ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- MaxMeyer
- ентусиаст
- Мнения: 931
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Колеги каква е разликата между тези масла за шпер?Едното има ли по-добри качества от другото?Защото мотула е на цена около 52лв за литър а кастрола го има от форумни търговци за 29лв литъра...
http://www.motul.com/bg/bg/products/108
http://www.castrol.com/castrol/generica ... Id=7067437
И между другото на какъв пробег се сменя маслото на шпера?
http://www.motul.com/bg/bg/products/108
http://www.castrol.com/castrol/generica ... Id=7067437
И между другото на какъв пробег се сменя маслото на шпера?
- Ba4oIlia
- младши ентусиаст
- Мнения: 262
- Регистриран на: 28.09.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: E30&E36
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
На описанието на Мотула пише че е за "диференциали, без ограничено приплъзване," , слагай Кастрола
- MaxMeyer
- ентусиаст
- Мнения: 931
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Не са го превели правилно...Ето линк:
http://www.motul.com/bg/en/products/108 ... ange%5D=25
http://www.motul.com/bg/en/products/108 ... ange%5D=25
- MaxMeyer
- ентусиаст
- Мнения: 931
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Това е минерално,по-горе питам за сравнение м/у две пълни синтетики с еднакъв вискозитет и различна цена...
И между другото в характеристиките на това минералното MOTUL 90 PA пише: For BMW rear axles with limited-slip use MOTUL HYPO SYNT LS.Което е горното масло moul 75w140 пълна синтетика.
И между другото в характеристиките на това минералното MOTUL 90 PA пише: For BMW rear axles with limited-slip use MOTUL HYPO SYNT LS.Което е горното масло moul 75w140 пълна синтетика.
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Слагай Кастрол, на самия Мотул си пишеше, че не се препоръчва за шперовете на БМВ
Tux0 Ca !
- MaxMeyer
- ентусиаст
- Мнения: 931
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Най-после стигнах до финал. Купих шпер 3.45 от Е34 520 малко прасе(голямо за Е30).
Оказа се че касетата е в чудесно състояние...Разглобих я и фрикционните дискове са дебели
по 2 милиметра(толкова са новите) а огледалните кръстачки нещо около 2.1 милиметра
Няма никакви надрасквания или нещо друго притеснително...До тук чудесно!Ходих и си поръчах
от БМВ нова гарнитурка за капака,гумените уплътнения на чашите,гумения пръстен за датчика
на скоростомера,дифтунги на пробките и 8 нови болта за капака на касетата.Почнах да си търся
перфектен отворен диф 3.64 същото прасе с цел да преместя шпер касетата в него...И не след
дълго попаднах на супер дифче без никакви течове,шумове или предишни отваряния...
Разглобих го,свалих му короната и я прехвърлих на шпер касетата.Ужулих тялото с телената
четка на дрелката.Последва ръждопреобразувател и боядисване с черна боя.Всички болтове
мазах с лепило за резби освен тези на алуминиевия капак на дифа.И ето резултата след доста
работа по едно кално ръждиво кубче метал :
Между другото имайте предвид че болтовете за капака на касетата са специфични и не могат
да се намерят в същата форма,размер и якост афтърмаркет(или поне аз не можах).А се оказва
че оригиналните не стават за повече от едно завиване и развиване.Главите им са меки и
предполагам че не е случайно.Все пак трябва да ги продават а цената е около 3-4лв
за един Следва наливане на Castrol 75W-140 и монтаж на колата... И те така.
Оказа се че касетата е в чудесно състояние...Разглобих я и фрикционните дискове са дебели
по 2 милиметра(толкова са новите) а огледалните кръстачки нещо около 2.1 милиметра
Няма никакви надрасквания или нещо друго притеснително...До тук чудесно!Ходих и си поръчах
от БМВ нова гарнитурка за капака,гумените уплътнения на чашите,гумения пръстен за датчика
на скоростомера,дифтунги на пробките и 8 нови болта за капака на касетата.Почнах да си търся
перфектен отворен диф 3.64 същото прасе с цел да преместя шпер касетата в него...И не след
дълго попаднах на супер дифче без никакви течове,шумове или предишни отваряния...
Разглобих го,свалих му короната и я прехвърлих на шпер касетата.Ужулих тялото с телената
четка на дрелката.Последва ръждопреобразувател и боядисване с черна боя.Всички болтове
мазах с лепило за резби освен тези на алуминиевия капак на дифа.И ето резултата след доста
работа по едно кално ръждиво кубче метал :
Между другото имайте предвид че болтовете за капака на касетата са специфични и не могат
да се намерят в същата форма,размер и якост афтърмаркет(или поне аз не можах).А се оказва
че оригиналните не стават за повече от едно завиване и развиване.Главите им са меки и
предполагам че не е случайно.Все пак трябва да ги продават а цената е около 3-4лв
за един Следва наливане на Castrol 75W-140 и монтаж на колата... И те така.
- BMWFen
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 117
- Регистриран на: 4.06.2005
- Местоположение: Морската СТОЛИЦА
- Кара: e36 m44b19
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Wow! Жена ми каза да отивам да спя в колата До сега четох с огромен интерес!
Моето питане е дали да си взимам стар шпер, който да ревизирал или да си купя шпер касета и да преправям моя отворения. Става дума за малко прасе 3.45 за е36 м44в19.
Има ли спецове от варна за такава конверсия?
Колегата с лъскавия шпер от Варна ли си
Моето питане е дали да си взимам стар шпер, който да ревизирал или да си купя шпер касета и да преправям моя отворения. Става дума за малко прасе 3.45 за е36 м44в19.
Има ли спецове от варна за такава конверсия?
Колегата с лъскавия шпер от Варна ли си
BMW 318is M44B19
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Има ги болтовете във всяка по-заредена железария, 8.8 или 10.9 якост и са около 50 стотинки.
- edinstveniqt_1
- Потребител
- Мнения: 6
- Регистриран на: 15.11.2013
- Пол: Мъж
- Кара: 318is m44b19
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: E36 Coupe
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Здравеите нов съм във форума така че може и да е глупав вапроса но С шпер ли съм или несъм. Значи вдигнал съм и двете задни гуми на свободна и интересното е че варта едната (почти без сапротивление) а другата не мърда! варта кардана и двете се движат в една посока!!!
Като го пробвам на път, пример: включил съм 2 скорост на около 3500 оборота и подам гас задницата тръгва да се носи това с отворен диф. мисля че неможе да се случи, но като го пробвам да го варта на място се държи като с отворен диф. Табелката я няма. Та какво мислите вие.
Благодаря за отговорите предварително.
Като го пробвам на път, пример: включил съм 2 скорост на около 3500 оборота и подам гас задницата тръгва да се носи това с отворен диф. мисля че неможе да се случи, но като го пробвам да го варта на място се държи като с отворен диф. Табелката я няма. Та какво мислите вие.
Благодаря за отговорите предварително.
- NaKi4_pZ
- младши ентусиаст
- Мнения: 312
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 328i & 520i
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Свали капака и виж
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
edinstveniqt_1 написа:Здравеите нов съм във форума така че може и да е глупав вапроса но С шпер ли съм или несъм. Значи вдигнал съм и двете задни гуми на свободна и интересното е че варта едната (почти без сапротивление) а другата не мърда! варта кардана и двете се движат в една посока!!!
Като го пробвам на път, пример: включил съм 2 скорост на около 3500 оборота и подам гас задницата тръгва да се носи това с отворен диф. мисля че неможе да се случи, но като го пробвам да го варта на място се държи като с отворен диф. Табелката я няма. Та какво мислите вие.
Благодаря за отговорите предварително.
По-твоите обяснения изглежда да си с изморен шпер. Пробвай да вдигнеш само едното колело във въздуха, освободи от скорост и ръчна и върти. Ако се движи свободно си с отворен. Ако върви трудно си с шпер. Ако има съпротивление, но едва доловимо си с отворен шпер
- e30coupe
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 97
- Регистриран на: 4.05.2013
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Луда бабичка 1984г.
- Мечтае да кара: Бмв е30 м3 и Ford Mustang Shelby GT 500 1967г.
- Детайли за колата: Дърта жигачка с голямо сърце :Д
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Всичките страници прочетох,но наистина се обърках и много ясно не беше обеснено за мотора м20б20 84г. на е30 какъв щпер точно е подходящ за дрифт (аматьор) и ежедневно каране.. знам умряла работа с м20б20 ще кажат някои ама с това разполагам за сега и с него мисля да се уча...
Fuck new models cars ! I'm riding old school !
http://www.youtube.com/watch?v=nIDB7htM0Wg
Ерих Фром: „Човекът е станал свръхчовек… Но свръхчовекът със свръхчовешка мощ не се е извисил до равнището на свръхчовешки разум. Колкото по-могъщ става, толкова повече обеднява духовно… Трябва да се разбуди съвестта ни и да осъзнаем, че колкото повече се превръщаме в свръхчовеци, толкова по-безчовечни ставаме.“
http://www.youtube.com/watch?v=nIDB7htM0Wg
Ерих Фром: „Човекът е станал свръхчовек… Но свръхчовекът със свръхчовешка мощ не се е извисил до равнището на свръхчовешки разум. Колкото по-могъщ става, толкова повече обеднява духовно… Трябва да се разбуди съвестта ни и да осъзнаем, че колкото повече се превръщаме в свръхчовеци, толкова по-безчовечни ставаме.“
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
- e30coupe
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 97
- Регистриран на: 4.05.2013
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Луда бабичка 1984г.
- Мечтае да кара: Бмв е30 м3 и Ford Mustang Shelby GT 500 1967г.
- Детайли за колата: Дърта жигачка с голямо сърце :Д
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
няма ли да е къс за дълъг път ? не съм на ясно много много и за това питам, иначе благодаря М10 за бързия отговор
Fuck new models cars ! I'm riding old school !
http://www.youtube.com/watch?v=nIDB7htM0Wg
Ерих Фром: „Човекът е станал свръхчовек… Но свръхчовекът със свръхчовешка мощ не се е извисил до равнището на свръхчовешки разум. Колкото по-могъщ става, толкова повече обеднява духовно… Трябва да се разбуди съвестта ни и да осъзнаем, че колкото повече се превръщаме в свръхчовеци, толкова по-безчовечни ставаме.“
http://www.youtube.com/watch?v=nIDB7htM0Wg
Ерих Фром: „Човекът е станал свръхчовек… Но свръхчовекът със свръхчовешка мощ не се е извисил до равнището на свръхчовешки разум. Колкото по-могъщ става, толкова повече обеднява духовно… Трябва да се разбуди съвестта ни и да осъзнаем, че колкото повече се превръщаме в свръхчовеци, толкова по-безчовечни ставаме.“
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани