В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
Модератор: Общи модератори
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
Аз също почнах без платформи, Шатри и т.н. някога.
И определено не те съветвам да скачаш веднага в дълбокото и да купуваш всичко накуп. Просто се опитвам да опиша ситуацията и да посоча че избора на кола не трябва да е обвързан с това дали ще е на платформа или не. По-добре да избереш нещо което ще спечели от изтърбушването отколкото да се вържш за нещо което има смисъл в смесен режим, но не е походящо за изтърбушване.
"Стрийт" класовете не са съвсем стрийт и определено не са лежерни. Конкуренцията и борбата са сериозни, преди да се усетиш ще си се увлякъл и ще искаш да си конкурентен.
Ако не се бъркам vicho също почна проекта и темата с това, че ще е фън играчка. Питай го сега как са нещата
И определено не те съветвам да скачаш веднага в дълбокото и да купуваш всичко накуп. Просто се опитвам да опиша ситуацията и да посоча че избора на кола не трябва да е обвързан с това дали ще е на платформа или не. По-добре да избереш нещо което ще спечели от изтърбушването отколкото да се вържш за нещо което има смисъл в смесен режим, но не е походящо за изтърбушване.
"Стрийт" класовете не са съвсем стрийт и определено не са лежерни. Конкуренцията и борбата са сериозни, преди да се усетиш ще си се увлякъл и ще искаш да си конкурентен.
Ако не се бъркам vicho също почна проекта и темата с това, че ще е фън играчка. Питай го сега как са нещата
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
vicho написа:TheDriver написа:Това с ходенето с бегачката до пистата и обратното за мен е тотално грешно. Знам, че vicho и други хора го правят, но аз съм против поради следните причини.
За мен това си е част от experience-a ... доставя ми удоволствие да се друсам по родните пътища по 2 часа в посока
Виж към Моторпарк не бих тръгнал на ход... 600км от София
Абе и аз си спомням тея времена и беше готино.
Сега с платформата тези часове станаха много много повече.
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
Ами така де, всеки си го гледа от неговата си къщичка...
В случая дилемата ми е, че си имам трак кола, която е баш такова което описвам и миналата година успях да изпълня всичко запланувано от проекта. И като всеки авто запалянко, когато проекта 'приключи' веднага започват мисли за новия
Въпросът е че колата е бая стара (31 години) и цената й последно време се вдигна в пъти от когато я купувах, същевременно частите започват да изчезват. Мисля че мога да освободя няква прилична част от парите които съм набил и да купя нещо по-ново и с по-малко quirks and features
Също и карам предимно на Ринга и на големи ГП писти, тук таме някоя мъничка локална... Тоест докато стигна да има смисъл от изтърбушване и платформи, имам мн хляб да ям и да стигна потенциала на която и да е кола... А и тука финансово платофрма с влекач са малко по-друга бира, а също и кола без номера на пистата (не навсякъде позволяват... Трябва да е специален тест дей и сумите са умопомрачителни за вход)...
Вдигнах темата, тъй като ми се вижда че тук има хора които са вряли и кипяли и може би имат поглед над нещата за нещо рентабилно. Имаме този дебат с един приятел от дълго време и все достигаме до това че не си заслужава, ако няма да вложим поне х2-х3 парите които съм писал.
Пък и нали е 'Извън темата' викам да чуя и вашето мнение
edit: За сега най-много говорим за Porsche Cayman 987.2, 350z/370z, BMW e86 30i, MX5 NC или Lotus Elise/Exige ... кaкто се вижда бая над бюджета който съм споменал
В случая дилемата ми е, че си имам трак кола, която е баш такова което описвам и миналата година успях да изпълня всичко запланувано от проекта. И като всеки авто запалянко, когато проекта 'приключи' веднага започват мисли за новия
Въпросът е че колата е бая стара (31 години) и цената й последно време се вдигна в пъти от когато я купувах, същевременно частите започват да изчезват. Мисля че мога да освободя няква прилична част от парите които съм набил и да купя нещо по-ново и с по-малко quirks and features
Също и карам предимно на Ринга и на големи ГП писти, тук таме някоя мъничка локална... Тоест докато стигна да има смисъл от изтърбушване и платформи, имам мн хляб да ям и да стигна потенциала на която и да е кола... А и тука финансово платофрма с влекач са малко по-друга бира, а също и кола без номера на пистата (не навсякъде позволяват... Трябва да е специален тест дей и сумите са умопомрачителни за вход)...
Вдигнах темата, тъй като ми се вижда че тук има хора които са вряли и кипяли и може би имат поглед над нещата за нещо рентабилно. Имаме този дебат с един приятел от дълго време и все достигаме до това че не си заслужава, ако няма да вложим поне х2-х3 парите които съм писал.
Пък и нали е 'Извън темата' викам да чуя и вашето мнение
edit: За сега най-много говорим за Porsche Cayman 987.2, 350z/370z, BMW e86 30i, MX5 NC или Lotus Elise/Exige ... кaкто се вижда бая над бюджета който съм споменал
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8332
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
TheDriver написа:Ако не се бъркам vicho също почна проекта и темата с това, че ще е фън играчка. Питай го сега как са нещата
абсолютно не...
vicho написа:...всичко е проект... та за това преди 3 месеца си закупих чудесна виолетова е36 320i със заводски пакет, подгрев и теглич... явно за теглене на състезателния автомобил, ама "20-ската" още не знаеше, че именно тя ще е такъв...
от ден едно знаех какво точно ще правя с колата и исках да е конкурентна , а и се получи (след някоя друга стотачка )
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
Мащабите и проблемите тук при нас в България са тотално различни.
Ринга само го гледаме в тубата и ни капят лигите. Ние оперираме на много, много по-ниско ниво.
Не знам при така изложената ситуация колко можем да сме полезни при положение, че не сме се сблъсквали с такива условия и коли. Евентуално alx може да помага.
Ринга само го гледаме в тубата и ни капят лигите. Ние оперираме на много, много по-ниско ниво.
Не знам при така изложената ситуация колко можем да сме полезни при положение, че не сме се сблъсквали с такива условия и коли. Евентуално alx може да помага.
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
То и от първа ръка опит не търся, щото всеки си хвали неговото си...
По-скоро идеи за модели които не съм ги и мислил за 'ставащи', например e86-ката е попълнение от преди 2 седмици, изобщо не знаех че са толкова леки...
Другия вариант е просто да предам задното, там вече има i30n, Megane RS, VAG и подобните hot hatch-ове
По-скоро идеи за модели които не съм ги и мислил за 'ставащи', например e86-ката е попълнение от преди 2 седмици, изобщо не знаех че са толкова леки...
Другия вариант е просто да предам задното, там вече има i30n, Megane RS, VAG и подобните hot hatch-ове
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
ако днес правех трак дей кола с бюджет ~30к бих направил атмосферна E87 130i. Има какво да се олекотява, части има много, моторът е надежден, не е скъпа за купуване, а и според мен не случайно има фабричен 130i Challenge модел на тази платформа.
Е86 е готина кола (имам някоя и друга обиколка на Калояново с Е85), но ми се струва малко скъпа за track day играчка. А и доста рядка, направо си е разхищение . Като недостатък на платформата мога да кажа, че няма кой знае какво за олекотяване.
Е86 е готина кола (имам някоя и друга обиколка на Калояново с Е85), но ми се струва малко скъпа за track day играчка. А и доста рядка, направо си е разхищение . Като недостатък на платформата мога да кажа, че няма кой знае какво за олекотяване.
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
Добър вариант е тая единичка. Разтърсих се малко, верно има и бая части за нея
н52 мотора уж го дават надежден 260-на коня
н52 мотора уж го дават надежден 260-на коня
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
Последните 1-2 страници са баси и myth buster-a Уж калпавите и кекави мотори всъщност се оказват достатъчно читави за каране на писта
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
До колкото чета предимно проблеми с периферията имат (водна помпа, соленоиди на ванос-а, диса клапа...) Което ако се сменят още с купуването на колата мисля че ще имат живот едно поне 50к тъй че не го смятам за проблем.
Чета че н52 преди 2008 (демек всички з4-ки) имали проблем с хидравлични повдигачи, което да.. тъпо е ама... все тая
Така де, то си има специален раздел за тия въпроси.
Но не ми се виждат такива проблеми за които бих се отказал от н52
Чета че н52 преди 2008 (демек всички з4-ки) имали проблем с хидравлични повдигачи, което да.. тъпо е ама... все тая
Така де, то си има специален раздел за тия въпроси.
Но не ми се виждат такива проблеми за които бих се отказал от н52
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1538
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
И харча на масло, за който доста хора говорят...
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
Супер си е мотора според мен. Много по-лек, по-високооборотен от М54 и почти стига 300кс без радикален тунинг (иначе има атмосферни билдове по 350+). Единичката може да се докара до около 1250-1300кг без крайности.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 728
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
ildivvy написа:И харча на масло, за който доста хора говорят...
Търсиш мотор след 2009, с черния капак и проблема е почти напълно решен
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1538
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
Има ли модели с N52, които са след 2009г (може би американски) ? Това, което намирам е с N53 ...
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10490
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: В (поредното) търсене на еФтина track day таратайка
Няма, и там минават на N53...
Never mistake motion for action...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Jordana