M52B28 vs M30b35
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- power of bmw
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 240
- Регистриран на: 28.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: дифа да вие...
M52B28 vs M30b35
Момчета, ще се слага нов мотор в коша на е30-та и колата ще се ползва предимно за уикенда-драг и дрифт, и сме се спрели на един от двата мотора, като всеки от тях е след основен ремонт в топ състояние и с еднакви цени.За монтажа на М52 е изписано много, но М30-та ми я дават без скорости, а скоростна кутия за този мотор трудно се намира.Четох, че става от М10 и М50, но това е само написано.Та с кой от двата да се заемам, имайки предвид, че разхода не ме притеснява, а по-скоро вървежа и здравината?
Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: M52B28 vs M30b35
От м50 не става, от м10 става. Трябва да те притеснява и теглото.
- laviatan
- старши ентусиаст
- Мнения: 3198
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: M52B28 vs M30b35
Имай в предвид ,че M30b35 е по-"здравото" желазо от двата мотора.
AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- .::Братоев::.
- ентусиаст
- Мнения: 1055
- Регистриран на: 16.09.2006
- Кара: осем цилиндрови
Re: M52B28 vs M30b35
Здраво но си е "струг" ....и в е30 не върви повече от м52б28....особено ако се позабавляваш с м52-то с валчета, изпускатели ,смукатели и етц.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: M52B28 vs M30b35
Какво значи "след основен ремонт", сменено масло, филтри и ремъци или бутала, лагери, и водачи на клапани.
За мен, м52 е по-добрия мотор със скъпа периферия, но пък ако решиш да търсиш дебитомер за м30.....
За мен, м52 е по-добрия мотор със скъпа периферия, но пък ако решиш да търсиш дебитомер за м30.....
Re: M52B28 vs M30b35
В твоят случай, основно за издевателство аз бих избрал м30. Като много по-здрав, повече нютони и коне, по-непретенциозен. Като бонус получаваш и по-добрият звук и прекъсвач
Ако е за ежедневка или за позьорство+подаване на газ от време на време - м52б28.
Ако е за ежедневка или за позьорство+подаване на газ от време на време - м52б28.
- power of bmw
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 240
- Регистриран на: 28.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: дифа да вие...
Re: M52B28 vs M30b35
Lenco написа:Какво значи "след основен ремонт", сменено масло, филтри и ремъци или бутала, лагери, и водачи на клапани.
За мен, м52 е по-добрия мотор със скъпа периферия, но пък ако решиш да търсиш дебитомер за м30.....
Моторите са след пълен основен ремонт...И да, единственото, което ме притеснява са трудно намираемите части за М30...Не мисля че ще е по муден от М52, който пък е с потенциал за тунинговане...Дилемата е трудна
Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!
- power of bmw
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 240
- Регистриран на: 28.02.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: дифа да вие...
Re: M52B28 vs M30b35
Някой знае ли при турбиниране, до колко надуване ще издържи М30-та със стоковата си карантия?
Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!
- doctoragsxr
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 14.11.2006
- Местоположение: у Софето
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
- Мечтае да кара: тенджера под налягане...
- Детайли за колата: Touringi
Re: M52B28 vs M30b35
Ако имаш идеи за последващо турбиниране слагай "стругът" не го мисли здрав е и малко да го надуеш ще стане лудница в това купе... http://www.youtube.com/watch?v=p97EBs-g48k
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: M52B28 vs M30b35
Че то това не е турбинирано... шрикче 300 градуса и по-висока СС.
- doctoragsxr
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 223
- Регистриран на: 14.11.2006
- Местоположение: у Софето
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
- Мечтае да кара: тенджера под налягане...
- Детайли за колата: Touringi
Re: M52B28 vs M30b35
Да де просто давам пример за атмосверен М30 представиси за турбо вариант какво ще е ...
Re: M52B28 vs M30b35
Аз имах м30b35 в е30 и единственото което мога да кажа в минус на м30е че харчи доста иначе за тегло ала бала, няма такива работи. Колега ако те интересува имам кутия за м30 GETRAG 260
- liort
- младши ентусиаст
- Мнения: 721
- Регистриран на: 3.01.2005
- Местоположение: на СЕЛО
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530dA touring,Е30 320i
- Мечтае да кара: E30 кабрио с V8
Re: M52B28 vs M30b35
Аз не съм имал Е30 с М30Б35 , но за дрифт в пъти е по добре М30-то, най-малкото което е, че има повече Нютой. За драг не съм съвсем сигурен, но всеки говори за модове на М52. Що за М30 нямали също модове? За турбо без да сменяш нищо, пак гласувам за М30, доста по-разреден и разтоварен мотор е. А за това кои върви повече е спорно. При натоварване на М30, най-много да страда от биели.
-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
Re: M52B28 vs M30b35
съвета ми е да не се занимаваш с тоя дърт туч м30... не че е лош но както вече се спомена частите много трудно се намират особенно здравите части... а за м52 под път и над път... разхода може да не те притеснява ама може накрая да се окаже че само от разликата в горенето всяка година даваш пари за по още едно м30/м52... ако не те притесняват парите защо направо не си купиш м-пауър? или пък в8?
- S204
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 103
- Регистриран на: 5.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 4-цилиндрово сешоарче
Re: M52B28 vs M30b35
Много зависи от това с какви финанси ще разполагаш и какво търсиш като краен резултат.
Надали ще "влезеш във филма" да турбинираш който и мотор да избереш без преди това да си го покарал в сток вариант...апетита идва с яденето.
М30 има предимство в здравината и драстично по-простия дизайн.
М52 има голямо предимство в теглото, което за лекото 30-ково купе има значение ако искаш автомобилът да има адекватно пътно поведение. Може да е с по-слаби показатели, но е доста гъвкав двигател. И колкото и да му се носи слава на кекав е доказал се дуракоустойчив...в разумни граници.
Относно поддръжката: ми52 си е по-скъп откъдето и да го погледнете. Електрониката прекалено много се ръководи от ламбда контрола, а цената на едната е над 200лв. А те май бяха 4.
Най-ниската цена до която успях да се докопам за хидравлични повдигачи за м52 беше 560лв. с отстъпка.
А това са все неща които не е добра идея да си купуваме втора употреба.
Ако те притеснява намирането на чарколяк за горивоподавателната/запалителната уредба/и при м30, успешно можеш да си го подкараш на мега. Видях, че си споменал вариант за принудително пълнене, това е една крачка напред.
Въпреки всичко ако пред мен стои дилемата бих се спрял на м52-то. При положение, че ще се кара в заводския му вариант. Поради три основни причини:
1. Тегло
2. Не бих си взел двигател ремонтиран от друг човек.
3. Разликата в разхода при нормално каране.
Надали ще "влезеш във филма" да турбинираш който и мотор да избереш без преди това да си го покарал в сток вариант...апетита идва с яденето.
М30 има предимство в здравината и драстично по-простия дизайн.
М52 има голямо предимство в теглото, което за лекото 30-ково купе има значение ако искаш автомобилът да има адекватно пътно поведение. Може да е с по-слаби показатели, но е доста гъвкав двигател. И колкото и да му се носи слава на кекав е доказал се дуракоустойчив...в разумни граници.
Относно поддръжката: ми52 си е по-скъп откъдето и да го погледнете. Електрониката прекалено много се ръководи от ламбда контрола, а цената на едната е над 200лв. А те май бяха 4.
Най-ниската цена до която успях да се докопам за хидравлични повдигачи за м52 беше 560лв. с отстъпка.
А това са все неща които не е добра идея да си купуваме втора употреба.
Ако те притеснява намирането на чарколяк за горивоподавателната/запалителната уредба/и при м30, успешно можеш да си го подкараш на мега. Видях, че си споменал вариант за принудително пълнене, това е една крачка напред.
Въпреки всичко ако пред мен стои дилемата бих се спрял на м52-то. При положение, че ще се кара в заводския му вариант. Поради три основни причини:
1. Тегло
2. Не бих си взел двигател ремонтиран от друг човек.
3. Разликата в разхода при нормално каране.
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани