Проблем със сигнализация на таблото
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем със сигнализация на таблото
Колеги проблема ми, е че ми изчезна индикацията на таблото за мигачите като ги включа от лостчето си мигат но на таблото не ми светят лампите и не се чува цъкането, също забелязах че включа ли халогените не ми свети и тази лампа нито зелената за предните нито жълтата за задните.
Дали проблема е в таблото или на друго място като от време на време се оправя нещата и пак не светят, а като направя тест на таблото всички лампи си светят и това ми го направи сега от еднин два дни.
Ако някой има идея да помага.
Дали проблема е в таблото или на друго място като от време на време се оправя нещата и пак не светят, а като направя тест на таблото всички лампи си светят и това ми го направи сега от еднин два дни.
Ако някой има идея да помага.
- spetz
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 1.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525d
Re: Проблем със сигнализация на таблото
Същия проблем имам. Не ми работи и климатика и зумера на фаровете и преди палене светва лампата за тракшън контрол, постоянно свети лампата за нивомата. БМВ 525d комби 2000 год. Преди проблема изчезваше бързо, сега от 4-5 дни е така.
- dankata
- младши ентусиаст
- Мнения: 682
- Регистриран на: 28.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530iA Touring
- Мечтае да кара: e3-е39
- Детайли за колата: 2001
Re: Проблем със сигнализация на таблото
Бих започнал с проверка на клемореда.
Re: Проблем със сигнализация на таблото
В Е39 има два вида лостчета за мигачи. Ако лайтмодулът е кодиран за грешния вид лостче, няма да има индикация.
Също, когато няма IBUS комуникация, мигачите навън светят, но отново няма индикация в таблото.
Това да няма IBUS комуникация между лайтмодула и таблото може да се дължи на много неща, така че задължително първо се измерва напрежението между IBUS и маса.
То трябва да е близо до 12V и да пада за част от секундата, когато има активност по шината (например отваряш/затваряш врата или натискаш бутони от волана).
Ако си стои закотвено на 12V, значи има късо между IBUS и 12V.
Ако стои закотвено на 2-3V, значи има късо между IBUS и маса.
Причината може да е в: умрял модул; късо из кабелите; IBUS-APP.
Също, когато няма IBUS комуникация, мигачите навън светят, но отново няма индикация в таблото.
Това да няма IBUS комуникация между лайтмодула и таблото може да се дължи на много неща, така че задължително първо се измерва напрежението между IBUS и маса.
То трябва да е близо до 12V и да пада за част от секундата, когато има активност по шината (например отваряш/затваряш врата или натискаш бутони от волана).
Ако си стои закотвено на 12V, значи има късо между IBUS и 12V.
Ако стои закотвено на 2-3V, значи има късо между IBUS и маса.
Причината може да е в: умрял модул; късо из кабелите; IBUS-APP.
- spetz
- Потребител
- Мнения: 9
- Регистриран на: 1.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525d
Re: Проблем със сигнализация на таблото
@PeReZ Много благодаря за изчерпателния отговор. Колата почти не се кара, аз все съм зает - ще ви пиша като намерим проблема.
Поздрави.
Поздрави.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани