БМВ Е39 2.5D Проблем с паленето!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 10.05.2023
Пол: Мъж
Кара: BMW 525 E39

БМВ Е39 2.5D Проблем с паленето!

Мнение от Simeon94 » 18 Фев 2024, 15:23

Здравейте! Ползвах търсачката, но не успях да намерях подобен проблем, ако съм пропуснал някоя тема моля да бъда извинен! Става въпрос за БМВ Е39 2002 година, 2.5D 163к.с M57D2.5. Колата има проблеми с паленете, когато е студена и когато е топла. Когато е студена, върти за страх, ще обърне двигателя в коша, но не пали, това са случва когато външната температура е под 10 градуса примерно, лятото пали, но с много въртене. Когато се изгаси топла и се остави 20 мин пак върти много докато запали. Колата работи като часовник когато запали, няма шумове, няма тракане, няма тресене. Колата е закачана на диагностика и ми казаха, че няма проблем с дюзи, държи нормално налягане, няма разтегнати вериги и тук вече се започна играта на "Познай къде е топчето". Казаха ми стартер, сменен е не се реши проблеми, после подгревни свещи, смених ги и няма ефект, горивен филтър, смених и него и няма ефект. Няма напукани горивни маркучи и няма теч на нафта по системата. Помпата под шофьора се чува при контакт постоянно бучи, не знам дали е нормално или трябва да работи няколко секунди докато качи нафта и да спре. Другото нещо което забелязах е, че когато заредя гориво без значение дали я пълня до горе или сипвам 50 лева, стрелката на резервоара не го отчита веднага, трябва и примерно час и нещо като през това време колата трябва да е седяла изгасена за да отчете новото гориво. Другият проблем който има автомобилът е, че си вкара маслото в генерацията, не знам защо .... Беше с масло Bardhal 5W30 пълна синтетика. Няколко месеца се караше с това масло, не беше достигнат пробег от 10хил. км и колата го изхвърли през ауспуха,буквално. Помислих, че има проблем с маслото, смених го с такова на BMW 5W30, за два дни минах 800 км колата нямаше проблеми, маслото си стоеше на максимума, беше сменен и маслен, въздушен филтър. Кара се така един месец до вчера, когато отново започна да пуши бял, син пушек. Колата не губи мощност върви. Филтър картерни газове е сменян преди година и нещо. И в двата случая се очертава същата игра на "Познай къде е топчето" докато го намерим. Отворен съм за всякакви идеи и предложения за решаване на проблема. Благодаря ви!

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook