Гарнитура на глава за смяна - как да разбера????

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 12 Яну 2009, 23:44

Има ли развитие с ремонта по колата колега;)
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Мнение от noiseless » 13 Яну 2009, 22:54

dancenation написа:Има ли развитие с ремонта по колата колега;)


Брей, ти ме върна в "първи" клас :lol:
Определено от Юли 2007 до сега има развитие с ремонтите по колата и то е, че тя си върви като "слънце" (да чукна на дърво) и за онова време с гарнитурите и веригите гледам да не се сещам много ;), а и не ги пожелавам на никой!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1042
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от kagebista » 14 Яну 2009, 0:07

noiseless написа:
dancenation написа:Има ли развитие с ремонта по колата колега;)


Брей, ти ме върна в "първи" клас :lol:
Определено от Юли 2007 до сега има развитие с ремонтите по колата и то е, че тя си върви като "слънце" (да чукна на дърво) и за онова време с гарнитурите и веригите гледам да не се сещам много ;), а и не ги пожелавам на никой!


А мен в градината направо - гледам и си викам Брей, кой знае какво съм писал тука ся :mhihi:
Това търсачката било хубаво нещо :mhihi:
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Мнение от badsharki » 14 Яну 2009, 7:10

Вие пък сега върнал ви у първи клас, у трети ... Човека сигурно има подобен проблем, и иска да разбере как е свършил "трилъра" (да не дава), вместо да пуска нова тема. Ако беше пуснал нова тема, щяхте да го мъмрите че не ползва търсачката и да му давате линкове към същата тема.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 630
Регистриран на: 24.03.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: E30 324TD '88
Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,

Мнение от dancenation » 14 Яну 2009, 13:40

И не само аз ами и мой приятел и вярвам много други с подобен проблем , които ходят по мъките безрезултатно.Радам се че колата вече е наред и е върви и ако можеш да споделиш на две на три от какво е била причината и какво сте и сменили ще е много полезно за всички.
Благодаря
----Митко Тодоров Христов----
GSM:0886150079
ИзображениеИзображение
E30 - M21 + M50 = Ultimate Driving Machine
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 350
Регистриран на: 12.04.2005
Пол: Мъж
Кара: ше: E39 -540 iA, E34 - 525 TDS
Мечтае да кара: E30 - M3

Мнение от xela » 14 Яну 2009, 14:24

Здравейте,

От къде може да си закуши човек един уред за мерене на газовете в охладителната система? Трябва и онази течност дето се сипва.

Поздрави,
Сашо.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Мнение от noiseless » 14 Яну 2009, 16:11

dancenation написа:И не само аз ами и мой приятел и вярвам много други с подобен проблем , които ходят по мъките безрезултатно.Радам се че колата вече е наред и е върви и ако можеш да споделиш на две на три от какво е била причината и какво сте и сменили ще е много полезно за всички.
Благодаря

Колега, ако под "проблем" имаш предвид главата и гарнитурата, то за съжаление нямам какво повече да допълня от написаното до тук в темата :uups: Накратко, имах газове в охладителната система, отвориха двигателя, "надуваха" с компресор и шлайфаха главата, смениха гарнитурата, като никъде по нея нямаше следи да е изпускала и като затвориха мотора вече нямаше газове :roll:
При мен се яви проблем впоследствие, че не бяха зацепили правилно новите ангренажни вериги, та се наложи пак да се отваря главата (разбирай и нова гарнитура), разправии с майсторите да връщат пари и т.н. други простотии, за които сметнах, че няма смисъл да пиша излишно.
С две думи - не съм сигурен, дали беше належащо да извърша тези процедури точно тогава, но беше явно, че колата е била прегрявана и рано или късно щях пак да ги правя. Сега поне си карам спокойно и затова не съжалявам ;)
Ако имаш някой друг, конкретен въпрос - питай.
Успех

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 20.08.2007
Местоположение: Бургас
Кара: e65

Мнение от Воденичаров » 14 Яну 2009, 19:36

Аз имам въпрос :)

Колко горе долу ти излезе отварянето, гарнитурата и т.н.?
Ти само веригите ли смени или и водачите?

От чисто любопитство питам.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Мнение от noiseless » 14 Яну 2009, 20:44

Воденичаров написа:Аз имам въпрос :)

Колко горе долу ти излезе отварянето, гарнитурата и т.н.?
Ти само веригите ли смени или и водачите?

От чисто любопитство питам.


Понеже беше преди година и половина не съм много сигурен, но мисля, че при второто отваряне за презацепване на веригите ми взеха 300 лв. за работа. Но това беше само за отваряне, прехвърляне на веригата с един зъб и затваряне. Гарнитурите, да ме убиеш, не мога да се сетя колко струваха - след това доста други части купувах и не помня.
Иначе освен веригите май смениха и един водач като банан, но зъбните колела не смениха - казаха, че били ОК.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 13.01.2012
Местоположение: На всякъде
Пол: Мъж
Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
Мечтае да кара: M6

Re: Гарнитура на глава за смяна - как да разбера????

Мнение от another90sm » 21 Фев 2012, 20:53

Колеги здравейте, за да не пускам нова тема искам да попитам тук дали евентуално някой знае дали в Смолян има някои който разбира от двигатели на БМВ и по специално за каквото е темата (изгорели газове в охладителната система) или ако не в Смолян в Пловдив да ме опътите , понеже случая ми е следния.
Преди около месец ми загря баварията беше изхвърлило всичкия антифриз през капачката на разширителния съд и съответно точно пред вкъщи издрънча гонга и температурата от 12 часа отиде в червено и го загасих веднага , но сега ми губи по малко антифриз и се съмнявам да не е отишла главата или по-добрия случай гарнитурата(по малко имам предвид около 200гр за 200-тина километра) , не съм забелязал да смесва антифриза с маслото , като е загряла маркучите са твърди, но не са кокал може да ги стиснеш , не се вижда от някъде да капе или да сълзи, парното си ми е 6 , втори път не ми е загрявала въпреки че я настъпвам доста , отзад ми пуши (на бензин почти не се забелязва а на газ се вижда незнам има ли значение) , няма прекъсвания в работата на двг освен 2 пъти когато незнайно защо ми изгасна в движение , за други симптоми не се сещам.

п.с.Благодаря на всички отзовали се!

BMW 520i e39 vanos 96г 150hp газов инжекцион

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Гарнитура на глава за смяна - как да разбера????

Мнение от Ivo_Borisov » 22 Фев 2012, 10:07

Здрасти колега!
Не знам в Смолян къде правят но може да провериш при Искилиев долу на шела дали нямат такъв уред. Или пък на горния шел в сервиза на пежо в Райково, то май пак е негов. Иначе със сигурност в Пловдив в Найсикар, на влизане от Асеновград, след моста в ляво. За проблемите ти с мотора има доста написано във форума, ползвай търсачката и ще откриеш доста инфо! :wave:
Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook