DPF - проблем
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
DPF - проблем
Здравейте!
Проблема е следния-изписва Particle filter failure - Possible continue journey.Дали филтъра е за смяна или изчистване на грешка.Сигурно е писано по темата но немога да намеря точната тема на "Търсачката".
Проблема е следния-изписва Particle filter failure - Possible continue journey.Дали филтъра е за смяна или изчистване на грешка.Сигурно е писано по темата но немога да намеря точната тема на "Търсачката".
- sinbad0
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 195
- Регистриран на: 6.12.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520d
- Детайли за колата: 520d 177p.s. E60
Re: DPF - проблем
Отиди на диагностика,но по принцип в книжката пише че се самопочиства ДПФ на е60.
Re: DPF - проблем
има режим на самопочистване, но на около 200 хиляди се запушва и следва смяна или отстраняване.
какъв пробег има колата и с какъв двигател е?
какъв пробег има колата и с какъв двигател е?
- kronos
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: DPF - проблем
Излез на магистралата, и карай малко със висока скорост. Така поне се самопочиства на някои коли.
- da6ip
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2085
- Регистриран на: 4.09.2009
- Местоположение: Kurvenland
- Кара: баничарка с компресор
Re: DPF - проблем
при 530д:
- филтъра се прочиства сам периодично при достигане на 75 градуса температура на охладителната течност и 240 градуса на изгорелите газове точно преди филтъра
- прочистването става при увеличено количество гориво, което повишава температурата и натиска на изгорелите газове, минаващи през филтъра
- шофьора усеща прочистването по усиленото боботене от двигателя и намалената мощност
- най-добрите условия за прочистване са налице при движение с постоянна висока скорост при 2200-2500 оборота, примерно на магистрала; тогава прочистването трае 20-25 минути
- при градско филтъра се а) запълва по-бързо и б) прочиства по-трудно, поради неравномерното движение и и ниските обороти
- при употреба на колата с множество къси отсечки може двигателя да не достига никога 75 градуса и тогава филтъра просто се задръства до степен на проблем; тогава излиза съобщение на таблото
- в сервиз освен че се прави диагностика може да се "заповяда" на филтъра при следващото достигане на условията (75/240) да се прочисти веднага. такова прочистване може да е успешно, но може и да не е успешно ако филтъра е прекалено задръстен - трябва просто да пробваш.
- ако не може така да се прочисти, сваляш го и пробваш да го изчистиш, или го отстраняваш тотално на свой риск, или си купуваш нов.
- филтъра се прочиства сам периодично при достигане на 75 градуса температура на охладителната течност и 240 градуса на изгорелите газове точно преди филтъра
- прочистването става при увеличено количество гориво, което повишава температурата и натиска на изгорелите газове, минаващи през филтъра
- шофьора усеща прочистването по усиленото боботене от двигателя и намалената мощност
- най-добрите условия за прочистване са налице при движение с постоянна висока скорост при 2200-2500 оборота, примерно на магистрала; тогава прочистването трае 20-25 минути
- при градско филтъра се а) запълва по-бързо и б) прочиства по-трудно, поради неравномерното движение и и ниските обороти
- при употреба на колата с множество къси отсечки може двигателя да не достига никога 75 градуса и тогава филтъра просто се задръства до степен на проблем; тогава излиза съобщение на таблото
- в сервиз освен че се прави диагностика може да се "заповяда" на филтъра при следващото достигане на условията (75/240) да се прочисти веднага. такова прочистване може да е успешно, но може и да не е успешно ако филтъра е прекалено задръстен - трябва просто да пробваш.
- ако не може така да се прочисти, сваляш го и пробваш да го изчистиш, или го отстраняваш тотално на свой риск, или си купуваш нов.
Space, pace and grace. www.more-to-come.com
Re: DPF - проблем
da6ip много точно е обяснил
при 525d е същото.
пробвай да покараш малко на дълго. заведи я на диагностика, може и да е друг проблемът.
ако се махне филтърът, няма проблем. трябва да се излъже компютъра. има варианти.

при 525d е същото.
пробвай да покараш малко на дълго. заведи я на диагностика, може и да е друг проблемът.
ако се махне филтърът, няма проблем. трябва да се излъже компютъра. има варианти.
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: DPF - проблем
da6ip написа:при 530д:
- филтъра се прочиства сам периодично при достигане на 75 градуса температура на охладителната течност и 240 градуса на изгорелите газове точно преди филтъра
- прочистването става при увеличено количество гориво, което повишава температурата и натиска на изгорелите газове, минаващи през филтъра
- шофьора усеща прочистването по усиленото боботене от двигателя и намалената мощност
- най-добрите условия за прочистване са налице при движение с постоянна висока скорост при 2200-2500 оборота, примерно на магистрала; тогава прочистването трае 20-25 минути
- при градско филтъра се а) запълва по-бързо и б) прочиства по-трудно, поради неравномерното движение и и ниските обороти
- при употреба на колата с множество къси отсечки може двигателя да не достига никога 75 градуса и тогава филтъра просто се задръства до степен на проблем; тогава излиза съобщение на таблото
- в сервиз освен че се прави диагностика може да се "заповяда" на филтъра при следващото достигане на условията (75/240) да се прочисти веднага. такова прочистване може да е успешно, но може и да не е успешно ако филтъра е прекалено задръстен - трябва просто да пробваш.
- ако не може така да се прочисти, сваляш го и пробваш да го изчистиш, или го отстраняваш тотално на свой риск, или си купуваш нов.
мога да добавя само че при стартирано почистване и преждевременното му прекратяване(ако шофъора спре да управлява автомобила с определенаа скорост или изгаси мотора) също се отразява зле на филтъра.
Re: DPF - проблем
Пробвах самопочистването на 3000 об. няколко пъти но не става.Сигурно е тотоално запушен.Иначе на борда нямам функция "регенерация" на DPF.
- robkobg
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 19.02.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: e39
Re: DPF - проблем
gmbh написа:Пробвах самопочистването на 3000 об. няколко пъти но не става.Сигурно е тотоално запушен.Иначе на борда нямам функция "регенерация" на DPF.
Ясно, е че на борда нямаш фунция за регенерация.
Същото съобщение ли излиза като грешка?
Твърде възможно е да се наложи влезане в сервиз за принудителна регенерация, ако DPF е запушен над 70%.
Re: DPF - проблем
Пише "particle filter failure" в жълт цвят все още.При градско каране излиза поне 10 пъти.Извън града изобщо.
Re: DPF - проблем
Пичове дали това ще реши проблема:
http://www.ecotune-scotland.co.uk/produ ... _PIPE_ONLY
http://www.ecotune-scotland.co.uk/produ ... _PIPE_ONLY
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: DPF - проблем
Ако искаш да премахнеш ДПФ-а,това само не ти върши работа а и могат да ти го направят във всеки що годе добър сервиз за ауспуси,другото по-важно нещо което ти трябва е софтуерна намеса,тоест да се премахне в компютъра,ние извършваме тази услуга 

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани