Дизел, който не прецаква двигателя (НЕЗАВИСИМО ОТ ЦЕНАТА)?
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
66 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
.
моето bmw е най доволно( а и аз)когато му слагам ОМВ Премиум;а съм пробвал вси4ки що годе добри марки;само 4е в последно време се 4удя дали да не сложа" евтина" нафта;която взимам от един приятел (а той директно я то4и от цистерните на известни марки;и тук си задавам въпроса -а дападжиите с кво допълват после цистерните)и слагам на hdi мотор и съм по доволен от lukoilската нафта
- BMW-Poklonnik
- Потребител
- Мнения: 24
- Регистриран на: 9.11.2008
Ами аз какво да споделя...Може би от както има ЕКО бензиностанции зареждам от там всичко - бензин/дизел/газ (фирмени и лични автомобили)..И съм предоволен. За редовни клиенти правят и добри отстъпки.
От ШЕЛ, колкото и глупаво да прозвучи за някои колеги, никога не бих сложил и капка гориво (само ако съм на зор бих сложил за 20 лв да ида до друга бензиностанция). Съвсем на скоро на еидн приятел му сменяхме горивната помпа(дизелов автомобил) и като източихме горивото вътре имаше "лимонада" но не и дизел. Дори нямаше аромата на дизел...
За ОМВ не съм чувал нищо лошо така че там бих зареждал също Това е от мене
От ШЕЛ, колкото и глупаво да прозвучи за някои колеги, никога не бих сложил и капка гориво (само ако съм на зор бих сложил за 20 лв да ида до друга бензиностанция). Съвсем на скоро на еидн приятел му сменяхме горивната помпа(дизелов автомобил) и като източихме горивото вътре имаше "лимонада" но не и дизел. Дори нямаше аромата на дизел...
За ОМВ не съм чувал нищо лошо така че там бих зареждал също Това е от мене
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Аз досега карах с ОМВ, но чух, че нафтата на ЕКО била внос от Гърция и реших да сипвам от нея известно време, да видя как ще се чувства колата (оня ден сипах догоре за пръв път). Още не съм карал достатъчно време за окончателно мнение, но на първо четене е доста добре, има си ряз и всичко. Доколкото знам всички вериги бензиностанции без ЕКО зареждат от Нефтохим, а так качеството е под всякаква критика. Та ще видим де...
Si non confectus, non reficiat.
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Аз до сега само на ОМВ и САМО премиум ,но напоследък не съм хич доволен особено след като заредих в Гърция и колата полудя ,затова реших да пробвам ЕКО и заредих от тях - Diesel Plus и трябва да призная ,че колата върви супер добре не пуши грам и лети .
п.п ако някой иска да го пробва този дизел + ,който е малко по скъп може да отиде на околоМръсното след Бистршко Шосе посока Бояна там има Еко ,което предлага въпросната тунджа. Ако някой знае къде другаде се предлага ще е хубаво да сподели, че около моя кв имам 2 ЕКО но нямам тунджа+
п.п ако някой иска да го пробва този дизел + ,който е малко по скъп може да отиде на околоМръсното след Бистршко Шосе посока Бояна там има Еко ,което предлага въпросната тунджа. Ако някой знае къде другаде се предлага ще е хубаво да сподели, че около моя кв имам 2 ЕКО но нямам тунджа+
- ecko_becko
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 114
- Регистриран на: 15.12.2006
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E38 730dA 184Hp '00- Black Pearl :)
- Мечтае да кара: X5 Le Mans :):):)
Аз сипвах само на Shell обикновен дизел и VPower Diesel до зимата и с един резервоар минавах около 550-600км. веднъж сипах на ЕКО и минах малко над 700км. с един резервоар от тогава на сам само ЕКО вече сигурно над 30 000 и никакъв проблем колата си върви без ядове.
Последна промяна ecko_becko на 02 Авг 2009, 16:56, променена общо 1 път
- павката
- старши ентусиаст
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
- xerial
- старши ентусиаст
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
WALL написа:Някъде из форума бях чел в пост на колега, че гърците нямат добри рафинерии, а дестилират в такива малки и допотопни. Като се набуха обогатителна добавка и с газьол ПКЦ ще Ви се струва , че е супер колата. За това най-добре от извора ЛУКОЙЛ и редуване с ОМВ премиум. Тук, Добрич поне аз съм доволен и от двете вериги, Петрол също, но понякога е калпав дизела при тях, чувствам я по-спъната. За горивата го казвам от опит, а не от ей така. Зареждам 2 дизела и 2 бензинки..... Поне при нас Еко е със смотани горива... пробвано та пробвано
не ги защитавам гърците или пък ЕКО но гръцката рафинерия е най-голямата на Балканския пък и ми се струва че не са по-големи мърлячи от нас, така че горивото май си е ОК а и при мен разликата си се усеща в сравнение с премиум на ОМВ (с 80-90 върти гуми а с ОМВ това усещане липсваше ...)
- icog
- младши ентусиаст
- Мнения: 540
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: посред Витоша
- Пол: Мъж
- Кара: Трамвай по Графа
- Мечтае да кара: Подводница
- Детайли за колата: F10 530 xd
А някой с опит от Петрол Дизел Плюс (май така се казва, с 2-3 стинки е по-скъп от нормалния на другите бензиностанции)?
- ecko_becko
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 114
- Регистриран на: 15.12.2006
- Местоположение: София/Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E38 730dA 184Hp '00- Black Pearl :)
- Мечтае да кара: X5 Le Mans :):):)
павката написа:ecko_becko написа: веднъж сипах на ЕКО и минах малко на 700км. с един резервоар
ехее,баси разликата
А сега по последни данни минавам 670-680км. градско като зареждам на ЕКО до завод Електроника и на ЕКО на бул. България
- bera
- младши ентусиаст
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
re
Източник:
http://forum.offroad-bulgaria.com/showt ... 76&page=11
EKO-K
- консистенция гелоподобна
- цвят задоволителен
- видим лед в пробата
- дъното е покрито с парафин
ROMPETROL-EURO4
- консистенция и цвят - добри
- трудно минава през филтъра
- трудно минава през цедката
- средни следи от парафин
- много лед
OMV-Alpine
-консистенция и цвят - много добри
- слаби следи от парафин
- добре минава през филтъра
- добре минава през цедката
- липсва заледяване
OMV /обикновен/
- консистенция и цвят - добри
- слаби следи от парафин
- добра фитруемост през филтъра
- добра филтруемост през цедката
- видими следи от лед
Лукойл
- консистенция и цвят - добри
- не минава през филтъра
- почти не минава през цедката
- странна ципа подобна на каймак
- много парафин отложен на дъното
- липса на лед
SHELL-V-Power
- консистенция и цвят много добри
- трудно минава през филтъра
- трудно минава през цедката
- съдържание на ледени зърна
- слаби следи от парафин
- видими сополоподобни остатъци по цедката
SHELL /обикновен/
- като V-power + повишено съдържание на лед
LITEX
- консистенция -доста гъста
- цвят - задоволителен
- трудно минава през филтъра
- трудно минава през цедката
- слаби следи от лед
- доста парафин[/quote]
http://forum.offroad-bulgaria.com/showt ... 76&page=11
EKO-K
- консистенция гелоподобна
- цвят задоволителен
- видим лед в пробата
- дъното е покрито с парафин
ROMPETROL-EURO4
- консистенция и цвят - добри
- трудно минава през филтъра
- трудно минава през цедката
- средни следи от парафин
- много лед
OMV-Alpine
-консистенция и цвят - много добри
- слаби следи от парафин
- добре минава през филтъра
- добре минава през цедката
- липсва заледяване
OMV /обикновен/
- консистенция и цвят - добри
- слаби следи от парафин
- добра фитруемост през филтъра
- добра филтруемост през цедката
- видими следи от лед
Лукойл
- консистенция и цвят - добри
- не минава през филтъра
- почти не минава през цедката
- странна ципа подобна на каймак
- много парафин отложен на дъното
- липса на лед
SHELL-V-Power
- консистенция и цвят много добри
- трудно минава през филтъра
- трудно минава през цедката
- съдържание на ледени зърна
- слаби следи от парафин
- видими сополоподобни остатъци по цедката
SHELL /обикновен/
- като V-power + повишено съдържание на лед
LITEX
- консистенция -доста гъста
- цвят - задоволителен
- трудно минава през филтъра
- трудно минава през цедката
- слаби следи от лед
- доста парафин[/quote]
- bera
- младши ентусиаст
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
ре
flame написа:Може ли само да обясниш за теста - "генерален" ли е или само за зимата и т.н.
Не знам, но аз лично незнам да има разлика между нафтата зимата и лятото, излиза цистерната от лукоила слагат една туба добавка за зима и я пускат на колонките. Мой приятел от OMV ми каза ,че така правели.
66 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани