Гарнитура на глава за смяна - как да разбера????

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 13 Юни 2007, 14:44

Но не нормално да влизат изгорели газове в антифриза!
Изображение
ИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 13 Юни 2007, 14:46

Ти сигорен ли си че имаш изгорели газове в антифриза? Kарал ли си я да видят в сервиз :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 13 Юни 2007, 14:59

В Дару Кар. Индикатора стана от син - бледо син, не зеленикав, както бе споменал колега във форума, а заключението на майстора беше, че има изгорели газове в антифриза.
Изображение
ИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 13 Юни 2007, 15:03

pazokolarov написа:В Дару Кар. Индикатора стана от син - бледо син, не зеленикав, както бе споменал колега във форума, а заключението на майстора беше, че има изгорели газове в антифриза.

И какво ти препоръча да направиш :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 13 Юни 2007, 15:15

dinozab написа:
pazokolarov написа:В Дару Кар. Индикатора стана от син - бледо син, не зеленикав, както бе споменал колега във форума, а заключението на майстора беше, че има изгорели газове в антифриза.
И кво ти препоръча да направиш :?:
Каза: "Много лошо! Може и да е главата, може и да е само гарнитурата. Обикновенно става ясно след разглобяването." :banghead: :dummy:
Изображение
ИзображениеИзображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 13 Юни 2007, 15:19

Ми не знам какво да ти кажа по-добре по-рано да се прави. Следи за всеки случаи маслото и антифриза да не се смешат, защото ако е гарнитура, рано или късно ще стане и това. А сутрин като е студена, ако отвориш капачката изпуска ли налягане :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 13 Юни 2007, 15:22

Зависи къде, как и колко е цепната главата. Може да изпуска примерно само като загрее, както беше станало на едно М30БХХ.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1042
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от kagebista » 13 Юни 2007, 16:33

Обикновено при съмнения трябва да си видят някои работи. Като достигне нормална работна температура маркуча надува и става КОРАВ, а трябва да е леко мек и да може без особено усилие да го стиснеш. От разширителния съд за антифриза при отвиване на капачката надува яко и трябва да изплюва водата в най-тежкия случай. Вътре течността "кипи" на мехури. Вътре в купето има вероятност да не може да върне топъл въздух от парното при напълно загрят автомобил - т.е. да духа леко топло, направо хладко. При някои коли вървежа остава и въпреки това главата вече е заминала.

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 11.06.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от dim_67 » 13 Юни 2007, 19:35

Пацо имам една глава за TDS, не е спукана, но е на последен шлайф. Ако имаш път към Бургас пиши в този форум и ще ти я дам -безплатно. Така и така се търкаля в избата. Аз до 07.07 съм на линия. :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Мнение от noiseless » 13 Юни 2007, 19:49

Като чета всичко това май няма 100% гаранция има ли проблем или не с главата и гарнитурата освен ако не стане очевидно надуването на маркучите, балбукащите мехурчета от казанчето, мътния антифриз и т.н.
Може би ще е по-добре да дам някой лев за отваряне на главата (дано да не е спукана) и да съм спокоен, отколкото да гадая всеки ден дали е здрава и да чакам да се допука евентуално.
Ще говоря с Майстора и ще пиша за резултатите.
Иво

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 20 Юни 2007, 11:30

noiseless написа:Като чета всичко това май няма 100% гаранция има ли проблем или не с главата и гарнитурата освен ако ...
Ще говоря с Майстора и ще пиша за резултатите.
Иво


Има ли някакви резултати?
Изображение
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Мнение от noiseless » 20 Юни 2007, 13:46

Ами, Майстора почисти радиаторите (много мръсни били), смени термостата, водната помпа била скоро сменяна (с мет. турбинка), на виско перката не и бил изтекъл силикона, смени всички филтри, масло и антифриз и каза да карам така да видим как е и замина на почивка.
Аз излязох на Магистралата и вдигнах 180 км., но за съжаление колата веднага почна да загрява. Като върнах педала до около 120 км. темп. спада, но след 140 пак се покачва :(
Явно въпреки всички положителни симптоми (чист антифриз, не много твърди маркучи) все пак има проблем с главата/гарнитурата.
Ще изчакам майстора да се прибере и пак ще пиша.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 19.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от eno » 20 Юни 2007, 14:57

И при мен се получаваше същото,след 120км/ч се вдигаше температурата, затова по-добре карай само в града докато дойде, за да ти се размине само с заваряне на главата и да не ти се наложи да купиш нова ;) , защото с тия цени на главата... :mhihi:
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1042
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от kagebista » 20 Юни 2007, 17:39

По-лошо няма на къде да се стигне от заваряване - и в такива случаи поемаш на своя отговорност да я дадеш да ти я заварят или да купиш нова глава или втора употреба.

Не съм привърженик на заварки, защото съм виждал резултата в последствие, но пък да се купува нова глава :confused: А и пък съм чел добри отзиви за 5-ци с ремонтирани по такъв начин глави - нека колегите, сблъсквали се с този проблем напишат дали е качествен резултата от заварката или е временен компромис докато отново не смеси коктейла.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 8.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E63 650i '06

Мнение от noiseless » 23 Юли 2007, 14:38

Здравейте,
Ето резултата от ремонта на моя мотор - главата за щастие не се оказа спукана никъде, нито гарнитурата имаше видими следи да е "издухала".
Може би напразно накарах майсторите да отворят мотора, но сега поне съм по-спокоен. Така и не разбрах, обаче, защо в два сервиза ми казаха, че имам изгорели газове в охл. система :roll:
Когато приключи ремонта ще отида пак в единия сервиз да видим какво ще отчете "уреда".
В процеса на ремонта смених и водния радиатор с нов на Нисенс - старият се беше издул като бъчва в долния си край - предполагам от него е загрявала колата над 140 км/ч.
Просто за справка - гарнитурата, която купих беше Елринг, но вътре беше пакетирана Гъотце - не знам за добро или за лошо.

Междо другото докато беше отворена главата ми предложиха да сменят и двете ангр. вериги - те се оказаха доста евтини - около 100-ина лева двете. Аз се съгласих, но "майсторът" не зацепил правилно долната верига и когато отидох на диагностика се оказа, че не може да се отрегулира аванса на помпата.
Сега колата е при други "майстори" за презацепване, двигателя е отново отворен, откриха луфт в оста на ГНП-то и помпата сега е на ремонт в НН Сервиз и само хвърчат кинти и .... ама това май е друга тема....
Хайде със здраве,
Иво

ПредишнаСледваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook