е бил от кола с автоматично регулиране на фаровете. Лампата за ръчната спирачка не би трябвало да има връзка с лцм модула. Закачи колата на диагностика да видиш каква грешка ще даде. Другото което се сещам е да закачиш стария лцм модул и да видиш дали ще светне пак тая лампа.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: От LCM2 към LCM3 проблем

Мнение от stony1 » 02 Фев 2020, 21:22

GENA_E36 написа:Здравейте ,
Притежавам Е39 1997 с LCM2 , като го замних с 3ка за да мога да използвам функция дневни светлини , след като новия модул бе кодиран към колата ми функцийте бяха активирани , но се появиха 2 проблема.
Не ми работи ръчното регулиране на фаровете ,
И на таблото остана да свети лампата за ръчна спирачка.Какво е необходимо да се направи за да може всичко да е нормално?
Прилагам снимка на новия модул.
Извинявам се ако има информация по темата ,
Благодаря предварително.


От това, което си описал мога да ти кажа, че нищо не е кодирано както трябва. Предполагам, че е правено с БМВ скенер, който е добър помощник, но не е на професионално ниво. Казано иначе, с него не може да се кодира модула.
От снимката на модула обаче се вижда, че е за кола с автоматино регулиране на фаровете, но има вариант да се кодира за кола с ръчно регулиране на фаровете.

От къде си колега?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 9.08.2007

Re: От LCM2 към LCM3 проблем

Мнение от GENA_E36 » 03 Фев 2020, 15:46

Да мисля че със БМВ скенер го правиха , иначе като сложих капачка на казанчето за спирачната течност от фейслифт кола , лампата угасна.От Ямбол съм
BMW MOTORSPORT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6141
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: От LCM2 към LCM3 проблем

Мнение от ares2 » 03 Фев 2020, 17:09

модулите за автоматично регулиране и ръчно са различни. на рях си пише
ако си бил с копче за реглаж пише мит лвр на него
инсталацията освен това н колата е по друг начин за да може нивомерите и лайт модула да командват нивата на фаровете
в повечето случай авто реглажа е пускан с ксеноните на е39
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: От LCM2 към LCM3 проблем

Мнение от stony1 » 03 Фев 2020, 21:49

ares2 написа:модулите за автоматично регулиране и ръчно са различни. на рях си пише
ако си бил с копче за реглаж пише мит лвр на него
инсталацията освен това н колата е по друг начин за да може нивомерите и лайт модула да командват нивата на фаровете
в повечето случай авто реглажа е пускан с ксеноните на е39


По принцип е така, но аз лично в момента съм с модул, който може да се кодира и е кодиран за ръчно регулиране. Когато го купих си беше кодиран за автоматично регулиране на светлините и потенциометъра в колата не управляваше фаровете.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 580
Регистриран на: 20.12.2011
Пол: Мъж
Детайли за колата: ARKTISSILBER METALLIC (309)

Re: От LCM2 към LCM3 проблем

Мнение от red_bull92 » 04 Фев 2020, 10:14

Здравейте, понеже ми стана интересно за модулите да добавя/питам и аз нещо. Колата ми е преди фейс без ксенон с ръчно регулиране на нивото, но пък е с въздушно окачване отзад (седан е) и има датчиците за регулитане долу на носачите на нивото на фаровете. Като я запаля се чуват машинките за реглажа на фаровете и като съм спрял срещу стена се вижда как светлината се движи и се самонамества. Но пък, като дам от врътката височината пак се местят и има разлика във височината на светене.
Кола с предно предаване е като жена с малки цици, върши работа, но не доставя удоволствие!
BMW E36 318is (m42b18) на части -> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 5#p3958725

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: От LCM2 към LCM3 проблем

Мнение от stony1 » 04 Фев 2020, 10:45

red_bull92 написа:Здравейте, понеже ми стана интересно за модулите да добавя/питам и аз нещо. Колата ми е преди фейс без ксенон с ръчно регулиране на нивото, но пък е с въздушно окачване отзад (седан е) и има датчиците за регулитане долу на носачите на нивото на фаровете. Като я запаля се чуват машинките за реглажа на фаровете и като съм спрял срещу стена се вижда как светлината се движи и се самонамества. Но пък, като дам от врътката височината пак се местят и има разлика във височината на светене.


И какъв е въпросът?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 20.09.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39

Re: От LCM2 към LCM3 проблем

Мнение от Dyakov » 04 Фев 2020, 11:17

red_bull92 написа:Здравейте, понеже ми стана интересно за модулите да добавя/питам и аз нещо...

Това което чуваш и виждаш след включване на фаровете е селф теста, който не зависи, дали са ти с ръчно или автоматично регулиране фаровете. Ако питаш, дали може от ръчно да ти стане автоматично регулирането с наличните машинки, може.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 61
Регистриран на: 9.08.2007

Re: От LCM2 към LCM3 проблем

Мнение от GENA_E36 » 04 Фев 2020, 16:54

В крайна сметка може ли да се кодира за ръчно регулиране или трябва да търся друг модул?
BMW MOTORSPORT

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6141
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: От LCM2 към LCM3 проблем

Мнение от ares2 » 04 Фев 2020, 17:59

абе то може, но зависи с какво и кой ще ти го кодира
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook