Избор на радар-детектор

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от bum_bum » 11 Апр 2014, 21:07

Два детектора едновременно май си пречат само.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от dr.peshev » 11 Апр 2014, 22:34

V1 е екраниран,но може да усеща 9500i ,ако той не е екраниран и да пищи постоянно!Кутията на V1 е магнезиева и е VG-2, VG4 и Spectre II невидим- демек полицаите в страните ,където са забранени радарните детектори не могат да го засекат!
Колегата ще каже в Неделя!
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от alekangg » 12 Апр 2014, 9:52

Единственият наистина неуловим детектор е Beltronics STI-R и производните му. Втория, който може да не се хване с RDD Spectre III или IV, ако не се сканира от много близко е Stinger DSI. Всичко друго се хваща, ако е се сканира от 2 метра, някои от по-близо, други от по-далеч и остава риска от яка глоба, ако се използва в държави, където са забранени детекторите, а те стават все повече.
Лошото е, че в Италия, а и в доста други държави, купуват основно радари autovelox, които по никакъв начин не могат да се детектират, използват ги за фиксиран монтаж и в мобилен и спасение няма.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 292
Регистриран на: 30.12.2006

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от Club BMW » 12 Апр 2014, 14:31

Не е единствения!
В БГ докато са разрешени радар-детекторите, на кой му пука за тази екстра.
Решението за радари autovelox, е GPS.

Изхода между V1 и 9500i за мен е ясен от това, което се пише за тях, но ще ми е интересно да видя вашето сравнение. Жалко, че модела 9500 не ix, щеше да е по интересно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от alekangg » 12 Апр 2014, 16:44

Аз имам 9500ix, ако някой иска да сравнява с друг, съм на разположение във Варна

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от dr.peshev » 12 Апр 2014, 17:01

Рзликата на i и ix е само възможността за "самообучение" за "грешните" сигнали! За 120$ го ъпгрейдват до ix ! :ok:
Колегата ги тества в момента за време на реакция към камери!
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от deyan-enchev » 14 Апр 2014, 10:44

Пускам ви един teaser ... после ще дойдат клиповете и анализите :mhihi:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 64
Регистриран на: 5.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от alekangg » 14 Апр 2014, 14:29

Очакваме с нетърпение клиповете

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от deyan-enchev » 14 Апр 2014, 22:49

Първо искам да изкажа още веднъж благодарности на колегата dr.peshev за предоставянето на Escort Passport 9500i. Радар детектор с безспорни качества и леснота на употреба.

Няколко бяха целите от гледна точка на стационарни камери в това пътуване.

Първата беше камера на бензиностанция Шел в Благоевград следващата камерата на Монца (след Тойота - посока Кулата) – малко след изхода на Благоевград. В последствие на връщане без да искаме заснехме и прехващането на камерата в с. Мурсалево. Отделно хванахме случайно и мобилна камера поставена в патрулка, която се движеше зад камион.
Сега и разбор на клиповете 1 по 1.

Първата ни цел беше неуспешна – именно камерата на Шел Благоевград, упомената на много места из форумното пространство.

Клип на отиване-> https://www.youtube.com/watch?v=Zl8Kp_HNDGo
Клип на връщане -> https://www.youtube.com/watch?v=8Xgoi-Z0IDw

Както виждате тази камера или я няма или аз не успях да я мерна.

Втората ни цел е камерата на к-с Монца (след Тойота - посока Кулата). Тук се случиха две странни за мен неща. Когато пътувате на юг камерата се пада в гръб. Реално някои модели стационарни камери имат доста слабо излъчване и вероятно трудно се хващат в гръб през металната кутия. Когато минахме камерата V1 изпищя за сигнал отзад, може би хвана нея, може би не. Доста слаб сигнал хвана 20-30 метра след камерата ... сравнено с клипа от камерата в с. Мурсалево, имам подозренията че тази е или друг модел или кутията в Неделя беше празна.

Клип на отиване -> https://www.youtube.com/watch?v=ee1VR888L0c
Нещо клипа на връщане не ни се получи, или го изрихме ... не знам какво стана. Радар-детекторите не хванаха нищо.

Третата ни цел както и четвъртата бяха абсолютно случайно хванати. Може би не се бях подготвил добре, ама от ровене из нет-а бях пропуснал да видя, че има камера и в с. Мурсалево. Камера която снима в гръб колите пътуващи за Кулата. Тук стана наистина доста интересно, понеже явно на отиване към Банско игнорирах двата радар-детектора които се спукаха да пищят и не снимахме клип. На връщане обаче мернах табелка радар, V1 започна доста отрано да пищи и накарах операторчето да направи клип.

Тук виждате как V1 прихваща „целта“ след малко се включва и Escort-a с мазния женски глас казващ ни, че засича източник с К-band + доста явен знак че има камера и от двата детектора. По-късно спряхме в с. Мурсалево и огледахме заведенията около камерата (а и ядохме кебапчета) – нито едно заведение няма датчици на вратите като бензиностанциите на големите вериги. Смятам, че силния сигнал се хвана точно от тая камера.

Клип -> https://www.youtube.com/watch?v=EfwKsCPEga8

Посления клип, който е интересен е провокиран отново от V1, тъй като хвана сигнал по Х-band по пътя между с. Мурсалево и Дупница. Оказа се, че патрулка караща зад камион има радар или мобилна камера с радар (не видях). Отново и двата детектора я хванаха доста отдалече. V1 ми я държа на задната стрелка поне 30 секунди после, но и Escort-a бая време напомняше за заплахата след като се разминахме, а и преди това разбира се я отразява то се вижда.

Клип -> https://www.youtube.com/watch?v=VIlcoSu ... e=youtu.be

Другите клипове са „празни“ т.е. снимани след рабели радар на пътя не съдържат кой знае какво, освен дразнещия ми глас и лека хаус музика.
Извинявам се, ако нещо пропускам ама последния час качвам клипове само и ги редактирам :mhihi:

Според мен разликата между двата радар-детектора не е особенно голяма от гледна точка на своевременно известяване за заплахи. В повечето случаи наистина V1 по-рано предсказва положението на пътя, но Escort Passport 9500i не се бави много и имате достатъчно време за реакция винаги. Все пак последния има доста по "user friendly" интерфейс, GPS, говор ... все шукаритетни неща. Може да си тагвате камери и след това да не ви пищи на тях, може да си ги въвеждате ръчно като GPS координати от компа в радар детектора.
V1 е за по-опитни хора, такива които искат да се занимават с анализ на сигнали и искат да получават всички винаги.
Последна промяна deyan-enchev на 14 Апр 2014, 23:00, променена общо 2 пъти
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от bam-bam » 14 Апр 2014, 22:52

Камерата на Шел-а я няма от няколко месеца и никой все още не знае къде ще я преместят. ( има слух някъде по Петрич, ама не е сигурно)
Камерата на Мурсалево е доста стара :)

п.п. винаги ги заглеждам като минавам покрай тях и никога до сега не съм ги видял празни.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от deyan-enchev » 14 Апр 2014, 22:58

bum_bum написа:Два детектора едновременно май си пречат само.


Според мен не си пречат, никой не пищеше необосновано. В случай, че си пречеха вероятно постоянно единия щеше да се обажда.

bаm_bаm написа:Камерата на Шел-а я няма от няколко месеца и никой все още не знае къде ще я преместят. ( има слух някъде по Петрич, ама не е сигурно)
Камерата на Мурсалево е доста стара :)


Добре че каза колега, за Шела вече започнах да гледам клипа секунда по секунда и да се съмнявам в себе си :mhihi: :mhihi:
Тази на с. Мурсалево я бях виждал миналата година, но напълно изключих че е там. Даже пак бях ял кебапчета ... :mhihi:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3665
Регистриран на: 25.12.2006
Местоположение: македонче
Пол: Мъж
Кара: Е39
Мечтае да кара: Е92

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от bam-bam » 14 Апр 2014, 23:08

Кебапчета не знам, но там има най-голям избор на тортички и пасти .. та за това редовно ходя до там :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12066
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от bum_bum » 14 Апр 2014, 23:34

deyan-enchev написа:
Според мен не си пречат, никой не пищеше необосновано. В случай, че си пречеха вероятно постоянно единия щеше да се обажда.


Така съм чел да пишат. Не съм запознат много с принципа им на действие и може и да са глупости :dunno:
Изображение

master of the force
Аватар
Мнения: 5578
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от alx » 15 Апр 2014, 0:22

Ако имаше v1connection всичките ти въпроси относно кой сигнал какво е- щяха да бъдат отговорни.

И радарни детектори никога не се слагат един до друг не защото активират един от друг а по две причини-

1- може дс се "паркирват" един друг- всеки детектор сканира бързо обхватите и ако намери сигнал (от съседния детектор в случая) "забавя" сканирането да анализира сигнала. Това води до намаляване на чувствителността защото може да се случва стотици пъти в секунда.

2 - другия детектор може да повиши нивото на шума и да влоши signal to noise ratio което води пак до по- бавно сканиране и съответно оповестяване на "интересните" сигнали.
алекс
трабант 601с
разни други возила

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: Избор на радар-детектор

Мнение от dr.peshev » 15 Апр 2014, 7:03

Утре , живот и здраве , ще карам със същите детектори София-Велико Търново и ще опитам да направя клипове!Камерите ги знам, но оператора ми е слаб! :mhihi:
Аз също карам с V1 -просто съм му свикнал , иначе Ескорта е много по-лесен за употреба и дава по-малко грешни сигнали!
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Jordana

Последни теми
Facebook