Как да позасиля N52B25 ?
Модератори: naskoksan, gazzzar, Технически модератори
54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Как да позасиля N52B25 ?
BMW120 написа:
Ами мойта е дизел....демек значи тея свещи тоя филтъра и чипче така ли?
Знам че чипа дига с 27 коня на мойта която е 163 2.0л
http://cgi.ebay.co.uk/K-N-HIGH-FLOW-AIR ... 4395f04f90 tozi li filtyr mi trqbva?
На печката свещите не играят роля върху PS/nm, чети повече... на печката само чипс и филтър и си ти... ще стане ~190-200PS...
- lusienk
- младши ентусиаст
- Мнения: 422
- Регистриран на: 12.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 535xd LCI
Re: Как да позасиля N52B25 ?
Mollov написа:BMW120 написа:
Ами мойта е дизел....демек значи тея свещи тоя филтъра и чипче така ли?
Знам че чипа дига с 27 коня на мойта която е 163 2.0л
http://cgi.ebay.co.uk/K-N-HIGH-FLOW-AIR ... 4395f04f90 tozi li filtyr mi trqbva?
На печката свещите не играят роля върху PS/nm, чети повече... на печката само чипс и филтър и си ти... ще стане ~190-200PS...
Някои дори отричат и филтъра при дизелите.
- kronos
- ентусиаст
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Как да позасиля N52B25 ?
Има вариант, но който без проба не може да се каже дали ще се излъже електрониката.. самите ламбди сонди да ги изтеглите на вън т.е. заварява се една муфа на гнездото на сондата на генерацията и на тази муфа и се навива после ламбдата. Виж какво ще каже той за тоя начин защото при всички коли не става!
Аз и преди съм слагал такава муфа на една селика, и стана, но не знам тук дали ще стане. Още нещо не ми е ясно, първите две сонди са преди катализатора и няма да се бутат, а другите са след, и мисля че те не играят роля при смесо-образуването, а просто следят дали катализатора работи. Та тия вторите освен че има вариянт да вкарат мотора в авариен режим, дали ще бъркат и смесите?
Аз и преди съм слагал такава муфа на една селика, и стана, но не знам тук дали ще стане. Още нещо не ми е ясно, първите две сонди са преди катализатора и няма да се бутат, а другите са след, и мисля че те не играят роля при смесо-образуването, а просто следят дали катализатора работи. Та тия вторите освен че има вариянт да вкарат мотора в авариен режим, дали ще бъркат и смесите?
Re: Как да позасиля N52B25 ?
Mollov написа:BMW120 написа:
Ами мойта е дизел....демек значи тея свещи тоя филтъра и чипче така ли?
Знам че чипа дига с 27 коня на мойта която е 163 2.0л
http://cgi.ebay.co.uk/K-N-HIGH-FLOW-AIR ... 4395f04f90 tozi li filtyr mi trqbva?
На печката свещите не играят роля върху PS/nm, чети повече... на печката само чипс и филтър и си ти... ще стане ~190-200PS...
A с филтъра ще се промени ли звука на колата...виждал съм с спортни филтри на разни голфове става доста хубав...ама за дизел незнам как е...
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12338
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Как да позасиля N52B25 ?
lusienk написа:Някои дори отричат и филтъра при дизелите.
... което е маниакална глупост... не само на бензиновия му трябва свеж въздух, а когато говорим за турбина, свежият въздух е нещо, дето...
Иначе по принцип спортният филтър променя звука на мотора, но не съм напълно сигурен какво е положението при дизелите... при бензиновите става.... BMW120, зарежи звука... като я чипнеш колата и като дадеш газ, освен повече нафта ще трябва и повече въздух... и спортният филтър помага доста тук.. ма това са основни неща, я да попрочетеш малко повече из форума
Надолу пишете по същество... за N52B25...
Re: Как да позасиля N52B25 ?
И друго ми идва на акъл,
има ли N пред номера на
двигателя, става все по-сложно
за доработване... или поне по-скъпо...
Тези двигатели изконно са замислени
за икономия, малко вредни емисии и т.н.
има ли N пред номера на
двигателя, става все по-сложно
за доработване... или поне по-скъпо...
Тези двигатели изконно са замислени
за икономия, малко вредни емисии и т.н.
- kronos
- ентусиаст
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Как да позасиля N52B25 ?
Прав си, поне от към икономия са го докарали За сега съм доволен от разхода, на връщане от германия ми даде около 6.3, натоварена и постоянна скорост между 120-150.
Аз не искам да правя кой знае какви доработки, защото тя и сега си е приятна за каране. Главната ми грижа за сега са катализаторите. Гледах някъде че Суперспринт предлагат със генерацията и някаква залъгалка за сондите, но цената и беше нечовешка.
Аз не искам да правя кой знае какви доработки, защото тя и сега си е приятна за каране. Главната ми грижа за сега са катализаторите. Гледах някъде че Суперспринт предлагат със генерацията и някаква залъгалка за сондите, но цената и беше нечовешка.
Re: Как да позасиля N52B25 ?
naskoksan написа:И друго ми идва на акъл,
има ли N пред номера на
двигателя, става все по-сложно
за доработване... или поне по-скъпо...
Тези двигатели изконно са замислени
за икономия, малко вредни емисии и т.н.
Аууууууу, пепел ти на езика.... N54?!?!
- kronos
- ентусиаст
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Как да позасиля N52B25 ?
И да не отварям нова тема, нормално ли е на кола под 100к да и се скапе съединителя? Всъщност не знам дали е съединителя, но има едно портакване глухо когато съм на свободна и като натисна педала изчезва. Другото е че се усеща една гадна вибрация като натискам педала и при ускорение първо е бавно, към 3500об. се набира, и нагоре пак мъка.
- pkw08
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 185
- Регистриран на: 3.11.2008
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: от време на време
- Мечтае да кара: всеки ден
Re: Как да позасиля N52B25 ?
kronos написа:И да не отварям нова тема, нормално ли е на кола под 100к да и се скапе съединителя? Всъщност не знам дали е съединителя, но има едно портакване глухо когато съм на свободна и като натисна педала изчезва. Другото е че се усеща една гадна вибрация като натискам педала и при ускорение първо е бавно, към 3500об. се набира, и нагоре пак мъка.
Зависи как е карана, но това глухото къде изчезва колега може да е аксиалния лагер който натиска диагфрагмената прожина на съединителя. Този лагер се натоварва зверски и съответно диафрагмата може да омекне и да се появат проблемите които си описал, на тези км когато: 1. На червен светофар водача изчаква разрешаващия зелен сигнал с натиснат педал на съединителя и включена предавка - това е абсолютна недопустима грешка ако стане практика. 2. Често въртене на гуми и дрифт на полусъединител. Това е ...., а и рядко но се случва - този шум се появява когато започне да свършва лагера на амбриажната ос на скоростната кутия - но това е на по старите коли. Та ако колата се кара повече градско и по кръстовищата съединителя стои дълго време задействан може да се износи за 100к. , та дори и под 100к - всичко зависи от начина на шофиране. Ако започне колата да не върви, а двг да е в обороти следва демонтаж на скоростна кутия и подмяна на повредените или износени части - работа за един ден.
Re: Как да позасиля N52B25 ?
Съгласен съмс колегата, писал над
мен и искам да добавя, че подобни
вибрации, могат да бъдат породени
и от висящия лагер на карадана, както
и от металното каре към диференциала...
Но съм по-склонен да вярвам, че е
аксиалния лагер...
мен и искам да добавя, че подобни
вибрации, могат да бъдат породени
и от висящия лагер на карадана, както
и от металното каре към диференциала...
Но съм по-склонен да вярвам, че е
аксиалния лагер...
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Как да позасиля N52B25 ?
kronos написа:И да не отварям нова тема, нормално ли е на кола под 100к да и се скапе съединителя? Всъщност не знам дали е съединителя, но има едно портакване глухо когато съм на свободна и като натисна педала изчезва. Другото е че се усеща една гадна вибрация като натискам педала и при ускорение първо е бавно, към 3500об. се набира, и нагоре пак мъка.
При нормално каране, това не е нормално да съсипеш съединител за такъв пробег...
Тампоните всичките двигател, скоростна .... гледани ли са? по съм склонен, че от там е проблема.
Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: Как да позасиля N52B25 ?
Така е шум има в повечето с ръчни скорости , ОБАЧЕ не се скапва , просто леко подрънква, хората са казали , докато е в ред... не пипай По въпроса с ламбдите след катализатора - те не влиаят на ЕКУто, но ако решите проблема с грешката на борда ще е полезно за всички решили махнат катализаторите
- kronos
- ентусиаст
- Мнения: 899
- Регистриран на: 30.11.2006
- Местоположение: с. Варна
- Пол: Мъж
- Кара: MB w212 AMG
- Мечтае да кара: по пътища без дупки
Re: Как да позасиля N52B25 ?
Благодаря за отговорите!
Чета в нет-а за някакъв клапан, който също прави мизерии и повечето премахват. Най добре е да посетя някои сервиз за скоростни кутии и да видим какъв точно е проблема.
За сондите още не съм намерил решение и лошото е че ако пробваме със муфа и не стане...
Чета в нет-а за някакъв клапан, който също прави мизерии и повечето премахват. Най добре е да посетя някои сервиз за скоростни кутии и да видим какъв точно е проблема.
За сондите още не съм намерил решение и лошото е че ако пробваме със муфа и не стане...
54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Назад към Е60/Е65/Е87/Е90/Х-series
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани