74' BMW 2002 Tii

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2700
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: 74' BMW 2002 Tii

Мнение от Lenco » 03 Юни 2014, 14:14

alpina-ma6inata написа:.......

Да направим, както пишеш, нова тема с някакъв срок и всеки да осмисли нуждите си.
Как ми се ще да грабна едни бъбреци за 600лв и едни стопове за 300лв/бр. :banghead:

ПП1. Да разчисти някой тук.
ПП2. Имате ли идея лайсните за предно и задно стъкло на метър ли са или необходимата дължина за едно стъкло?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Re: 74' BMW 2002 Tii

Мнение от Gecallica » 03 Юни 2014, 16:41

alpina-ma6inata написа:На 07.06 (след няколко дни) изтича тази сезонна акция, която е за окачването и е късно за обща поръчка. Но на 08.06. трябва да пуснат нова акция, която ще е за други части, още не е ясно какви. Предлагам ви като излезе новата акция да си направим нова тема (за да не бъркаме тази на Цецо :) ) и да се организираме. Ще има време, тъй като акциите са по 2-3 месеца грубо казано и всеки да си избере и да си направи сметка. Не че няма да може да си поръчваме части, които са извън акцията, но по-добре е да се съобразяваме с тях, защото иначе не е евтино...

:yes:
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 21.04.2004
Пол: Мъж
Кара: E28 520i
Мечтае да кара: E28 M5

Re: 74' BMW 2002 Tii

Мнение от koka » 05 Юни 2014, 20:01

Поздравления пич...леле как ти завидях тогава :D
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
"Еми много ясно че е по-добре опел бе, те повече вървят,аз така и съм направил карам опел не БМВ"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 10.10.2010
Пол: Мъж
Кара: 74' 2002 Tii, 74' 1602, 86' AE 86
Детайли за колата: The BMW 2002 tii VIN 2734651 was manufactured on May 20th, 1974 and delivered on June 12th, 1974 to the Italian BMW importer Bavaria Società Importazioni e Vendite SpA in Palazzolo/Verona. The original colour was Fjord metallic, paint code 037.

The BMW 1602 VIN 3966811 was manufactured on October 21st, 1974 and delivered on November 14th, 1974 to the BMW dealership in Stuttgart. The original colour was Verona, paint code 024.

Re: 74' BMW 2002 Tii

Мнение от Ts. Govedarski » 07 Юни 2014, 16:08

koka написа:Поздравления пич...леле как ти завидях тогава :D



:yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 10.10.2010
Пол: Мъж
Кара: 74' 2002 Tii, 74' 1602, 86' AE 86
Детайли за колата: The BMW 2002 tii VIN 2734651 was manufactured on May 20th, 1974 and delivered on June 12th, 1974 to the Italian BMW importer Bavaria Società Importazioni e Vendite SpA in Palazzolo/Verona. The original colour was Fjord metallic, paint code 037.

The BMW 1602 VIN 3966811 was manufactured on October 21st, 1974 and delivered on November 14th, 1974 to the BMW dealership in Stuttgart. The original colour was Verona, paint code 024.

Re: 74' BMW 2002 Tii

Мнение от Ts. Govedarski » 21 Юни 2014, 11:13

Малко актуални и хубави снимки. А и придобивки имам но за тях по-късно!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 10.10.2010
Пол: Мъж
Кара: 74' 2002 Tii, 74' 1602, 86' AE 86
Детайли за колата: The BMW 2002 tii VIN 2734651 was manufactured on May 20th, 1974 and delivered on June 12th, 1974 to the Italian BMW importer Bavaria Società Importazioni e Vendite SpA in Palazzolo/Verona. The original colour was Fjord metallic, paint code 037.

The BMW 1602 VIN 3966811 was manufactured on October 21st, 1974 and delivered on November 14th, 1974 to the BMW dealership in Stuttgart. The original colour was Verona, paint code 024.

Re: 74' BMW 2002 Tii

Мнение от Ts. Govedarski » 26 Юли 2014, 14:45

Аз да драсна нещо пък който му е интересно да чете. Около колицата няма кой знае какво интересно да има движа я тук там, когато имам време, слуша и е ок. При едно излизане ми се стори, че проявява леки зачатъци на загравяне и параноята ми да не се засили и задълбочи тоя проблем доведе до това, че направих пълна промивка на охладителната система и смених термостата с "Wahler" и повече такива проблеми не съм имал.
Имах среща с Мартин и той ми даде Кугелфишер помпата за донорския двигател както обеща за което съм му много благодарен! Аз пък от своя страна се движа по направление да го дообурудвам и с малки стъпки смея да твърдя, че се спрявям. Голямо реване е и повечето неща ми идват от чужбина, но лека полека пъзела се подрежда. Намерих си:
-колелото на помпата
-металната тръба от водната помпа минаваща по блока до задния щит на коша, стигаща до маркучите на парното
-част от механизма на газта
-планките укрепващи всмукателния колектор
-капачката на ексцентрика на тялото на дроселовата клапа
- тяло от водна помпа за Tii мотор
В момента чакам да ми пристигнат:
-дюзи
-тяло за масления филтър с тръбичката мажеща помпата
-ремонтен комплект за водната помпа
Най-голями проблеми имам с ремъчната шайба на коляновия вал, понеже на нея има изработен гребен въртящ ремъка за помпата и никой не иска да ми я продаде ще им се невиди предлагат ми я заедно с вала, а аз вал си имам. Та чакам да изкочи отделно. Най-накрая си намерих и въздушни филтри. Едни добри хора тук ми внесоха, като единственото условие да се навият беше да взема минимум 3 комплекта. Е навих се, понеже и дойдоха на много добри пари, а и са маркови и не са правени в Азербейджан.....
Инвестирах и в малко литература, от братята немци ми дойде ръководство за регулировка на Кугелфишера и с негова помощ колата се промени коренно! Започна учудващо охотно да набира до 160 км/ч и вобще извода който си правя е, че литературата в тва начинание е много важно и нужно нещо!
Продължавам да си търся кола, но нищо не изкача от никъде, а толкова части висят само и чатат своя ред.... :cry:
Също чакам и с Жоро (DMC) да свършим една хубава работа, но в момента и на него нещо му е много напечено...
Та ето и снимките на ръждите:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 10.10.2010
Пол: Мъж
Кара: 74' 2002 Tii, 74' 1602, 86' AE 86
Детайли за колата: The BMW 2002 tii VIN 2734651 was manufactured on May 20th, 1974 and delivered on June 12th, 1974 to the Italian BMW importer Bavaria Società Importazioni e Vendite SpA in Palazzolo/Verona. The original colour was Fjord metallic, paint code 037.

The BMW 1602 VIN 3966811 was manufactured on October 21st, 1974 and delivered on November 14th, 1974 to the BMW dealership in Stuttgart. The original colour was Verona, paint code 024.

Re: 74' BMW 2002 Tii

Мнение от Ts. Govedarski » 26 Юли 2014, 14:49

Още :
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 10.10.2010
Пол: Мъж
Кара: 74' 2002 Tii, 74' 1602, 86' AE 86
Детайли за колата: The BMW 2002 tii VIN 2734651 was manufactured on May 20th, 1974 and delivered on June 12th, 1974 to the Italian BMW importer Bavaria Società Importazioni e Vendite SpA in Palazzolo/Verona. The original colour was Fjord metallic, paint code 037.

The BMW 1602 VIN 3966811 was manufactured on October 21st, 1974 and delivered on November 14th, 1974 to the BMW dealership in Stuttgart. The original colour was Verona, paint code 024.

Re: 74' BMW 2002 Tii

Мнение от Ts. Govedarski » 26 Юли 2014, 14:51

И последно:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Re: 74' BMW 2002 Tii

Мнение от Gecallica » 27 Юли 2014, 10:37

:clap:

Гууд уърк... Добре, че имаш нерви и търпение, аз досега да съм забол някой L-jetronic и да съм забравил.

Браво! :driving:
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 12.12.2007
Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет

Re: 74' BMW 2002 Tii

Мнение от TheStorm » 28 Юли 2014, 10:09

винаги накрая е по-сладко като си направил нещо което други го избягват :lol:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 10.10.2010
Пол: Мъж
Кара: 74' 2002 Tii, 74' 1602, 86' AE 86
Детайли за колата: The BMW 2002 tii VIN 2734651 was manufactured on May 20th, 1974 and delivered on June 12th, 1974 to the Italian BMW importer Bavaria Società Importazioni e Vendite SpA in Palazzolo/Verona. The original colour was Fjord metallic, paint code 037.

The BMW 1602 VIN 3966811 was manufactured on October 21st, 1974 and delivered on November 14th, 1974 to the BMW dealership in Stuttgart. The original colour was Verona, paint code 024.

Re: 74' BMW 2002 Tii

Мнение от Ts. Govedarski » 31 Авг 2014, 13:52

TheStorm написа:винаги накрая е по-сладко като си направил нещо което други го избягват :lol:


:bowdown:



Междувременно аз сглобих пъзела! Чрез интернет се свързах с едни диви холандци, които се занимават с 02-ки и от там си набавих нещата които ми липсват за донора. Излезнаха коректни и всичко което си бях поръчал ми дойде. Да не говорим, че като бонус получих и делко от Tii , което е също много рядконамираемо заради това, че е с различна характеристика и се познава по номера на него ! Дойде тялото за малсения филтър с тръбичката, делкото, дюзите, ремъчната шайба на коляновия вал и ремък за помпата.

Един приятел покрай мен също се запали по кугелфишер М10- ките и това доведе до там, че сега и на него му събирам мотор с впръскване за неговата 02-ка. Вчера дойде помпата с колелото, а преди това купих всмукателен колектор комплект, капака на ангренажа и декоративните капаци на задвижващия ремък на помпата. Съберат ли се частите и ако има интерес разбира се, мога да направя една тема посветена на сглобяването му, защото мотора е доста интересен за занимаващите се с ретро коли, а и със съвременни защо не.

photo(1).JPG
photo(2).JPG
photo(3).JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 10.10.2010
Пол: Мъж
Кара: 74' 2002 Tii, 74' 1602, 86' AE 86
Детайли за колата: The BMW 2002 tii VIN 2734651 was manufactured on May 20th, 1974 and delivered on June 12th, 1974 to the Italian BMW importer Bavaria Società Importazioni e Vendite SpA in Palazzolo/Verona. The original colour was Fjord metallic, paint code 037.

The BMW 1602 VIN 3966811 was manufactured on October 21st, 1974 and delivered on November 14th, 1974 to the BMW dealership in Stuttgart. The original colour was Verona, paint code 024.

Re: 74' BMW 2002 Tii

Мнение от Ts. Govedarski » 31 Авг 2014, 13:53

И другия :
photo(4).JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 15.01.2007
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: e28 520i

Re: 74' BMW 2002 Tii

Мнение от toto_ » 01 Сеп 2014, 7:05

На мен ще ми е много интересно, да видя подробно как се сглобява.
Успех :yes:

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: 74' BMW 2002 Tii

Мнение от alpina-ma6inata » 01 Сеп 2014, 16:47

Като показа това делко се сетих за едно електронно запалване, което е меко казано маняшко и реших, че е добре да го споделя. :) Сега аз не разбирам много от тия работи и подробности не мога да кажа, но навсякъде по чужди форуми чета чудесни отзиви за него. Както за стокови машини, така и за пипнати. А за направени двигатели от-до направо си е задължително, тъй като аз поне знам, че със заводското запалване няма как да стане или ако има пак ще е компромисен и не-дотолкова ефективен вариант.

Предлага се и за М10 и за М30, както и за ретро машини от други марки и специално това има 16 начина на работа и тази джаджа си идва със софтуер, който си го слагаш на компютъра и с едно USB кабелче си променяш начините на работа в движение. Доста модерно звучи за нашите коли, нали? :mhihi:

http://www.123ignition.nl/id/55.html

http://www.123ignition.nl/id/56.html

Само, че и цифрите са тегави.. Това за М10 се вързваше на около 600-700 лв, но и си е на практика вечно.
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 518
Регистриран на: 7.05.2009
Пол: Мъж
Кара: E12 528
Мечтае да кара: Renault Alpine A110
Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28

Re: 74' BMW 2002 Tii

Мнение от DMC » 01 Сеп 2014, 22:51

Хм, интересен чарк е този последния. Аз лично не виждам особено голям смисъл от него, но все пак е интересно. Нормалното електронно запалване от Е21 + вакуумния регулатор на предварението ми се струва съвсем удачен swap в 2002. Не знам колко ще си сгъстявате моторите и с какви разпределитени валове ще карате, но ако се прави някакъв сериозен атмосферен проект с М10ка, аз лично бих се ориентирал към запалване с 4 отделни бобини. Там е истинският performance!

ПредишнаСледваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook