съвет за скромен тунинг
Модератор: bum_bum
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: съвет за скромен тунинг
Аз си подпирам вратата на гаража тук с един Лошото е, че го плащах на 800лв.
Re: съвет за скромен тунинг
bum_bum написа:......Иначе като гледам как се развива темата май нищо няма да излезе.
В смисъл, че различни общи приказки и нищо конкретно ?
Не са ми ясни нещата затова разпитвам така...
предполагам и на други е интересно
Ако някой може или има познания/предположения каква е разликата м/у спорните изп. колектори и колектора на б30?
Какво мога да очаква като промяна ако ги сменя?
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: съвет за скромен тунинг
В смисъл, че има такива теми, а резултата накрая е никакъв.
За колекторите как да ти кажа какво да очакваш. Няма как да ти обясня колко повече ще върви, най-малкото защото не знам, но резултата от колектори е повече от задоволителен сравнен с повечето атмосферни модове. А аз ги имам кажи-речи всичките
За колекторите как да ти кажа какво да очакваш. Няма как да ти обясня колко повече ще върви, най-малкото защото не знам, но резултата от колектори е повече от задоволителен сравнен с повечето атмосферни модове. А аз ги имам кажи-речи всичките
Re: съвет за скромен тунинг
друг въпрос...
ще има ли някакъв ефект ако кача от м52туб25 или м54б25 ?
другото, за което си мисля е мегаскуирт ~ 200лв е самото устройство
предполагам още толкова за настройването му, но не знам дали ще имам проблем с автопилота, емл-то, дросел, и други.
ще има ли някакъв ефект ако кача от м52туб25 или м54б25 ?
другото, за което си мисля е мегаскуирт ~ 200лв е самото устройство
предполагам още толкова за настройването му, но не знам дали ще имам проблем с автопилота, емл-то, дросел, и други.
- maxpower
- ентусиаст
- Мнения: 1241
- Регистриран на: 17.07.2005
- Местоположение: София, Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Alfa 159 JTD :(
- Мечтае да кара: настрани
Re: съвет за скромен тунинг
Колега какво искаш да постигнеш от автомобила и за какво ще го ползваш? Както казаха колегите по горе атмосферния тунинг е доста неблагодарно нещо и в повечето случаи нещо е за сметка на друго, като има и малка шепа неща от които само се печели разбира се. Колегите по горе са изброили някои от тях. Производителите са изкопчили 80-90% от двигателя, за да върви оптимално и да покрие дадени критерии. Е тия другите 10-20% просто са или много скъпи за постигане или ще навредиш я на разхода, я на екологията или ще съсипеш вървенето в едни обороти за сметка на други. Само за пример ще ти кажа, че за още около 30 коня на моята са ми излезли може би колкото един мотор 28ца bum_bum не го гледай, него не можем да го стигнем и срещу него да тичаме
Иначе за мегата на мен ми обявиха неофициално към 800-1000лв за монтаж и настройка, като при мен двигателя е доста по простичък от твоя
Ако искаш да тръгне тая кола както трябва инвестираш в по голям мотор. Като ти отслабне почваш да го правиш него. По всяка вероятност колата си остава вечено твоя. Другия вариант е слагаш филтър, генерация отиваш да ти я мапнат и не бараш повече, защото филма е голям
Иначе за мегата на мен ми обявиха неофициално към 800-1000лв за монтаж и настройка, като при мен двигателя е доста по простичък от твоя
Ако искаш да тръгне тая кола както трябва инвестираш в по голям мотор. Като ти отслабне почваш да го правиш него. По всяка вероятност колата си остава вечено твоя. Другия вариант е слагаш филтър, генерация отиваш да ти я мапнат и не бараш повече, защото филма е голям
A sleeper (car) - is a car that has high performance and an unassuming exterior.
Re: съвет за скромен тунинг
Аз тези неща ги имам - филтър, ремап, генерация. Като цяло нещата вървят към м54б30 за друго сложно, скъпо, не много ефективно.
Най-много да си направя някакъв основен ремонт на мотор и пръстени на ваносите и да мирясам една година :-)
Ще има ли разлика ако кача файл за екуто от м54б25 или 2.3 мотора м52 ?
Благодаря все пак на всички !
Мисля, че стана че от м54б22 няма кой знае какво да се извади :-))
Най-много да си направя някакъв основен ремонт на мотор и пръстени на ваносите и да мирясам една година :-)
Ще има ли разлика ако кача файл за екуто от м54б25 или 2.3 мотора м52 ?
Благодаря все пак на всички !
Мисля, че стана че от м54б22 няма кой знае какво да се извади :-))
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: съвет за скромен тунинг
Има, но както казват в един хубав Бг филм "за да получиш, първо трябва да дадеш".
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: съвет за скромен тунинг
Аз лично ъпгрейда от м54в22 бих го направил така:
- Продаваш си колата и купуваш 330и
ако не те кефи
- слагаш едно в30 ама остават още много неща за смяна - диф, полуоски, окачване, спирачки ...
- изх. колектор от 330 ако си сложил стоковия все едно нищо не си направил, той си е достатъчно рестриктивен
- компресирана в22-ка може да е доста приятна за каране и не само ама за да стане така, че да не се налага да седи нон стоп в бокса трябват пари като да продадеш товйта и да си вземеш 330. Нали не си мислиш, че ще я надуеш без да ревизираш мотора тн.
Ако те вълнува този вариант все пак ТОМ от форума е човека, който аз лично бих разпитал кое и как би изглеждало.
- ако не ти се дават пари по-добре не се занимавай с нищо, особенно с тунинг - без пари не става освен ако не си го правиш сам, разбираш и не разчиташ на тая кола да те вози. хАмериканците казват - Cheap, fast and reliable - choose only two.
- ако ти се дават пари по-добре 330 (дали ще е сток или не) и тогава мислиш за инхалатори и тн. ама не и със суми подобни на коментираните до момента. Ако ставаше толкова лесно и евтино отдавна да съм го направил ...
толкова от мен от четене в интернет ...
- Продаваш си колата и купуваш 330и
ако не те кефи
- слагаш едно в30 ама остават още много неща за смяна - диф, полуоски, окачване, спирачки ...
- изх. колектор от 330 ако си сложил стоковия все едно нищо не си направил, той си е достатъчно рестриктивен
- компресирана в22-ка може да е доста приятна за каране и не само ама за да стане така, че да не се налага да седи нон стоп в бокса трябват пари като да продадеш товйта и да си вземеш 330. Нали не си мислиш, че ще я надуеш без да ревизираш мотора тн.
Ако те вълнува този вариант все пак ТОМ от форума е човека, който аз лично бих разпитал кое и как би изглеждало.
- ако не ти се дават пари по-добре не се занимавай с нищо, особенно с тунинг - без пари не става освен ако не си го правиш сам, разбираш и не разчиташ на тая кола да те вози. хАмериканците казват - Cheap, fast and reliable - choose only two.
- ако ти се дават пари по-добре 330 (дали ще е сток или не) и тогава мислиш за инхалатори и тн. ама не и със суми подобни на коментираните до момента. Ако ставаше толкова лесно и евтино отдавна да съм го направил ...
толкова от мен от четене в интернет ...
Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
Re: съвет за скромен тунинг
Продаване - купуване отказваме се по ред причини...
б30 съм 90% сигурен, че става със окачване, спирачки /минава минимум на 17ки/ и диф, които имам, знам че започвам отзад напред ама..
за изх. колектор - да с този от стокова б30 съм?
Четох тук-там за спортни /не можах да намеря много реални резултати/ нещо не остават очаровани хората
Дайте ми друг съвет...
има ли голяма разлика м/у това да се ремап на кола на дино или не ?
и пак ако може...
Ще се случи ли нещо просто ако сложа файл за еку от б25/б30 ?
б30 съм 90% сигурен, че става със окачване, спирачки /минава минимум на 17ки/ и диф, които имам, знам че започвам отзад напред ама..
за изх. колектор - да с този от стокова б30 съм?
Четох тук-там за спортни /не можах да намеря много реални резултати/ нещо не остават очаровани хората
Дайте ми друг съвет...
има ли голяма разлика м/у това да се ремап на кола на дино или не ?
и пак ако може...
Ще се случи ли нещо просто ако сложа файл за еку от б25/б30 ?
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: съвет за скромен тунинг
Колега, аз дето избягвам да пиша тука, а само чета че дори и да изкараш някои кон от смяна на тия компове ти няма да го усетиш....
Нито с ремап, най-малкото защото си бензин.. АЙде да кажем, че с тоя чип направен за твоята кола ще изкараш некви максимално 10 коня.. е струва ли си да дадеш приблизително 1000лв за 10 коня ? По-добре събери пари и направи нещо качествено или си смени двигателя и мирни..
Нито с ремап, най-малкото защото си бензин.. АЙде да кажем, че с тоя чип направен за твоята кола ще изкараш некви максимално 10 коня.. е струва ли си да дадеш приблизително 1000лв за 10 коня ? По-добре събери пари и направи нещо качествено или си смени двигателя и мирни..
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: съвет за скромен тунинг
а аз някакъв строук мислил ли си?
м52б22 е с широчина на буталото 80мм, м54б25 и м54б30 са на 84мм.
на м54б22 вала е 72мм, на м54б25 е 75мм, а на м54б30 е 89,6мм
не съм много сигурен за разликата в дължината на биелите и буталата, трява да питам някой колега с такъв двигател на части ако може да ги измери.
Дали няма да се получи да разстържеш блока на 74мм и да смениш карантията от б25 или направо б30
Трябва малко да се помисли и посмята, и предполагам ще излезне нещо. (поразпитай за дължината на биелите на тея три мотора)
п.с. Кроки не си прав за ремапа Те конете незнам дали ще ги осети, но с ремап правен за неговата кола (тя си има стандартните жокери генерация, филтър т.н.) ще усети голямо подобрение в поведението на колата.
м52б22 е с широчина на буталото 80мм, м54б25 и м54б30 са на 84мм.
на м54б22 вала е 72мм, на м54б25 е 75мм, а на м54б30 е 89,6мм
не съм много сигурен за разликата в дължината на биелите и буталата, трява да питам някой колега с такъв двигател на части ако може да ги измери.
Дали няма да се получи да разстържеш блока на 74мм и да смениш карантията от б25 или направо б30
Трябва малко да се помисли и посмята, и предполагам ще излезне нещо. (поразпитай за дължината на биелите на тея три мотора)
п.с. Кроки не си прав за ремапа Те конете незнам дали ще ги осети, но с ремап правен за неговата кола (тя си има стандартните жокери генерация, филтър т.н.) ще усети голямо подобрение в поведението на колата.
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: съвет за скромен тунинг
M54 е много крив за стъргане - няма да стане. Но с вал от М54Б25 може и да се получи нещо близо до Б25ца.
Si non confectus, non reficiat.
Re: съвет за скромен тунинг
Вал от б25 не знам, ако ще се сменя по-добре от б30 ама му искат близо 1000лв, пък и рядко се продава такъв мотор на части.
б25 е малко по-добра от б22 съдейки по тази схема, така че няма смисъл.
Пак ще помоля за мнение за файловете за еку-то и за спортния изп. колектор.
Освен да направя ремонт на мотора, известния ремонт на ваносите, най-много изх. спортен колектор и навярно след всичко това, пак
ще трябва ремап да се прави или ?
много неща не са ми ясни, срам ме е вече да питам като...
б25 е малко по-добра от б22 съдейки по тази схема, така че няма смисъл.
Пак ще помоля за мнение за файловете за еку-то и за спортния изп. колектор.
Освен да направя ремонт на мотора, известния ремонт на ваносите, най-много изх. спортен колектор и навярно след всичко това, пак
ще трябва ремап да се прави или ?
много неща не са ми ясни, срам ме е вече да питам като...
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: съвет за скромен тунинг
Ремапа трябва да е чак накрая - за да може да се възползва от всичката подобрена железария.
Si non confectus, non reficiat.
- shopaza
- младши ентусиаст
- Мнения: 504
- Регистриран на: 18.08.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 M52B20 Touring E34 M50B25
Re: съвет за скромен тунинг
Значи обмисли смукателен вал от Б30 със смукателен колектор.Порт на главицата малко може ревизия на картунката и сабираш после изпускатели но тези дето си показал искат преправяне да станат щото не им идват сондите кадето трябва.Генерация до отзаде един интейк хубав и по скромно от това няма на каде
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани