Информация относно БМВ Е28.
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Информация относно БМВ Е28.
Колегата е разположен малко по-южно и според мен има шанс да намери 28ца без ръжда, за разлика от в БГ
Re: Информация относно БМВ Е28.
bobit написа:Колега , с риск да засегна някой ще си кажа и аз мнението.Аз имам е28 520 автомат , като моята я взех в доста лошо състояние и претърпя доста сериозна реставрация.Като цяло части няма много ,особено онези дребните без които колата не работи като хората , другото за което трябва да си подготвен , че винаги нещо ще се чупи просто защото е стара и ако се задържи достатъчно дълго при теб ще смениш абсолютно всичко. Ламарините се намират много трудно , здрави седалки ,табла , радиаторите на някои модели (както при мен) са с пластмасови казанчета и нов е 1200 лева , резервоарите им гният доволно праговете гният , роговете гният , при тампоните на задния мост гният.Като цяло не те съветвам да купуваш кола за да садиш вътре мотор , защото не е чак толкова лесно колкото старите кучета го изкарват.Просто се сблъсках с фактите и се опарих леко така да се каже.Като цяло просто бих казал , че за ежедневка е лош избор на автомобил. Хубавото което мога да кажа е , че ако купиш такъв кошник всеки тук според, възможностите си ще ти помогне с каквото може , поне при мен така се случи.
Здравей колега съгласен съм с мнението ти, но тези неща които си изброил не ме притесняват, защото аз ще търся запазена като салон и ламарини е28ца, иначе като мотор и окачване каквото и да има се намира лесно и се прави не много скъпо. То при всички положения, ще се мине през ревизия на мотор, окачване, спирачки, охладителна система, подмяна на някой маркуч и т.н. Като я стегнеш веднъж остава само кефа после )))) декоративните части наистина са кът, но аз мисля по нататък една за части на село да скътам и така.. Много познати се нагърмяха с по-нови коли след покупка и наляха колосални суми за да се возят нормално, та една акула построена като танк без излишна електроника колко да ми стъпи на джоба? Бюджета ми не е голям, по скоро средна работа плюс продажбата на сегашната ми кола. Мога да си купя и по съвременен автомобил от който могат да ми побелеят косите от скъпи и прескъпи ремонти, но аз предпочитам да заложа на стария и изпитан кокал. В момента също карам почти 30г. кола която е с тотал 2500 евра като това включва подмяна на рейка стара, но без микрон луфт!, ск. кутия, смяна на радиатор+ два водни маркуча, смяна на големите тампони отпред, смяна на жилото на газта, нов акумулатор, нови дискове+ маркучи и ревизия на сп. апарати и една две гарнитурки по мотора и ролките + ремъка. И да има нещо дребно дето да не работи и да ми скъсва нервите не го мисля толкова, важното е да е здрава като мотор и окачване колата и да не е гнила. Трябва ми бойна машина за каране, а не за глезене ако ме разбирате, както сега ми е е30ката, която се справя ПОВЕЧЕ ОТ ЧУДЕСНО! Разпрах я от каране по черни пътища, по язовири и по магистрали и в брутално градско и единственото което тропа е декоративния капак на задния ляв говорител От друга страна седи и това, че ми харесва сам да си човъркам по колата
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
Re: Информация относно БМВ Е28.
M10 написа:Колегата е разположен малко по-южно и според мен има шанс да намери 28ца без ръжда, за разлика от в БГ
Това е плюса който имам наистина.
DMC , мнението ми се препокрива напълно и дори смятам, че шарк маняците доста си помагат не само с информация, а и с труд ако нещо трябва да се помогне на някой колега.
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Информация относно БМВ Е28.
ивчо написа:Ета-та много лесно придобива сила неземна !
Що ме караш да са смея с глас и да будя хората в 4 и половина сутринта ?!
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Djamal
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
- Мечтае да кара: Е30 м20б25
Re: Информация относно БМВ Е28.
Етата си е спъната от скапаната глава.С една 885 глава мисля че нещата ще се подобрят значително .
М20 фанатик
mr. Stroke
mr. Stroke
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Информация относно БМВ Е28.
Само с цопване на една 30 годишна глава на стойност 5-600лв, надали ще стане самалет
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Информация относно БМВ Е28.
Особено ако е 7-8 пъти пукана и заваряна преди тва
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- Djamal
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
- Мечтае да кара: Е30 м20б25
Re: Информация относно БМВ Е28.
Не казвам че ще стане самолет, а че нещата ще се подобрят значително.Етата си има кубатура, само трябва да се отпуши малко всмукателната и изпускателната система.
М20 фанатик
mr. Stroke
mr. Stroke
Re: Информация относно БМВ Е28.
Здравейте колеги, не съм писал защото все още няма резултат.. по обяви излизат повече е28ци от първите до 85та само с малкия мотор /М10/ като в състояние каквото ми харесва са около 5к. евро, а шестаците са почти двойно повече в добро състояние без корозия и захабен интериор. Няколко теста направих на една ета хамериканка една 520 и две 518 и две от тях имаха явно често срещания проблем с вибрация на предницата или така нареченото "шими". Влиза в един гаден резонанс между 80 и 100км. Бях оптимистично настроен, но сега вече не съм няма намиране с голям мотор или поне не и за моя бюджет, който е почти читава е30ка + 2000 евро., 10 бона няма да дам при никакви обстоятелства дори и да ги имам, егати за тия пари ше си купя много по сериозен автомобил от е28 Накрая може и на едно е21 че са на по сносни пари и поне вървят с малките мотори.
п.п. етата беше автомат и върви според моите очаквания добре, то си е направо като дизел ако я имам никакви "глави" няма да и пускам, защото ме устройва като вървеж, а и не ми се влиза в ремонтни разходи освен обслужване и затова търся макс читаво.
п.п. етата беше автомат и върви според моите очаквания добре, то си е направо като дизел ако я имам никакви "глави" няма да и пускам, защото ме устройва като вървеж, а и не ми се влиза в ремонтни разходи освен обслужване и затова търся макс читаво.
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да мине А то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани