2 спирачни помпи вместо серво ?

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: 2 спирачни помпи вместо серво ?

Мнение от Jordana » 09 Юни 2013, 1:41

Възможно е да има разлика в помпите от система със сервоусилвател и такава без усилвател във налягането което създават :roll:
Наистина ще е интересно ако някой да обясни защо се премахва сервоусилвателя .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: 2 спирачни помпи вместо серво ?

Мнение от b00st » 09 Юни 2013, 2:00

Jordana написа:Възможно е да има разлика в помпите от система със сервоусилвател и такава без усилвател във налягането което създават :roll:
Наистина ще е интересно ако някой да обясни защо се премахва сервоусилвателя .

Сигурно защото при пилотите има много където карат с левия крак на спирачката. А пробвали ли сте да спирате с левия крак на нормална кола със серво? Ако не - пробвайте другия път като се качите само гледайте да няма никой зад вас :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: 2 спирачни помпи вместо серво ?

Мнение от ogata » 09 Юни 2013, 3:00

Който може бърнаут, задължително може да спира и с левия крак ;)
Че при хийл енд тоу каденето започва първо от средата на колата и чак тогава от гумите :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 479
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+

Re: 2 спирачни помпи вместо серво ?

Мнение от m.dimitrov1992 » 09 Юни 2013, 7:25

Nickelback написа:
m.dimitrov1992 написа:
In_Memoriam написа:Нямам идея от принципа на работа на двете помпи ама за спирачките на Е36 има много решения :yes:


Да, да сложиш от 7-ца или от 330и ,или 4к за нещо марково :kuku: заводските са пълна скръб


Това можеш да го твърдиш като ревизираш цялата система. Направи ли го? Е36 със спирачки, на които им е обърнато внимание, спира не по-лошо от която и да е кола от подобен клас, да не кажа, че спира дори по-добре от повечето :roll: "Пълна скръб" е много силна дума, недей така ;)



До тук сменени 4 диска ,накладки предни и задни,серво със помпа, ремонтен комплект за предни и задни апарати, предни и задни маркучи, помпа АБС. Общо взето не съм очарован от спирачките. Наскоро пътувах за морето с един мерцедес 124-ка 2,0 бензин и спира доста по добре. Имал съм меган Коч 2,0 16в там па изобщо няма база за сравнение .
По темата , мисля че на Ники Златков аудито беше така със помпи вместо серво. При кола 770 коня едва ли става въпрос за някакъв компромис :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 52
Регистриран на: 1.01.2008
Местоположение: Homeless
Кара: 4 throttle beast
Детайли за колата: Cosmosschwarz

Re: 2 спирачни помпи вместо серво ?

Мнение от Who » 09 Юни 2013, 11:20

Сервото не увеличава налягането на помпата ... В сервото се създава вакуум от двигателя и по този начин двигателя когато работи, педалът на спирачките става по мек за натиск от страна на водача защото вакуума изтегля мембраната по посока на натискът на педала
40173
The smaller displacement engine recorded less than 9 mpg-US (26 L/100 km; 11 mpg-imp)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 404
Регистриран на: 5.06.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Escort XR3i със задно; Е38 750
Мечтае да кара: E34 М5

Re: 2 спирачни помпи вместо серво ?

Мнение от Sasho.85 » 09 Юни 2013, 11:29

При двете спирачни (или съединителни :mhihi: ) помпи хода на педала е доста по-къс. При мен е малко по-малко от два см. при максимално удължена щанга.
Другото, много важно, е че можеш по всяко време да си регулираш, с коя ос да почнеш да спираш първо. Има вариант даже напълно да се премахне спирачното усилие на дадена ос.
Трето, няма дори минимален шанс да останеш без спирачки.

Сервото се маха, не поради друго, ами просто отпада нуждата от него. Всичко е физика, обеми на бутала и цилиндри. Пресите бачкат на същия принцип.

Минусите са, че имаш усложнена схема и два пъти по-голям шанс да текне някоя помпа.
И ако не ти се занимава постоянно да си играеш да настройваш, правиш компромисен вариант, при който не използваш спирачките на 100%. Аз например почти нямам спирачки на задната ос, понеже на дъжд и на пясък блокират колелата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 479
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+

Re: 2 спирачни помпи вместо серво ?

Мнение от m.dimitrov1992 » 09 Юни 2013, 12:57

http://www.youtube.com/watch?v=EvzQ29FXo6A Дори формула 1 са с 2 помпи. Като гледам май в автомобилният спорт никой не ползва серво и абс :shock:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: 2 спирачни помпи вместо серво ?

Мнение от ogata » 09 Юни 2013, 13:17

m.dimitrov1992 написа:http://www.youtube.com/watch?v=EvzQ29FXo6A Дори формула 1 са с 2 помпи. Като гледам май в автомобилният спорт никой не ползва серво и абс :shock:

Брейс йор селф .. ще започнат темите от стрийт рейсърите с има няма 5 месеца книжка и моторспорт 16ките - какво е серво, как да го махнем и да сложим 2 помпи :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: 2 спирачни помпи вместо серво ?

Мнение от b00st » 09 Юни 2013, 13:20

ogata написа:Който може бърнаут, задължително може да спира и с левия крак ;)

Да бе да :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: 2 спирачни помпи вместо серво ?

Мнение от M10 » 09 Юни 2013, 13:30

m.dimitrov1992 написа:http://www.youtube.com/watch?v=EvzQ29FXo6A Дори формула 1 са с 2 помпи. Като гледам май в автомобилният спорт никой не ползва серво и абс :shock:

Ха добро утро ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1792
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: 2 спирачни помпи вместо серво ?

Мнение от ивчо » 09 Юни 2013, 14:20

Who написа:Сервото не увеличава налягането на помпата ... В сервото се създава вакуум от двигателя и по този начин двигателя когато работи, педалът на спирачките става по мек за натиск от страна на водача защото вакуума изтегля мембраната по посока на натискът на педала

Така ... Радвам се че на втора страница открих трезво мислещ човек !
Абе колеги, какво ви става !?
Сервото за какво било, пък защо го махали на рали бегачките и бла-бла !
Някой да забелязва на тия "рацинг" педалите къде е помпата и колко дълго е рамото на самият педал ... Не ви идва на акъла, че е с цел по-лесно (в този ред на мисли по-леко) натискане на педал ... Някой има ли идея колко сила е необходима за натиска на педала на Жигуалта, за да спре !? В смисъл да приемем че има спирачки въпросната кола ! Сервоусилвателя е за да подмомогне/намали силата изискваща се за натискане на спирачният педал !!! И на всеки който му е ясен принципа и на действеи, може да си отговори защо това липсва при рали автомобилите - да гледа в туб някое клипче което дава действията на краката на някой рали пилот, и после да пробва на запален двигател да натисне 4-5 пъти педала какво го прави онзи ... Аааа, на 4 път вече няма "вакуум", нали ..
И другото - ако ще целият моторен отсег с помпи да го напълните, 4 серво апарата да слижите, 22 бутални апарата - всичко приключва в момента в който спирачната течност мине през тръбичките ... По-голямата помпа значи по-голямо налягане, но когато това налягане (респективно порция спирачна течност) се пробва да премине през определен отвор и е по-голямо от изчисленото такова, се получава ефекта на "натиснах и нищо не става" ! Разбирате ли за какво говоря !
Във всички бегачки се позлва течност дот5 заради нейните характеристики - течливост, температура на кипене и т.н. !
Който иска да си прави къстъм неща - моля ... Няма ядове !
За всички останали нещата не приключват с помпа и чао на сервото ! Освен помпа, трябват и по-големи апарати, оттам дискове, други накладки ....................
В смисъл единственото което мога да посъветвам пусналият темата е нова спирачна течност (дот 5.1 примерно) !
И повярвай че дори и С65 АМГ си има серво и то доста по-голямо от стандартните такива ...
Недейте да ги мислите тез конструктори за малоумни (с някой изключения де) !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 479
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+

Re: 2 спирачни помпи вместо серво ?

Мнение от m.dimitrov1992 » 09 Юни 2013, 17:23

Никога не съм казвал че някой е малоумен или нещо такова.Нито съм тръгнал да правя някакви промени по моите спирачки Просто като един автомобилен фен ми е интересно ,защо се прави тази деградация със спирачките. Намерих отговор на въпроса(а именно - по надеждна система + спестени десетина килограма) и мисля че темата е за ключ :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1898
Регистриран на: 29.12.2005
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: 39

Re: 2 спирачни помпи вместо серво ?

Мнение от DanielzZz » 09 Юни 2013, 17:26

Не се заяждам,ама защо половината форум иска да тунингова,преди да са си изтаванили стоковите компоненти на колата ? :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 479
Регистриран на: 13.10.2011
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: е36 328/е46 330i/e46325i/е91 330xd+

Re: 2 спирачни помпи вместо серво ?

Мнение от m.dimitrov1992 » 09 Юни 2013, 17:50

Кой говори за тунинговане :dunno:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1594
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: 2 спирачни помпи вместо серво ?

Мнение от Jordana » 09 Юни 2013, 18:01

Спирачното усилие респективно налягането което създава помпата без сервоусилвател зависи единствено от рамото на педала където е закачена и силата която се прилага върху педала.
Налягането при помпата която е със сервоусилвател респективно спирачното усилие зависи единствено от площа на мембраната на сервоусилването.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook