Проблем със сигнализация на таблото

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 23.08.2020
Пол: Мъж

Проблем със сигнализация на таблото

Мнение от Hherroii » 05 Юни 2023, 15:50

Колеги проблема ми, е че ми изчезна индикацията на таблото за мигачите като ги включа от лостчето си мигат но на таблото не ми светят лампите и не се чува цъкането, също забелязах че включа ли халогените не ми свети и тази лампа нито зелената за предните нито жълтата за задните.
Дали проблема е в таблото или на друго място като от време на време се оправя нещата и пак не светят, а като направя тест на таблото всички лампи си светят и това ми го направи сега от еднин два дни.
Ако някой има идея да помага. :D

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 1.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 525d

Re: Проблем със сигнализация на таблото

Мнение от spetz » 10 Юни 2023, 12:30

Същия проблем имам. Не ми работи и климатика и зумера на фаровете и преди палене светва лампата за тракшън контрол, постоянно свети лампата за нивомата. БМВ 525d комби 2000 год. Преди проблема изчезваше бързо, сега от 4-5 дни е така.

младши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 682
Регистриран на: 28.01.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530iA Touring
Мечтае да кара: e3-е39
Детайли за колата: 2001

Re: Проблем със сигнализация на таблото

Мнение от dankata » 13 Юни 2023, 14:12

Бих започнал с проверка на клемореда.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1573
Регистриран на: 5.11.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Проблем със сигнализация на таблото

Мнение от PeReZ » 04 Юли 2023, 16:19

В Е39 има два вида лостчета за мигачи. Ако лайтмодулът е кодиран за грешния вид лостче, няма да има индикация.

Също, когато няма IBUS комуникация, мигачите навън светят, но отново няма индикация в таблото.
Това да няма IBUS комуникация между лайтмодула и таблото може да се дължи на много неща, така че задължително първо се измерва напрежението между IBUS и маса.
То трябва да е близо до 12V и да пада за част от секундата, когато има активност по шината (например отваряш/затваряш врата или натискаш бутони от волана).
Ако си стои закотвено на 12V, значи има късо между IBUS и 12V.
Ако стои закотвено на 2-3V, значи има късо между IBUS и маса.
Причината може да е в: умрял модул; късо из кабелите; IBUS-APP.

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 1.04.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 525d

Re: Проблем със сигнализация на таблото

Мнение от spetz » 04 Юли 2023, 19:39

@PeReZ Много благодаря за изчерпателния отговор. Колата почти не се кара, аз все съм зает - ще ви пиша като намерим проблема.

Поздрави.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook