DPF - проблем

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 20.11.2009
Пол: Мъж

DPF - проблем

Мнение от gmbh » 01 Апр 2010, 8:01

Здравейте!
Проблема е следния-изписва Particle filter failure - Possible continue journey.Дали филтъра е за смяна или изчистване на грешка.Сигурно е писано по темата но немога да намеря точната тема на "Търсачката".

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 195
Регистриран на: 6.12.2008
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW 520d
Детайли за колата: 520d 177p.s. E60

Re: DPF - проблем

Мнение от sinbad0 » 01 Апр 2010, 9:57

Отиди на диагностика,но по принцип в книжката пише че се самопочиства ДПФ на е60.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: DPF - проблем

Мнение от @ndro » 01 Апр 2010, 17:54

има режим на самопочистване, но на около 200 хиляди се запушва и следва смяна или отстраняване.
какъв пробег има колата и с какъв двигател е?

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 20.11.2009
Пол: Мъж

Re: DPF - проблем

Мнение от gmbh » 01 Апр 2010, 18:21

На 130000 км, е90 , 3.0d.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 30.11.2006
Местоположение: с. Варна
Пол: Мъж
Кара: MB w212 AMG
Мечтае да кара: по пътища без дупки

Re: DPF - проблем

Мнение от kronos » 02 Апр 2010, 14:46

Излез на магистралата, и карай малко със висока скорост. Така поне се самопочиства на някои коли.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2085
Регистриран на: 4.09.2009
Местоположение: Kurvenland
Кара: баничарка с компресор

Re: DPF - проблем

Мнение от da6ip » 02 Апр 2010, 16:49

при 530д:
- филтъра се прочиства сам периодично при достигане на 75 градуса температура на охладителната течност и 240 градуса на изгорелите газове точно преди филтъра
- прочистването става при увеличено количество гориво, което повишава температурата и натиска на изгорелите газове, минаващи през филтъра
- шофьора усеща прочистването по усиленото боботене от двигателя и намалената мощност
- най-добрите условия за прочистване са налице при движение с постоянна висока скорост при 2200-2500 оборота, примерно на магистрала; тогава прочистването трае 20-25 минути
- при градско филтъра се а) запълва по-бързо и б) прочиства по-трудно, поради неравномерното движение и и ниските обороти
- при употреба на колата с множество къси отсечки може двигателя да не достига никога 75 градуса и тогава филтъра просто се задръства до степен на проблем; тогава излиза съобщение на таблото
- в сервиз освен че се прави диагностика може да се "заповяда" на филтъра при следващото достигане на условията (75/240) да се прочисти веднага. такова прочистване може да е успешно, но може и да не е успешно ако филтъра е прекалено задръстен - трябва просто да пробваш.
- ако не може така да се прочисти, сваляш го и пробваш да го изчистиш, или го отстраняваш тотално на свой риск, или си купуваш нов.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 20.11.2009
Пол: Мъж

Re: DPF - проблем

Мнение от gmbh » 02 Апр 2010, 19:31

Полезни съвети!Благодря!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1093
Регистриран на: 17.12.2009
Пол: Мъж
Кара: M57TUD25

Re: DPF - проблем

Мнение от @ndro » 02 Апр 2010, 20:31

da6ip много точно е обяснил :yes:
при 525d е същото.
пробвай да покараш малко на дълго. заведи я на диагностика, може и да е друг проблемът.
ако се махне филтърът, няма проблем. трябва да се излъже компютъра. има варианти.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: DPF - проблем

Мнение от VRPerformance » 22 Май 2010, 0:34

da6ip написа:при 530д:
- филтъра се прочиства сам периодично при достигане на 75 градуса температура на охладителната течност и 240 градуса на изгорелите газове точно преди филтъра
- прочистването става при увеличено количество гориво, което повишава температурата и натиска на изгорелите газове, минаващи през филтъра
- шофьора усеща прочистването по усиленото боботене от двигателя и намалената мощност
- най-добрите условия за прочистване са налице при движение с постоянна висока скорост при 2200-2500 оборота, примерно на магистрала; тогава прочистването трае 20-25 минути
- при градско филтъра се а) запълва по-бързо и б) прочиства по-трудно, поради неравномерното движение и и ниските обороти
- при употреба на колата с множество къси отсечки може двигателя да не достига никога 75 градуса и тогава филтъра просто се задръства до степен на проблем; тогава излиза съобщение на таблото
- в сервиз освен че се прави диагностика може да се "заповяда" на филтъра при следващото достигане на условията (75/240) да се прочисти веднага. такова прочистване може да е успешно, но може и да не е успешно ако филтъра е прекалено задръстен - трябва просто да пробваш.
- ако не може така да се прочисти, сваляш го и пробваш да го изчистиш, или го отстраняваш тотално на свой риск, или си купуваш нов.

мога да добавя само че при стартирано почистване и преждевременното му прекратяване(ако шофъора спре да управлява автомобила с определенаа скорост или изгаси мотора) също се отразява зле на филтъра.

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 20.11.2009
Пол: Мъж

Re: DPF - проблем

Мнение от gmbh » 25 Май 2010, 7:38

Пробвах самопочистването на 3000 об. няколко пъти но не става.Сигурно е тотоално запушен.Иначе на борда нямам функция "регенерация" на DPF.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 19.02.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Детайли за колата: e39

Re: DPF - проблем

Мнение от robkobg » 27 Май 2010, 15:10

gmbh написа:Пробвах самопочистването на 3000 об. няколко пъти но не става.Сигурно е тотоално запушен.Иначе на борда нямам функция "регенерация" на DPF.


Ясно, е че на борда нямаш фунция за регенерация.
Същото съобщение ли излиза като грешка?
Твърде възможно е да се наложи влезане в сервиз за принудителна регенерация, ако DPF е запушен над 70%.

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 20.11.2009
Пол: Мъж

Re: DPF - проблем

Мнение от gmbh » 28 Май 2010, 13:14

Пише "particle filter failure" в жълт цвят все още.При градско каране излиза поне 10 пъти.Извън града изобщо.

Потребител
Аватар
Мнения: 42
Регистриран на: 20.11.2009
Пол: Мъж

Re: DPF - проблем

Мнение от gmbh » 06 Юли 2010, 14:51

Пичове дали това ще реши проблема:
http://www.ecotune-scotland.co.uk/produ ... _PIPE_ONLY

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: DPF - проблем

Мнение от VRPerformance » 11 Юли 2010, 4:34

Ако искаш да премахнеш ДПФ-а,това само не ти върши работа а и могат да ти го направят във всеки що годе добър сервиз за ауспуси,другото по-важно нещо което ти трябва е софтуерна намеса,тоест да се премахне в компютъра,ние извършваме тази услуга :)

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook