74' BMW 2002 Tii
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: 74' BMW 2002 Tii
alpina-ma6inata написа:.......
Да направим, както пишеш, нова тема с някакъв срок и всеки да осмисли нуждите си.
Как ми се ще да грабна едни бъбреци за 600лв и едни стопове за 300лв/бр.
ПП1. Да разчисти някой тук.
ПП2. Имате ли идея лайсните за предно и задно стъкло на метър ли са или необходимата дължина за едно стъкло?
- Gecallica
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Re: 74' BMW 2002 Tii
alpina-ma6inata написа:На 07.06 (след няколко дни) изтича тази сезонна акция, която е за окачването и е късно за обща поръчка. Но на 08.06. трябва да пуснат нова акция, която ще е за други части, още не е ясно какви. Предлагам ви като излезе новата акция да си направим нова тема (за да не бъркаме тази на Цецо ) и да се организираме. Ще има време, тъй като акциите са по 2-3 месеца грубо казано и всеки да си избере и да си направи сметка. Не че няма да може да си поръчваме части, които са извън акцията, но по-добре е да се съобразяваме с тях, защото иначе не е евтино...
- koka
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 21.04.2004
- Пол: Мъж
- Кара: E28 520i
- Мечтае да кара: E28 M5
Re: 74' BMW 2002 Tii
Поздравления пич...леле как ти завидях тогава
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
"Еми много ясно че е по-добре опел бе, те повече вървят,аз така и съм направил карам опел не БМВ"
- Ts. Govedarski
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 10.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 74' 2002 Tii, 74' 1602, 86' AE 86
- Детайли за колата: The BMW 2002 tii VIN 2734651 was manufactured on May 20th, 1974 and delivered on June 12th, 1974 to the Italian BMW importer Bavaria Società Importazioni e Vendite SpA in Palazzolo/Verona. The original colour was Fjord metallic, paint code 037.
The BMW 1602 VIN 3966811 was manufactured on October 21st, 1974 and delivered on November 14th, 1974 to the BMW dealership in Stuttgart. The original colour was Verona, paint code 024.
Re: 74' BMW 2002 Tii
koka написа:Поздравления пич...леле как ти завидях тогава
- Ts. Govedarski
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 10.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 74' 2002 Tii, 74' 1602, 86' AE 86
- Детайли за колата: The BMW 2002 tii VIN 2734651 was manufactured on May 20th, 1974 and delivered on June 12th, 1974 to the Italian BMW importer Bavaria Società Importazioni e Vendite SpA in Palazzolo/Verona. The original colour was Fjord metallic, paint code 037.
The BMW 1602 VIN 3966811 was manufactured on October 21st, 1974 and delivered on November 14th, 1974 to the BMW dealership in Stuttgart. The original colour was Verona, paint code 024.
Re: 74' BMW 2002 Tii
Малко актуални и хубави снимки. А и придобивки имам но за тях по-късно!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Ts. Govedarski
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 10.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 74' 2002 Tii, 74' 1602, 86' AE 86
- Детайли за колата: The BMW 2002 tii VIN 2734651 was manufactured on May 20th, 1974 and delivered on June 12th, 1974 to the Italian BMW importer Bavaria Società Importazioni e Vendite SpA in Palazzolo/Verona. The original colour was Fjord metallic, paint code 037.
The BMW 1602 VIN 3966811 was manufactured on October 21st, 1974 and delivered on November 14th, 1974 to the BMW dealership in Stuttgart. The original colour was Verona, paint code 024.
Re: 74' BMW 2002 Tii
Аз да драсна нещо пък който му е интересно да чете. Около колицата няма кой знае какво интересно да има движа я тук там, когато имам време, слуша и е ок. При едно излизане ми се стори, че проявява леки зачатъци на загравяне и параноята ми да не се засили и задълбочи тоя проблем доведе до това, че направих пълна промивка на охладителната система и смених термостата с "Wahler" и повече такива проблеми не съм имал.
Имах среща с Мартин и той ми даде Кугелфишер помпата за донорския двигател както обеща за което съм му много благодарен! Аз пък от своя страна се движа по направление да го дообурудвам и с малки стъпки смея да твърдя, че се спрявям. Голямо реване е и повечето неща ми идват от чужбина, но лека полека пъзела се подрежда. Намерих си:
-колелото на помпата
-металната тръба от водната помпа минаваща по блока до задния щит на коша, стигаща до маркучите на парното
-част от механизма на газта
-планките укрепващи всмукателния колектор
-капачката на ексцентрика на тялото на дроселовата клапа
- тяло от водна помпа за Tii мотор
В момента чакам да ми пристигнат:
-дюзи
-тяло за масления филтър с тръбичката мажеща помпата
-ремонтен комплект за водната помпа
Най-голями проблеми имам с ремъчната шайба на коляновия вал, понеже на нея има изработен гребен въртящ ремъка за помпата и никой не иска да ми я продаде ще им се невиди предлагат ми я заедно с вала, а аз вал си имам. Та чакам да изкочи отделно. Най-накрая си намерих и въздушни филтри. Едни добри хора тук ми внесоха, като единственото условие да се навият беше да взема минимум 3 комплекта. Е навих се, понеже и дойдоха на много добри пари, а и са маркови и не са правени в Азербейджан.....
Инвестирах и в малко литература, от братята немци ми дойде ръководство за регулировка на Кугелфишера и с негова помощ колата се промени коренно! Започна учудващо охотно да набира до 160 км/ч и вобще извода който си правя е, че литературата в тва начинание е много важно и нужно нещо!
Продължавам да си търся кола, но нищо не изкача от никъде, а толкова части висят само и чатат своя ред....
Също чакам и с Жоро (DMC) да свършим една хубава работа, но в момента и на него нещо му е много напечено...
Та ето и снимките на ръждите:
Имах среща с Мартин и той ми даде Кугелфишер помпата за донорския двигател както обеща за което съм му много благодарен! Аз пък от своя страна се движа по направление да го дообурудвам и с малки стъпки смея да твърдя, че се спрявям. Голямо реване е и повечето неща ми идват от чужбина, но лека полека пъзела се подрежда. Намерих си:
-колелото на помпата
-металната тръба от водната помпа минаваща по блока до задния щит на коша, стигаща до маркучите на парното
-част от механизма на газта
-планките укрепващи всмукателния колектор
-капачката на ексцентрика на тялото на дроселовата клапа
- тяло от водна помпа за Tii мотор
В момента чакам да ми пристигнат:
-дюзи
-тяло за масления филтър с тръбичката мажеща помпата
-ремонтен комплект за водната помпа
Най-голями проблеми имам с ремъчната шайба на коляновия вал, понеже на нея има изработен гребен въртящ ремъка за помпата и никой не иска да ми я продаде ще им се невиди предлагат ми я заедно с вала, а аз вал си имам. Та чакам да изкочи отделно. Най-накрая си намерих и въздушни филтри. Едни добри хора тук ми внесоха, като единственото условие да се навият беше да взема минимум 3 комплекта. Е навих се, понеже и дойдоха на много добри пари, а и са маркови и не са правени в Азербейджан.....
Инвестирах и в малко литература, от братята немци ми дойде ръководство за регулировка на Кугелфишера и с негова помощ колата се промени коренно! Започна учудващо охотно да набира до 160 км/ч и вобще извода който си правя е, че литературата в тва начинание е много важно и нужно нещо!
Продължавам да си търся кола, но нищо не изкача от никъде, а толкова части висят само и чатат своя ред....
Също чакам и с Жоро (DMC) да свършим една хубава работа, но в момента и на него нещо му е много напечено...
Та ето и снимките на ръждите:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Ts. Govedarski
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 10.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 74' 2002 Tii, 74' 1602, 86' AE 86
- Детайли за колата: The BMW 2002 tii VIN 2734651 was manufactured on May 20th, 1974 and delivered on June 12th, 1974 to the Italian BMW importer Bavaria Società Importazioni e Vendite SpA in Palazzolo/Verona. The original colour was Fjord metallic, paint code 037.
The BMW 1602 VIN 3966811 was manufactured on October 21st, 1974 and delivered on November 14th, 1974 to the BMW dealership in Stuttgart. The original colour was Verona, paint code 024.
- Ts. Govedarski
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 10.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 74' 2002 Tii, 74' 1602, 86' AE 86
- Детайли за колата: The BMW 2002 tii VIN 2734651 was manufactured on May 20th, 1974 and delivered on June 12th, 1974 to the Italian BMW importer Bavaria Società Importazioni e Vendite SpA in Palazzolo/Verona. The original colour was Fjord metallic, paint code 037.
The BMW 1602 VIN 3966811 was manufactured on October 21st, 1974 and delivered on November 14th, 1974 to the BMW dealership in Stuttgart. The original colour was Verona, paint code 024.
- Gecallica
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Re: 74' BMW 2002 Tii
Гууд уърк... Добре, че имаш нерви и търпение, аз досега да съм забол някой L-jetronic и да съм забравил.
Браво!
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: 74' BMW 2002 Tii
винаги накрая е по-сладко като си направил нещо което други го избягват
- Ts. Govedarski
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 10.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 74' 2002 Tii, 74' 1602, 86' AE 86
- Детайли за колата: The BMW 2002 tii VIN 2734651 was manufactured on May 20th, 1974 and delivered on June 12th, 1974 to the Italian BMW importer Bavaria Società Importazioni e Vendite SpA in Palazzolo/Verona. The original colour was Fjord metallic, paint code 037.
The BMW 1602 VIN 3966811 was manufactured on October 21st, 1974 and delivered on November 14th, 1974 to the BMW dealership in Stuttgart. The original colour was Verona, paint code 024.
Re: 74' BMW 2002 Tii
TheStorm написа:винаги накрая е по-сладко като си направил нещо което други го избягват
Междувременно аз сглобих пъзела! Чрез интернет се свързах с едни диви холандци, които се занимават с 02-ки и от там си набавих нещата които ми липсват за донора. Излезнаха коректни и всичко което си бях поръчал ми дойде. Да не говорим, че като бонус получих и делко от Tii , което е също много рядконамираемо заради това, че е с различна характеристика и се познава по номера на него ! Дойде тялото за малсения филтър с тръбичката, делкото, дюзите, ремъчната шайба на коляновия вал и ремък за помпата.
Един приятел покрай мен също се запали по кугелфишер М10- ките и това доведе до там, че сега и на него му събирам мотор с впръскване за неговата 02-ка. Вчера дойде помпата с колелото, а преди това купих всмукателен колектор комплект, капака на ангренажа и декоративните капаци на задвижващия ремък на помпата. Съберат ли се частите и ако има интерес разбира се, мога да направя една тема посветена на сглобяването му, защото мотора е доста интересен за занимаващите се с ретро коли, а и със съвременни защо не.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Ts. Govedarski
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 10.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 74' 2002 Tii, 74' 1602, 86' AE 86
- Детайли за колата: The BMW 2002 tii VIN 2734651 was manufactured on May 20th, 1974 and delivered on June 12th, 1974 to the Italian BMW importer Bavaria Società Importazioni e Vendite SpA in Palazzolo/Verona. The original colour was Fjord metallic, paint code 037.
The BMW 1602 VIN 3966811 was manufactured on October 21st, 1974 and delivered on November 14th, 1974 to the BMW dealership in Stuttgart. The original colour was Verona, paint code 024.
- toto_
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 15.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: e28 520i
Re: 74' BMW 2002 Tii
На мен ще ми е много интересно, да видя подробно как се сглобява.
Успех
Успех
- alpina-ma6inata
- '2002' fanatic
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: 74' BMW 2002 Tii
Като показа това делко се сетих за едно електронно запалване, което е меко казано маняшко и реших, че е добре да го споделя. Сега аз не разбирам много от тия работи и подробности не мога да кажа, но навсякъде по чужди форуми чета чудесни отзиви за него. Както за стокови машини, така и за пипнати. А за направени двигатели от-до направо си е задължително, тъй като аз поне знам, че със заводското запалване няма как да стане или ако има пак ще е компромисен и не-дотолкова ефективен вариант.
Предлага се и за М10 и за М30, както и за ретро машини от други марки и специално това има 16 начина на работа и тази джаджа си идва със софтуер, който си го слагаш на компютъра и с едно USB кабелче си променяш начините на работа в движение. Доста модерно звучи за нашите коли, нали?
http://www.123ignition.nl/id/55.html
http://www.123ignition.nl/id/56.html
Само, че и цифрите са тегави.. Това за М10 се вързваше на около 600-700 лв, но и си е на практика вечно.
Предлага се и за М10 и за М30, както и за ретро машини от други марки и специално това има 16 начина на работа и тази джаджа си идва със софтуер, който си го слагаш на компютъра и с едно USB кабелче си променяш начините на работа в движение. Доста модерно звучи за нашите коли, нали?
http://www.123ignition.nl/id/55.html
http://www.123ignition.nl/id/56.html
Само, че и цифрите са тегави.. Това за М10 се вързваше на около 600-700 лв, но и си е на практика вечно.
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- DMC
- младши ентусиаст
- Мнения: 518
- Регистриран на: 7.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E12 528
- Мечтае да кара: Renault Alpine A110
- Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28
Re: 74' BMW 2002 Tii
Хм, интересен чарк е този последния. Аз лично не виждам особено голям смисъл от него, но все пак е интересно. Нормалното електронно запалване от Е21 + вакуумния регулатор на предварението ми се струва съвсем удачен swap в 2002. Не знам колко ще си сгъстявате моторите и с какви разпределитени валове ще карате, но ако се прави някакъв сериозен атмосферен проект с М10ка, аз лично бих се ориентирал към запалване с 4 отделни бобини. Там е истинският performance!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани