M20B27 болтове глава
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
M20B27 болтове глава
Привет колеги ! Реших да питам в тоз подфорум, защото тук повече ги разбирате м20-ките
Та, след около година търсене Огата най-накрая ми намери 525Е, което е с оем б27
И както се полага, старото Б20 в моята кола ще бъде заменено пт ЕТА
Естествено ще е скрап тунинг, и ще е с главата от 20-ката и всичко към нея (просто още не мога да преживея исканите пари за 885 ) !
Обаче, възниква един въпрос - как да стягам болтовете !
Сегашното ми М20 е с "торкс" болтове, а ЕТА-тата е с нормална шестостенна глава !
Съответно процедурата позатягането е различна за двата вида болтове !
Какво да правя ? Ясно ми е че главата се стяга към блока, а не обратното ! Затова за момента клоня към нови "торкс" болтове - защото такива купих, и ще се ползва главата от сегашното М20 !
Не е проблем да взема и другите !
Само че нямам идея с кои болтове да стягам главата
Та, след около година търсене Огата най-накрая ми намери 525Е, което е с оем б27
И както се полага, старото Б20 в моята кола ще бъде заменено пт ЕТА
Естествено ще е скрап тунинг, и ще е с главата от 20-ката и всичко към нея (просто още не мога да преживея исканите пари за 885 ) !
Обаче, възниква един въпрос - как да стягам болтовете !
Сегашното ми М20 е с "торкс" болтове, а ЕТА-тата е с нормална шестостенна глава !
Съответно процедурата позатягането е различна за двата вида болтове !
Какво да правя ? Ясно ми е че главата се стяга към блока, а не обратното ! Затова за момента клоня към нови "торкс" болтове - защото такива купих, и ще се ползва главата от сегашното М20 !
Не е проблем да взема и другите !
Само че нямам идея с кои болтове да стягам главата
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: M20B27 болтове глава
След някоя си година се монтират само торкс-болтове, и като резервна част мисля бяха само такива.
Сложи, които искаш.
Ако не знаеш начина на затягане мога да ти копирам Хайнес-а.
Сложи, които искаш.
Ако не знаеш начина на затягане мога да ти копирам Хайнес-а.
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: M20B27 болтове глава
Имам аутодата, нова г-ра и там уж има !
Но никак даже няма да откажа още инфо
Просто ме притесни, че процедурата по затягане е различна за двата типа болтове
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: M20B27 болтове глава
M20 six-cylinder engine with hex-head bolts
Stage 1 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40
Stage 2 (wait 15 minutes) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 60
Stage 3 (engine at normal operating temperature) . . . . . . Angle-tighten an additional 25°
M20 six-cylinder engine with Torx-head bolts
Stage 1 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .30
Stage 2 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .Angle-tighten an additional 90°
Stage 3 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .Angle-tighten an additional 90°
Пробвани са многократно и важат, и на употребявани болтове.
Загуби малко време и пари, и го направи, както трябва. Ако останеш с късия диф от м20-та и няма шпер, 1-а, и 2-а са безсмислени, а и нещата привършват на тоя мотор преди 5000/мин.
Stage 1 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40
Stage 2 (wait 15 minutes) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 60
Stage 3 (engine at normal operating temperature) . . . . . . Angle-tighten an additional 25°
M20 six-cylinder engine with Torx-head bolts
Stage 1 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .30
Stage 2 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .Angle-tighten an additional 90°
Stage 3 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .Angle-tighten an additional 90°
Пробвани са многократно и важат, и на употребявани болтове.
Загуби малко време и пари, и го направи, както трябва. Ако останеш с късия диф от м20-та и няма шпер, 1-а, и 2-а са безсмислени, а и нещата привършват на тоя мотор преди 5000/мин.
Re: M20B27 болтове глава
За да станат нещата както трябва, сложи всмукателен колектор с дросел от B25, 3 баров регулатор, B25 дебитомер и комп. Етовия комп има много малък аванс до 3000-3500 и с B20 вала и 731 тиквата ще е зле на момент. Най-добре да си се намапи компа и да станат нещата завинаги
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: M20B27 болтове глава
Уууу, чакай че Вие много неща сте казали много бързо !
Естествено че намирането на дросел и всмуК от б25 е почти невъзможно, а не мога да обясня на бебока че татИ си взе дросел и ще папа компот
Ментовия каза, че беЗгиня с друг регулатор веднага оказва влияние !
Иначе така ще остане за начале - 731 тъпанарка , сток дифф 4,44444445, комп от б20 !
Единственото което ще ползвам е долнището на ЕТА гадта и нагоре Б20
Моята се е паднала най-компресираната ако има значение !
Lenco, аз сега друже как да стегна 731 глава към б27 блок като старата глава беше с шестостен болтове - а такива не намирам
Само торкс има !
Естествено че намирането на дросел и всмуК от б25 е почти невъзможно, а не мога да обясня на бебока че татИ си взе дросел и ще папа компот
Ментовия каза, че беЗгиня с друг регулатор веднага оказва влияние !
Иначе така ще остане за начале - 731 тъпанарка , сток дифф 4,44444445, комп от б20 !
Единственото което ще ползвам е долнището на ЕТА гадта и нагоре Б20
Моята се е паднала най-компресираната ако има значение !
Lenco, аз сега друже как да стегна 731 глава към б27 блок като старата глава беше с шестостен болтове - а такива не намирам
Само торкс има !
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: M20B27 болтове глава
ивчо написа:..
Lenco, аз сега друже как да стегна 731 глава към б27 блок като старата глава беше с шестостен болтове - а такива не намирам
Само торкс има !
Нали знаеш, че повечето ЕТА-мотори са с 731 глави. Стягал съм 5-6 М20-ки със старите им болтове, като повечето бяха шестограмни. Според това, какво имаш, ползваш данните, а до колкото си спомням накрая нютоните и в двата варианта бяха подобни. Нямам идея защо се стягат по различен начин.
С този сетъп ще си краля на бърнаутите
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: M20B27 болтове глава
Дросела на б25 малее за сток мотор, какво остава за 20ков на 2,7. Всичко написано по-горе е важно, за да се изкара някаква мощност. Рандом сбирщина ще е нещо като леко засилена ета. Ако има кой да ти налее чип, мога да ти дам б25 еку да копираш в твоето... но трябва 25цов дебиломер.
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: M20B27 болтове глава
Lenco написа: Нали знаеш, че повечето ЕТА-мотори са с 731 глави. С този сетъп ще си краля на бърнаутите
Мммм, дали аз се бъркам - но всички ЕТА са с 200 глава ! Тя нали затова е скопена до безобразие !
Виж "Супер"-а е вече оправен, но стоковата ЕТА е
А пък моята се е паднала най-сгъстената
Иначе - не целя никакъв "тунек" проект !
Просто единственото логично което може да замени М20б20 в Е34 без да преправям основно колата е друго М20
23 няма, 25 струва колкото М52, ЕТА тук там изкача Огата като разглоби някое Е28
Тааа, понеже сегашният мотор е за смяна на гумички клапани (а и от няколко месеца го слушам, че има странен тропащ звук при около 4000 оборота) и една ревизия, реших че е по-добре да ревизирм нещо повече от Б20
M10 написа: Рандом сбирщина ще е нещо като леко засилена ета.
Точно това целя за начало ! Колата се ползва всеки ден, пътува се с нея, и нямам нужда от разни рацерски модове !
Ще се оглеждам разбира се за дросел, вал и т.н., но нищо повече ! А когато най-накрая се шперосам, може да и замислим едно духал - да се охлаждат цилиндрите по-добре
Благодаря за съветите
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: M20B27 болтове глава
имам 885...всмукател,дросел,комп и т.н.
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3923
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: M20B27 болтове глава
Един път на сбирка се коментираше, че 731 може да се разпили до размерите на 855 без да пострада здравината..
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: M20B27 болтове глава
Kroki написа:Един път на сбирка се коментираше, че 731 може да се разпили до размерите на 855 без да пострада здравината..
... а само джоба
То, че може може сигурно ама вероятно ще излезе по-скъпо от намирането на 885ца накрая ...
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- KPETEH
- старши ентусиаст
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: M20B27 болтове глава
Земи един дизелов диф 2,65, поне да въри как треа тоя спреляк Е30 ета е с 2,79 и в на Гришата колата ускоряваше безкрайно, ако че е до 5000 Ако пък искаш бартер твоя диф за дизелов, щи намеря, да не се налага да обесняваш на малкия
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- ивчо
- старши ентусиаст
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: M20B27 болтове глава
Баааааа, тя ще тръгне ли с него Иначе нещо под 4 не ми се слиза
Иначе : A litle test drive with my 2.7 Eta with 2.8 stoker 1.3 motronic, 2,5 ECU with Ac Schnitzer chip ,
4.10 diff, shortshifter , 3.5 m30 injector , 3,5 m30 airflow, camshaft 288
About 190-200hp and 300nm, 0-100 about 5,5 second Thx for watching.
Да диря разколачен М30 ?!
Стояне
Иначе : A litle test drive with my 2.7 Eta with 2.8 stoker 1.3 motronic, 2,5 ECU with Ac Schnitzer chip ,
4.10 diff, shortshifter , 3.5 m30 injector , 3,5 m30 airflow, camshaft 288
About 190-200hp and 300nm, 0-100 about 5,5 second Thx for watching.
Да диря разколачен М30 ?!
Стояне
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: M20B27 болтове глава
Мисля, че ще ти е по-лесно да се ориентираш към м50 и нагоре за донори на разни неща ...
За м20б28 се ползват дюзи от м50б25 примерно.
Иначе да ти кажа, че тоя път дето си тръгнал по него е трънлив и детето ще остане без памперси май
За м20б28 се ползват дюзи от м50б25 примерно.
Иначе да ти кажа, че тоя път дето си тръгнал по него е трънлив и детето ще остане без памперси май
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани