До колегите с АГУ.

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Мнение от VaLy0 » 22 Май 2009, 9:57

RokFort написа:Аз започнах работа по газовото.

1.во Няма как да се вземе последоватлено вода за изпаритля от парното по простата причина ,че колата е с ел кран за парното и подава топла вода когато пуснете да духа топло в купето.
Сещате се ,че няма как да карам лятото на парно и затова го направих с троинци.

2.ро Голям зор видях докато изкарам кабелите на ключа от купето ,тая кола навсякаде има по 5-10см изолация ,накрая успях с една тел да изкарам кабелите през дупчицата за жилото на капака.

3.то изпарителя нама как да го направя да стой прав от страната на филтърната кутия поради факта ,че имам ABS а отделно и хидравлика ,сещате се ,че там почти няма място. Сложих го там но с лек наклон за да не пречи на капака ,крана за газта захванах на бомбето и общо взето с тоците приключих.


Сега имам един въпрос.

КАДЕ ДА ПОСТАВЯ ЗАРЯДКАТА НА ГАЗТА БЕЗ ДА ПРОДУПЧА НЯКОЯ ТЕНЕКИЯ????

не че да те отчайвам, но нищо не си направил :shock:
явно слушаш някой акълния покрай тебе :help:
водата е най-тъпо да се взима от парното,
кабелите за ключа или за каквото и да било не се прекарват покрай жилото за капака щото то се мърда постоянно и може да претрие кабелите също и да влиза вода през маншончето щото дупката се разширява заради кабелите
а този кран за газта пък...... :shock: селско изпълнение-с големите видии или болтове през бомбето-басси спека....
има си преходник и се завива директно на изпарителя,
а като си знаел че нямаш място да беше си взел някой по малък изпарител :!:
зарядното можеш да го сложиш до бензина, има такива специални малки преходи, а самото зарядно се навива отделно когато зареждаш ;)
ИзображениеБъРзИя ///

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Sliven City
Пол: Мъж
Кара: е30 coupe IS
Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ

Мнение от Dafy » 22 Май 2009, 10:00

на моята кола е отдоло до куката за тегленето изнесено с капаче което се вдига като външен контакти стои винаги на клапата... доволно е не се забелязва много ...
ако е в купето може да го хванеш на някоя пластинка и да го закачиш откъм говорителите /за да може като има багаж да не пречи на зареждането/
всеки сам си избира общо взето ...
на е36 с италианска газова беше при капачката на резервоара с преходче което си го даржиш в купето и на всяко зареждане завиваш и после прибираш ... незнам, май не ме кефи така ...
Успех с тенекиите :) и резачките :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 23 Май 2009, 9:12

VaLy0 написа:... нищо не си направил ... слушаш някой акълния покрай тебе ... най-тъпо ... не се - щото ... селско изпълнение ... басси спека... :!: ...
Батко, ти да не си нещо близък с казармата? Или си сигурно от най-великите у форумо и треа ти се кланяме?
Пича пита като човек "кое и как?", има желание да си го направи сам! Баси и сложната операция - да си сложиш сам газова :shock: . На Лада надали е по-лесно :roll: .
"Крана" - на изпарителя - ма на пича така му харесва повече, бре :D . Ако не работи добре, ще го премести...
Ако погледнеш къде минава жилото за капака на Е30-та, може и да забележиш колко "лесно" от там може да влиза вода. Ако наистина има такава вероятност - RokFort - сменяй купето!
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 19.12.2008

Мнение от RokFort » 26 Май 2009, 17:11

Колата заработи на ГАЗ и то перфектно ,имах проблеми с комбинираната плочка с предпазна клапа която бях монтирал на дрослеовата клапа и се пада след дебитомера и маркуча на стъпковия мотор ,колата нямаше ниски гаснеше и работеше на три цилиндъра.
Взех нормална плочка която се слага м/у филтърната кутия и дебитомера а на изхода на дебитомера към двгатела монтирах предпазна клапа и стана работата...
Благодаря на всички колеги които се отзоваха и особенно на madnesss .

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1023
Регистриран на: 4.12.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: на 15''ки
Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L

Мнение от biem_w » 26 Май 2009, 17:14

:driving: браво колега.. много безавариини с газчицата .... :winky:
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Варна

Re: До колегите с АГУ.

Мнение от mnh » 23 Ное 2010, 18:22

Въпреки,че темата е стара има доста полезни неща,та да попитам аз :
Колко метра медна тръбичка е нужна от бутилката до двигателния отсек? От къде я прокарвате под купето,че едва ли е просто преминаваща отдолу.
Моето копче от комплекта е с 3 позиции - 1 е за бензин/ляво положение на бутона/ , 2 пише НУЛА/0/ което е средно положение,а дясното е за ГАЗ. Съответно когато бутона е на положение бензин,двата проводника за ключето трябва да прекъснали бензиновата помпа+дюзите/къде да ги прекъсна и двете неща/ , а когато цъкна на положение ГАЗ заработва газовия клапан на изпарителя нали так? А веригата за бенз.помпа+дюци остава отворена и те не работят в тоя случай?
А това средно положение на бутона за какво е? :shock:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 182
Регистриран на: 26.07.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 175Nm

Re: До колегите с АГУ.

Мнение от teodorski » 23 Ное 2010, 18:50

Средното положение е ако имаш и метанец или нитро :shock: ;) Дефакто при средно положение пак си на бензин, по добре не прекъсвай помпата нека си работи постоянно :idea:
ИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 606
Регистриран на: 14.12.2008
Местоположение: София
Кара: E30

Re: До колегите с АГУ.

Мнение от zzuzi » 23 Ное 2010, 20:35

Средното положение си е нула-нищо.Спряна ти е газта И бензина.Идеята е като минаваш газ->бензин да е изгоряла всичката газ от въздуховода и маркучите като пуснеш бензина.Помпата си я спри при релето.Та тръбичката си измери колко ще ти трябва и прибави 1 метър резерва.
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Sliven City
Пол: Мъж
Кара: е30 coupe IS
Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ

Re: До колегите с АГУ.

Мнение от Dafy » 24 Ное 2010, 9:42

моя бутон да не е развален нещо ? или просто е умен ?
на средата когато е бутона пали на бензин и след 2000 оборота минава на газ
:)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: До колегите с АГУ.

Мнение от VaLy0 » 24 Ное 2010, 9:51

Аман от газаджии :mhihi: :mhihi: :mhihi: нищо не разбират ама слагат, дано поне се научат :roll:
ИзображениеБъРзИя ///

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Варна

Re: До колегите с АГУ.

Мнение от mnh » 24 Ное 2010, 14:57

VaLy0 написа:Аман от газаджии :mhihi: :mhihi: :mhihi: нищо не разбират ама слагат, дано поне се научат :roll:

хехе посмей се на незнанието ни :)
иначе колега VaLyO точно от теб очаквах включване,понеже знам че си компетентет по темата и съм изчел всички твои мнения в нея и доста неща понаучих.
И все пак на М40 ти от къде прекъсваш веригата на помпата+дюзите с ключето когато е на ГАЗ бутон?
ПП: А бутона на газта накъде да го вържа към изпарителя,че да взима от някъде ток?

:bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Sliven City
Пол: Мъж
Кара: е30 coupe IS
Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ

Re: До колегите с АГУ.

Мнение от Dafy » 24 Ное 2010, 15:20

кратко и ясно отговор:
ключа на газта взима + от Игнишън Он! демек само като е на контакт
дюзите се прекъсват непосредствено след рейката им /прекъсва се + през реле което се управлява от ключа газ/бензин/ когато е на газ да изключва +са на дюзите
по този начин моторчето за празния ход работи !!! ако ги прекъснете другаде няма да работи!
бензиновата помпа може да се спира може и да не се спира по желание на клиента/пациента/
изпарителя е хубаво да стои на мястото на АБС-а /или над-него/ за да може пътя на газта да е максимално кратък до дебитомера
хайде успех !
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Варна

Re: До колегите с АГУ.

Мнение от mnh » 26 Ное 2010, 15:39

Днес си купих нов електрически ТУРСКИ изпарител,ма май трябваше и клапан за газта да купя за да го сложа на входа за газта към изпарителя?!
:mhihi:

Отделно ключа ми май ще се окаже,че е като на колегата DaFy/за което искрено му благодаря за съветите които ми даде на ЛС!!!/ т.е. на средно положение работи на бензин и след 2000оборота цъква на газ и работи само на газ вече.Но се оказа голяма греда с тия кабели на ключа- 7/седем/ на брой са :kuku: :mrgreen: отделно колата на която е бил ключа беше само на газ като на бензин не работеше и два от кабелите -червен и черен бяха изолирани :shock:

В помощ биха ми били всякакви снимки около АГУ на М40 общо взето :bchug:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 21.03.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
Детайли за колата: Истинската 328ца

Re:

Мнение от kokali praa vsiakvi » 26 Ное 2010, 16:15

VaLy0 написа:батка, вече 4 18-ки и 2 25-ци съм направил с газ, 18-ките-едната с Волтран, другата с Фема(фема е заместник на Волтран) уж тряа да е още по зле и от Волтран-а, а да не говорим за сравнение с БРЦ-(чушки), всичко е до настройка, тъй че ако не ти се дават повече пари за уж по добрите изпарители като БРЦ и Ланди Ренцо- слагай си този и няма да имаш грижа, всичко зависи от задкормилното устройство :D
хората са казали- не питай "старило" а питай "патило", щото тука у форума има много дървени философи, и такива дето още не са се регистрирали-имат по 5-6 мнения и почват да се изказват неподготвени :shock:
ся за клапата да ти кажа- не е 60мм а е 70мм, щото гледам си писал че си взел 60мм, няма да ти влезе в дебитомера, а от другата страна въздуховода няма да влезе в нея ;)
има и друг вариант- без плочка и без клапа- вървежа на бензин си остава същия, а газта се пуска по един специален начин ;) и въздуховода няма да се смачка от тормоза който дават плочката и клапата-това са още 4см изместване - за повече уточнения ми пиши на ЛС
водата- най-добре е от отоплението на дроселовата клапа да се хване, директно ги взимаш двата маркуча от там- само се слагат преходи от тях към дебелите маркучи към изпарителя- на дросела не му тряа отопление, повечето ги хващат от двата маркуча на парното с тетки ама там е мноо тъпо според мене, мноо завряно не удобно и най-вече парното отслабва зимата;
дюзи и бенз. помпа- дюзите тряа да знаеш точно къде да им прекъснеш захранването щото ако не е където трябва може да ги прекъснеш заедно с други неща например моторчето за празния ход тъй като са на общо захранване, а помпата си има реле и това реле можеш да го прекъснеш и да го захранваш заедно с релето което ще сложиш за дюзите, но това са тънкости които мога да ти покажа нагледно или на ЛС;
за гърменето искам да се обърна към всички колеги 8) то се получава от кабели на свещи- капачка и палец илии в най-лошия случай- самите свещи но това е много рядко, няма значение колко време ще държиш на контакт или колко газ ще дадеш с педала ;)
когато е настроена и тоците като са наред нямаш грижа, другото което е като се даде на контакт копчето за прехвърляне газ-бензин си има реле време(ако е включено директно на газ) пуска за няколко секунди и спира и чак когато почнеш да въртиш на стартер пуска пак(уточнение-ако у качествено копчето)
симулатор за дюзи- няма смисъл, това са пари за глупости;
сондата- каквото и да правиш ще замине тъй че я остави да си почива и да си работи докато спре, така или иначе ти ще караш повече на газ, а на газ тя не играе никва роля ;)
това беше в общи линии :D
ако ще ставаш истински фен на газта мога да ти изнеса цяла лекция :D , кога да я палиш на бензин, колко да караш на бензин, като я оставяш за дълго време на кое да я оставяш на газ или бензин, ако я караш и спираш постоянно дали да я палиш на бензин или директно на газ и тем подобни простотии :D ако искаш ше ти разкажа всичко ;)
благодаря за вниманието :bgflag: :bchug: :driving:

За пръв път чета смислено мнение за газ! Браво! Направи всичко както е описал колегата и ще си доволен. Най-добре стои изпарителя при Е30 под кутията на филтъра така, че мембраните да са успоредно на посоката на движение. При М40 има място.
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 4.05.2008
Местоположение: Варна

Re: До колегите с АГУ.

Мнение от mnh » 01 Дек 2010, 20:05

Dafy написа:кратко и ясно отговор:
изпарителя е хубаво да стои на мястото на АБС-а /или над-него/ за да може пътя на газта да е максимално кратък до дебитомера
хайде успех !

Аз хубаво го наместих точно до филтърната кутия почти над АБС-а капака си се затваря,проблеми никакви.
Въпроса ми е друг - струва ми се,че така монтирам изпарителя седи много високо и отоплението няма да бъде плътно и ще остане някакъв въздушен джоб и ще замръзне?
смятам с един тройник да разклоня двата маркуча на парното,но само това ме притеснява дали ще стига вода до изпарителя ...
А другия ми вариант за да седи по-ниско е да го прехвърля от дясната страна на мотора,но пък пътя на газта ще е доста по-дълъг спрямо сегашното му положение
:bchug:

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook