За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
А моята мисъл беше че след Х-а все едно кво ще е, защото газовете са изравнени, дали вървят паралелно в две тръби или една голяма, не трябва да има разлика. От тая гледна точка има смисъл от колекторите. Мен би ме притеснявало стъпалото във вътрешния размер между порта на м5х главата и с50 колектора, което май не е малко?
- host
- старши ентусиаст
- Мнения: 1668
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Щок колектора(изходящия) на м52 не е никак зле, като за ОЕМ обикновен.
Я обади на тия "похарчените" колектори от рязане и чукане кво им търсиш.
Я обади на тия "похарчените" колектори от рязане и чукане кво им търсиш.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Пролетта пукна, сменихме времето и аз реших, че тъй и тъй е топло и светло, няма смисъл да губя време, ами да ходя след работа да наваксвам.
Реших, че щом свършвам работа в 17.30, ако отида и започна да работя в 18.00 - имам точно 2 часа светлина.
5 дена по 2 часа са си плътни 10 часа работа. Само дето аз 3ти ден вече се прибирам малко преди полунощ, жената почна да забравя как изглеждам и мисля, че трябва да получа грамота от Monster, че с мен си покриват таргета за седмицата
Закърпихме дупките и ударихме един бърз грунд, да не се появяват пак кариеси, докато не стане време за боя.
Пясъкоструих основите на калниците, че бяха покафевяли и тях ги мацнах.
Изрязах, оризилената ламарина под задната кора и приготвих едно парче, което тези дни ще го заваря.
(От няколко седмици съм дипломиран заварчик - MAG-истър )
Зачистих гнусотиийките около прозорците, за да няма после филми с лягането на уплатненията.
Мацнах с вюртче, за всеки случай.
Дори започнах да я търкам
През другото време се заиграх с разни други работи.
Намерих си една коричка за предният капак. Теглих и едно меглио и пароструйка и светна.
Намерих си една ОЕМ шукарийка, дето показва къде седи палчето на предният капак
Преди да я сложа, реших да експериментирам с един спрей на боди за съживяване на екстериорни пластмаси - получиха се много добре. Вече не са избеляло-сиви
Оказа се, че е28 има заготовка за ламБи под капака, които да светят при цъкнат габарит.
За съжаление, обаче такива вече не се произвеждат, нито се намират и за това трябваше да импровизирам.
Оказа се, че плафони от е34 заспиват там - набавиха се въпросните, лъснаха се, даже им полирах прозрачната част, остава само да им навия болтовете като е готова колата. Колко ще светят е друг въпрос, ама имайки предвид, че стандартно лампата е 1 с 5w крушка, колко пък да е зле с 2x10w
Та, така.
Продължаваме напред
Реших, че щом свършвам работа в 17.30, ако отида и започна да работя в 18.00 - имам точно 2 часа светлина.
5 дена по 2 часа са си плътни 10 часа работа. Само дето аз 3ти ден вече се прибирам малко преди полунощ, жената почна да забравя как изглеждам и мисля, че трябва да получа грамота от Monster, че с мен си покриват таргета за седмицата
Закърпихме дупките и ударихме един бърз грунд, да не се появяват пак кариеси, докато не стане време за боя.
Пясъкоструих основите на калниците, че бяха покафевяли и тях ги мацнах.
Изрязах, оризилената ламарина под задната кора и приготвих едно парче, което тези дни ще го заваря.
(От няколко седмици съм дипломиран заварчик - MAG-истър )
Зачистих гнусотиийките около прозорците, за да няма после филми с лягането на уплатненията.
Мацнах с вюртче, за всеки случай.
Дори започнах да я търкам
През другото време се заиграх с разни други работи.
Намерих си една коричка за предният капак. Теглих и едно меглио и пароструйка и светна.
Намерих си една ОЕМ шукарийка, дето показва къде седи палчето на предният капак
Преди да я сложа, реших да експериментирам с един спрей на боди за съживяване на екстериорни пластмаси - получиха се много добре. Вече не са избеляло-сиви
Оказа се, че е28 има заготовка за ламБи под капака, които да светят при цъкнат габарит.
За съжаление, обаче такива вече не се произвеждат, нито се намират и за това трябваше да импровизирам.
Оказа се, че плафони от е34 заспиват там - набавиха се въпросните, лъснаха се, даже им полирах прозрачната част, остава само да им навия болтовете като е готова колата. Колко ще светят е друг въпрос, ама имайки предвид, че стандартно лампата е 1 с 5w крушка, колко пък да е зле с 2x10w
Та, така.
Продължаваме напред
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Slavkov_e21
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 4.01.2012
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: Е21
- Детайли за колата: '81 Е21 м10
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Наистина с идването на пролетта, колкото повече свободно време има човек, по-голямата част от него отива за колЪтЪ По темата сега.. Свършил си чудесна работа, купето малко по малко започва да се чисти от мизериики, което всъщност е най-важното. Иначе такива плафонки гледах някъде в немския (мисля) eBay, но беше отдавна, та мисълта ми е ако държиш за баш ОЕМ такива "лампиони" могат да се намерят УСПЕХ
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Работата кипи усилено. Китосване и търкане - нищо интересно
Тези дни разкарах напълно изолацията от пода. Беше си тегаво, но с пистолет за горещ въздух и длето стана работата.
Почнах да лепя новата на тавана. 3мм битумна лента.
За фугите си взех едно алуминиево тиксо, че да няма празно
Днес се захванах с тавана. Кита се беше напукал зверски още преди да започна да разглабям колата.
Мислих си да издялкам само болните места и да ги запълня само тях, но ми се стори нерентабилно, имайки предвид че като разгледах слоевете видях метал-грунд-боя-кит-боя-кит-боя ... ето и е дна люспа кит от тавана
Нямам абсюлютно никакво обяснение защо са го мацали с толкова кит
Ламарината е права като струна (Като изключим едно петно отпред, което бая време е седяло без кит и времето си е оказало влиянието). Отдолу като я погледна няма абсюлютно никакви щети - нито от градушка, нито от някакви удари
Все пак днес успях да смъкна всичко. Мислих си да го измия, ама реших че ще хване кариеси до утре и за това го оставих така.
За утре съм му купил кит със стъклени частици, ще го цапна тъничко и да се надяваме че до края на деня ще успея да го изтъркам, а докато изсъхне ще успея да изтъркам и нещо друго
Тези дни разкарах напълно изолацията от пода. Беше си тегаво, но с пистолет за горещ въздух и длето стана работата.
Почнах да лепя новата на тавана. 3мм битумна лента.
За фугите си взех едно алуминиево тиксо, че да няма празно
Днес се захванах с тавана. Кита се беше напукал зверски още преди да започна да разглабям колата.
Мислих си да издялкам само болните места и да ги запълня само тях, но ми се стори нерентабилно, имайки предвид че като разгледах слоевете видях метал-грунд-боя-кит-боя-кит-боя ... ето и е дна люспа кит от тавана
Нямам абсюлютно никакво обяснение защо са го мацали с толкова кит
Ламарината е права като струна (Като изключим едно петно отпред, което бая време е седяло без кит и времето си е оказало влиянието). Отдолу като я погледна няма абсюлютно никакви щети - нито от градушка, нито от някакви удари
Все пак днес успях да смъкна всичко. Мислих си да го измия, ама реших че ще хване кариеси до утре и за това го оставих така.
За утре съм му купил кит със стъклени частици, ще го цапна тъничко и да се надяваме че до края на деня ще успея да го изтъркам, а докато изсъхне ще успея да изтъркам и нещо друго
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
След като преди време се сдобих с проблемната зъбчатка на километража и тръгнах да я сменям (старата излезе на пясък)
Се оказа, че проблема те първа започва, но за радост днес се сдобих с нова голяма зъбчатка, и вече дори навъртяхме 300 метра на ръка
Се оказа, че проблема те първа започва, но за радост днес се сдобих с нова голяма зъбчатка, и вече дори навъртяхме 300 метра на ръка
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Двата сета от по 3 почивни дни се отразиха много добре на работата по е28цата
Все отлагам търкането на вратите и тавана, макар че са почти готови, но ми е изключително неприятна работа и я върша всеки ден по малко.
Въпреки това стигнах до етапа, когато задната маска и праговете са шангреносани и очакващи боя
Успях да натъкмя ел.перката на радиатора.
Стандартното 3в1 - пясък, боя, ремонтни комплекти и на предните апарати.
Покрай тях се реших да пробия нитовете на закопчалките на капака и да ги поосвежа.
(Знам, че ще се изтъркат от щифтовете, но останалата част от ландшафта е важна да бъде подмладена )
Малко ми отне от времето двойната работа, която си създадох с избързаното качване на м20ковият маховик и к-т съединител.
Реших, че така и така мотора е вън от коша е добре да взема мерки сега, а не когато колата живот и здраве е в движение. Да вземе да ми преплъзне 30 годишното феродо и да си отворя пак работа. Та маховика и притискателя бяха дадени на ремонт и си имаме и ново феродо.
После реших, че така и така сме се заиграли, най-добре да премахна изцяло рисковият фактор свързан със съединителя и да взема и ново лагерче.
Добре, че има такива шкумби около мене, че да върви работата
(За тези, които не са запознати с лафа https://www.youtube.com/watch?v=zuxuHuN_mvQ )
Скоростите отново са на мотора и съм доста по-спокоен от преди.
И не на последно място пристигнаха чаканите задни дискове ATE classic, които комбинирах с trw накладки и маркучи и тази вечер монтирах всичко свързано със задните спирачки на колата, както и резервоара
Все отлагам търкането на вратите и тавана, макар че са почти готови, но ми е изключително неприятна работа и я върша всеки ден по малко.
Въпреки това стигнах до етапа, когато задната маска и праговете са шангреносани и очакващи боя
Успях да натъкмя ел.перката на радиатора.
Стандартното 3в1 - пясък, боя, ремонтни комплекти и на предните апарати.
Покрай тях се реших да пробия нитовете на закопчалките на капака и да ги поосвежа.
(Знам, че ще се изтъркат от щифтовете, но останалата част от ландшафта е важна да бъде подмладена )
Малко ми отне от времето двойната работа, която си създадох с избързаното качване на м20ковият маховик и к-т съединител.
Реших, че така и така мотора е вън от коша е добре да взема мерки сега, а не когато колата живот и здраве е в движение. Да вземе да ми преплъзне 30 годишното феродо и да си отворя пак работа. Та маховика и притискателя бяха дадени на ремонт и си имаме и ново феродо.
После реших, че така и така сме се заиграли, най-добре да премахна изцяло рисковият фактор свързан със съединителя и да взема и ново лагерче.
Добре, че има такива шкумби около мене, че да върви работата
(За тези, които не са запознати с лафа https://www.youtube.com/watch?v=zuxuHuN_mvQ )
Скоростите отново са на мотора и съм доста по-спокоен от преди.
И не на последно място пристигнаха чаканите задни дискове ATE classic, които комбинирах с trw накладки и маркучи и тази вечер монтирах всичко свързано със задните спирачки на колата, както и резервоара
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Slavkov_e21
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 192
- Регистриран на: 4.01.2012
- Местоположение: Ловеч
- Пол: Мъж
- Кара: Е21
- Детайли за колата: '81 Е21 м10
- alpina-ma6inata
- '2002' fanatic
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Малко железа си накупихме, да има да донорстваме
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- 325_TDS
- младши ентусиаст
- Мнения: 375
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: Чирпан/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 120L/E28
- Мечтае да кара: E24
- Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Така става, когато правилната кола попадне в грешните ръце..
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
325_TDS написа:Така става, когато правилната кола попадне в грешните ръце..
Живот, кво да праиш ..
Тая втората с airbag
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Tenata
- младши ентусиаст
- Мнения: 662
- Регистриран на: 25.09.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: Лястовица с рамка
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
ogata написа:325_TDS написа:Така става, когато правилната кола попадне в грешните ръце..
Живот, кво да праиш ..
Тая втората с airbag
Това нещо ако те удари в главата може да не се събудиш )))))).
Аз не бих го сложил>
на пътя и пред БОГ, всички сме равни!
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: За децата без спирачки и акулите без зъби. Моето е28 :)
Абе не знам ако те удари ама аз бих се гътнал от самото шофиране с тва ...
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани