Промяната в главата при м40

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: Промяната в главата при м40

Мнение от zlatko_baretata » 05 Авг 2011, 21:42

То от пари до пари е различно разбирането... иначе за глупости е горе-долу еднакво. :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: Промяната в главата при м40

Мнение от ico318 » 06 Авг 2011, 11:35

sas_88 написа:По евтино е да сложиш м43,незнам тогава как съм имал пари и нерви да се занимавам с глупости......

много са ми хубави и двата мотора/м40/,но и двата вала щракат.иначе си вървят,но наближава времето...интересува ме вала на м43,какво излезна-същия ли е като на м40?с вал и клапани от м40 и само кубилици от м43,колко трябва да е по-висок пула/незнам как се казва-между клапана и кубилицата/,за да отваря клапана нормално?не виждам друго за преправяне,освен тези "пулове".при обстойно инфо,защо да не опитам?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Re: Промяната в главата при м40

Мнение от sas_88 » 06 Авг 2011, 15:18

ico318 написа:
sas_88 написа:По евтино е да сложиш м43,незнам тогава как съм имал пари и нерви да се занимавам с глупости......

много са ми хубави и двата мотора/м40/,но и двата вала щракат.иначе си вървят,но наближава времето...интересува ме вала на м43,какво излезна-същия ли е като на м40?с вал и клапани от м40 и само кубилици от м43,колко трябва да е по-висок пула/незнам как се казва-между клапана и кубилицата/,за да отваря клапана нормално?не виждам друго за преправяне,освен тези "пулове".при обстойно инфо,защо да не опитам?



Значи вал,ползваш от м40(нов) кубилици от м43,повдигачите и на двата мотора са еднакви.Проблема е с пуловете,пиши ми лично да ти дам 2-3 идеи :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 359
Регистриран на: 19.08.2009
Пол: Мъж

Re: Промяната в главата при м40

Мнение от Мармот » 06 Авг 2011, 17:16

Кой и как реши, че валовете са еднакви на двата мотора?
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 20.07.2008

Re: Промяната в главата при м40

Мнение от dido75ts » 08 Авг 2011, 8:06

ico318 написа:
sas_88 написа:По евтино е да сложиш м43,незнам тогава как съм имал пари и нерви да се занимавам с глупости......

много са ми хубави и двата мотора/м40/,но и двата вала щракат.иначе си вървят,но наближава времето...интересува ме вала на м43,какво излезна-същия ли е като на м40?с вал и клапани от м40 и само кубилици от м43,колко трябва да е по-висок пула/незнам как се казва-между клапана и кубилицата/,за да отваря клапана нормално?не виждам друго за преправяне,освен тези "пулове".при обстойно инфо,защо да не опитам?


Колега размерите ще ги дам, но проблема е в изработката. Никои не се наема да ги прави. Аз случайно намерих фирма с машини за такива неща. В момента съм дал пуловете да се каляват. като са готови и ги сложа ще пиша и може една обща поръчка да се направи. Това мога да направя за сега. Ползват се само тези пулове, кубилици от М43, нови повдигачи(едни и същи са и за двата мотора), вал от М40 нищо друго.
Dido75ts

ентусиаст
Аватар
Мнения: 928
Регистриран на: 6.03.2009
Местоположение: Шопско
Пол: Мъж
Кара: чайник

Re: Промяната в главата при м40

Мнение от sas_88 » 08 Авг 2011, 10:35

Дай размерите,да видиме за какво иде реч.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: Промяната в главата при м40

Мнение от ico318 » 08 Авг 2011, 15:16

като на м40,само че по-високи.въпроса е с колко?ти може да кажеш,с колко е по-дълъг клапана от м43 и колко не достига още.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 20.07.2008

Re: Промяната в главата при м40

Мнение от dido75ts » 09 Авг 2011, 8:28

ico318 написа:като на м40,само че по-високи.въпроса е с колко?ти може да кажеш,с колко е по-дълъг клапана от м43 и колко не достига още.


Общото разстояние м/у клапана и кубиличката (М43) е 4мм. Хлабините се обират от повдигача.
Dido75ts

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 20.07.2008

Re: Промяната в главата при м40

Мнение от dido75ts » 14 Авг 2011, 10:12

И така колеги след доста време на мислене, смятане, търсене от вече си карам тихата М40-ка. Разликата е потресаваща. Колата е тиха и динамична. :bchug: :bchug:
Dido75ts

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: Промяната в главата при м40

Мнение от ico318 » 14 Авг 2011, 17:09

честито!светни ни как става,да пробвам на една глава.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 20.07.2008

Re: Промяната в главата при м40

Мнение от dido75ts » 14 Авг 2011, 17:56

ico318 написа:честито!светни ни как става,да пробвам на една глава.


Няма проблем колега. Кажи какво те интересува по-точно. Иначе почти всичко е ояснено от мен в предните ми постове. Ако някои реши да си прави пулове може да пише на лични и монтаж може да се уреди.
Dido75ts

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Re: Промяната в главата при м40

Мнение от ico318 » 14 Авг 2011, 18:11

какво ме интересува?най- ми е важно: "КОГА ЩЕ СВЪРШИ КРИЗАТА,ЗА ДА СЕ ОТЪРВА ЗАВИНАГИ ОТ М40?" едва ли можеш да ми отговориш,затова да видим как да го закрепим мотора.ако съм схванал вярно,ползваме вал от м40 и кобилици от м43.като за целта правим пулове с височина около 4мм./точно колко очаквам да кажеш ти/.ако им кажеш тачните размери,оня германец в ибея ще изгладнее.евентуално ме интересува и цена за 8 броя-материал,изработване и закаляване.благодаря!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 20.07.2008

Re: Промяната в главата при м40

Мнение от dido75ts » 15 Авг 2011, 11:49

ico318 написа:какво ме интересува?най- ми е важно: "КОГА ЩЕ СВЪРШИ КРИЗАТА,ЗА ДА СЕ ОТЪРВА ЗАВИНАГИ ОТ М40?" едва ли можеш да ми отговориш,затова да видим как да го закрепим мотора.ако съм схванал вярно,ползваме вал от м40 и кобилици от м43.като за целта правим пулове с височина около 4мм./точно колко очаквам да кажеш ти/.ако им кажеш тачните размери,оня германец в ибея ще изгладнее.евентуално ме интересува и цена за 8 броя-материал,изработване и закаляване.благодаря!


Ние от кризата не сме излизали никога и няма да излезем .... абе овце сме си. Така по въпроса:
1. Вал от М40
2. Кобилици от М43
3. Повдигачи от М40 или М43 /еднакви са/
4. Не на последно място са пуловете които са с размер м/у клапана и кобилицата (М43) 3,5-4 мм зависи от това дали са вкопани клапаните и колко са вкопани.

За моята кола пуловете ми ги направиха с всчко включено(материал, изработка и каляване) за 130лв, което на фона на 600 евро си е добре. Вала ми беше в добро състояние и си остана стария. Общо целия ремонт ми излезе 330 лв. Нови са само повдигачите другите части са втора употреба така, че може и по-евтино да Ви излезе, ако ползвате старите си или купите втора употреба. (но си заслужава). :lol: :lol:
Dido75ts

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1002
Регистриран на: 12.07.2007
Местоположение: Rousse
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136
Мечтае да кара: e30 m3

Re: Промяната в главата при м40

Мнение от shengi » 15 Авг 2011, 19:08

И общо взето чухме количката на Дидо.Честно казано толкова тихо m40 не съм чувал а и може би м43.Разглобил съм една камара коли, но неговата наистина цъка много много приятно, но само при отворен капак и то от дюзите, не от друго.Днес се видях с едно приятелче а вчера с Дидо.Това приятелче кара м43-ка и неговата е една идея по шумна от на Дидо колата.Евала за ентусиазма желанието и нервите които положи през изминалото време.Ако беше друг щеше да сложи м42 или м43 под капака, но пък м40-ката си е м40-ка и ако е в добро състояние като неговата не отстъпва нищо на м43. :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 20.07.2008

Re: Промяната в главата при м40

Мнение от dido75ts » 15 Авг 2011, 20:59

Аз също искам да ти благодаря SHENGI за за оказаното съдеиствие и помощ от твоя страна. Най - вече, че повярва и ти като мен, че нещата могат да се случат и, че можем да постигнем това в кото почти всеки с когото съм споделил си е мислил, че само си говоря и нищо няма да се получи. Още един път благодаря, че повярва в мен. И когато си гототов свиркай да направим още едно добро М40 в Русе. :bchug: :bchug: :bchug: ;)
Последна промяна dido75ts на 15 Авг 2011, 21:24, променена общо 1 път
Dido75ts

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook