Автомобили! (тоя път без жени)
Модератор: Общи модератори
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Автомобили! (тоя път без жени)
Mollov написа:P.S. Нека Мордехай да каже колко други теми и мнения са му били изтривани през годините... та да има очи да направи заключение, че едва ли не ние му определяме какво може или не може да пише в тоя форум.
Ще прощаваш ама така и така съм вече в черния списък та ще си позволя да влезна в ролята на служебен защитник
Ей тая мистификация, че никога не става ясно кой и защо е изтрил нещо оставя едни съмнения ...
С две думи ти искаш Мордехай да каже колко мнения и теми сте му изтрили, а не се спомена нищо относно тази изтритата - защо, кой? Толкова нещо страшно ли е имало ...
Пускат се всякакви безумни и провокативни теми, но решихте точно тази да изтриете ... Ми кажете защо?
Теми за гуми и 15 разновидности ... Що не изтрихте поредната?
Аз лично ще си призная, че съм реагирал прибързано и съм обвинил безпочвено ... ама вие си траете като партизани - като всеки път ...
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
Re: Автомобили! (тоя път без жени)
Пичове, моля ви се стегнете се, тука няма наши и ваши всичките сме едно, ние зелените тролчета се стремим все пак и да има някакъв ред, иначе ще стане една кочина и лайна навсякъде и на вас няма да ви е готино, за тази тема не знам какво е станало, ама се ще се разберем.
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
Re: Автомобили! (тоя път без жени)
Малко се пие у тоя форум!!! Трябва по-често да се правят сбирки и да има повече лични контакти. Както писах и преди, пред ПЦ-то е едно, на живо е друго. Повече от десет години не съм част от тези, дето могат да трият. Знам, че никак не е лесно да се поддържа форума и всички да са доволни. Представям си какви ли дебати се водят в модераторската му част И на мен са ми трили теми, трили са ми и мнения. Най-чудно ми е, когато ми изтриха мнение, в което бях написал "Лудата Нинова". Бах мааму, да напиша, че е нормална, аз трябва да не съм наред. Кои ли са тия две червени бабички, дето са ме докладвали Аз съм пускал теми, които за някого са тъпи. Но реално тук е единствената ми връзка с тази страна и чрез форума съм получавал много адекватна помощ и съвети. И във форума, и на ЛС.
Та накратко, забавлявайте се бе, хора! И едните и другите. Другите, моля ви! Като има два доклада, пък прочетете какво пише, а не трийте веднага. Понякога за някого може да е наистина важно
Та накратко, забавлявайте се бе, хора! И едните и другите. Другите, моля ви! Като има два доклада, пък прочетете какво пише, а не трийте веднага. Понякога за някого може да е наистина важно
- Borymeckata
- ентусиаст
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 8.06.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Нафтова печка.
- Мечтае да кара: През просото...
- Детайли за колата: Х3 (Е83) 3.0d, 2004г.
M57TU-A5S390R-ATC400
Re: Автомобили! (тоя път без жени)
Я като сте такива автомобилисти (без жени... ), да обясните една загадка:
От доста време я има концепцията спирачките да се монтират на диференциала, вместо на главината на колелото. Мисля, че се нарича inboard disc brakes, нещо такова:
Изглежда, че тази концепция има само предимства: олекотяват се главините, респективно - по-малка подресьорна маса; по-къси линии на хидравликата и почти неподвижен спирачен апарат... Е може би е малко затруднено обслужването (смяната на накладките), но предимствата са явно повече. Защо тогава не се налага в практиката - не мога да разбера...
От доста време я има концепцията спирачките да се монтират на диференциала, вместо на главината на колелото. Мисля, че се нарича inboard disc brakes, нещо такова:
Изглежда, че тази концепция има само предимства: олекотяват се главините, респективно - по-малка подресьорна маса; по-къси линии на хидравликата и почти неподвижен спирачен апарат... Е може би е малко затруднено обслужването (смяната на накладките), но предимствата са явно повече. Защо тогава не се налага в практиката - не мога да разбера...
Excellent! Steven is my name!
- Atsalov
- Ацалов
- Мнения: 3412
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Автомобили! (тоя път без жени)
Абе момчета я кажете какви филми гледате та съчинихте такива безумни истории.
Аз лично изтрих темата на Мордехай и причините са няколко технически, за съжаления нито една не се препокрива с вашите :
1. Има достатъчно подобни теми, просто трябва да се използва търсачката и пише в тях;)
2. Няма никаква конкретика в така или иначе вече ''спорна тема''
3. Не е ли нужно да споменем марка, модел, проблем ...или Боб да хвърляме.
4. Като човек, който помага достатъчно, бих казал, че съвсем малко се изисква от вас, задаващите въпроси, разбира се, изисква се и търпение
Ще ми кажете ли сега, след като изчетох сумати безумици, колко от вас похвалиха модераторския/админ екип за добре свършена работа ....о да, няма как да стане, та вие не виждате това което се случва, вие сте от розовата страна на нещата. Нямате достъп до всичките БОТ-ове и спам информация която залива това чудно и пълно с безплатна информация пространство.
Един съвет, преди да се правите на ощипани моми или да се сърдите като деца си помислете, че някой може да го е направил за ваше или на останалите добро
С този си пост искам да ме разберете изключително добре, че не подценявам възможностите на мордехай и неговите 180 мнения във форума.
Усмихвайте се, обичайте се и не търсете под вола теле, поздрави на всички Красимир Ацалов
Аз лично изтрих темата на Мордехай и причините са няколко технически, за съжаления нито една не се препокрива с вашите :
1. Има достатъчно подобни теми, просто трябва да се използва търсачката и пише в тях;)
2. Няма никаква конкретика в така или иначе вече ''спорна тема''
3. Не е ли нужно да споменем марка, модел, проблем ...или Боб да хвърляме.
4. Като човек, който помага достатъчно, бих казал, че съвсем малко се изисква от вас, задаващите въпроси, разбира се, изисква се и търпение
Ще ми кажете ли сега, след като изчетох сумати безумици, колко от вас похвалиха модераторския/админ екип за добре свършена работа ....о да, няма как да стане, та вие не виждате това което се случва, вие сте от розовата страна на нещата. Нямате достъп до всичките БОТ-ове и спам информация която залива това чудно и пълно с безплатна информация пространство.
Един съвет, преди да се правите на ощипани моми или да се сърдите като деца си помислете, че някой може да го е направил за ваше или на останалите добро
С този си пост искам да ме разберете изключително добре, че не подценявам възможностите на мордехай и неговите 180 мнения във форума.
Усмихвайте се, обичайте се и не търсете под вола теле, поздрави на всички Красимир Ацалов
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 726
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Автомобили! (тоя път без жени)
Без да искам да се заяждам, но:
- аргумент 1 издиша BIG TIME. Във всеки раздел има безброй дублиращи се теми - справка темите за гуми и джанти
- и в момента има много теми без достатъчно информация за да се даде точен отговор
Чисто и просто, едно ЛС с кратко описание на причините щеше да предотврати всичко изписано до момента. Не визирам само конкретния случай ами при модериране като цяло (но най-вече при триене на теми и налагане на бан, коментари за да се изтрият е ясно защо). Щом доброволно сте решили да сте обществени личности в това общество, заставайте зад действията си и се обосновавайте
- аргумент 1 издиша BIG TIME. Във всеки раздел има безброй дублиращи се теми - справка темите за гуми и джанти
- и в момента има много теми без достатъчно информация за да се даде точен отговор
Чисто и просто, едно ЛС с кратко описание на причините щеше да предотврати всичко изписано до момента. Не визирам само конкретния случай ами при модериране като цяло (но най-вече при триене на теми и налагане на бан, коментари за да се изтрият е ясно защо). Щом доброволно сте решили да сте обществени личности в това общество, заставайте зад действията си и се обосновавайте
Re: Автомобили! (тоя път без жени)
Atsalov написа:...
колега, а можеше просто да кажеш "извинявам се - взех прибързано решение и направих грешка". и щяхме днеска вече всички колективно да сме забравили
Последна промяна alx на 05 Фев 2019, 15:43, променена общо 1 път
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: Автомобили! (тоя път без жени)
Borymeckata написа:Я като сте такива автомобилисти (без жени... ), да обясните една загадка:
Без претенции за компетентност се сещам за:
Отнемат много място там, където са задните седалки или багажника, например.
По-трудно охлаждане.
При другите понякога може да ти се набие на очи проблем, тук, няма как.
Чисто теоретично, лостът не е ли доста по-голям тук, демек, по-слабо кпд да имат?
И както сам каза трудна обслужваемост.
ПП И седи грозно, джанта без диск отзад
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Автомобили! (тоя път без жени)
Borymeckata написа:Изглежда, че тази концепция има само предимства: олекотяват се главините, респективно - по-малка подресьорна маса
ето това. в една спортна кола всеки грам по-леки джанти и главинини намалява теглото и времето за реакция на окачването по неравностите на пътя.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
Re: Автомобили! (тоя път без жени)
alx написа:Borymeckata написа:Изглежда, че тази концепция има само предимства: олекотяват се главините, респективно - по-малка подресьорна маса
ето това. в една спортна кола всеки грам по-леки джанти и главинини намалява теглото и времето за реакция на окачването по неравностите на пътя.
Ауди 80 има някакво такова безумно решение отпреди повече от 30 години. При къса полуоска ок, ама иначе има едни моменти на усукване.
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Автомобили! (тоя път без жени)
Алфа 75 също е така
Обаче за спортни цели е проблем - нагряват се от дифа. Или поне според един приятел дето ги мести отвън на рацинг 75ца
Даже и аз щях да се извиня, а сега
Пак се извинявам всъщност, на всички модератори без трияча Другия път ще изчакам да си признае за да не обидя някого когото не искам!
Дон Диего го е формулирал добре също!
Обаче за спортни цели е проблем - нагряват се от дифа. Или поне според един приятел дето ги мести отвън на рацинг 75ца
alx написа:Atsalov написа:...
колега, а можеше просто да кажеш "извинявам се - взех прибързано решение и направих грешка". и щяхме днеска вече всички колективно да сме забравили
Даже и аз щях да се извиня, а сега
Пак се извинявам всъщност, на всички модератори без трияча Другия път ще изчакам да си признае за да не обидя някого когото не искам!
Дон Диего го е формулирал добре също!
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- peshehodetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: BMW and Toyota
- Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8
Re: Автомобили! (тоя път без жени)
Като темата е за коли изобщо да попитам каква томбула, лотария или нещо подобно провежда Кауфланд при което наградата е БМВ. Научих за това от фейсбук по специално Субару клуба, доколкото разбрах става въпрос за 520д ма нищо повече не споменават, сигурно трябва да е G30.
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
- Bogat-Beden
- Мнения: 2738
- Регистриран на: 13.06.2004
- Пол: Мъж
- Кара: много бавно бенве
- Мечтае да кара: Порше
- Детайли за колата: топ, топ, топ! unikat full!
Re: Автомобили! (тоя път без жени)
peshehodetz написа:Като темата е за коли изобщо да попитам каква томбула, лотария или нещо подобно провежда Кауфланд при което наградата е БМВ. Научих за това от фейсбук по специално Субару клуба, доколкото разбрах става въпрос за 520д ма нищо повече не споменават, сигурно трябва да е G30.
За съжаление е G31
"Може да решава тоя, който има e60 бе! Щом немаш e60, какво ще решиш ти бе? Ти немаш право да решаваш!"
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Автомобили! (тоя път без жени)
peshehodetz написа:Като темата е за коли изобщо да попитам каква томбула, лотария или нещо подобно провежда Кауфланд при което наградата е БМВ. Научих за това от фейсбук по специално Субару клуба, доколкото разбрах става въпрос за 520д ма нищо повече не споменават, сигурно трябва да е G30.
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата в Ориндж кЪнтри юниверс.
- Кара: го на оранжеви хапчета ПО ДЖАПАНКИ!
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване.
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки.
Re: Автомобили! (тоя път без жени)
Ще го върнем ако ни се падне викаш.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани