Смяна масло и филтри

5-та серия ('02- ), 7-ма серия ('01- ), 1-ва серия ('04- ), 3-та серия ('05- ), Х серия

Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2072
Регистриран на: 8.03.2005
Местоположение: София

Мнение от rosen.kolarov » 13 Сеп 2009, 15:14

GaD написа:Аз купувам всичко от В-макс! Много е точен! и сменям всичко на 10,000км при мой майстор всичко излиза не повече от 300-350 лв!


A как решаваш проблема с нулиране на компа за да не ти свети :?:
Изображение

ПотенЦял
Аватар
Мнения: 876
Регистриран на: 27.04.2006
Местоположение: 100лицата
Кара: и се вози едновременно...пкхх

Мнение от Huku » 13 Сеп 2009, 15:29

((:BuKcu:)) написа:Който е запознат с цените да ти каже!
Със сигурност ще е по-скъпо, отколкото сам да си направиш тези работи!
Какво дават....за Камор не знам, никога не съм взползвалаот техните услуги, но за Дару мога да кажа, че всичко е на 6!

Ето моята фактура от Камор, но само за ориентация щото съм бенц:
Изображение
Изображение
Изображение
Истинска радост от шофирането измерена в усмивки/h Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1953
Регистриран на: 11.08.2009
Местоположение: Добрич
Кара: Е39 '02 530d

Мнение от LUCIFER'S » 13 Сеп 2009, 16:09

rosen.kolarov написа:
A как решаваш проблема с нулиране на компа за да не ти свети :?:


И с най-обикновенния диагностик КТС на Бош става...
трябва да има и пинизи от таблото ама не ги знам за по новите, това е според АУТОДАТА 3.18

Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от X5 E70 » 13 Сеп 2009, 17:12

Хм, наплашихте ме с тоя филтър за картерни газове.
Моите имат ли го? Х3 (Е83) 3.0dА 218 к.с и Х5(Е70) 3.0d 235 k.с

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Мнение от xerial » 13 Сеп 2009, 17:44

X5 E70 написа:Хм, наплашихте ме с тоя филтър за картерни газове.
Моите имат ли го? Х3 (Е83) 3.0dА 218 к.с и Х5(Е70) 3.0d 235 k.с


всички го имат :)
Изображение Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12346
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 13 Сеп 2009, 17:47

Имаш го, имаш... ;) И е добре да се сервизира... не е чак зор да се сменя, особено ако имаш вторият вариант, дето е без вътрешно филтърче... той се води "вечен" и е добре само да се сваля и да се чисти (ако има нужда)... на мойта на 180к тоя филтър си беше екстра... само му сменихме гумените уплатнения.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от X5 E70 » 13 Сеп 2009, 18:12

Mollov написа:Имаш го, имаш... ;) И е добре да се сервизира... не е чак зор да се сменя, особено ако имаш вторият вариант, дето е без вътрешно филтърче... той се води "вечен" и е добре само да се сваля и да се чисти (ако има нужда)... на мойта на 180к тоя филтър си беше екстра... само му сменихме гумените уплатнения.


Не зная моите дали са с втория вариант
Къде се намира това филтърче? На лесно място ли е или да ходя в камората?

Потребител
Аватар
Мнения: 31
Регистриран на: 26.02.2009
Кара: '07 E60 530d

Re

Мнение от peterivanov » 13 Сеп 2009, 18:23

Може те ли да ми кажете къде се намира този филтър за картерните газове и как изжлежда, че в RealOem не можах да се ориентирам? Става въпрос за Е90 320d 2005г.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Мнение от xerial » 13 Сеп 2009, 18:32

Абе добре е да се сменя през 2 смени на маслото примерно.... пък и тоя филтър е 90-130 лв примерно в зависомост от колата и двигателя, не е непосилно!
Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от X5 E70 » 13 Сеп 2009, 18:36

xerial написа:Абе добре е да се сменя през 2 смени на маслото примерно.... пък и тоя филтър е 90-130 лв примерно в зависомост от колата и двигателя, не е непосилно!


Именно, за 100 лв ше скапе турбината дет ремонта й е 10 пъти повече
Кажете къде се намира таз хуйня да я погледна и ако се наложи да сменя

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 18.11.2008
Пол: Мъж
Кара: е90 320d

Мнение от Tzveto » 13 Сеп 2009, 19:01

LUCIFER'S написа:
rosen.kolarov написа:
A как решаваш проблема с нулиране на компа за да не ти свети :?:


И с най-обикновенния диагностик КТС на Бош става...
трябва да има и пинизи от таблото ама не ги знам за по новите, това е според АУТОДАТА 3.18

Изображение
Изображение



Нищо не можеш да пипнеш с ктц или с квото и да било по новите бмв-та, освен ако нямаш трансформатор , който да работи на 17,8волта , а такъв струва доста доста пари :)

Мародератор
Аватар
Мнения: 12346
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 13 Сеп 2009, 20:05

X5 E70 написа:
Не зная моите дали са с втория вариант
Къде се намира това филтърче? На лесно място ли е или да ходя в камората?


http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15

Води се Breather/No.11... това ти е за Х3-ката, за другото трябва да е на подобно място..

За смяната - лесно е, общо взето трябва да свалиш предпазната кора и се вижда веднага... до въздушният филтър е (от дясно на въздушният филтър, до колекторите).

P.S.

Ето го и при Х5-цата:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15

Отново е No.11, отново Breather...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от X5 E70 » 13 Сеп 2009, 20:15

Mollov написа:
X5 E70 написа:
Не зная моите дали са с втория вариант
Къде се намира това филтърче? На лесно място ли е или да ходя в камората?


http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15

Води се Breather/No.11... това ти е за Х3-ката, за другото трябва да е на подобно място..

За смяната - лесно е, общо взето трябва да свалиш предпазната кора и се вижда веднага... до въздушният филтър е (от дясно на въздушният филтър, до колекторите).

P.S.

Ето го и при Х5-цата:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15

Отново е No.11, отново Breather...


Вуйче благодаря ти :D
На Х5-цата няма кво да го гледам, тя е на 33 000 км ма на Х3-ката е задължително че е на 150 000 км

Мародератор
Аватар
Мнения: 12346
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Мнение от Mollov » 13 Сеп 2009, 20:34

На мойта, M47N2, на около 185к беше само леко "запотен"... нито имаше маслени наслоявания, нито пък някви по-сериозни проблеми... забърсахме го добре, сложихме нови "гарнитури" и айде обратно... ма колата е карана в Белгия, та не се учудвам..

ентусиаст
Аватар
Мнения: 850
Регистриран на: 10.02.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от X5 E70 » 13 Сеп 2009, 20:37

Mollov написа:На мойта, M47N2, на около 185к беше само леко "запотен"... нито имаше маслени наслоявания, нито пък някви по-сериозни проблеми... забърсахме го добре, сложихме нови "гарнитури" и айде обратно... ма колата е карана в Белгия, та не се учудвам..


Е аз я взех от Германия преди година на 130 000 км така че вече 20 000 се кара тука.
Ма бал съм му мамата, за 100 лв да зема си докарам беля с турбината.
Мани тва ма докат я оправя треа да возя жената на работа, маникюр, фризьор, неам толко нерви, по-добре да дам 100 лв :D

ПредишнаСледваща

Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook