бялата русенска е30-ка на калояново
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
бялата русенска е30-ка на калояново
колеги някой може ли да даде повече инфо за този автомобил
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- ТУРБО
- луд с палатка
-
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: бялата русенска е30-ка на калояново
Това е колата на колегата "REMUS",м20б25-турбо.,много е добра,а и колегата си кара от доста време и ги може работите почти до съвършенство 

- 75 turbodelta
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 3.03.2005
- Местоположение: русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 туринг + Saxo VTS +land Cruiser
- Мечтае да кара: м5 + ГТР
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
- Transportera
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1957
- Регистриран на: 7.04.2008
- Местоположение: ВТ
- Пол: Мъж
- Кара: E30 Е38
- Детайли за колата: Не бие много на очи
Re: бялата русенска е30-ка на калояново
явно още сте я понадували,че гледах на италианското не отстъпваше много от Z3-ката на Денис 

- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: бялата русенска е30-ка на калояново
от всички тя ме изкефи най-много и тъй като съм замислил е30 с м50б25 или м30 затова се поинтересувах с какъв двигател е
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- 75 turbodelta
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 3.03.2005
- Местоположение: русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 туринг + Saxo VTS +land Cruiser
- Мечтае да кара: м5 + ГТР
Re: бялата русенска е30-ка на калояново
golov_bg написа:направата му....
направата му е дълъг и скъп процес и резултата на екип от русенски ентусиасти е налице

porostorm написа:наистина уникална машина и пилотиране
колата е правена с много желание и средства а пилота си има талант това е видно

Transportera написа:явно още сте я понадували,че гледах на италианското не отстъпваше много от Z3-ката на Денис
ами съвсем леко беше на 0.8 сега е на 1.0 бар а сравнението с на денис колата е малко силно

golov_bg написа:от всички тя ме изкефи най-много и тъй като съм замислил е30 с м50б25 или м30 затова се поинтересувах с какъв двигател е
благодаря ти от името на целия ни отбор за това откровение



- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: бялата русенска е30-ка на калояново
Спомням си тема, в която колегата написа какво окачване е сложил и беше нещо доста сериозно. Наистина страхотна Е30-ка, всичко по нея ми изглежда доста сериозно подготвено.
BMW only!
- nesko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
Re: бялата русенска е30-ка на калояново
Само да беше идържала скоростната кутия да можеше да се кара на 3та , щеше да е адска луда пошилка от гуметките




- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: бялата русенска е30-ка на калояново
знам че в един автомобил не е само двигателя,но мен това ме интересуваше най-вече,иначе беше страхотия напълни ми душата за година напред успех и продължавайте все така,а какво се е случило с 3та 

Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
Re: бялата русенска е30-ка на калояново
един от най-атрактивните на пистата
и за мен е голямо удоволствие да го гледам как кара
пп - може да се измисли нещо да изкара някой лев, само трябва да измисли как да закрепи някви мезета до ауспуха и след карането ще са перфектно изпечени

и за мен е голямо удоволствие да го гледам как кара

пп - може да се измисли нещо да изкара някой лев, само трябва да измисли как да закрепи някви мезета до ауспуха и след карането ще са перфектно изпечени

Tux0 Ca !


Re: бялата русенска е30-ка на калояново
Здравейте, предвид интереса към колата ще напиша няколко реда с информация.
Двигателя е м20б25 с турбо Gerrett GT2560R Това е версията със съчмени лагери за по-бързо "развъртане"
Електрониката е Мега скуирт а запалването е Едис 6
Окачването е койл оувъри на фирмата GAZ специално изработено от една малка английска компания за моята кола и съобразено с моите изисквания. Не е върха на аисберга но върши перфектна работа и доста маняци се обзаведоха с такова....
Трансмисеята е стандартна кутия от е30 Getrag 240 (която ще въде заменена с по-здрава) и диф 3.7 с леко преработен шпер. Съединетеля е керамичен с доработки.
Целта на проекта е дрифт автомобил и затова на тайм атак не е толкова бърз. Причините за това са различните настройки на окачването, "резкия" мотор (търсили сме голям въртящ момент в ниските обороти) и прекалено малките спирачки (стандартни за е30
) които ще коригирам в най-скоро време. И все пак най доброто време е 57.9 сек. което е идеално за този сетъп.
За съжаление на дрифта на първата сесия, при първото включване на трета предавка, тя експлоадира и неможех да я използвам след това. Наложи ми се да карам само на втора и по този начин нямаше скорост, пушек, и зрелище. С две думи не можахте да видите потенциала на колата
Мислех да прекратя участието си, но се отказах и реших да продължа само на втора и така стигнах до първия финал, където на първата обиколка незнайно защо по най срамния начин ми се извади едно водно съединение, което си стоеше там от година и никога не е правило проблем. Това наложи да прекратя участие и съответно не се класирах за финал.
Още вчера се сдобих с нова по-здрава кутия, която ще сложим тези дни и се надявам да издържи. Имам обаче идни съмнения, че следващия бушон който ще изгърми е дифа
Не искам да се оправдавам, но понякога нещата се получават наопъки, особено когато до последния момент сме сглобявали и не сме имали време за тестове. Тук е мястото да изкажа специални благодарности на всички русенци които ми помогнаха, за да завърша колата и да присъствам на събора. Без тях нямаше да успея в никакъв случай.
Двигателя е м20б25 с турбо Gerrett GT2560R Това е версията със съчмени лагери за по-бързо "развъртане"
Електрониката е Мега скуирт а запалването е Едис 6
Окачването е койл оувъри на фирмата GAZ специално изработено от една малка английска компания за моята кола и съобразено с моите изисквания. Не е върха на аисберга но върши перфектна работа и доста маняци се обзаведоха с такова....
Трансмисеята е стандартна кутия от е30 Getrag 240 (която ще въде заменена с по-здрава) и диф 3.7 с леко преработен шпер. Съединетеля е керамичен с доработки.
Целта на проекта е дрифт автомобил и затова на тайм атак не е толкова бърз. Причините за това са различните настройки на окачването, "резкия" мотор (търсили сме голям въртящ момент в ниските обороти) и прекалено малките спирачки (стандартни за е30

За съжаление на дрифта на първата сесия, при първото включване на трета предавка, тя експлоадира и неможех да я използвам след това. Наложи ми се да карам само на втора и по този начин нямаше скорост, пушек, и зрелище. С две думи не можахте да видите потенциала на колата

Още вчера се сдобих с нова по-здрава кутия, която ще сложим тези дни и се надявам да издържи. Имам обаче идни съмнения, че следващия бушон който ще изгърми е дифа

Не искам да се оправдавам, но понякога нещата се получават наопъки, особено когато до последния момент сме сглобявали и не сме имали време за тестове. Тук е мястото да изкажа специални благодарности на всички русенци които ми помогнаха, за да завърша колата и да присъствам на събора. Без тях нямаше да успея в никакъв случай.

- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: бялата русенска е30-ка на калояново
колега много се радвам че даде инфо за този звяр,пожелавам ти по малко проблеми с него и само гуми,гуми,гуми е и гориво 

Dirty Hands are a Sign of Clean Money
- Ogi
-
Плевен тийм
-
- Мнения: 3296
- Регистриран на: 5.09.2007
- Местоположение: Плевен!
- Пол: Мъж
- Кара: 323ti
- Мечтае да кара: 332ti
- Детайли за колата: сива
Re: бялата русенска е30-ка на калояново
REMUS написа:Тук е мястото да изкажа специални благодарности на всички русенци които ми помогнаха, за да завърша колата и да присъствам на събора. Без тях нямаше да успея в никакъв случай.
няма ли да благодариш и на бирените лекета които те аплодираха от скамейките


п.п. няма такива коментари за твойта кола просто

то не бе м повер с компресор... то не бе м5 мотор... то не бе кво ли не

30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани