Е28 M30B28, не държи стабилни обороти!
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Е28 M30B28, не държи стабилни обороти!
Освен да е нещо по запалването (щом и на газ и на бензин е същото)??
Re: Е28 M30B28, не държи стабилни обороти!
retro fan написа:Един въпрос и от мен, а когато е топла колата и не държи обороти и гасне и на бензин и на газ, после си ги държи и пак така когато си иска са около 700 после падат
Ще е по-лесно, ако кажеш каква е колата...
Re: Е28 M30B28, не държи стабилни обороти!
Щом го прави и на бензин и на газ, както беше написано по-горе - изключваш индивидуалните за бензин и газ неща, и се спираш само на общите. Също така - няма закономерност - понякога го прави, понякога работи нормално, ако правилно съм разбрал. За всеки такъв случай трябва да има разграничаване - оборотите падат, защото се "губи" цилиндър или по други причини, но и шестте цилиндъра си работят - и това е първото нещо, което трябва да се установи.
Всъщност - само за празен ход ли говорим?
Да помислим на "глас":
Ако няма никаква закономерност - вероятно можем да изключим механичен проблем, защото в повечето случаи тяхната проява е непрекъсната. Към механичните проблеми включвам и регулирането на оборотите на празен ход. Тогава, на дневен ред идват "токовете" - и това е най-общо казано.
Тук белите могат да бъдат безкрайни:
1. Лош контакт - важи за куплунзи, "земи", плюсове, бушони, снадки и т.н.
2. Устройства и периферия. Най-добре е да имаш гарантирано здрави за подмяна и проба. Тук влизат блокът на запалването, свещите, дистрибуторът, високоволтовите кабели, някои датчици. Зависи и майсторите по АГУ-то какво са направили...
3. Натоварване на двигателя "по общи причини" - силно повишаване на консумацията, включително и частично повреден алтернатор, акумулатор, липса/повреда на компенсация на оборотите при включване на друго устройство - от типа на климатик, мощна аудио-уредба, правеща мизерии или подобно, без да се стига до изгаряне на кабели и бушони. Говорим за всякакъв вид допълнително включени мощности, от типа на киловат. Този вариант е по-скоро теоретичен.
При коли на толкова години, аз бих проверил №1 и после №2 най-старателно.
Всъщност - само за празен ход ли говорим?
Да помислим на "глас":
Ако няма никаква закономерност - вероятно можем да изключим механичен проблем, защото в повечето случаи тяхната проява е непрекъсната. Към механичните проблеми включвам и регулирането на оборотите на празен ход. Тогава, на дневен ред идват "токовете" - и това е най-общо казано.
Тук белите могат да бъдат безкрайни:
1. Лош контакт - важи за куплунзи, "земи", плюсове, бушони, снадки и т.н.
2. Устройства и периферия. Най-добре е да имаш гарантирано здрави за подмяна и проба. Тук влизат блокът на запалването, свещите, дистрибуторът, високоволтовите кабели, някои датчици. Зависи и майсторите по АГУ-то какво са направили...
3. Натоварване на двигателя "по общи причини" - силно повишаване на консумацията, включително и частично повреден алтернатор, акумулатор, липса/повреда на компенсация на оборотите при включване на друго устройство - от типа на климатик, мощна аудио-уредба, правеща мизерии или подобно, без да се стига до изгаряне на кабели и бушони. Говорим за всякакъв вид допълнително включени мощности, от типа на киловат. Този вариант е по-скоро теоретичен.
При коли на толкова години, аз бих проверил №1 и после №2 най-старателно.
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Е28 M30B28, не държи стабилни обороти!
Задължен съм ти за пояснението DEMIURGE и за което ти благодаря.
Като цяло коментара ми беше главно насочен към това, че вероятно проблема е в това биметално устройство или може би в уреда(датчика) отчитащ температурата на охладителната течност. Поради не достатъчното време да се запозная по-добре с теоретичното устройство на Л-жетроник системата за управление на мотора съм подмладил #8 с наименованието "стъпково моторче". След като почистих #8, но не му додадох ток в следствие на това че не знаех какъв е волтажа на който работи нищо не се промени. В бъдеще ако имам повечко свободно време ще го сваля отново и ще опитам с подаване на напрежение както и с нагряване, може пък да му дойде акъла.
Поздрави
Като цяло коментара ми беше главно насочен към това, че вероятно проблема е в това биметално устройство или може би в уреда(датчика) отчитащ температурата на охладителната течност. Поради не достатъчното време да се запозная по-добре с теоретичното устройство на Л-жетроник системата за управление на мотора съм подмладил #8 с наименованието "стъпково моторче". След като почистих #8, но не му додадох ток в следствие на това че не знаех какъв е волтажа на който работи нищо не се промени. В бъдеще ако имам повечко свободно време ще го сваля отново и ще опитам с подаване на напрежение както и с нагряване, може пък да му дойде акъла.
Поздрави
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани