Още едно Е21 в Стара Загора
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
Още едно Е21 в Стара Загора
Здравейте колеги, скоро се регистрирах и почти не съм посещавал форума, не знам дали това е правилното място, но реших да си покажа и аз колата. Накратко БМВ-нцето го имам от 5-6 месеца, купих го в доста прилично състояние, като се има предвид какви други БМВ-та от този модел в какво състояние съм виждал. Все пак се наложи изкърпване и взех решение да го пребоядисам от обокновено синьо в тъмно син металик. По колата не съм работил аз, а хора които професионално се занимават с това. БМВ-то беше "свалено на земята" още преди да го купя, даже отпред беше още по-ниско, което го правеше почти невъзможно за каране и се наложи да сменя прижините. намерих някакви сини които ми ги продадоха за спортни от Е36. Отрязах частта от пружината, където си намалява диаметъра и ги монтирах на колата. Хареса ми, вдигна се с 2-3 см, което беше достатъчно. Влизането и излизането от гаража в който държа БМВ-то (подземен) пак си е малко зор, но с прилагане на чалъми успявам да се справя. По време на ремонта се наложи да се свалят всички стъкла, като предното не издържя и се наложи смяната му с ново, което има синя лента отгоре и много хубаво пасва на колата. Таблото беше доста зле нацепено и тъй като не можах да намеря по-добро се наложи да запълня пукнатините и да го боядисам. Не е идеално, но в сравнение с това което беше смятам, че е отлично. Когато купих колата имаше газ, но тъй като реших, че набивайки голяма сума пари за ремонт няма да се кара за всекидневка реших да махна и газта.
По колата има някои проблеми - не загрява до нормална температура, като вдигна повече от 60 км/ч и започва всичко да се тресе много яко, не ми работят задните светлини за мъгла, като подам рязко газ и забива, педала на спирачките е мек при първото натискане (ако не е карана колата дълго време) и после се оправя, ако двигателя не е пален 1-2 седмици после иска много въртене докъто да запали. Някой ако има идеи за отстраняване на някои от проблемите моля да пише.
Тъй като не можах да прибавя повече от 3 снимки, ще се постарая скоро да ги кача някъде другаде и ще дам линк, ако има интерес.
По колата има някои проблеми - не загрява до нормална температура, като вдигна повече от 60 км/ч и започва всичко да се тресе много яко, не ми работят задните светлини за мъгла, като подам рязко газ и забива, педала на спирачките е мек при първото натискане (ако не е карана колата дълго време) и после се оправя, ако двигателя не е пален 1-2 седмици после иска много въртене докъто да запали. Някой ако има идеи за отстраняване на някои от проблемите моля да пише.
Тъй като не можах да прибавя повече от 3 снимки, ще се постарая скоро да ги кача някъде другаде и ще дам линк, ако има интерес.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- magareto_yori
- ентусиаст
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
Re: Още едно Е21 в Стара Загора
Добре дошъл ,Сашо Изглежда стегната е21та.Да си я търкаляш и лъзгаш със здраве.
За загряването виж термостата и си свали таблото с уредите и почисти всички клеми /букси и ги пръсни с контактен спрей.Всъщност това го направи със всички букси извън купето балабар с кутията за бушоните.За тресенето-ако караш с гумите от снимките ги смени с нови и си виж и колко прави са ти джантите.Качи колата на канал и я огледай отдолу-окачването като цяло заедно с връзките около кардана.За задните светлини за мъгла-сигурен ли си че имаш крушки?За нещата около двигателя може само да се гадае,но имайки предвид, че е бивша газаджийка,аз бих те посъветвал да почнеш с ремонтен комплект за карбуратора
За загряването виж термостата и си свали таблото с уредите и почисти всички клеми /букси и ги пръсни с контактен спрей.Всъщност това го направи със всички букси извън купето балабар с кутията за бушоните.За тресенето-ако караш с гумите от снимките ги смени с нови и си виж и колко прави са ти джантите.Качи колата на канал и я огледай отдолу-окачването като цяло заедно с връзките около кардана.За задните светлини за мъгла-сигурен ли си че имаш крушки?За нещата около двигателя може само да се гадае,но имайки предвид, че е бивша газаджийка,аз бих те посъветвал да почнеш с ремонтен комплект за карбуратора
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Още едно Е21 в Стара Загора
Добре дошъл във форума.
Колата изглежда добре Даже страхотно наистина
Относно снимки ... направи си един албум в snimka.bg и ни дай линк до там
Както колегата е казал .. предполагам точно колата е карбураторна и е добре този карбуратор да се изчисти основно и да се ремонтира. Също и тампона под карбуратора се цепи и гълта въздух ... ама това евентуално ако не държи обороти на празен ход.
Напомняш ми обаче че в гаража трябва да имам една гарнитура (основната) за този карбуратор, чисто нова, купувана оригинална от Камор. Пък може и тампон да имам ... ще погледна.
За задните светлини .. погледни крушките и замери дали отива ток до отзад. Ако не отива ... премери дали има ток до копчето на таблото
За температурата - и аз мисля че е термостат.
А за спирачките .. оказа се че сервото дава проблеми от време на време .. та е възможно да е от него .. виж ако можеш да намериш друго. Аз моето читаво го дадох вече на една черна 21ца от форума .. доста ниска
Колата изглежда добре Даже страхотно наистина
Относно снимки ... направи си един албум в snimka.bg и ни дай линк до там
Както колегата е казал .. предполагам точно колата е карбураторна и е добре този карбуратор да се изчисти основно и да се ремонтира. Също и тампона под карбуратора се цепи и гълта въздух ... ама това евентуално ако не държи обороти на празен ход.
Напомняш ми обаче че в гаража трябва да имам една гарнитура (основната) за този карбуратор, чисто нова, купувана оригинална от Камор. Пък може и тампон да имам ... ще погледна.
За задните светлини .. погледни крушките и замери дали отива ток до отзад. Ако не отива ... премери дали има ток до копчето на таблото
За температурата - и аз мисля че е термостат.
А за спирачките .. оказа се че сервото дава проблеми от време на време .. та е възможно да е от него .. виж ако можеш да намериш друго. Аз моето читаво го дадох вече на една черна 21ца от форума .. доста ниска
Последна промяна TheStorm на 05 Яну 2013, 2:22, променена общо 1 път
- 325_TDS
- младши ентусиаст
- Мнения: 375
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: Чирпан/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 120L/E28
- Мечтае да кара: E24
- Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic
Re: Още едно Е21 в Стара Загора
Страхотна е! Разгледах я на ретро парада в Стара Загора. Много ми харесва стойката. Да си я поддържаш и караш с кеф! Ето малко снимки от мен:
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.
Re: Още едно Е21 в Стара Загора
Относно термостата, джантите и аз съм ги мислил тези неща, но просто в това студено време... Терностат предпочитам да взема нов, но дали ще намеря е друг въпрос. Джанти имам още един комплект 15-ки 4 х 100, ще пробвам и с тях как ще е. Виж колкото и да е смешно изобщо не съм се сетил да проверя дали има крушки отзад на стоповете за мъгла. Но майстора който прави колата е съвестен и ако нямаше предполагам щеше да каже. Колата не се кара често, особено сега зимата, напролет смятам да се занимая по-сериозно с нея.
Вече съм качил снимките, ето го и линка => http://sasholada.snimka.bg/automobiles/bmw-e21.723398
Относно карбуратора, той не е оригиналния, още като взех колата беше направена с карбуратор от ЛАДА 2105, но като опитен лададжия знам, че той е доста спънат с този вакуум на 2-рата клапа и сега е с такъв от Жигули 2101 изцяло механичен, Оригиналния ми го дадоха в насипно състояние, от което предположих, че щом не са се занимавали да го правят значи или е нещо сложно или няма смисъл. Карбуратора с който карам в момвнта е обслужен и почистен както трябва, но просто е предвиден за 1200 кубика и нормално да не храни както трябва. Предполагам, че ако се заиграя малко с жигльорите вървежа ще се подобри, а забиването при рязко подаване на газ го отдавам на ускорителната помпа, не църка достатъчно количество бензин за да се развърти мотора когато е под натоварване, защото на празен ход си изфорсира без проблеми. Ще пробвам с по-голяма човка и други подобрения които знам, пък да видим какво ще стане. не съм проверявал и предварението как е, както си беше за газ не съм го пипал. Предполагам може да се върне малко аванса.
Вече съм качил снимките, ето го и линка => http://sasholada.snimka.bg/automobiles/bmw-e21.723398
Относно карбуратора, той не е оригиналния, още като взех колата беше направена с карбуратор от ЛАДА 2105, но като опитен лададжия знам, че той е доста спънат с този вакуум на 2-рата клапа и сега е с такъв от Жигули 2101 изцяло механичен, Оригиналния ми го дадоха в насипно състояние, от което предположих, че щом не са се занимавали да го правят значи или е нещо сложно или няма смисъл. Карбуратора с който карам в момвнта е обслужен и почистен както трябва, но просто е предвиден за 1200 кубика и нормално да не храни както трябва. Предполагам, че ако се заиграя малко с жигльорите вървежа ще се подобри, а забиването при рязко подаване на газ го отдавам на ускорителната помпа, не църка достатъчно количество бензин за да се развърти мотора когато е под натоварване, защото на празен ход си изфорсира без проблеми. Ще пробвам с по-голяма човка и други подобрения които знам, пък да видим какво ще стане. не съм проверявал и предварението как е, както си беше за газ не съм го пипал. Предполагам може да се върне малко аванса.
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Още едно Е21 в Стара Загора
Познах я по тапицерията, продаваше се тук и беше с ронал турбо май?
Термостати има, все пак се е слагал почти 40 години тоя мотор. Търси на behr... аз взех wahler и не съм доволен, стрелката постоянно ходи нагоре-надолу.
Оригиналния цвят според мен по-добре пасва на колата но и така кефи че сте запазили оригиналната визия без тюнинги и шадоулайни
Термостати има, все пак се е слагал почти 40 години тоя мотор. Търси на behr... аз взех wahler и не съм доволен, стрелката постоянно ходи нагоре-надолу.
Оригиналния цвят според мен по-добре пасва на колата но и така кефи че сте запазили оригиналната визия без тюнинги и шадоулайни
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Още едно Е21 в Стара Загора
Термостати наистина има ... а ако толкова не намериш ще ти пратя един на една година който е работещ със сигурност
За джантите ... само внимавай с както ЕТ са .. че отпред опират в накрайниците на рейката а отзад в носача ... трябват ти с по-малко ЕТ. Мисля че някъде от 20 надолу вече няма проблем За да не закача в накрайниците ти трябва 17+ цолова джанта
Иначе колата изглежда много добре, кефи мъ
За джантите ... само внимавай с както ЕТ са .. че отпред опират в накрайниците на рейката а отзад в носача ... трябват ти с по-малко ЕТ. Мисля че някъде от 20 надолу вече няма проблем За да не закача в накрайниците ти трябва 17+ цолова джанта
Иначе колата изглежда много добре, кефи мъ
- M.Velichkov
- ентусиаст
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: Още едно Е21 в Стара Загора
Слънчак е колата
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Още едно Е21 в Стара Загора
M10 написа:Познах я по тапицерията, продаваше се тук и беше с ронал турбо май?
Май е същата, в Пловдив се продаваше. (собственика е регистриран тук)
Яд ме е че я изпуснах, на доста добра цена беше обявена. (но в неподходящ момент за мен)
- M-TEAM
- ентусиаст
- Мнения: 1014
- Регистриран на: 23.06.2003
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520 touring
- Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v
Re: Още едно Е21 в Стара Загора
Познавах предишния и собственик който я боядиса така синя , казваше се Дидо и доста си я харесваше колата дори я беше продал 1 път мисля и после пак си я взе ,от доста време не съм я виждал ,но се радвам че е попаднала в човек който харесва марката
BMW E30 M3-one dream
skype-bmwpower5555
skype-bmwpower5555
- 325_TDS
- младши ентусиаст
- Мнения: 375
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: Чирпан/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 120L/E28
- Мечтае да кара: E24
- Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic
Re: Още едно Е21 в Стара Загора
Предполагам за на Анастас Е21-цата говорите. Тази е друга. Аз съм от Чирпан и доста често я засичах в Стара Загора, като идвам. Мислих да оставям листче с някакъв контакт, ама явно вече няма нужда.
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.
Re: Още едно Е21 в Стара Загора
Джантите просто ми попаднаха. бяха бартер за едни 13-ки АТС Класик 2 бр 6j и 2 бр 7j, които половин година преди това търкалях на Жигулито. Наистина опират в накрайниците на рейката. Наслагал съм по няколко 5 милиметрови фланци от всяка страна. Минават на милиметри и даже като завивам се чува едно чукане, вероятно има някъде баланс по ръба на джантите и почуква в накрайниците. Отзад не съм имал проблеми никъде не ми опира, сложил съм и там няколко фланеца за да не е по-тясна задницата от предницата.
Термостат имах точно същия преди известно време се мотаеше из гаража. Тогава купих двигател от фиат 131 / 132 - 2000 кубика за да го слагам на Ладата и терностата беше към честите на фиатовия мотор, от което съм се заблудил, че е за Фиат. После не помня какво стана с него, продадох ли го, подарих ли го..... Както и да е не е сигурно дали, че е работел.
Малко подробности колата е купена от Пловдив от едно момче на име Иван, който след това ми я продаде на мен. Аз я купих за 2000 лв без джантите (с 4 оригинални железарки), разбрах колко съм се минал когато ми казаха, че той я е купил за 1200 лв с джантите. От колата и джантите пича си изкара почти двойна печалба, ама както и да е. Има още едно такова БМВ в града, но то е по-тъмно на цвят с оригиналната височина и оригиналните джанти.
Някой нещо друго ако го интересува или иска да каже да заповяда.
Термостат имах точно същия преди известно време се мотаеше из гаража. Тогава купих двигател от фиат 131 / 132 - 2000 кубика за да го слагам на Ладата и терностата беше към честите на фиатовия мотор, от което съм се заблудил, че е за Фиат. После не помня какво стана с него, продадох ли го, подарих ли го..... Както и да е не е сигурно дали, че е работел.
Малко подробности колата е купена от Пловдив от едно момче на име Иван, който след това ми я продаде на мен. Аз я купих за 2000 лв без джантите (с 4 оригинални железарки), разбрах колко съм се минал когато ми казаха, че той я е купил за 1200 лв с джантите. От колата и джантите пича си изкара почти двойна печалба, ама както и да е. Има още едно такова БМВ в града, но то е по-тъмно на цвят с оригиналната височина и оригиналните джанти.
Някой нещо друго ако го интересува или иска да каже да заповяда.
- akula
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Още едно Е21 в Стара Загора
честита е21ка и от мен. много е готина, браво. термостати има, не проблем. както и карбуратори, може да се поразровиш, да видиш какъв е подходящ и от кой модел става, или направо да питаш тук. най добре солекс, но и пиербург е не лош вариант, ако ти се занимава разбира се. успех, и много безавариини с е21ката
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
Re: Още едно Е21 в Стара Загора
Ами не ми се занимава честно казано да търся друг карбуратор, да го обслужвам, пък и той няма да е прост като моя за настройка, а ще иска и сервиз, то карбураторни коли не останаха, а за сервизи които разбират от карбуратори да не говорим и тя става сложна.... Предпочитам първо да си поиграя с този да видим какво ще излезе.
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Още едно Е21 в Стара Загора
Ако тръгнеш да се занимаваш с антични карбове в незнайно състояние, по-добре да му присадиш л-джетроник от е30... това с жигулския да го нарека скраперия е слабо казано, по-скоро скопяване и рестрикция. Ама щом така си решил пробвай. Успех
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани