E30 за първа кола
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
58 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: E30 за първа кола
Направи една промивка с газ за горене или неква добавка преди да смениш маслото или поне почисти тръбичката дето маже разпределителния вал. Според мен(5 години с м40) 10в40 е нормално за тоя мотор. Събира точно 4 литра. Не се изхвърляй.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3909
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: E30 за първа кола
Карал съм и с 10-40 и 5-40. Окей са за нормален и нехарчещ мотор. Събира точно, ама точно 4л.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- God Of Gaming
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 27.06.2015
- Местоположение: гр. Правец, Софийска Област
- Пол: Мъж
- Кара: 1988 BMW 318i Coupe
- Мечтае да кара: 1994 Lamborghini Diablo SE30
- Детайли за колата: Delphin Metallic
Re: E30 за първа кола
Ходих днес до сервиз да я прегледат и да й сменят маслото, взех й Total Qwartz 7000 10w40 4 литра за 52 лева, препоръчаха ми го, и маслен филтър на MANN за 12.90 лв. Прегледаха предницата за това тресене на волана на магистралата и ми казаха че трябва да сменям маншони на рейката, шарнири външни и вътрешен накрайник...
- God Of Gaming
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 27.06.2015
- Местоположение: гр. Правец, Софийска Област
- Пол: Мъж
- Кара: 1988 BMW 318i Coupe
- Мечтае да кара: 1994 Lamborghini Diablo SE30
- Детайли за колата: Delphin Metallic
Re: E30 за първа кола
Замислих се сега, понеже трябва да сменям на кормилната рейка тези шарнири и маншони и един накрайник, и доколкото разбрах комплекта бил 100 лева, дали не е по-добре направо да сменя цялата рейка с такава от Е36 Бързо ровчене в чичко гугъл ми показва че рейки от Е36 се намират за 200-250 лв. нови, 90-100 лв. втора ръка. Цялата процедура по присаждането колко пари би излезнала? И колко ли трудно ще се свърже като на Е36 рейката е хидравлична, а моята е механична?
- SPEED_GABROVO
- ентусиаст
- Мнения: 1003
- Регистриран на: 14.12.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: дърто Е30
- Мечтае да кара: моята си,ама с неограничен бюджет
Re: E30 за първа кола
God Of Gaming написа:Замислих се сега, понеже трябва да сменям на кормилната рейка тези шарнири и маншони и един накрайник, и доколкото разбрах комплекта бил 100 лева, дали не е по-добре направо да сменя цялата рейка с такава от Е36 Бързо ровчене в чичко гугъл ми показва че рейки от Е36 се намират за 200-250 лв. нови, 90-100 лв. втора ръка. Цялата процедура по присаждането колко пари би излезнала? И колко ли трудно ще се свърже като на Е36 рейката е хидравлична, а моята е механична?
Ами трябват ти каре за хидр.рейка,рейка,маркучите,казанчето със стойката,помпа,стойката й и шайбата за ремъка,а и ремък,хидр.масло.Като цяло не е за без пари.
BMW не е просто марка автомобили,а начин на живот.
- God Of Gaming
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 27.06.2015
- Местоположение: гр. Правец, Софийска Област
- Пол: Мъж
- Кара: 1988 BMW 318i Coupe
- Мечтае да кара: 1994 Lamborghini Diablo SE30
- Детайли за колата: Delphin Metallic
Re: E30 за първа кола
ясно, значи за сега ще оправя старата, пък това по-нататък
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: E30 за първа кола
Ако в момента си с хидравлика .. на практика почти нищо друго не сменяш освен рейката...
малко маркучите трябва да ги поогънеш .. и толкова
малко маркучите трябва да ги поогънеш .. и толкова
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: E30 за първа кола
God Of Gaming написа: И колко ли трудно ще се свърже като на Е36 рейката е хидравлична, а моята е механична?
TheStorm написа:Ако в момента си с хидравлика ..
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: E30 за първа кола
Оправи си другите работи, рейката не я барай, нема чак кво толко да и е станало. Ако пък си толко мераклия, пиши тука - сигурен съм, че всеки разписал се тука има по една-две(аз имам 3 ) механични рейки в гаража си дето нема кво да ги прави...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- God Of Gaming
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 27.06.2015
- Местоположение: гр. Правец, Софийска Област
- Пол: Мъж
- Кара: 1988 BMW 318i Coupe
- Мечтае да кара: 1994 Lamborghini Diablo SE30
- Детайли за колата: Delphin Metallic
Re: E30 за първа кола
KPETEH написа:Оправи си другите работи, рейката не я барай, нема чак кво толко да и е станало. Ако пък си толко мераклия, пиши тука - сигурен съм, че всеки разписал се тука има по една-две(аз имам 3 ) механични рейки в гаража си дето нема кво да ги прави...
Ами в сервиза ми казаха че трябва да я оправя защото колелетата се клатят и щяло да съсипе гумите...
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: E30 за първа кола
то и на коча мъдите се клатят
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- God Of Gaming
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 27.06.2015
- Местоположение: гр. Правец, Софийска Област
- Пол: Мъж
- Кара: 1988 BMW 318i Coupe
- Мечтае да кара: 1994 Lamborghini Diablo SE30
- Детайли за колата: Delphin Metallic
Re: E30 за първа кола
Към половин година сравнително често каране по-късно, все още ме радва много, изглежда Е30 си беше перфектен избор за първа кола. Но тази конкретно има много гаден проблем, мисля че го бях споменал и преди, но от време на време докато я карам изведнъж изгасва двигателя както си карам, и после по няколко минути не ще да запали. Така и не можах да намеря проблема, и на сервиз я карах няколко пъти и там не можаха да разберат какво го причинява, и все още го прави, по 1-2 пъти на седмица. Някакви идеи?
Re: E30 за първа кола
Провери всички кабели и обувките им на плюсовата клема, при мен проблемът беше това, на е30 с м40ка. Колегата КРЕТЕН ме светна тогава, за което му благодаря публично
...I know this is irrelevant, but I just wanted you all to know: when I'm at home on my own and there's no one around, I get naked, cover myself in lubrication and slide on the floor, pretending I'm a slug...
- Djamal
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 28.02.2016
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 м10б18, е34 м20б20
- Мечтае да кара: Е30 м20б25
Re: E30 за първа кола
Хубаво делфинче, малко скъпичко си го платил но нали знаеш, кеф с пари се гаси.Пък и е испъната, има визия.За гасненето, като ти изгасне и като дадеш на контакт чуваш ли помпата да работи?Заслушай се.Газ има ли твоята кола, и ако има и на двете горива ли не иска да пали?Ако чуваш помпата е нещо електрическо, имал съм подобен проблем с бубина, играеше си на тука има тука нема .
ПП-един съвет, остави си мъртво родения м40, пълно е със коли на които са им сменявани моторите, малко са тези които останаха натурални, след години ще имаш една оригинална класическа кола, и ще е пълно със коли които няма как да бъдат пререгистрирани(я си представи че отново ни прикарат да сменяваме регистрацьонните номера както беше преди 10тина години, 70 процента от триеските ще отидат по дяволите ).
ПП-един съвет, остави си мъртво родения м40, пълно е със коли на които са им сменявани моторите, малко са тези които останаха натурални, след години ще имаш една оригинална класическа кола, и ще е пълно със коли които няма как да бъдат пререгистрирани(я си представи че отново ни прикарат да сменяваме регистрацьонните номера както беше преди 10тина години, 70 процента от триеските ще отидат по дяволите ).
М20 фанатик
mr. Stroke
mr. Stroke
- dreadx
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.03.2011
- Местоположение: Sofia, Lozenetz
- Пол: Мъж
Re: E30 за първа кола
Аз пък мисля, че дотогава ще се напълни с качествени 3D принтери, с които такъв оригинален номер да можеш да си гравираш на блока, че КАТ-аджията като се нагледа на "оригинални", то истинските ще му се виждат нещо криви и съмнителни.. ;)Djamal написа:и ще е пълно със коли които няма как да бъдат пререгистрирани
По-скоро се надявам да отпаднат документалните проблеми при замяна на двигател. Това е останало от соц-а, когато технологиите бяха такива, че един двигател на ЗАЗ едвам е изкарвал по 50-100k, а сега едва ли някой ще краде кола точно пък заради двигателя. По-често животът на колата приключва по някаква друга причина, и хиляди читави двигатели се търкалят по авто-моргите.
Несъмнено има полза в случая да не се сменя двигателят, а да си остане оригиналният за колата - при коли, които вече са на години, това би допринесло за високата им колекционерска стойност.
- kaji kvo stana,kopele kvo stana?!
58 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани