Питане относно бутон Rest в купето...
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
Питане относно бутон Rest в купето...
Пичове някои може ли да ми обясни за какво служи тоя бутон и най-страното защо на мен не ми работи
Когато взимах колата излезна грешка при диагностиката и се оказа че трябва да сменям ел.помпа на парното, демек за да работи "туй ниещо". Сега го смених обаче все още не работи. Започвам да се замислям дали пък то не си работеше и само да е дало няква тъпа грешка и да се бръкнах за нищо 250лв, защото преди да я сменя уж счупената си спомням че когато беше изгасена колата или на контакт (не помня) като го натисках това копче и се включваше като че ли парното.
Но сега пък ми прави впечатление че като пусна парното след като запаля се чува един тих шум като на калориферите едно време, почти същия но по тих....но пък не мога да преценя дали по-бързо почва да дуА топлото от преди да я сменя...
Някой да има адекватно решение щото аз съм в шах
Когато взимах колата излезна грешка при диагностиката и се оказа че трябва да сменям ел.помпа на парното, демек за да работи "туй ниещо". Сега го смених обаче все още не работи. Започвам да се замислям дали пък то не си работеше и само да е дало няква тъпа грешка и да се бръкнах за нищо 250лв, защото преди да я сменя уж счупената си спомням че когато беше изгасена колата или на контакт (не помня) като го натисках това копче и се включваше като че ли парното.
Но сега пък ми прави впечатление че като пусна парното след като запаля се чува един тих шум като на калориферите едно време, почти същия но по тих....но пък не мога да преценя дали по-бързо почва да дуА топлото от преди да я сменя...
Някой да има адекватно решение щото аз съм в шах
- Franciqta
- Потребител
- Мнения: 38
- Регистриран на: 30.03.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E92 330xD
- Мечтае да кара: M6 2012
Re: Питане относно бутон Rest в купето...
На моито bmw е същото това копче се пуска само когато е угасена колата на един приятел също е така и аз не мога да си го обесня.
- lusienk
- младши ентусиаст
- Мнения: 422
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 535xd LCI
Re: Питане относно бутон Rest в купето...
Tова копче служи за използуване на остатъчната топлина(студ от изпарителя на климатика). Ако си загасил колата и останеш да седиш в нея, натискаш това копче и ако колата ти е загряла ти духа топло(студено) през отворите за въздуха.
Re: Питане относно бутон Rest в купето...
lusienk написа:Tова копче служи за използуване на остатъчната топлина(студ от изпарителя на климатика). Ако си загасил колата и останеш да седиш в нея, натискаш това копче и ако колата ти е загряла ти духа топло(студено) през отворите за въздуха.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Питане относно бутон Rest в купето...
За студено не знам, щото като не работи компресора ще духа студено точно 30 сек.... иначе функцията на REST при напълно загряла кола (ако не е загрял достатъчно мотора не сработва) след спирането на мотора със Start бутона да пусне в купето останалата в мотора топлина ... общо взето идеята е през зимата ако ти се наложи да седиш в колата (докато чакаш някой, например) за 10-15 мин. да си пуснеш топлото без да работи мотора и да отделяш вредни газове (а и да хабиш гориво)... общо взето при напълно загрял мотор тази функция държи около 20 минути. И се активира само при загасен мотор... интересното е, че работи и при изваден ключ т.е. можеш да оставиш да върти топло в колата, а ти примерно да влезнеш в магазина за 10 мин и после да влезнеш направо в топлата кола
Re: Питане относно бутон Rest в купето...
Aaaaa ти си ебати бмв енциклопедията. Абсолютен респект
Значи почвам да се замислям дали въобще е била развалена за я сменям деба....маи само се изръсих 250лв...
Значи почвам да се замислям дали въобще е била развалена за я сменям деба....маи само се изръсих 250лв...
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Питане относно бутон Rest в купето...
Смяната на помпата може би е била нужна след като е дала грешка... въпреки че не е ясно дали при изтриване на грешката щеше да се появи отново или не е било нещо дребно, инцидентно... както и да е, не го мисли като "250лв на вятъра", ами като "колата има чисто нова ел. помпа на парното и ще имам топло през зимата..."
Re: Питане относно бутон Rest в купето...
Да прав си обаче проблема е че сега ептен копчето не работи...дори когато е изгасена и като го натисна чувам някакъв звук подобен на въртене на ЦД с музика(да не си помислите че верно е ЦД а аз не съм разбрал ) обаче нищо не става
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Питане относно бутон Rest в купето...
А преди какво ставаше? Ти предполагам не си знаел, че мотора трябва да е загрял, че REST да работи... има ли разлика спрямо преди смяната? И сега дава ли грешка като е закачена на комп?
Re: Питане относно бутон Rest в купето...
Mollov написа:А преди какво ставаше? Ти предполагам не си знаел, че мотора трябва да е загрял, че REST да работи... има ли разлика спрямо преди смяната? И сега дава ли грешка като е закачена на комп?
Преди се включваше щото си спомням че си играх с него и си спомням че колата беше загасена...а сега грам не работи нито при спряла нито при запалена кола нито когато е изваден ключът. Май ше хода в БМВ ама се чуда как ше погледнат на факта че съм я купил от тях тая помпа а съм я сменил другаде....ше земат да ме одрусат едно хубаво....
Колкото до компа не съм я качвам на никакви компютри....оффф направо незнам....тегава работа.
- Be Brave
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 51
- Регистриран на: 17.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520D, 11.2005'
Re: Питане относно бутон Rest в купето...
Това, на което трябва да бърнеш най-вече внимение е, дали колата е вдигнала температура и е загряла, т.к. фунцията Rest ще работи само тогава, и ако пробваш да я включиш веднага след запалване или по-скоро да запалиш и спреш колата, преди двигателя да е загрял, няма как да се включи функцията Rest. Пробвай след като е загряла достатъчно колата, изключи я и след това натисни копчето Rest.
- e39 FEN
- младши ентусиаст
- Мнения: 359
- Регистриран на: 11.07.2005
- Местоположение: Slivnica
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 97", E46 320d 05"
- Мечтае да кара: ново БМВ
- Детайли за колата: изтъркани задни гуми, тук-таме за изчукване и боя :D
Re: Питане относно бутон Rest в купето...
колеги незнам на вашите коли как е но на Е39 REST-a се пуска освен когато колата е загряла до работна температура но и външната температура трябва да е под 15 градуса включително,ако не отговаря едно от двете изисквания ... мъц предполагам и при вас трябва и външната темп. да е от значение
Re: Питане относно бутон Rest в купето...
Тази функция може да се използва и
при топло време, когато климатика
работи по интензивно и често се спира
двигателя на автомобила, за да не се събира
конденз в изпарителя на климатика и
въздухоотводите и да предовратява появата
на неприятната миризма следваща от
този конденз.
при топло време, когато климатика
работи по интензивно и често се спира
двигателя на автомобила, за да не се събира
конденз в изпарителя на климатика и
въздухоотводите и да предовратява появата
на неприятната миризма следваща от
този конденз.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани