BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- DMC
- младши ентусиаст
- Мнения: 518
- Регистриран на: 7.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E12 528
- Мечтае да кара: Renault Alpine A110
- Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28
Re: BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
Ленко, честно да ти кажа това го правя с чисто комерсиална цел. Ще се опитам да я продам на +. Дали ще ми се получи не знам. Ако не стане ще имам една много хубава истинска Е12ка, която ще лежи в някой гараж.
Зелената ми Е12 я карам 2г като ежедневна от Март до Октомври, но мисля да и дам почивка. Страх ме е някой да не ме удари някъде. Ако за Е30 примерно още се намират брони, маски и т.н. то за Е12 и Е28, Е21, Е23 нещата не стоят така. От доста време се занимавам с тия модели и трябва да ти кажа, че стана много сложно с частите. И затова мисля това лято зелената да я карам само уикендите.
Имаме колеги, които ги карат целогодишно. Все пак колите са правени да се карат, а не да лежат по гаражите. Въпросът е да имаш 200 евра за броня от чужбина като те чукне някой на кръговото Другия вариант е да играеш играта на смелите и да се надяваш, че всички шофьори са внимателни.
Не знам какво караш ти в момента, но помисли върху старата приказка: Животът е прекалено кратък за да се карат скучни коли.
Искаш ли да караш кола, която наистина те кефи или искаш просто да се предвиждаш? Това е въпросът.
Аз искам да карам акула, кефи ме като я видя на паркинга, искам да отида да седна в нея. Като слизам от нея отново винаги се обръщам да я видя. Кефи ме и кака върви, как се чувства на пътя. Зелената ми Е12 след реставрацията ми дойде на 4600лв. Това е вкл. боя, 2.8 мотор, джанти, салон, ребилднато окачване и т.н. И колата има ресурс още поне 100 000км без да пипам нищо по нея. Повечето БМВ-исти са дали доста повече пари за техните коли според мен.
Зелената ми Е12 я карам 2г като ежедневна от Март до Октомври, но мисля да и дам почивка. Страх ме е някой да не ме удари някъде. Ако за Е30 примерно още се намират брони, маски и т.н. то за Е12 и Е28, Е21, Е23 нещата не стоят така. От доста време се занимавам с тия модели и трябва да ти кажа, че стана много сложно с частите. И затова мисля това лято зелената да я карам само уикендите.
Имаме колеги, които ги карат целогодишно. Все пак колите са правени да се карат, а не да лежат по гаражите. Въпросът е да имаш 200 евра за броня от чужбина като те чукне някой на кръговото Другия вариант е да играеш играта на смелите и да се надяваш, че всички шофьори са внимателни.
Не знам какво караш ти в момента, но помисли върху старата приказка: Животът е прекалено кратък за да се карат скучни коли.
Искаш ли да караш кола, която наистина те кефи или искаш просто да се предвиждаш? Това е въпросът.
Аз искам да карам акула, кефи ме като я видя на паркинга, искам да отида да седна в нея. Като слизам от нея отново винаги се обръщам да я видя. Кефи ме и кака върви, как се чувства на пътя. Зелената ми Е12 след реставрацията ми дойде на 4600лв. Това е вкл. боя, 2.8 мотор, джанти, салон, ребилднато окачване и т.н. И колата има ресурс още поне 100 000км без да пипам нищо по нея. Повечето БМВ-исти са дали доста повече пари за техните коли според мен.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2701
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
DMC написа:....
Не знам какво караш ти в момента, но помисли върху старата приказка: Животът е прекалено кратък за да се карат скучни коли.
Искаш ли да караш кола, която наистина те кефи или искаш просто да се предвиждаш? Това е въпросът.
Аз искам да карам акула, кефи ме като я видя на паркинга, искам да отида да седна в нея. Като слизам от нея отново винаги се обръщам да я видя.
Скучно е46/318 карам, но пътувам често София-Бургас, и както каза един младеж в една друга тема, вече съм възрастен, предпочитам малко по-удобно да пътувам.
Другата причина да не карам вече акула, е че нямам гараж, а тия "риби" искат ремонти.
Но най-важната беше, че не можах да се преборя с ръждата. Последната я ползвах всеки ден и удоволствието беше неописуемо, вървеше брутално за 316 на 250 гъзарите гледаха на другата страна, но въпреки многото пластмаса по нея, вложените около 15 000 (до там ги смятах), останалото малко желязо ми създаваше проблеми.
И така приключих с акулите, за сега.
Но не съм се отказал нацяло, живот и здраве съм решил, като се пенсионирам да се кача на е21 с S54.
Въпроса ми беше, успявате ли да се преборите с ръждата така, че с целогодишно каране, на пролет да няма изненади с мишките.
- DMC
- младши ентусиаст
- Мнения: 518
- Регистриран на: 7.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E12 528
- Мечтае да кара: Renault Alpine A110
- Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28
Re: BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
Ами за да нямаш грижи с ръждата търсиш здраво купе. Търсенето е продължително, знаеш. Но на мен ми е попадала Е21ца без ръжда. Ама наистина без. Само на единия преден калник имаше. Бяха я нагласили за скрап. Даже бяха свалили номерата. Купих я за 500лв и я съживих и нея. Просле я продадох, защото не ми се влагаха тогава пари в Е21. Колата отиде във фен, прибрана е, но още не е почната работа по нея, стои 2г вече.
Иначе за борбата с ръждата - режеш до здраво, ръждопреобразувател, заварка, епоксиден грунд + някакво от ония лепила отгоре. И това е, не е нещо ново. В кухините пръскаш спрей с парафин.
Ако искаш да я караш и зимата, да събира сняг и луга по подкалниците и праговете, да я влачиш по корем по неизчистените паркинги - наистина през 3 години ще трябва да я правиш наново вероятно.
Иначе за борбата с ръждата - режеш до здраво, ръждопреобразувател, заварка, епоксиден грунд + някакво от ония лепила отгоре. И това е, не е нещо ново. В кухините пръскаш спрей с парафин.
Ако искаш да я караш и зимата, да събира сняг и луга по подкалниците и праговете, да я влачиш по корем по неизчистените паркинги - наистина през 3 години ще трябва да я правиш наново вероятно.
- k.milanov
- младши ентусиаст
- Мнения: 774
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d
- Мечтае да кара: отново E36 318is
Re: BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
Темата ти, колега, ми е в bookmarks
- DMC
- младши ентусиаст
- Мнения: 518
- Регистриран на: 7.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E12 528
- Мечтае да кара: Renault Alpine A110
- Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28
Re: BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
k.milanov написа:Темата ти, колега, ми е в bookmarks
Този пост ме зарадва, благодаря ти k.milanov
Продължавам. Ревизия на горна помпа на съединител. Помпата се ревизира лесно без да се сваля. Откача се лостчето от педала, маха се зегерката и пружината изтрелва буталото в лицето ви
Ремонтен комплект - 8лв от Евро 07 или Бял Скорпион 13.
Ето я помпата зад педала:
Извадено бутало:
Чаркокалците от вътре:
Ремонтия комплект:
Буталцето със сменени гумички:
Да караш стара кола понякога има плюсове. Един от тях е, че можеш да намираш залежали авточасти на цената на спанака. Ето един - чисто нов оригинален работен цилиндър за съединител ATE за 20лв . Веднага отива на колата:
Нови плафони право от Германия. Тукашните Дару-карчовци не можаха да ми доставят.
- DMC
- младши ентусиаст
- Мнения: 518
- Регистриран на: 7.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E12 528
- Мечтае да кара: Renault Alpine A110
- Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
Класици... 12ката е станала един път Още веднъж се убеждавам от твоите снимки, че първата петица си остава най-хубавата. Колегите в Германия ще оценят труда ти.DMC написа: Доволен съм от качеството на работа, сроковете и цената. Препоръчах ги след това на приятел и се издъниха. Така, че не бих препоръчал отново.
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- intention
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Re: BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
Чета и рева, поздравления колега за ентусиазма,търпението и решителността!
Живи и здрави и аз даси имам еидн гараж бих се заел с подобно нещо, вярвам че удоволствието е огромно !
Живи и здрави и аз даси имам еидн гараж бих се заел с подобно нещо, вярвам че удоволствието е огромно !
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
Re: BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
Отдавна липсваше такава прекрасна тема в шарк сектора.
Искренно се надявам някой от БГ да е оцени и колата да си остане по родните пътища.
Изпратено от моят A0001 с помощта на Tapatalk
Искренно се надявам някой от БГ да е оцени и колата да си остане по родните пътища.
Изпратено от моят A0001 с помощта на Tapatalk
- BRAAT
- младши ентусиаст
- Мнения: 406
- Регистриран на: 1.11.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: мноого черно Е28
Re: BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
Отдавна липсваше такава прекрасна тема в шарк сектора.
Искренно се надявам някой от БГ да е оцени и колата да си остане по родните пътища.
Искренно се надявам някой от БГ да е оцени и колата да си остане по родните пътища.
SHARK-а му е майката!!!
- Дидо85
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 198
- Регистриран на: 18.11.2011
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 3.2i CSL '03
Re: BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
Страхотна е!!! Поздравления за положения труд и постигнатите резултати.
- DMC
- младши ентусиаст
- Мнения: 518
- Регистриран на: 7.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E12 528
- Мечтае да кара: Renault Alpine A110
- Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28
- BLUE_999
- младши ентусиаст
- Мнения: 276
- Регистриран на: 21.07.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 и е39
- Мечтае да кара: всичко сьс задно
- Детайли за колата: да има V12 под капака
Re: BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
Страхотна реставрация колега...поздрави
- intention
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 18.07.2007
- Кара: Е34 Alpinweis Е39 Silver
- Мечтае да кара: BMW с несвалени наелони на седалките!
- Детайли за колата: С Vanos без Vanos - все М50В20
Re: BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
И снимките с "Вулгар" на стената... поздравления
Jordana написа:Аурата на класиките от 80те години леко е претопена в морето от безлични возила .
- DMC
- младши ентусиаст
- Мнения: 518
- Регистриран на: 7.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E12 528
- Мечтае да кара: Renault Alpine A110
- Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28
Re: BMW E12 518 - най-новата ми механична любовница
Днес покарах още 300км петицата. Пускам снимка на таблото при 518ка сравнена с 528цата:
Големия мотор, с дългия диференциал се държи по съвсем различен начин сравнен с малкото 518.
Въпреки това М10ката върви спокойно със 120км/ч, ускорява добре до към 140. По-нагоре не съм я мъчил, тъй като и гуми те са ми зле, а имам да сменям спирачни дискове, че са бая криви и изтънели.
Големия мотор, с дългия диференциал се държи по съвсем различен начин сравнен с малкото 518.
Въпреки това М10ката върви спокойно със 120км/ч, ускорява добре до към 140. По-нагоре не съм я мъчил, тъй като и гуми те са ми зле, а имам да сменям спирачни дискове, че са бая криви и изтънели.
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани