Въпрос за ремонт на мотор

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 1.01.2016
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: е60 530i

Re: Въпрос за ремонт на мотор

Мнение от philip_vd » 29 Фев 2020, 20:04

Аз също много уважавам промивката на двигателя със газ, защото се вижда състоянието на бутала и сегментите и може да намали разхода на масло(ако двигателя не е много износен). Заслужава си да се направи и на здрав мотор и винаги има ефект. Но при тези газове в охладителната система проблема си е сериозен. Но както е казал колегата преди мен започни с една промивка на двигателя, тя ще те насочи до голяма степен какво да правиш с него.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 186
Регистриран на: 7.12.2016
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: E39 ALPINA B10

Re: Въпрос за ремонт на мотор

Мнение от Grozdanoff » 29 Фев 2020, 22:27

Колегата има издухана гарнитура на главата, вие го пращате за промивка на двигателя с газ?!? Хайде малко по-сериозно! Ако не разбира човека съвсем ще го объркате! До колегата автор на темата, проблемът с това, че ти надува охлаждането с изгрели газове е много по-сериозен, гледай да оправиш това. Успех!
ekalchev написа:Омразата ми към русия започна в 4 клас, когато зададох въпроса на учителката защо трябва да уча руски задължително. Тогава започнах да си задавам въпроси и да достигна сам до извода, кого да мразя и кой ми е враг. Тогава нямаше САЩ или ЕС - тогава само русия имаше. Иначе не мразя сънародните си, които не мразят русия, аз ги съжалявам и ги подминавам с насмешка.

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 4.08.2019
Пол: Мъж

Re: Въпрос за ремонт на мотор

Мнение от Peci_84 » 01 Мар 2020, 0:30

Колеги като се свали главата,ще може да се направи тази промивка(със газ за горене ли става ).
Препоръчайте с какво масло да я пробвам,сега я карам със(Castrol 10w40).
Ако се окаже сериозно положението под главата,какъв мотор може да се сложи на мястото на сегашния?Имам предвид без да се сменят скорости(колата е автоматик),сигурно ще трябва и компютъра да се сменя и още др работи.Май се очертава бая филм.
Благодаря ви за отговорите!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 234
Регистриран на: 18.12.2013
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E39 528i
Мечтае да кара: Е39 М5
Детайли за колата: Powered by шпер

Re: Въпрос за ремонт на мотор

Мнение от drifty » 01 Мар 2020, 14:02

:OT: как се прави тази промивка?
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 2.11.2016
Пол: Мъж
Кара: e46 330xd

Re: Въпрос за ремонт на мотор

Мнение от Kurtov » 01 Мар 2020, 15:55

drifty написа::OT: как се прави тази промивка?


viewtopic.php?p=3991265

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 164
Регистриран на: 1.01.2016
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: е60 530i

Re: Въпрос за ремонт на мотор

Мнение от philip_vd » 01 Мар 2020, 19:38

Когато решиш да сменяш маслото правиш следното: Загряваш колата и източнаш маслото от пробката на картера, като не завърташ отново пробката. Развърташ всички свещи, включваш на 5 предавка и със бутане на скорост изравняваш буталата да са в средата на цилиндъра(горе долу). Взимаш спринцовка 5 куб.см. с маркуче и наливаш във всеки цилиндър по две спринцовки(10 куб.см) газ за горене за газена лампа. Не повече защото може да прелее през клапаните в ауспуха и после ще пуши до като я изгори. Газта я купуваш от жерезарски магазин 2 бутилки по литър за цялата процедура. Наблюдаваш в отворите за свещите с фенерче и като изкапе газта през цилиндрите и картера доливаш отново 10 кубика. Като свършат двата литра взимаш тази газ която е изтекла от картера и я наливаш отново. Тази процедура аз я правя сутрин в събота до вечерта и преди да си легна допълвам всички цилиндри. На сутринта трябва всичко да е изтекло от цилиндрите. Завърташ пробката сипваш старото масло. Ако все пак е останала газ в някой цилиндър въртиш на стартер без свещи за да го издуха и после караш колата до като загрее. След това точиш маслото и го сменяш с новото, маслен филтър въздушен и тн.
От начало ще потече газ повече като на казан за ракия(поне при мен така беше) след няколко часа намаля и накрая започна да капе от пробката на картера. По това разбрах че е имало коксирали сегменти които в последствие са се отпуснали и са уплътнили цилиндъра. Разбира се при много износен двигател няма да помогне тая процедура. Но аз го правя за почисване и профилактика и потози начин разбирам всеки цилиндър в какво състояние е по това колко газ изтича от него. :lol:
Правил съм го на 3 коли и имаше ефект. При едната спаси отварянето на мотора и намали двойно харча на масло. И на трите коли се увеличи осезаемо вървежа след процедурата.

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook