отново в бокса
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: отново в бокса
Провери си дренажните тръбички на капандурата
- M.Velichkov
- ентусиаст
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: отново в бокса
Теча е в моите крака, всички врати и прозорци бяха затворени. Дренажа на шибито са ок.....
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- Пинтев
- младши ентусиаст
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.04.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: СамУет
- M.Velichkov
- ентусиаст
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: отново в бокса
Наркоман
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- bobit
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 79
- Регистриран на: 18.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e28 520
- Детайли за колата: Old but gold
Re: отново в бокса
Колега сигурно няма да ти е от особена полза , но навремето баща ми имаше един опел рекорд 1984. Течеше адски и се оказа, че тече от предното стъкло защото му липсва там една лайсничка.Колкото и да го правехме, все течеше провери да не е от там проблема и ние имахме дупки за оттичане на водата купон си беше.
Класиката не е ретро , тя е вечна.
- M.Velichkov
- ентусиаст
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: отново в бокса
Уплътнението ми ляга добре, няма липси няма фуги. То за това е такава мистерията, всичко съм преровил и не мога да го хвана. Поливам пред нас с маркуча и няма теч
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- Пинтев
- младши ентусиаст
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.04.2007
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: СамУет
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: отново в бокса
Сложи си канелка в най-ниската точка и я отваряй като вали ...и при мен имаше езеро но в багажника
- BMW дизайн
- ентусиаст
- Мнения: 827
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Някъде по света
- Пол: Мъж
- Кара: икономично
- Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин
Re: отново в бокса
Това да не е от кръпка на калника до шофера където правихте и там нещо да сте предобрили със заварките
- M.Velichkov
- ентусиаст
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: отново в бокса
Мерси за креативните отговори и съвети.....спамери
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- Hobbs
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 199
- Регистриран на: 18.05.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Сиво E28 524td - A 8602 MM
Re: отново в бокса
Къде е бил тоз гьол? от ляво или от дясно? Не съм много запознат с е12ките, но ако ти е под жабката, ако имаш кутия с филтър на купето (климатик) провери там уплътненията.
- M-TEAM
- ентусиаст
- Мнения: 1014
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520 touring
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
Re: отново в бокса
В интерес на истината мойто Е30 като го кърпиха отпред , маншона през който минава инасталацията около него беше заваряно , след първия дъжд имах адски много вода в краката и махах пак мокета и се оказа адски малка и гадна дупчица между 2 заварки
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555
skype-bmwpower5555
- snitch
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 211
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Мало Бучино(CRASH Team)
- Кара: Гюнтери
- Мечтае да кара: по пистите...
- Детайли за колата: E28 '87 m20b20 lpg
E28 '83 m30b28
Re: отново в бокса
имах подобни съмнения- но не може да се види от корите в коша, маншоните на кабелите към купето дали са си там и дали се е стичало вода...
а и Марто, ще трябва да изчакаш следващия по- сериозен дъжд да видиш дали със сваленото уплътнение на капака ще се получи пак така- от съмнение дали с него не се задържа вода при перките за парното...
като цяло вариантите не са много и като се изключат вратите, шибидаха (няма стичане по тавана), остава - отводнителната с/ма на шибидаха, но ако маркучетата са запушени ще връщат водата отгоре и ще си личи стичане по тавана- а такова няма, невъзможно е да са се разместили (заради твърдостта на материала от който са направени) към гредите на вратите ида се изтичат към купето- няма как, абсурдно ми се вижда и толкова да е имало вода, че през отворите на вътрешния праг да е преливало навъте, макар че нямат праговете отвори за изтичане (по спомен карам,че май твойта нямаше).
Въпреки това, в дограмите например правят тестове в изкуствени среди за натоварването от дъжд и вятър и при определени стойности, на прекомерно натоварване от силен дъжд и силен вятър, в комбинация водата може да проникне през уплътненията, така че ако наводняването е било при по- силна буря, не значи, че утре при нормален дъжд ще се получи същото..., но за да си най-сигурен вместо да чакаш, ела- клетката сега е свободна да огледаме какво става, да свалим кори, мокет... и да се констатира преди пак да си се оплакал от локви в краката..
а и Марто, ще трябва да изчакаш следващия по- сериозен дъжд да видиш дали със сваленото уплътнение на капака ще се получи пак така- от съмнение дали с него не се задържа вода при перките за парното...
като цяло вариантите не са много и като се изключат вратите, шибидаха (няма стичане по тавана), остава - отводнителната с/ма на шибидаха, но ако маркучетата са запушени ще връщат водата отгоре и ще си личи стичане по тавана- а такова няма, невъзможно е да са се разместили (заради твърдостта на материала от който са направени) към гредите на вратите ида се изтичат към купето- няма как, абсурдно ми се вижда и толкова да е имало вода, че през отворите на вътрешния праг да е преливало навъте, макар че нямат праговете отвори за изтичане (по спомен карам,че май твойта нямаше).
Въпреки това, в дограмите например правят тестове в изкуствени среди за натоварването от дъжд и вятър и при определени стойности, на прекомерно натоварване от силен дъжд и силен вятър, в комбинация водата може да проникне през уплътненията, така че ако наводняването е било при по- силна буря, не значи, че утре при нормален дъжд ще се получи същото..., но за да си най-сигурен вместо да чакаш, ела- клетката сега е свободна да огледаме какво става, да свалим кори, мокет... и да се констатира преди пак да си се оплакал от локви в краката..
Gangsta rap made me do it.......
by ICE CUBE
- alpina-ma6inata
- '2002' fanatic
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: отново в бокса
Това за дренажите на шибидаха не е гаранция. На мен на старата 30-ка ми бяха запушени и си течеше при краката на шофьора. Не знам как, не знам откъде, просто при всеки дъжд или мивка при педалите беше мокро, изчистихме ги и го нямаше този проблем. Но доколкото помня Марто беше казал по-горе, че са изчистени...
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: отново в бокса
alpina-ma6inata написа:Това за дренажите на шибидаха не е гаранция. На мен на старата 30-ка ми бяха запушени и си течеше при краката на шофьора.
То точно на запушени тече. Просто дренажите не отвеждат водата и тя прелива от рамката на шибито, плъзва се от където намери и си прави локвички в краката
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани