Още едно Е21 в Стара Загора

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 19.08.2012
Пол: Мъж

Още едно Е21 в Стара Загора

Мнение от Сашо_Т » 02 Яну 2013, 1:53

Здравейте колеги, скоро се регистрирах и почти не съм посещавал форума, не знам дали това е правилното място, но реших да си покажа и аз колата. Накратко БМВ-нцето го имам от 5-6 месеца, купих го в доста прилично състояние, като се има предвид какви други БМВ-та от този модел в какво състояние съм виждал. Все пак се наложи изкърпване и взех решение да го пребоядисам от обокновено синьо в тъмно син металик. По колата не съм работил аз, а хора които професионално се занимават с това. БМВ-то беше "свалено на земята" още преди да го купя, даже отпред беше още по-ниско, което го правеше почти невъзможно за каране и се наложи да сменя прижините. намерих някакви сини които ми ги продадоха за спортни от Е36. Отрязах частта от пружината, където си намалява диаметъра и ги монтирах на колата. Хареса ми, вдигна се с 2-3 см, което беше достатъчно. Влизането и излизането от гаража в който държа БМВ-то (подземен) пак си е малко зор, но с прилагане на чалъми успявам да се справя. По време на ремонта се наложи да се свалят всички стъкла, като предното не издържя и се наложи смяната му с ново, което има синя лента отгоре и много хубаво пасва на колата. Таблото беше доста зле нацепено и тъй като не можах да намеря по-добро се наложи да запълня пукнатините и да го боядисам. Не е идеално, но в сравнение с това което беше смятам, че е отлично. Когато купих колата имаше газ, но тъй като реших, че набивайки голяма сума пари за ремонт няма да се кара за всекидневка реших да махна и газта.

По колата има някои проблеми - не загрява до нормална температура, като вдигна повече от 60 км/ч и започва всичко да се тресе много яко, не ми работят задните светлини за мъгла, като подам рязко газ и забива, педала на спирачките е мек при първото натискане (ако не е карана колата дълго време) и после се оправя, ако двигателя не е пален 1-2 седмици после иска много въртене докъто да запали. Някой ако има идеи за отстраняване на някои от проблемите моля да пише.

Тъй като не можах да прибавя повече от 3 снимки, ще се постарая скоро да ги кача някъде другаде и ще дам линк, ако има интерес.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

Re: Още едно Е21 в Стара Загора

Мнение от magareto_yori » 04 Яну 2013, 22:40

Добре дошъл ,Сашо :wave: Изглежда стегната е21та.Да си я търкаляш и лъзгаш със здраве.
За загряването виж термостата и си свали таблото с уредите и почисти всички клеми /букси и ги пръсни с контактен спрей.Всъщност това го направи със всички букси извън купето балабар с кутията за бушоните.За тресенето-ако караш с гумите от снимките ги смени с нови и си виж и колко прави са ти джантите.Качи колата на канал и я огледай отдолу-окачването като цяло заедно с връзките около кардана.За задните светлини за мъгла-сигурен ли си че имаш крушки?За нещата около двигателя може само да се гадае,но имайки предвид, че е бивша газаджийка,аз бих те посъветвал да почнеш с ремонтен комплект за карбуратора
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 12.12.2007
Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет

Re: Още едно Е21 в Стара Загора

Мнение от TheStorm » 05 Яну 2013, 0:48

Добре дошъл във форума.
Колата изглежда добре :) Даже страхотно наистина :)
Относно снимки ... направи си един албум в snimka.bg и ни дай линк до там :yes:

Както колегата е казал .. предполагам точно колата е карбураторна и е добре този карбуратор да се изчисти основно и да се ремонтира. Също и тампона под карбуратора се цепи и гълта въздух ... ама това евентуално ако не държи обороти на празен ход.
Напомняш ми обаче че в гаража трябва да имам една гарнитура (основната) за този карбуратор, чисто нова, купувана оригинална от Камор. Пък може и тампон да имам ... ще погледна.

За задните светлини .. погледни крушките и замери дали отива ток до отзад. Ако не отива ... премери дали има ток до копчето на таблото :yes:

За температурата - и аз мисля че е термостат.

А за спирачките .. оказа се че сервото дава проблеми от време на време .. та е възможно да е от него .. виж ако можеш да намериш друго. Аз моето читаво го дадох вече на една черна 21ца от форума .. доста ниска :mhihi: :mhihi:
Последна промяна TheStorm на 05 Яну 2013, 2:22, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: Чирпан/Бургас
Пол: Мъж
Кара: 120L/E28
Мечтае да кара: E24
Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic

Re: Още едно Е21 в Стара Загора

Мнение от 325_TDS » 05 Яну 2013, 2:08

Страхотна е! Разгледах я на ретро парада в Стара Загора. Много ми харесва стойката. Да си я поддържаш и караш с кеф! Ето малко снимки от мен:

Изображение

Изображение

Изображение
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 19.08.2012
Пол: Мъж

Re: Още едно Е21 в Стара Загора

Мнение от Сашо_Т » 07 Яну 2013, 1:35

Относно термостата, джантите и аз съм ги мислил тези неща, но просто в това студено време... Терностат предпочитам да взема нов, но дали ще намеря е друг въпрос. Джанти имам още един комплект 15-ки 4 х 100, ще пробвам и с тях как ще е. Виж колкото и да е смешно изобщо не съм се сетил да проверя дали има крушки отзад на стоповете за мъгла. Но майстора който прави колата е съвестен и ако нямаше предполагам щеше да каже. Колата не се кара често, особено сега зимата, напролет смятам да се занимая по-сериозно с нея.

Вече съм качил снимките, ето го и линка => http://sasholada.snimka.bg/automobiles/bmw-e21.723398

Относно карбуратора, той не е оригиналния, още като взех колата беше направена с карбуратор от ЛАДА 2105, но като опитен лададжия знам, че той е доста спънат с този вакуум на 2-рата клапа и сега е с такъв от Жигули 2101 изцяло механичен, Оригиналния ми го дадоха в насипно състояние, от което предположих, че щом не са се занимавали да го правят значи или е нещо сложно или няма смисъл. Карбуратора с който карам в момвнта е обслужен и почистен както трябва, но просто е предвиден за 1200 кубика и нормално да не храни както трябва. Предполагам, че ако се заиграя малко с жигльорите вървежа ще се подобри, а забиването при рязко подаване на газ го отдавам на ускорителната помпа, не църка достатъчно количество бензин за да се развърти мотора когато е под натоварване, защото на празен ход си изфорсира без проблеми. Ще пробвам с по-голяма човка и други подобрения които знам, пък да видим какво ще стане. не съм проверявал и предварението как е, както си беше за газ не съм го пипал. Предполагам може да се върне малко аванса.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Още едно Е21 в Стара Загора

Мнение от M10 » 07 Яну 2013, 13:20

Познах я по тапицерията, продаваше се тук и беше с ронал турбо май?
Термостати има, все пак се е слагал почти 40 години тоя мотор. Търси на behr... аз взех wahler и не съм доволен, стрелката постоянно ходи нагоре-надолу.
Оригиналния цвят според мен по-добре пасва на колата но и така кефи че сте запазили оригиналната визия без тюнинги и шадоулайни :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 12.12.2007
Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет

Re: Още едно Е21 в Стара Загора

Мнение от TheStorm » 07 Яну 2013, 13:28

Термостати наистина има ... а ако толкова не намериш ще ти пратя един на една година който е работещ със сигурност :yes:

За джантите ... само внимавай с както ЕТ са .. че отпред опират в накрайниците на рейката а отзад в носача ... трябват ти с по-малко ЕТ. Мисля че някъде от 20 надолу вече няма проблем :yes: За да не закача в накрайниците ти трябва 17+ цолова джанта :mhihi:

Иначе колата изглежда много добре, кефи мъ :mrgreen:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1071
Регистриран на: 4.12.2006
Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
Пол: Мъж
Кара: ретро ръжди

Re: Още едно Е21 в Стара Загора

Мнение от M.Velichkov » 07 Яну 2013, 14:54

Слънчак е колата :yes:
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Още едно Е21 в Стара Загора

Мнение от Bavarcho » 07 Яну 2013, 18:20

M10 написа:Познах я по тапицерията, продаваше се тук и беше с ронал турбо май?


Май е същата, в Пловдив се продаваше. (собственика е регистриран тук)
Яд ме е че я изпуснах, на доста добра цена беше обявена. (но в неподходящ момент за мен)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1014
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е34 520 touring
Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v

Re: Още едно Е21 в Стара Загора

Мнение от M-TEAM » 07 Яну 2013, 19:11

Познавах предишния и собственик който я боядиса така синя , казваше се Дидо и доста си я харесваше колата дори я беше продал 1 път мисля и после пак си я взе ,от доста време не съм я виждал ,но се радвам че е попаднала в човек който харесва марката
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: Чирпан/Бургас
Пол: Мъж
Кара: 120L/E28
Мечтае да кара: E24
Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic

Re: Още едно Е21 в Стара Загора

Мнение от 325_TDS » 07 Яну 2013, 23:35

Предполагам за на Анастас Е21-цата говорите. Тази е друга. Аз съм от Чирпан и доста често я засичах в Стара Загора, като идвам. Мислих да оставям листче с някакъв контакт, ама явно вече няма нужда. :yes:
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 19.08.2012
Пол: Мъж

Re: Още едно Е21 в Стара Загора

Мнение от Сашо_Т » 08 Яну 2013, 0:21

Джантите просто ми попаднаха. бяха бартер за едни 13-ки АТС Класик 2 бр 6j и 2 бр 7j, които половин година преди това търкалях на Жигулито. Наистина опират в накрайниците на рейката. Наслагал съм по няколко 5 милиметрови фланци от всяка страна. Минават на милиметри и даже като завивам се чува едно чукане, вероятно има някъде баланс по ръба на джантите и почуква в накрайниците. Отзад не съм имал проблеми никъде не ми опира, сложил съм и там няколко фланеца за да не е по-тясна задницата от предницата.

Термостат имах точно същия преди известно време се мотаеше из гаража. Тогава купих двигател от фиат 131 / 132 - 2000 кубика за да го слагам на Ладата и терностата беше към честите на фиатовия мотор, от което съм се заблудил, че е за Фиат. После не помня какво стана с него, продадох ли го, подарих ли го..... Както и да е не е сигурно дали, че е работел.

Малко подробности колата е купена от Пловдив от едно момче на име Иван, който след това ми я продаде на мен. Аз я купих за 2000 лв без джантите (с 4 оригинални железарки), разбрах колко съм се минал когато ми казаха, че той я е купил за 1200 лв с джантите. От колата и джантите пича си изкара почти двойна печалба, ама както и да е. Има още едно такова БМВ в града, но то е по-тъмно на цвят с оригиналната височина и оригиналните джанти.

Някой нещо друго ако го интересува или иска да каже да заповяда.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 493
Регистриран на: 20.06.2002
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
Мечтае да кара: 850
Детайли за колата: петица- хубавица

Re: Още едно Е21 в Стара Загора

Мнение от akula » 08 Яну 2013, 15:08

честита е21ка и от мен. много е готина, браво. термостати има, не проблем. както и карбуратори, може да се поразровиш, да видиш какъв е подходящ и от кой модел става, или направо да питаш тук. най добре солекс, но и пиербург е не лош вариант, ако ти се занимава разбира се. успех, и много безавариини с е21ката :yes:
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 19.08.2012
Пол: Мъж

Re: Още едно Е21 в Стара Загора

Мнение от Сашо_Т » 08 Яну 2013, 18:25

Ами не ми се занимава честно казано да търся друг карбуратор, да го обслужвам, пък и той няма да е прост като моя за настройка, а ще иска и сервиз, то карбураторни коли не останаха, а за сервизи които разбират от карбуратори да не говорим и тя става сложна.... Предпочитам първо да си поиграя с този да видим какво ще излезе.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Още едно Е21 в Стара Загора

Мнение от M10 » 09 Яну 2013, 0:00

Ако тръгнеш да се занимаваш с антични карбове в незнайно състояние, по-добре да му присадиш л-джетроник от е30... това с жигулския да го нарека скраперия е слабо казано, по-скоро скопяване и рестрикция. Ама щом така си решил пробвай. Успех :)

Следваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook