Малко за камионите...
Модератор: Общи модератори
- dmxl
- младши ентусиаст
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d 05
- Мечтае да кара: F10 M550D
Re: Малко за камионите...
Демирев написа:За N-ни път! Има огроооомна разлика между напълно празен влекач без ремарке!
И пълен до дупка на 35 тона стока отделно ремаркетата 8 тона тона + тежеста на влекача 12 тона отиват на 55 тона - в такъв случай и 700 коня да е не може да вдигне повече от 70-75 км в час!
Аз самият съм завършил кат С ноември 1998г. на съветска грамада ГАЗ.
Явно някои хора хал хабер си нямат как се дърпат 55 тона пък на предните страници дори се пишеше за 110 тана че вдигнал 180 км в час!
Залагам 500 лв. че дори със 55 тона и 100 км в час не може да вдигнат - камо ли със 100 тона да вдигнеш 100 км в час.
И какво викаш тия по Скандинавията с по 700 коня не могат да вдигнат 70-75
https://www.youtube.com/watch?v=25PJVpqC2og
или в Австралия
https://www.youtube.com/watch?v=krQEinPk1ds
и между другото в България вече всеки може да стане вишист, но не всеки вишист може да стане шофьор
Последна промяна dmxl на 11 Юли 2015, 16:18, променена общо 1 път
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Re: Малко за камионите...
drago_pavlov написа:...
Уф, засегнах се.
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Малко за камионите...
Демирев написа:За N-ни път! Има огроооомна разлика между напълно празен влекач без ремарке!
И пълен до дупка на 35 тона стока отделно ремаркетата 8 тона тона + тежеста на влекача 12 тона отиват на 55 тона - в такъв случай и 700 коня да е не може да вдигне повече от 70-75 км в час!
Аз самият съм завършил кат С ноември 1998г. на съветска грамада ГАЗ.
Явно някои хора хал хабер си нямат как се дърпат 55 тона пък на предните страници дори се пишеше за 110 тана че вдигнал 180 км в час!
Залагам 500 лв. че дори със 55 тона и 100 км в час не може да вдигнат - камо ли със 100 тона да вдигнеш 100 км в час.
Аз съм съгласен да ти докажа обратното!Ако искаш може да вдигнеме залога на колкото кажеш!Има свидетели и ако искат може да дойдат колкото хора кажеш!Грам не ти е ясна тая работа,нищо,че си пилотирал газка
- Фидел Кастро
- младши ентусиаст
- Мнения: 318
- Регистриран на: 17.10.2004
- Пол: Мъж
Re: Малко за камионите...
Момчета, изписани са 5 страници и даже има размяна на "комплименти", но незнайно защо е пропуснат интересният въпрос колко турски ТИР-а минават транзитно годишно и колко наши отиват до Турция или също транзит???
Уверен съм, че разликата е в много пъти и интересно защо на мустакатите им се издават толкова разрешителни?
Не съм запознат с правилата за издаване, но за мен това е ненормално или трябва да става срещу пари и то прилични пари.
Мисля, че няма и година и бяхме рекетирани от турците за разрешителните за българските камиони и имаше протест на нашите превозвачи.
Нашите тикви обаче съвсем не посмяха да им забранят на тези да преминават през България докато се решаваше спора.
Запознатите предполагам знаят, че турските тирове "шетат" по много от основните шосета на България и са почти винаги транзитно преминаващи.
Уверен съм, че разликата е в много пъти и интересно защо на мустакатите им се издават толкова разрешителни?
Не съм запознат с правилата за издаване, но за мен това е ненормално или трябва да става срещу пари и то прилични пари.
Мисля, че няма и година и бяхме рекетирани от турците за разрешителните за българските камиони и имаше протест на нашите превозвачи.
Нашите тикви обаче съвсем не посмяха да им забранят на тези да преминават през България докато се решаваше спора.
Запознатите предполагам знаят, че турските тирове "шетат" по много от основните шосета на България и са почти винаги транзитно преминаващи.
За период от 135 години стигнахме от Стефан Стамболов до Бойко Борисов. Ако това е еволюцията в политическия елит много скоро ще гласуваме за едноклетъчни.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
След снимката си с Б.Б., Робърт де Ниро бил много доволен, че най-после се снимал с истински мафиот.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 726
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Малко за камионите...
Подкрепям мнението на bubsa, че има повече некадърни шофьори на леки коли, отколкото на камиони.
Подкрепям и мнението, че не е редно да се движат в най-натоварените моменти (отпускарския сезон, уикендите, дълги ваканции), но и те семейства хранят и ако те не работят и икономиката не работи.
Вътри ми се една доста радикална идея за транзитните камиони: няма ли как да ги товарят на влакове и да ги карат от граница до граница. Докато ги возят няколко митничари ги проверяват, преди да ги натоварят на вагоните, кантарче и според теглото плащат различно "билетче". Хем бджто изкарва пари, хем не пречат на пътя и не се рушат пътищата.
Подкрепям и мнението, че не е редно да се движат в най-натоварените моменти (отпускарския сезон, уикендите, дълги ваканции), но и те семейства хранят и ако те не работят и икономиката не работи.
Вътри ми се една доста радикална идея за транзитните камиони: няма ли как да ги товарят на влакове и да ги карат от граница до граница. Докато ги возят няколко митничари ги проверяват, преди да ги натоварят на вагоните, кантарче и според теглото плащат различно "билетче". Хем бджто изкарва пари, хем не пречат на пътя и не се рушат пътищата.
- [FF]GODFLESH
- ентусиаст
- Мнения: 961
- Регистриран на: 24.10.2002
- Пол: Мъж
Re: Малко за камионите...
Колега, идеята не е радикална това се нарича "блок влак", и има такава линия Русе-Нюрнберг. Иначе ти препоръчвам да видиш и това видо за т.нар. интермодален конектор и нашите родни политици (първите 13-14 мин)
https://www.youtube.com/watch?v=UapTn9UU7Xg
https://www.youtube.com/watch?v=UapTn9UU7Xg
"Mopar is the only way to go if you want to beat the other guy and look better doing it."
- Malik
- младши ентусиаст
- Мнения: 324
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d '09
Re: Малко за камионите...
ROLA транспорта отдавна не е някаква иновация в страните от Западна Европа. При нас, както с всичко останало, ще се случи с доста години закъснение.
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Малко за камионите...
Интермодалният транспорт също си има много ограничения ,дори и в Западна Европа не е толкова силно развит,колкото може би има нужда..
Нямам идея защо е така
Нямам идея защо е така
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2700
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Малко за камионите...
Преди доста години Китайци, имаха интерес да строят голям терминал на пристанище Бургас с гарантиран поток на товари.
Тогава обаче, едни хора решиха да дадат на "концесия" пристанището на Домусчиев и за да не се набута много, горкия, му подариха цяла гара.
Друг проблем, е че доста хора си препират парите с камиони и нямат интерес да се вози с влак, а и с влак не може да се претоварва, и с 1 кг.
Следващ проблем е средната скорост от под 40км/ч за влаковете, а Европа налива пари в тая инфрастуктора, но странно, къде ли отиват.
Тогава обаче, едни хора решиха да дадат на "концесия" пристанището на Домусчиев и за да не се набута много, горкия, му подариха цяла гара.
Друг проблем, е че доста хора си препират парите с камиони и нямат интерес да се вози с влак, а и с влак не може да се претоварва, и с 1 кг.
Следващ проблем е средната скорост от под 40км/ч за влаковете, а Европа налива пари в тая инфрастуктора, но странно, къде ли отиват.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 726
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Малко за камионите...
Ново предложение
Да оставят камионите да се движат по пътищата през уикендите, а да спрат колите
Преди малко се връщам от дълъг път из милата родина - е как пък един тираджия не направи зулум, а все псевдо тарикати с коли за по 12-15к лева и псевдо батки с варели за 3-5к лева. Всеки втори мутра, всеки втори с няколко коли охрана срещнах даже играчи с лампи тип НСО
Да оставят камионите да се движат по пътищата през уикендите, а да спрат колите
Преди малко се връщам от дълъг път из милата родина - е как пък един тираджия не направи зулум, а все псевдо тарикати с коли за по 12-15к лева и псевдо батки с варели за 3-5к лева. Всеки втори мутра, всеки втори с няколко коли охрана срещнах даже играчи с лампи тип НСО
- EBEEMVACIA
- младши ентусиаст
- Мнения: 648
- Регистриран на: 25.08.2007
- Местоположение: BMW factory in Dingolfing
- Пол: Мъж
- Кара: рожден ден
- Мечтае да кара: Apassionata
- Детайли за колата: ̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿
Re: Малко за камионите...
̿̿ ̿̿ ̿̿ ̿'̿'\̵͇̿̿\з= ( ▀ ͜͞ʖ▀) =ε/̵͇̿̿/’̿’̿ ̿ ̿̿ ̿̿ ̿̿BMW Flugelrad II V-2
- nqmam_bmw
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 2.11.2013
- Местоположение: гр.София, зона Б-5
- Кара: A3, Sportback, 1.8 TFSI, 160 bhp;
Re: Малко за камионите...
1500 лв. за шофьор в градския транспорт, желаещи няма
http://www.dnes.bg/stranata/2016/05/24/1500-lv-za-shofior-v-gradskiia-transport-jelaeshti-niama.303394
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Малко за камионите...
nqmam_bmw написа:1500 лв. за шофьор в градския транспорт, желаещи няма
http://www.dnes.bg/stranata/2016/05/24/1500-lv-za-shofior-v-gradskiia-transport-jelaeshti-niama.303394
Смешна и жалка заплата за такава работа..
В статията реват и че "давали" (сякаш ги подаряват) над 3000 за шофьори на тежкотоварни и пак нямало желаещи -а работата е отвратителна и съсипваща..Нормата на печалба в този сектор за една успешна фирма е много висока,да развързват кесията ,или да реват
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- vixx
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 179
- Регистриран на: 28.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E90
- Мечтае да кара: Beechcraft King Air
- Детайли за колата: 2005 320d auto
Re: Малко за камионите...
(bubsa) написа:Bogat-Beden написа:Абсолютно! То може да си пише всичко на документите,ама какво и как ще натоварят..А и в крайна сметка наистина това не е лично МПС, всичко е от и за сметка на фирмата..(bubsa) написа:.Не е нормално актовете за претоварване да се пишат на шофьора,а не на фирмата...
Да,но цялата система е направена винаги да "гори" най-слабото звено.Не искаш да товариш много-чао.Ако закъсняваш,караш на "копче" по повече часове.Нищо,че нямаш вина,че шефовете си поемат невъзможни срокове и т.н.Не им се купуват гуми и караш с галоши претоварен камион и се молиш да не гръмне някоя.И още куп шитни.
Последно имахме разправии с началника за едни дискове на 560 000км,които бяха вече за смяна и му отказах да карам камиона,след поредното "изкарай още малко,че сега има зор" Резултата беше 2 седмици неплатена и един колега го кара.Ако не бяхме братовчеди можеше и друго да следва.
Вчера ходихме до Белоградчик. Изпреварвам един ТИР и се чу зверски гърмеж. Отбиваме, спираме няколко коли и ТИР-а и се оказва, че му се е пръснала гума. Не знам как става това и точно се чудех дали пък не е бил много претоварен или с много стари гуми.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: Малко за камионите...
За да станеш прост шофьор е необходимо да имаш:B,C,D,E категории.После:професионална компетентност,психо,карта за тахограф и т.н.А това е не малка инвестиция.
Гледам,че и ентусиястите,които мислят,че е лесно цял ден да се возиш и да взимаш яките кинти намаляха драстично
Гледам,че и ентусиястите,които мислят,че е лесно цял ден да се возиш и да взимаш яките кинти намаляха драстично
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани