Въпроси с монтирането на м50б25 в е30

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 3.05.2009
Местоположение: Несебър
Пол: Мъж
Кара: E30 E28 E34

Re: Въпроси с монтирането на м50б25 в е30

Мнение от E21maniak » 22 Юни 2015, 23:56

vankata8384 написа:Може ли да пуснете една-две снимки на тампоните от М20. Слагам М50 в Е30 и мислех да не купувам ляв тампон, че имам една Е39 535 и от нея да сваля тампона, обаче днес го гледах и няма да стане май. Този тампон от Е39-та 535 дето е се захваща за моста с две гайки 8мм., а не е като другите тампони, които са с една гайка 10мм. Искам да си остана с оригиналното серво, освен от Е34 535 и Е28 М5 от какво друго стават тампони без да се сменява сервото, за този вариант с тампони от М20 става ли без да се сменява сервото ?

Колега,върви ли проекта,кара ли се колата вече ? Иначе относно тампоните,от ляво карам с тампон ексцентрик от м50 е34 и са подложени шайби за да карам със стандартното серво,не съм доволен,понеже наклона на мотора е голям и поставя под вибраций всичко назад.Нивото на маслото също не може да се измери както трябва заради наклона,от там следва и голямо налягане на картерните изпарения заради високото ниво.Аз лично сега ще мина на малко серво от клио или алфа и ще си сложа мотора на ляв м20ков тампон и ще застане напълно хоризонтално.Иначе съм с виско от бензинов мотор с задно разположена перка,а радиатора е от тд,мотора е м50б20.
Изображение
Изображение

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook