Проблем след смяна на клапана за картерна вентилация
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- bohcho
- младши ентусиаст
- Мнения: 313
- Регистриран на: 26.03.2012
- Местоположение: Tryavna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
- Детайли за колата: ебати бавареца :)
Проблем след смяна на клапана за картерна вентилация
Здравейте колеги, колата е с М54, 2.2 двигател.
Днес реших да подменя системата за картерна вентилация (цялата).След часове псуване всичко заспа с изключение, че останаха много малки фуги във всички връзки (явно комплекта беше с ниско качество). Та след като запалих имам чувството че двигателя заработи едн идея по- твърдо и закачих колата с inpa резултата е, че записва следната грешка. https://ibb.co/5jD7CMm
Дали някой е имал този проблем и дали е всмукване на възду през системата за картерна вентилация?
Днес реших да подменя системата за картерна вентилация (цялата).След часове псуване всичко заспа с изключение, че останаха много малки фуги във всички връзки (явно комплекта беше с ниско качество). Та след като запалих имам чувството че двигателя заработи едн идея по- твърдо и закачих колата с inpa резултата е, че записва следната грешка. https://ibb.co/5jD7CMm
Дали някой е имал този проблем и дали е всмукване на възду през системата за картерна вентилация?
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6210
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем след смяна на клапана за картерна вентилация
bohcho написа:Здравейте колеги, колата е с М54, 2.2 двигател.
Днес реших да подменя системата за картерна вентилация (цялата).След часове псуване всичко заспа с изключение, че останаха много малки фуги във всички връзки (явно комплекта беше с ниско качество). Та след като запалих имам чувството че двигателя заработи едн идея по- твърдо и закачих колата с inpa резултата е, че записва следната грешка. https://ibb.co/5jD7CMm
Дали някой е имал този проблем и дали е всмукване на възду през системата за картерна вентилация?
Колега, сигурно си пропуснал да сложиш буксата на клапана за вентилация на резервоара. Проблема с двигателя е свързан с нещо друго. Клапана за картерна вентилация се сменя само с оригинален.
- bohcho
- младши ентусиаст
- Мнения: 313
- Регистриран на: 26.03.2012
- Местоположение: Tryavna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
- Детайли за колата: ебати бавареца :)
Re: Проблем след смяна на клапана за картерна вентилация
Всички букси са сложени но е възможно да съм разменил някоя.
- empar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 245
- Регистриран на: 30.10.2013
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: '02 E46 325i
- Детайли за колата: сива
Re: Проблем след смяна на клапана за картерна вентилация
Всички букси са с уникални куплунги.
Размяната им при М54 е невъзможна.
пп. Ще си позволя да повторя колегата Пепи - CCV се сменя от-до само с оригинални части!!!
Размяната им при М54 е невъзможна.
пп. Ще си позволя да повторя колегата Пепи - CCV се сменя от-до само с оригинални части!!!
Re: Проблем след смяна на клапана за картерна вентилация
empar написа:Всички букси са с уникални куплунги.
Размяната им при М54 е невъзможна.
пп. Ще си позволя да повторя колегата Пепи - CCV се сменя от-до само с оригинални части!!!
Няма начин да няма начин
- bohcho
- младши ентусиаст
- Мнения: 313
- Регистриран на: 26.03.2012
- Местоположение: Tryavna
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i 1998 М52B20 / M54B20
- Детайли за колата: ебати бавареца :)
Re: Проблем след смяна на клапана за картерна вентилация
Ами и още един да напише, че се сменя само с оригинален аз го смених с автърмаркет това е хубаво или лошо.
А до колегата с уникалните букси при м54 в грешка си просто са 2 вида, не са уникални и можеш да ги размениш.
Взех catch tank https://imgur.com/tZCzm9E/ утре ще си по играя да го изолиран. Ако някой има добра практика може да я сподели.
А до колегата с уникалните букси при м54 в грешка си просто са 2 вида, не са уникални и можеш да ги размениш.
Взех catch tank https://imgur.com/tZCzm9E/ утре ще си по играя да го изолиран. Ако някой има добра практика може да я сподели.
Re: Проблем след смяна на клапана за картерна вентилация
Влез ли си pvc клапаbohcho написа:Ами и още един да напише, че се сменя само с оригинален аз го смених с автърмаркет това е хубаво или лошо.
А до колегата с уникалните букси при м54 в грешка си просто са 2 вида, не са уникални и можеш да ги размениш.
Взех catch tank https://imgur.com/tZCzm9E/ утре ще си по играя да го изолиран. Ако някой има добра практика може да я сподели.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Проблем след смяна на клапана за картерна вентилация
Може ли колата да се усеща сякаш леко придръпва и на моменти оборотите да пропадат от CCV-то? /м52ту/? При мен го прави това студена, а като е топла работи окей, но все пак се усещат леки вибрации, които в редки случаи изчезват и колата не се усеща, че работи.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани