Внимание ВАЖНО !!! За колегите с 320-ки м50
Модератор: bum_bum
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
- drft
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 246
- Регистриран на: 7.05.2008
- Кара: Е39 525 d;АР 155,2.0,16VТ,4Х4,400hp
- Мечтае да кара: Supra
Юзър написа:..и накрая сменяте матора,доста по евтино и по-бързо
А БАШ И по - сигурно, и по-резултатно.......
БЕЗИЗХОДИЦАТА Е СИТУАЦИЯ, ЛОГИЧНИЯ И ЕЛЕМЕНТАРЕН ИЗХОД, ОТ КОЯТО ПРОСТО НЕ ТИ ХАРЕСВА!
- Sesko
- ентусиаст
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
незнам дали сте разглеждали буталата на 20-ка с и без ванус, но тези на вануса са:
KH=31,64
VT1= -2,94
BÜ=1,86
GL=51 и при смяна на вала от М51 може да се ползват биели 135мм като челото на буталото остава на 2-2,5 мм под нивото на блока, но изпъкналата част от 1,86мм намаля горивната камера с около 5-7цц. Степента на сгъстяване става приблизително 11:1.
п.с: нека по-знаещите да се изкажат по въпроса. Не ангажирам никой с мнението си.
KH=31,64
VT1= -2,94
BÜ=1,86
GL=51 и при смяна на вала от М51 може да се ползват биели 135мм като челото на буталото остава на 2-2,5 мм под нивото на блока, но изпъкналата част от 1,86мм намаля горивната камера с около 5-7цц. Степента на сгъстяване става приблизително 11:1.
п.с: нека по-знаещите да се изкажат по въпроса. Не ангажирам никой с мнението си.
- ///M alpina
- Потребител
- Мнения: 33
- Регистриран на: 28.02.2007
коляновия вал от М51 дали е балансиран спрямо тежките дизелови бутала?! Ако е така то с леките(бензинови от М50б20) следва да се получат вибраций.
Или всеки вал се балансира стандартно сам по себе си?
п.с вала който имам има две посиняли по средата биелни шийки но са на размера дали шлаиф ще оправи работата или той е вече пътник
Или всеки вал се балансира стандартно сам по себе си?
п.с вала който имам има две посиняли по средата биелни шийки но са на размера дали шлаиф ще оправи работата или той е вече пътник
bmw- бензинопил!
Не знам дали ще ги наказваш ама върт. момент ще ти се понрави Без дино не може да се каже, но в диапазона до 3-3500 въртящият момент ще е равен или пък съвсем малко повече от на Б25.sonny написа:Скоро ванусовия мотор влиза под ножа и треа излезе с електроника от Б25 ванус, демек Бош, и с вал от 25, па нека е 2л3 аз па ше наказвам 25ците
е21 345 0-402м 12.18
- стан
- старши ентусиаст
- Мнения: 2402
- Регистриран на: 2.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: '94 Opel Corsa B
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
TOM написа:Не знам дали ще ги наказваш ама върт. момент ще ти се понрави Без дино не може да се каже, но в диапазона до 3-3500 въртящият момент ще е равен или пък съвсем малко повече от на Б25.sonny написа:Скоро ванусовия мотор влиза под ножа и треа излезе с електроника от Б25 ванус, демек Бош, и с вал от 25, па нека е 2л3 аз па ше наказвам 25ците
Верно си е, ама това докато М50В25-цата не стигне 4500 оборота и след туй го отнася като куцо пили домат Няма друг мотор на БМВ от старото поколение, изключвам С50, който да диша толкова добре сток във високите...
Power is Nothing Without Insanity
- Wolf4
- младши ентусиаст
- Мнения: 456
- Регистриран на: 23.02.2007
- Местоположение: Еindhoven
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325i
- Мечтае да кара: M-ка, кво друго?
drft написа:Юзър написа:..и накрая сменяте матора,доста по евтино и по-бързо
А БАШ И по - сигурно, и по-резултатно.......
Ми да ви кажа аз вече сменях веднъж мотор и като се замисля сериозно над разкодите по правенето на мотор и смяната му с друг по-големичък, съм сериозно за второто. Три причини: По-бързо, По-сигурно, По-евтино. Иначе стои оф топик, ама си е съвсем вярно. Смятайте и ще видите.
Are you M enough...?!
- NeoPrint
- бай печатар
- Мнения: 2207
- Регистриран на: 26.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525tds-A
- Мечтае да кара: Е38 728i
стан написа:научете се че се пише ванОс с О деба във форума на БМВ най неграмотни потребители май има
Добре де ама като правиш проблем за правописа защо изяде тирето???
Пише се "най-неграмотни"
По темата. Спорно е дали е по-лесно и евтино да се смени направо мотора заради ядовете с КАТ ,регистрацията и данъците. Друг проблем е състоянието на "новия" мотор,докато твоя си като си го направиш ще е чук.
Дали някой може да даде ориентировъчни цени на необходимите чаркове и за скъсяването на биелите?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани